Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2494 posts, 538157 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mai 2013
ByOnu
Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Serban wrote:
1. Aici se pun DOAR poze
Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
- Costin
-
Posted:
-
- IK4
-
Posted:
-
Re: Mai 2013
IK4
Nu discut de raportul financiar, pentru ca oricum in tara asta desi nu sunt bani pentru nimic, se face peste tot risipa si nu intereseaza pe nimeni.
Dar ca solutie este extrem de tehnica. Este chiar WOW! Gardurile din usi de tramvai de la depoul Giulesti si gardul din dale de cale cu sina OR de la Alexandria palesc in fata ei. Ma mir ca nu au prins si sina pe borduri. La 30 m distanta, o alta firma, necunoscuta, a putut sa toarne beton pentru realizarea unor mega-jardiniere, dar de la EuroC...t ce sa astepti...
Serban wrote:
2. Toate refugiile noi sunt din borduri si nu mi se pare ceva wow. Plusca sutn puse pe verticala ca sa fie inalte. Si nu sutn sute. Nu cred ca schimba cumva in mod radical raportul financiar 10 borduri in plus.
Nu discut de raportul financiar, pentru ca oricum in tara asta desi nu sunt bani pentru nimic, se face peste tot risipa si nu intereseaza pe nimeni.
Dar ca solutie este extrem de tehnica. Este chiar WOW! Gardurile din usi de tramvai de la depoul Giulesti si gardul din dale de cale cu sina OR de la Alexandria palesc in fata ei. Ma mir ca nu au prins si sina pe borduri. La 30 m distanta, o alta firma, necunoscuta, a putut sa toarne beton pentru realizarea unor mega-jardiniere, dar de la EuroC...t ce sa astepti...
- IK4
-
Posted:
-
Re: Stiri
IK4
Cu ceva timp in urma, trecand noaptea prin zona, am observat niste cetateni binevoitori care extrageau bucati de metal din calea de rulare. Posibil sa fi rupt acele jgheaburi metalice ale dalelor, daca sina e inca la locul ei. Totusi, eu unul nu sunt optimist in ceea ce priveste reluarea circulatiei din urmatoarele motive:
1. portiunea ramasa nemodernizata necesita unele lucrari de reparatii pentru a redeveni practicabila in siguranta, ceea ce costa si RATB nu prea mai are bani de reparatii;
2. nu sunt destule tramvaie disponibile pentru reinfiintarea liniei 19; o parte au luat calea liniei 1 la infiintarea acesteia;
3. nu se agita nimeni, pentru ca "merge si asa" cu masina 330. Calatorii ce veneau masiv pe vremuri cu tramvaiul la metrou Titan, ori stau la 330, ori s-au reorientat catre noua statie de metrou 1 Decembrie.
Cu ceva timp in urma, trecand noaptea prin zona, am observat niste cetateni binevoitori care extrageau bucati de metal din calea de rulare. Posibil sa fi rupt acele jgheaburi metalice ale dalelor, daca sina e inca la locul ei. Totusi, eu unul nu sunt optimist in ceea ce priveste reluarea circulatiei din urmatoarele motive:
1. portiunea ramasa nemodernizata necesita unele lucrari de reparatii pentru a redeveni practicabila in siguranta, ceea ce costa si RATB nu prea mai are bani de reparatii;
2. nu sunt destule tramvaie disponibile pentru reinfiintarea liniei 19; o parte au luat calea liniei 1 la infiintarea acesteia;
3. nu se agita nimeni, pentru ca "merge si asa" cu masina 330. Calatorii ce veneau masiv pe vremuri cu tramvaiul la metrou Titan, ori stau la 330, ori s-au reorientat catre noua statie de metrou 1 Decembrie.
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
fbsoft
Eiii.. Imi vede ocheanu bine ? Sar'na de poze... Vad ca se face reabilitare completa pe acest tronson, adica nu doar ras asfaltul pus o sina si reasfaltat, cu tot cu beton, bravo !!! Si din ce vad sina de tramvai va fi complet separat de sosea si neasfaltat intre sine ?
