Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5562 posts, 1204895 views
📖 Pagination options
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
MariusCFRBucuresti
Sunt LED-uri FullHD.
Azi era in probe Blitz TV HD.
Sunt LED-uri FullHD.
Azi era in probe Blitz TV HD.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Cristy
Astazi am vazut si eu ca au fost puse in functiune dar am mai observat ca prin unele statii mai lipsesc cateva televizoare. Si inca o observatie: cele din statia Lujerului (LG) au o calitate a imaginii considerabil mai proasta fata de celelalte (Samsung).
Astazi am vazut si eu ca au fost puse in functiune dar am mai observat ca prin unele statii mai lipsesc cateva televizoare. Si inca o observatie: cele din statia Lujerului (LG) au o calitate a imaginii considerabil mai proasta fata de celelalte (Samsung).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
ByOnu
http://www.b365.ro/cine-este-seful-de-l ... 90558.html
Cine este şeful de la metrou: milionar cu afaceri în Centrul Vechi al Bucureştiului
Sindicaliştii Metrorex au ameninţat de mai multe ori, pe parcursul anului 2012, că ar putea bloca transportul cu metroul, alături de RATB-işti, nemulţumiţi fiind de condiţiile de salarizare. În acelaşi timp, situaţia magistralei 5 de metrou din Drumul Taberei era incertă, nefiind asigurate sursele de finanţare pentru continuarea lucrărilor. Pe acest fundal, conducerea Metrorex a fost schimbată, metroul bucureştean având un nou şef, cunoscut mai mult ca apropiat al primarului Sectorului 5, Marian Vanghelie şi mai puţin pe baza rezultatelor profesionale. În ciuda disensiunilor de la metrou, afacerile private ale şefului transportului subteran mergeau strună.
În septembrie 2012, muncitorii de la magistrala 5 de metrou au protestat pe şantier pe motiv că nu au fost plătiţi, după ce, anterior, sindicaliştii ameninţaseră cu grevă generală şi chiar blocarea transportului, în Capitală, alături de RATB.
Pe acest val de nemulţumiri, conducerea Metrorex a fost schimbată. Astfel, în noiembrie 2012 metroul avea un alt şef - Aurel Radu, cunoscut ca apropiat al primarului PSD de la Sectorul 5, Marian Vanghelie. Deşi a terminat Facultatea de Transporturi, Aurel Radu nu ar fi profesat niciodată ca inginer. Acesta a fost şi motivul pentru care, înainte de a prelua funcţia de director general, ar fi fost încadrat la Metrorex ca "inginer 4", adică cel mai neexperimentat inginer, conform nomenclatorului, după cum B365.RO a scris aici.
Lipsa de experienţă ca inginer la metrou pare însă să fie compensată de Aurel Radu prin afacerile bănoase pe care acesta împreună cu familia le gestionează în privat, inclusiv în Centrul Vechi din Bucureşti. Numai în buricul Capitalei, şeful Metrorex deţine două spaţii pe Covaci 14 şi Gabroveni 6-8, la ultima adresă funcţionând şi localul Biutiful, deschis de celebrii Fratelli şi decorat cu foarte multă atenție de unul dintre cei mai de succes designeri de cluburi din România. Cele două locaţii i-au adus directorului general al Metrorex anul trecut circa 36.000 de euro, potrivit estimărilor acestuia, pe lângă salariul de aproximativ 10.500 de lei în două luni de la preluarea companiei de transport şi încă 4.600 de lei din funcţia de fost consilier local la Sectorul 1.
Împreună cu familia şi alţi parteneri de afaceri, Aurel Radu mai are nu mai puţin de şapte terenuri intravilane de circa 15.000 mp în zone cu un deosebit potenţial imobiliar din nordul Capitalei dar şi în centrul istoric. La acestea se adaugă o casă.
Dacă vine vorba de accesorii, directorul Metrorex poate concura fără să-i fie ruşine alături de primarul Vanghelie, cunoscut pentru ceasurile scumpe pe care le are la mână. Astfel, familia Radu posedă ceasuri în valoare de 100.000 euro, diamante şi bijuterii evaluate tot la aceeaşi sumă şi tablouri estimate la suma de 50.000 euro.
