Topic: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brașov - Remarul 16 Februarie Cluj)
98 posts, 58785 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Vagoane seria 20-49 (SIRV Brașov - Remarul 16 Februarie Cluj)
Gabi23
Vagoanele seria 20-49
Provin din modernizarea vagoanelor seria 20-47/57 de către SIRV Brasov si Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca.
Seria 20-49.0
Ani modernizare: 2008-2009
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Ampatamentul: 17.200 mm
Înăltimea de la nivelul superior al sinei: 4.050 mm
Înăltimea cutiei: 1.255 mm
Masa vagonului gol: 42,6 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile: Minden-Deutz
Frâna pneumatică: KE - GPR
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 tone
Tensiuni de alimentare: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire: aer modulat
Lătimea coridorului: 710 mm
Număr de locuri: 80 (10 compart. cu 8 locuri)
Cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Alte dotări: - prize 220 V 50 Hz c.a., supraveghere video, sistem interior de informare a călătorilor
Seria 20-49.2
Ani modernizare: 2009-2011
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Ampatamentul: 17.200 mm
Înăltimea de la nivelul superior al sinei: 4.050 mm
Înăltimea cutiei: 1.255 mm
Masa vagonului gol: 42,6 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile: Minden-Deutz
Frâna pneumatică: KE - GPR
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 tone
Tensiuni de alimentare: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire: instalatie de climatizare
Lătimea coridorului: 710 mm
Număr de locuri: 80 (48 în compart. si 32 în salon)
Cabine toaletă: 2, cu vas WC vacuumatic
Alte dotări: - prize 220 V 50 Hz c.a., supraveghere video, sistem interior de informare a călătorilor
- usi de acces electro-pneumatice
€
Vagoanele seria 20-49
Provin din modernizarea vagoanelor seria 20-47/57 de către SIRV Brasov si Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca.
Seria 20-49.0
Ani modernizare: 2008-2009
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Ampatamentul: 17.200 mm
Înăltimea de la nivelul superior al sinei: 4.050 mm
Înăltimea cutiei: 1.255 mm
Masa vagonului gol: 42,6 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile: Minden-Deutz
Frâna pneumatică: KE - GPR
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 tone
Tensiuni de alimentare: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire: aer modulat
Lătimea coridorului: 710 mm
Număr de locuri: 80 (10 compart. cu 8 locuri)
Cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Alte dotări: - prize 220 V 50 Hz c.a., supraveghere video, sistem interior de informare a călătorilor
Seria 20-49.2
Ani modernizare: 2009-2011
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Ampatamentul: 17.200 mm
Înăltimea de la nivelul superior al sinei: 4.050 mm
Înăltimea cutiei: 1.255 mm
Masa vagonului gol: 42,6 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile: Minden-Deutz
Frâna pneumatică: KE - GPR
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 tone
Tensiuni de alimentare: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire: instalatie de climatizare
Lătimea coridorului: 710 mm
Număr de locuri: 80 (48 în compart. si 32 în salon)
Cabine toaletă: 2, cu vas WC vacuumatic
Alte dotări: - prize 220 V 50 Hz c.a., supraveghere video, sistem interior de informare a călătorilor
- usi de acces electro-pneumatice
€
Pliant A.jpg (105.44 KB; downloaded 13075 times)
Pliant B.jpg (126.71 KB; downloaded 13063 times)
Pliant 20-49 Seria 2xx (1).jpg (302.59 KB; downloaded 8881 times)
20-49 Seria 2xx (2).jpg (262.65 KB; downloaded 8863 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Gabi23
In Revizia de Vagoane Iasi, zac in conservare cam 15-20 de vagoane 20-49 0xx. In acest timp, avem in traseu o gramada jegurile casabile de 21-47, 20-47, 20-57 pe trenurile regionale...
In Revizia de Vagoane Iasi, zac in conservare cam 15-20 de vagoane 20-49 0xx. In acest timp, avem in traseu o gramada jegurile casabile de 21-47, 20-47, 20-57 pe trenurile regionale...
50 53 20-49 037-6 - Iasi - 28.09.2012.jpg (208.31 KB; downloaded 13926 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Utilizator anonim
024
024
DSC_3190.JPG (367.43 KB; downloaded 13700 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Robert24
20-49 015 si 20-49 016
20-49 015 si 20-49 016
20-49 015.jpg (250.97 KB; downloaded 13571 times)
20-49 016.jpg (257.01 KB; downloaded 13519 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Gabi23
20-49 260 în compunerea lui R 2021 Bucureşti - Tg. Jiu. Aparţine Reviziei de Vagoane Craiova.
20-49 260 în compunerea lui R 2021 Bucureşti - Tg. Jiu. Aparţine Reviziei de Vagoane Craiova.
50 53 20-49 260-4 - Bucuresti Nord - 19.07.2013 (R2021).jpg (435.05 KB; downloaded 13521 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Robert24
010 si 023
010 si 023
20-49 010.jpg (423.06 KB; downloaded 13479 times)
20-49 023.jpg (423.66 KB; downloaded 13454 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Gabi23
034 al Reviziei de Vagoane Iaşi, rătăcit în compunerea lui IR 1741.
264 al Reviziei de Vagoane Galaţi în compunerea lui IR 1577.
034 al Reviziei de Vagoane Iaşi, rătăcit în compunerea lui IR 1741.
264 al Reviziei de Vagoane Galaţi în compunerea lui IR 1577.
