Topic: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
104 posts, 43547 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: DAC (ex)
Utilizator anonim
DAC 112E 7148 pe linia 65 in 2007 la intersectia de la Polizu, acum si troleibuzul si vechea zona e istorie.
DAC 112E 7148 pe linia 65 in 2007 la intersectia de la Polizu, acum si troleibuzul si vechea zona e istorie.
7148-065-03.JPG (286.99 KB; downloaded 7462 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: DAC (ex)
Utilizator anonim
DAC 112E #7380 vazut de pe pasarela Basarab in anul 2007.
DAC 112E #7380 vazut de pe pasarela Basarab in anul 2007.
Vedere Basarab 2007 (2).JPG (335.88 KB; downloaded 7445 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: DAC (ex)
Utilizator anonim
DAC 217E #7444 a fost ultimul troleibuz DAC la care s a facut RK in URAC.
DAC 217E #7444 a fost ultimul troleibuz DAC la care s a facut RK in URAC.
Vedere Basarab 2007 (5).JPG (373.46 KB; downloaded 7442 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Utilizator anonim
#7444 in octombrie 2006, dupa cum spuneam acesta a fost ultimul troleibuz DAC care a avut RK la URAC.
#7444 in octombrie 2006, dupa cum spuneam acesta a fost ultimul troleibuz DAC care a avut RK la URAC.
DSC02179.JPG (237.51 KB; downloaded 7362 times)
DSC02183.JPG (252.73 KB; downloaded 7362 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
macheta218
DAC ROMANIA 112 E.
DAC ROMANIA 112 E.
make 599.jpg (460.81 KB; downloaded 7225 times)
- Andrei
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Andrei
Bd. Regina Elisabeta , an 1998
Bd. Regina Elisabeta , an 1998
1998-bulevardulreginaelisabeta1.jpg (78.1 KB; downloaded 6948 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Costin
Te rugam sa publici poza cu link direct catre sursa (daca nu stii sursa, nu publici).
De asemenea, aceasta poza este offtopic, avem sectiune dedicata pozelor istorice.
Te rugam sa publici poza cu link direct catre sursa (daca nu stii sursa, nu publici).
De asemenea, aceasta poza este offtopic, avem sectiune dedicata pozelor istorice.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
7164 la Valea Argeșului în anii '90.
7164 la Valea Argeșului în anii '90.
7164 - linia 93, autor: Al Barry
7164.jpg (75.7 KB; downloaded 6319 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
7184 pe linia 73 în toamna anului 1991 la Turnu Măgurele.
Autor: André Knoerr
7184 pe linia 73 în toamna anului 1991 la Turnu Măgurele.
7184.jpg (126.04 KB; downloaded 6003 times)
Autor: André Knoerr
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
7445 ieșind din depoul Bucureștii-Noi pe data de 5 mai 2007.
Fotografie preluată de pe site-ul www.alamy.com
7445 ieșind din depoul Bucureștii-Noi pe data de 5 mai 2007.
Fotografie preluată de pe site-ul www.alamy.com
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
Mi se pare că mai sunt pe undeva publicate următoarele fotografii, dar vreau totuși să le (re)public și totodată de a observa niște detalii, a le comenta etc. Fotografiile sunt realitate de către pasionatul neamț hinerkduetz și preluate de pe phototrans.eu
7195 (1980-1998), 19 august 1996
După anul 1990 puține troleibuze mai existau și mai circulau din seria 7100, nu știu dacă și din seria 7000 (însă mai existau retrase, paremise că am văzut poze în depoul Berceni prin 1994 cu un autobuz Saurer tras în fața lor cu afișajul liniei 782). Troleibuzul în rest se prezenta destul de bine și nu spun asta din cauza vechimii, ci a uzurii și a chinului tras în anii '80 de parcă n-ar fi fost. Prin perioada aia cam galben-muștar era culoarea la unele troleibuze, mai ales celor fabricate dinainte de 1990. Mi-a atras însă atenția lămpile de semnalizare de pe capotă, care cel puțin modelul ăla de lampă l-am văzut prin mai multe locuri (am și eu unul prin magazie), însă sunt adăugate deoarece până prin anul 1987-8 nu existau semnalizări puse și pe față (atunci au apărut cele dreptunghiulare) decât semnalizările de pe colț similare cu ale autobuzelor Roman și stopuri verticale dintr-o bucată. Ideea că au fost puse nu e rea, dar poziția era aiurea, înălțimea e bună însă ar fi trebuit puse mai spre exterior. Mai bine erau puse lămpile de jos de pe colțurile bării care tot de semnal aveau rolul, dar ar fi mers mai bine puse pe poziții. Mi-a plăcut și-mi va plăcea în continuare adăugarea unor lămpi suplimentare, dar din păcate sunt și situații în care le consider de prost gust, fără logică, etc. Primele 2 geamuri de la călători par să fi fost înlocuite, deoarece le știam pe toate culisante. Grila e venită de la un autobuz casat/tăiat, grilă ce a mai avut cel puțin troleibuzul 7390, care se puneau în urma unor accidente.