Nici la capitolul bani cash, Aurel Radu nu stă deloc rău având un depozit de 100.000 de dolari deschis la bancă. În plus, în doi ani, familia Radu a făcut trei tranzacţii imobiliare care i-au adus în jur de 750.000 de euro.
Mai mult, familia şefului Metrorex a dat cu împrumut o sumă ce depăşeşte jumătate de milion de euro, cei mai mulţi bani fiind împrumutaţi către Radu Toma.
Conform declaraţiei de avere, şeful metroului nu are maşină personală şi nici datorii la bancă.
http://www.b365.ro/cine-este-seful-de-l ... 90558.html
Cine este şeful de la metrou: milionar cu afaceri în Centrul Vechi al Bucureştiului
Sindicaliştii Metrorex au ameninţat de mai multe ori, pe parcursul anului 2012, că ar putea bloca transportul cu metroul, alături de RATB-işti, nemulţumiţi fiind de condiţiile de salarizare. În acelaşi timp, situaţia magistralei 5 de metrou din Drumul Taberei era incertă, nefiind asigurate sursele de finanţare pentru continuarea lucrărilor. Pe acest fundal, conducerea Metrorex a fost schimbată, metroul bucureştean având un nou şef, cunoscut mai mult ca apropiat al primarului Sectorului 5, Marian Vanghelie şi mai puţin pe baza rezultatelor profesionale. În ciuda disensiunilor de la metrou, afacerile private ale şefului transportului subteran mergeau strună.
În septembrie 2012, muncitorii de la magistrala 5 de metrou au protestat pe şantier pe motiv că nu au fost plătiţi, după ce, anterior, sindicaliştii ameninţaseră cu grevă generală şi chiar blocarea transportului, în Capitală, alături de RATB.
Pe acest val de nemulţumiri, conducerea Metrorex a fost schimbată. Astfel, în noiembrie 2012 metroul avea un alt şef - Aurel Radu, cunoscut ca apropiat al primarului PSD de la Sectorul 5, Marian Vanghelie. Deşi a terminat Facultatea de Transporturi, Aurel Radu nu ar fi profesat niciodată ca inginer. Acesta a fost şi motivul pentru care, înainte de a prelua funcţia de director general, ar fi fost încadrat la Metrorex ca "inginer 4", adică cel mai neexperimentat inginer, conform nomenclatorului, după cum B365.RO a scris aici.
Lipsa de experienţă ca inginer la metrou pare însă să fie compensată de Aurel Radu prin afacerile bănoase pe care acesta împreună cu familia le gestionează în privat, inclusiv în Centrul Vechi din Bucureşti. Numai în buricul Capitalei, şeful Metrorex deţine două spaţii pe Covaci 14 şi Gabroveni 6-8, la ultima adresă funcţionând şi localul Biutiful, deschis de celebrii Fratelli şi decorat cu foarte multă atenție de unul dintre cei mai de succes designeri de cluburi din România. Cele două locaţii i-au adus directorului general al Metrorex anul trecut circa 36.000 de euro, potrivit estimărilor acestuia, pe lângă salariul de aproximativ 10.500 de lei în două luni de la preluarea companiei de transport şi încă 4.600 de lei din funcţia de fost consilier local la Sectorul 1.
Împreună cu familia şi alţi parteneri de afaceri, Aurel Radu mai are nu mai puţin de şapte terenuri intravilane de circa 15.000 mp în zone cu un deosebit potenţial imobiliar din nordul Capitalei dar şi în centrul istoric. La acestea se adaugă o casă.
Dacă vine vorba de accesorii, directorul Metrorex poate concura fără să-i fie ruşine alături de primarul Vanghelie, cunoscut pentru ceasurile scumpe pe care le are la mână. Astfel, familia Radu posedă ceasuri în valoare de 100.000 euro, diamante şi bijuterii evaluate tot la aceeaşi sumă şi tablouri estimate la suma de 50.000 euro.
Nici la capitolul bani cash, Aurel Radu nu stă deloc rău având un depozit de 100.000 de dolari deschis la bancă. În plus, în doi ani, familia Radu a făcut trei tranzacţii imobiliare care i-au adus în jur de 750.000 de euro.
Mai mult, familia şefului Metrorex a dat cu împrumut o sumă ce depăşeşte jumătate de milion de euro, cei mai mulţi bani fiind împrumutaţi către Radu Toma.