50 53 20-49 034-3 - Bucuresti Nord - 13.08.2013.jpg (339.39 KB; downloaded 13485 times)
50 53 20-49 264-6 - Bucuresti Nord - 13.08.2013.jpg (295.49 KB; downloaded 13432 times)
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
MariusCFRBucuresti
- R936
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
R936
20-49 024, IR 1742
20-49 024, IR 1742
9261340131_08806bbd76_z.jpg (144.5 KB; downloaded 11071 times)
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
MariusCFRBucuresti
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Robert24
017 in IR 1741 asteptand in Grivita
017 in IR 1741 asteptand in Grivita
20-49 017 Grivita 201013.jpg (355.33 KB; downloaded 13211 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Gabi23
Vagoanele 215, 216, 217, 218, 219 stau conservate în Sibiu, aşteptându-şi de luni de zile revizia. Inadmisibil cum vagoane modernizate la începutul anului 2010 stau şi ruginesc, în timp ce pe trenurile CFR Călători circulă vagoane epocale 21-47 (exemplare multe pe această Regională Braşov)!!!
20-49 216 în vara anului 2010 (era ieşit de la modernizarea de la SIRV Braşov pe 08.02.2010)
Acelaşi vagon pe 08.02.2014 la fix 4 ani de la modernizare, conservat...
Vagoanele 215, 216, 217, 218, 219 stau conservate în Sibiu, aşteptându-şi de luni de zile revizia. Inadmisibil cum vagoane modernizate la începutul anului 2010 stau şi ruginesc, în timp ce pe trenurile CFR Călători circulă vagoane epocale 21-47 (exemplare multe pe această Regională Braşov)!!!
20-49-uri la Sibiu - 08.02.2014.jpg (334.77 KB; downloaded 13102 times)
20-49 216 în vara anului 2010 (era ieşit de la modernizarea de la SIRV Braşov pe 08.02.2010)
Acelaşi vagon pe 08.02.2014 la fix 4 ani de la modernizare, conservat...
50 53 20-49 216-6 - Sibiu - 08.02.2014.jpg (221.91 KB; downloaded 13098 times)
50 53 20-49 216-6 - Bucuresti Nord - 27.06.2010.JPG (358.46 KB; downloaded 13193 times)
- mureseanu_976
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
mureseanu_976
Oricum seria climatizata este NEDEMNA de a circula pe trenuri de rang superior ! Sunt foarte multe greseli de proiectare la aceasta serie si multe defecte grosolane care se repara in stil romanesc (prin carpire). Nu vreau sa-mi imaginez ce si-ar zice oamenii din Satu Mare daca apuca in acest an pe sezonierul 1941 / 1942 aceste carute 20-49.200 pentru o calatorie de 20-21 ore...
Pentru trenuri Regio Sibiu - Tirgu Mures / Brasov / Craiova ar fi potrivite, ba chiar mai potrivite decat regretatele DWA-uri 21-80 care sunt distruse zilnic de fauna romaneasca in trenurile Regio de Buzau / Urziceni / Pitesti (si care DWA-uri ar fi meritat modernizarea in 21-70 Bmee si autorizarea la trenuri internationale).
Oricum seria climatizata este NEDEMNA de a circula pe trenuri de rang superior ! Sunt foarte multe greseli de proiectare la aceasta serie si multe defecte grosolane care se repara in stil romanesc (prin carpire). Nu vreau sa-mi imaginez ce si-ar zice oamenii din Satu Mare daca apuca in acest an pe sezonierul 1941 / 1942 aceste carute 20-49.200 pentru o calatorie de 20-21 ore...
Pentru trenuri Regio Sibiu - Tirgu Mures / Brasov / Craiova ar fi potrivite, ba chiar mai potrivite decat regretatele DWA-uri 21-80 care sunt distruse zilnic de fauna romaneasca in trenurile Regio de Buzau / Urziceni / Pitesti (si care DWA-uri ar fi meritat modernizarea in 21-70 Bmee si autorizarea la trenuri internationale).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C
Gabi23
Pentru trenurile IR respective ar putea repara vagoanele relativ noi care zac prin revizii (22-96,-22.76, 21-76, 21-70 s.a.), dar unde nu există logică şi un management adevărat... Păi da, pentru trenuri regio, adică cred că puteau înlocui lejer epavele de vagoane 21-47, care pur si simplu nu mai au ce căuta în circulaţie la nivelul anului 2014 + fortată "civilizarea" călătorilor cu ajutorul Poliţiei TF şi a celorlalte organe ale statului!
20-49 2xx întradevăr au fost făcute "din topor" şi în grabă, în multe privinţe, dar dacă tot s-au băgat atâţia bani în peste 60 de vagoare, măcar să fie folosite.
Pentru trenurile IR respective ar putea repara vagoanele relativ noi care zac prin revizii (22-96,-22.76, 21-76, 21-70 s.a.), dar unde nu există logică şi un management adevărat... Păi da, pentru trenuri regio, adică cred că puteau înlocui lejer epavele de vagoane 21-47, care pur si simplu nu mai au ce căuta în circulaţie la nivelul anului 2014 + fortată "civilizarea" călătorilor cu ajutorul Poliţiei TF şi a celorlalte organe ale statului!
20-49 2xx întradevăr au fost făcute "din topor" şi în grabă, în multe privinţe, dar dacă tot s-au băgat atâţia bani în peste 60 de vagoare, măcar să fie folosite.
📖 Pagination options