7342 (1989-2007), 15 iunie 1998 vs 18 ianuarie 2006
Nu-mi aduc aminte să fi văzut vreodată în realitate un troleibuz DAC/Rocar scurt, însă acesta cred că a fost articulat (ideea de a scurta articulatele mi s-a părut dintotdeauna o prostie). O chinuială mi se mai părea frânghia captatoarelor pusă pe lateral, se puneau greu pe fir și erau greu de manevrat. Numărul de inventar și sigla erau puse de-a valma, și nu e singurul caz.
7377 (1990-2007), 19 august 1997 vs 19 ianuarie 2007
Aici n-am înțeles ceva - troleibuzul este un DAC 217E, fabricat în 1990 cu sigla ITB care o avea și în anul 1997. Nu multe vehicule din vechia epocă ITB au purtat încă sigla (astăzi încă existentă pe unele hale) de la ceva ani buni de la transformare. În rest interesantă schema de culori, asemănătoare ca ale regretatului 7454 (doar erau la aceeași casă) și balcoanele care începeau să se închidă. Mai văd și un tip de jante similare cu ale lui 3713, care nu cred că a ieșit din fabrică cu ele ci le-a primit de la cele fabricate în anii '80 ulterior casate.
7412 (1991-2007), 18 august 1996 vs 24 aprilie 2007
Un troleibuz cochet, cu o siglă ce nu o găseai oriunde prin perioada aia. Îmi place foarte mult schema de culori, dar mașina deja avea ceva tablă sudată la câțiva ani de la fabricație (vezi sub primul geam culisant și deasupra lămpii exterioare de la ușa 2, care apropo alea au dispărut de la toate mașinile după RK). Nu mă pot abține să nu comentez un pic semnalul de V3A, pus și ăsta aiurea (vezi un exemplu bun mai jos) dar care eu i-aș fi făcut un dublu-rol: primul corp de sus pentru semnalizare, iar cel de jos pentru poziție. Nu pot să nu remarc și lămpile de poziții de sus, în stil american.
7414 (1991-2006), 18 august 1996/15 iunie 1998 (zici că-i invers defapt)
Ce nu suport e tabla decupată de la pasajul roților într-o formă (nu pot zice). Frânghiile foarte jos ajunse iar în prima poză nici nu le are (poate nu degeaba avea afișajul ”DEFECT”). Totuși VL deservea și linia 71 sau mașina a fost transferată la depoul Bujoreni la venirea Ikarusurilor?
Mi se pare că mai sunt pe undeva publicate următoarele fotografii, dar vreau totuși să le (re)public și totodată de a observa niște detalii, a le comenta etc. Fotografiile sunt realitate de către pasionatul neamț hinerkduetz și preluate de pe phototrans.eu
7195 (1980-1998), 19 august 1996
După anul 1990 puține troleibuze mai existau și mai circulau din seria 7100, nu știu dacă și din seria 7000 (însă mai existau retrase, paremise că am văzut poze în depoul Berceni prin 1994 cu un autobuz Saurer tras în fața lor cu afișajul liniei 782). Troleibuzul în rest se prezenta destul de bine și nu spun asta din cauza vechimii, ci a uzurii și a chinului tras în anii '80 de parcă n-ar fi fost. Prin perioada aia cam galben-muștar era culoarea la unele troleibuze, mai ales celor fabricate dinainte de 1990. Mi-a atras însă atenția lămpile de semnalizare de pe capotă, care cel puțin modelul ăla de lampă l-am văzut prin mai multe locuri (am și eu unul prin magazie), însă sunt adăugate deoarece până prin anul 1987-8 nu existau semnalizări puse și pe față (atunci au apărut cele dreptunghiulare) decât semnalizările de pe colț similare cu ale autobuzelor Roman și stopuri verticale dintr-o bucată. Ideea că au fost puse nu e rea, dar poziția era aiurea, înălțimea e bună însă ar fi trebuit puse mai spre exterior. Mai bine erau puse lămpile de jos de pe colțurile bării care tot de semnal aveau rolul, dar ar fi mers mai bine puse pe poziții. Mi-a plăcut și-mi va plăcea în continuare adăugarea unor lămpi suplimentare, dar din păcate sunt și situații în care le consider de prost gust, fără logică, etc. Primele 2 geamuri de la călători par să fi fost înlocuite, deoarece le știam pe toate culisante. Grila e venită de la un autobuz casat/tăiat, grilă ce a mai avut cel puțin troleibuzul 7390, care se puneau în urma unor accidente.