Conform declaraţiei de avere, şeful metroului nu are maşină personală şi nici datorii la bancă.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
misterr
Cristy wrote:Lasă că și cele Samsung de la Victoriei se văd ca prin ceață... Nici vorbă de HD!
Astazi am vazut si eu ca au fost puse in functiune dar am mai observat ca prin unele statii mai lipsesc cateva televizoare. Si inca o observatie: cele din statia Lujerului (LG) au o calitate a imaginii considerabil mai proasta fata de celelalte (Samsung).
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Directorul Comercial Metrorex: 16 trenuri noi vor intra în reţea începând cu 2014. Care sunt realizările instituţiei şi programul de investiţii
Directorul comercial Metrorex a precizat, în cadrul conferinţei Cities of Tomorrow (Oraşele de Mâine) de marţi, că anul viitor vor fi introduse 14 trenuri noi în reţeaua de metrou bucureştean, cumpărate prin împrumutul făcut de România la Banca Europeană de Investiţii şi produse în Spania. Petre a făcut mai multe declaraţii legate de stadiul actual al realizărilor Metrorex în cadrul conferinţei ţinute marţi, dar şi de proiectele în lucru.
Mariana Petre a participat la conferinţa organizată, marţi, de Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană (AHK) în colaborare cu Mediafax pe tema evoluţiei oraşelor din România şi principalele obiective ce trebuie atinse în procesul de dezvoltare al lor.
”Într-o zi lucrătoare se transportă circa 650.000 de lucrători, iar în 2030 ar trebui ca Bucureştiul să aibă circa 300 de kilometri de metrou, deci vom avea probabil de vreo 4-5 ori mai mulţi călători care vor folosi acest mijloc de transport în comun”, a explicat Petre.
În ceea ce priveşte caracteristicile tehnice ale reţelei de metrou, potrivit directorului comercial, reţeaua de transport subteran din Capitală este alcătuită din 51 de staţii, 4 linii de metrou, 4 depouri pentru mentenanţă şi parcarea materialului rulant. Distanţa medie dintre staţii este de 1,35 de kilometri, iar în parcul de material rulant din circulaţie se numără 44 de trenuri Bombardier şi alte 25 de trenuri I.V.A. De asemenea, 16 trenuri CAF produse în Spania vor fi introduse în circuit începând cu 2014. Sistemul automat de taxare a fost introdus din 1995 şi modernizat în 2000 cu cartele magnetice şi parţial integrat din anul 2006 cu sistemul de taxare RATB prin utilizarea cartelelor contactless.
În cadrul conferinţei, Mariana Petre a trecut în revistă realizările Metrorex din ultima perioadă.
Nodurile intermodale
Printre realizările din ultima perioada Mariana Petre a enumerat şi o serie de noduri intermodale făcute în diverse staţii de metrou. La staţia de metrou Crângaşi s-a stabilit conexiunea cu transportul de la suprafaţă (linia de tramvai 41). De asemenea, s-a realizat un nou pasaj de legătură între staţiile de metrou Piaţa Victoriei 1 şi Piaţa Victoriei 2, s-a extins culoarul de trecere între staţiile de metrou Piaţa Unirii 1 şi Piaţa Unirii 2 şi s-a realizat la staţia de metrou Piaţa Sudului un pasaj pietonal subteran de legătură cu complexul comercial Sun Plaza (nota : probabil ca a platit Metrorex pasajul de legatura cu mall-ul, daca isi atribuie aceasta realizare ;) )
De asemenea, până în prezent au fost montate 95 de lifturi în 42 de staţii de metrou şi 138 de escalatoare în 40 de staţii de metrou. Totodată, s-a realizat creşterea accesibilităţii în metrou prin diversificarea sistemelor de taxare (cartelă magnetică, contact less, card bancar, sms, automate de vândut cartele)
În cadrul conferinţei s-au prezentat şi principalele proiecte de dezvoltare a reţelei de metrou bucureştene, dintre care unele tronsoane se află deja în lucru şi alte sunt la faza de proiectare. Le enumerăm mai jos pe scurt.