Eiii.. Imi vede ocheanu bine ? Sar'na de poze... Vad ca se face reabilitare completa pe acest tronson, adica nu doar ras asfaltul pus o sina si reasfaltat, cu tot cu beton, bravo !!! Si din ce vad sina de tramvai va fi complet separat de sosea si neasfaltat intre sine ?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
133 313
Inevitabilul de intampla. In mijlocul intersectiei cu Grigorescu lipseste una bucata de 1-2 metri din sina otelul rosu. Cum o fi 'zburat' cu tot traficul de acolo nu-mi pot explica.
Inevitabilul de intampla. In mijlocul intersectiei cu Grigorescu lipseste una bucata de 1-2 metri din sina otelul rosu. Cum o fi 'zburat' cu tot traficul de acolo nu-mi pot explica.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
ByOnu
Esti sigur ca n-au taiat-o muncitorii fara sa scoata si dala respectiva? Sau, pana la urma ce mare branza sa-ti pui o vesta galbena, nu te ia nimeni la intrebari!
Esti sigur ca n-au taiat-o muncitorii fara sa scoata si dala respectiva? Sau, pana la urma ce mare branza sa-ti pui o vesta galbena, nu te ia nimeni la intrebari!
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
fbsoft
Ba daca nu pun un panou mare cu nu clacati iarba... se vor trezi cu niste bezmetici pe acolo sa faca picnic
Btw... buna idee, felicitari constructorului si celor ce au optat pentru asa ceva. Bravo
danutzu_2910 wrote:
^^
GREENTRACK, pe alocuri....
Ba daca nu pun un panou mare cu nu clacati iarba... se vor trezi cu niste bezmetici pe acolo sa faca picnic
Btw... buna idee, felicitari constructorului si celor ce au optat pentru asa ceva. Bravo
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
danutzu_2910
^^
Daaa, si cu un gratar pe care sfaraie micii.... si evident niste manele...
Glumesc desigur....
Desi se zice ca e primul proiect de genul asta... totusi exista linia 16, care pe Petricani si pana la capat are ceva de genul asta, si mai e si Pallady, si 41....
^^
Daaa, si cu un gratar pe care sfaraie micii.... si evident niste manele...
Glumesc desigur....
Desi se zice ca e primul proiect de genul asta... totusi exista linia 16, care pe Petricani si pana la capat are ceva de genul asta, si mai e si Pallady, si 41....
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
ByOnu
Da, desi nu pot intelege de ce n-au implementat green track si pe Titulescu. Este absurd, linia oricum este separata de trafic, de ce sa nu aiba vegetatie intre sine? Si pe Pallady parca era o zona asemanatoare, dar cu sina OR.
Da, desi nu pot intelege de ce n-au implementat green track si pe Titulescu. Este absurd, linia oricum este separata de trafic, de ce sa nu aiba vegetatie intre sine? Si pe Pallady parca era o zona asemanatoare, dar cu sina OR.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Trebuia facut tot CF/GT de la Banu Manta pana la Piata Sudului si chiar si toata Oltenitei, saltati aia de pe banda 1 parcati ilegal. Si zburai ca pe 41.
ByOnu wrote:
Da, desi nu pot intelege de ce n-au implementat green track si pe Titulescu. Este absurd, linia oricum este separata de trafic, de ce sa nu aiba vegetatie intre sine? Si pe Pallady parca era o zona asemanatoare, dar cu sina OR.
Trebuia facut tot CF/GT de la Banu Manta pana la Piata Sudului si chiar si toata Oltenitei, saltati aia de pe banda 1 parcati ilegal. Si zburai ca pe 41.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
ByOnu
Exact, totusi, intre Victoriei - Obor ar trebui lasat asa (cu stalpisori ca pe Mosilor, ca functioneaza!), avem doua sau trei spilate pe traseu. Dar in rest trebuia separat de trafic.
Exact, totusi, intre Victoriei - Obor ar trebui lasat asa (cu stalpisori ca pe Mosilor, ca functioneaza!), avem doua sau trei spilate pe traseu. Dar in rest trebuia separat de trafic.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)
•
Choose destination