7342 (1989-2007), 15 iunie 1998 vs 18 ianuarie 2006
Nu-mi aduc aminte să fi văzut vreodată în realitate un troleibuz DAC/Rocar scurt, însă acesta cred că a fost articulat (ideea de a scurta articulatele mi s-a părut dintotdeauna o prostie). O chinuială mi se mai părea frânghia captatoarelor pusă pe lateral, se puneau greu pe fir și erau greu de manevrat. Numărul de inventar și sigla erau puse de-a valma, și nu e singurul caz.
7377 (1990-2007), 19 august 1997 vs 19 ianuarie 2007
Aici n-am înțeles ceva - troleibuzul este un DAC 217E, fabricat în 1990 cu sigla ITB care o avea și în anul 1997. Nu multe vehicule din vechia epocă ITB au purtat încă sigla (astăzi încă existentă pe unele hale) de la ceva ani buni de la transformare. În rest interesantă schema de culori, asemănătoare ca ale regretatului 7454 (doar erau la aceeași casă) și balcoanele care începeau să se închidă. Mai văd și un tip de jante similare cu ale lui 3713, care nu cred că a ieșit din fabrică cu ele ci le-a primit de la cele fabricate în anii '80 ulterior casate.
7412 (1991-2007), 18 august 1996 vs 24 aprilie 2007
Un troleibuz cochet, cu o siglă ce nu o găseai oriunde prin perioada aia. Îmi place foarte mult schema de culori, dar mașina deja avea ceva tablă sudată la câțiva ani de la fabricație (vezi sub primul geam culisant și deasupra lămpii exterioare de la ușa 2, care apropo alea au dispărut de la toate mașinile după RK). Nu mă pot abține să nu comentez un pic semnalul de V3A, pus și ăsta aiurea (vezi un exemplu bun mai jos) dar care eu i-aș fi făcut un dublu-rol: primul corp de sus pentru semnalizare, iar cel de jos pentru poziție. Nu pot să nu remarc și lămpile de poziții de sus, în stil american.
7414 (1991-2006), 18 august 1996/15 iunie 1998 (zici că-i invers defapt)
Ce nu suport e tabla decupată de la pasajul roților într-o formă (nu pot zice). Frânghiile foarte jos ajunse iar în prima poză nici nu le are (poate nu degeaba avea afișajul ”DEFECT”). Totuși VL deservea și linia 71 sau mașina a fost transferată la depoul Bujoreni la venirea Ikarusurilor?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
rosetti61
Memoria peliculei, intersectia este schimbata acum, la fel si vehiculele care o frecventeaza.
Memoria peliculei, intersectia este schimbata acum, la fel si vehiculele care o frecventeaza.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
PaulIP
@ADK: 7335, 7341, 7342 si 7446 au fost scurte din "nastere". 7342 a fost singurul DAC 212 scund fabricat vreodata.
@ADK: 7335, 7341, 7342 si 7446 au fost scurte din "nastere". 7342 a fost singurul DAC 212 scund fabricat vreodata.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
drbm
Absolut corect!
În plus, 7341 și 7342 au fost fabricate în 1989 și livrate depoului Vatra Luminoasă în noiembrie. Pe 26 decembrie am călătorit cu 7342 pe Pache.
Absolut corect!
În plus, 7341 și 7342 au fost fabricate în 1989 și livrate depoului Vatra Luminoasă în noiembrie. Pe 26 decembrie am călătorit cu 7342 pe Pache.
📖 Pagination options