Tronsonul I: Râul Doamnei-Eroilor şi extensia Romancierilor-Valea Ialomiţei (inclusiv depoul)
Lungime: 6,2 kilometri cale dublă
Număr de staţii: 11
1 depou la staţia Valea Ialomiţei
Data începerii lucrărilor-trimestrul I al anului 2011
Termen estimat de punere în funcţiune cu călători 2016
Acord de împrumut Banca Europeană de Investiţii (BEI) 4-include şi achiziţia a 37 TEM (16 trenuri pentru pentru liniile 1, 2 şi 3 şi alte 21 de trenuri pentru tronsonul I al liniei 5).
Sursa de finanţare: credit extern BEI în valoare de 395 de milioane de euro şi 488 de milioane de euro de la bugetul de stat
Tronson Haşdeu-Universitate-Pantelimon
Lungime-11 kilometri cale dublă
Număr de staţii-17
Sursă de finanţare: credit extern BEI 5 şi bugetul de stat
Termen estimat de începere lucrări-2013 (nu va fi respectat)
Termen estimat de punere în funcţiune-2019 (nu va fi respectat)
Stadiul actual: se află în faza de elaborare proiectele tehnice preliminare pentru realizarea lucrărilor
Acordul de împrumut BEI 5 include şi achiziţia a 30 de trenuri
Creditul BEI este de 465 de milioane de euro, restul banilor pentru lucrare de 828 de miloane de euro trebuind să vină de la bugetul de stat.
Linie de metrou în execuţie: extensie linia 4 Lac Străuleşti-Gara ProgresuTronson Parc Bazilescu-Străuleşti
Lungime-2 kilometri cale dublă
Număr de staţii-2
Depou-1
Nod intermodal Parck&ride
Sursa de finanţare-bugetul de stat în valoare de 858 de milioane de lei
Data începerii lucrării-2012
Termen estimat de punere în funcţiune cu călători-2015
Parcajul autor din zona Străuleşti va putea adăposti 12 autocare şi 650 de autoturisme.
Depoul Străuleşti este amplasat sub terenurile de sport din cadrul Complexului Sportiv Străuleşti şi va permite parcarea a 20 de trenuri de metrou.
Linia de metrou în pregătire: Linia 6, legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Henri Coandă
Valoare estimată 1.053 de milioane de euro
Număr de staţii-12
Număr de trenuri-12
Sursa de finanţare-credit extern JTCA (Japan Technical Communicators Association) şi bugetul de stat
Termen estimat de începere a lucrărilor-2013 (nu va fi respectat)
Termen estimat de punere în funcţiune cu călători-2019 (nu va fi respectat)
Stadiul actual-se află în faza de avizare noii indicatori tehnico-economici
Directorul comercial al Metrorex a vorbit şi de un studiu de fezabilitate pentru legarea actualei reţele de metrou de extremităţile Capitalei şi comunele din jur care se află în lucru.
Proiectul unei magistrale noi Voluntari-Bragadiru, suspendat
Directorul Metrorex Mariana Petre a mai vorbit şi de construirea unei magistrale care să lege oraşele Voluntari şi Bragadiru, dar care din lipsa unor prevederi legislative nu a fost realizat.
”Anul acesta reuşim, se pare, să intrăm pe ultima sută de metri pe lista POS-T pentru lucrările care se vor face până la sfârşitul anului. De asemenea, s-a încercat şi la noi un parteneriat publict-privat, un studiu de fezabilitate pentru o magistrală nouă Voluntari-Bragadiru. Se pare însă că lipsa de armonie între prevederile noastre legislative a condus la suspendarea momentană a acestui contract”, a conchis Petre.
Directorul Comercial Metrorex: 16 trenuri noi vor intra în reţea începând cu 2014. Care sunt realizările instituţiei şi programul de investiţii
Directorul comercial Metrorex a precizat, în cadrul conferinţei Cities of Tomorrow (Oraşele de Mâine) de marţi, că anul viitor vor fi introduse 14 trenuri noi în reţeaua de metrou bucureştean, cumpărate prin împrumutul făcut de România la Banca Europeană de Investiţii şi produse în Spania. Petre a făcut mai multe declaraţii legate de stadiul actual al realizărilor Metrorex în cadrul conferinţei ţinute marţi, dar şi de proiectele în lucru.
Mariana Petre a participat la conferinţa organizată, marţi, de Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană (AHK) în colaborare cu Mediafax pe tema evoluţiei oraşelor din România şi principalele obiective ce trebuie atinse în procesul de dezvoltare al lor.
”Într-o zi lucrătoare se transportă circa 650.000 de lucrători, iar în 2030 ar trebui ca Bucureştiul să aibă circa 300 de kilometri de metrou, deci vom avea probabil de vreo 4-5 ori mai mulţi călători care vor folosi acest mijloc de transport în comun”, a explicat Petre.
În ceea ce priveşte caracteristicile tehnice ale reţelei de metrou, potrivit directorului comercial, reţeaua de transport subteran din Capitală este alcătuită din 51 de staţii, 4 linii de metrou, 4 depouri pentru mentenanţă şi parcarea materialului rulant. Distanţa medie dintre staţii este de 1,35 de kilometri, iar în parcul de material rulant din circulaţie se numără 44 de trenuri Bombardier şi alte 25 de trenuri I.V.A. De asemenea, 16 trenuri CAF produse în Spania vor fi introduse în circuit începând cu 2014. Sistemul automat de taxare a fost introdus din 1995 şi modernizat în 2000 cu cartele magnetice şi parţial integrat din anul 2006 cu sistemul de taxare RATB prin utilizarea cartelelor contactless.
În cadrul conferinţei, Mariana Petre a trecut în revistă realizările Metrorex din ultima perioadă.
Nodurile intermodale
Printre realizările din ultima perioada Mariana Petre a enumerat şi o serie de noduri intermodale făcute în diverse staţii de metrou. La staţia de metrou Crângaşi s-a stabilit conexiunea cu transportul de la suprafaţă (linia de tramvai 41). De asemenea, s-a realizat un nou pasaj de legătură între staţiile de metrou Piaţa Victoriei 1 şi Piaţa Victoriei 2, s-a extins culoarul de trecere între staţiile de metrou Piaţa Unirii 1 şi Piaţa Unirii 2 şi s-a realizat la staţia de metrou Piaţa Sudului un pasaj pietonal subteran de legătură cu complexul comercial Sun Plaza (nota : probabil ca a platit Metrorex pasajul de legatura cu mall-ul, daca isi atribuie aceasta realizare ;) )
De asemenea, până în prezent au fost montate 95 de lifturi în 42 de staţii de metrou şi 138 de escalatoare în 40 de staţii de metrou. Totodată, s-a realizat creşterea accesibilităţii în metrou prin diversificarea sistemelor de taxare (cartelă magnetică, contact less, card bancar, sms, automate de vândut cartele)
În cadrul conferinţei s-au prezentat şi principalele proiecte de dezvoltare a reţelei de metrou bucureştene, dintre care unele tronsoane se află deja în lucru şi alte sunt la faza de proiectare. Le enumerăm mai jos pe scurt.
Tronsonul I: Râul Doamnei-Eroilor şi extensia Romancierilor-Valea Ialomiţei (inclusiv depoul)
Lungime: 6,2 kilometri cale dublă
Număr de staţii: 11
1 depou la staţia Valea Ialomiţei
Data începerii lucrărilor-trimestrul I al anului 2011
Termen estimat de punere în funcţiune cu călători 2016
Acord de împrumut Banca Europeană de Investiţii (BEI) 4-include şi achiziţia a 37 TEM (16 trenuri pentru pentru liniile 1, 2 şi 3 şi alte 21 de trenuri pentru tronsonul I al liniei 5).
Sursa de finanţare: credit extern BEI în valoare de 395 de milioane de euro şi 488 de milioane de euro de la bugetul de stat
Tronson Haşdeu-Universitate-Pantelimon
Lungime-11 kilometri cale dublă
Număr de staţii-17
Sursă de finanţare: credit extern BEI 5 şi bugetul de stat
Termen estimat de începere lucrări-2013 (nu va fi respectat)
Termen estimat de punere în funcţiune-2019 (nu va fi respectat)
Stadiul actual: se află în faza de elaborare proiectele tehnice preliminare pentru realizarea lucrărilor
Acordul de împrumut BEI 5 include şi achiziţia a 30 de trenuri
Creditul BEI este de 465 de milioane de euro, restul banilor pentru lucrare de 828 de miloane de euro trebuind să vină de la bugetul de stat.
Linie de metrou în execuţie: extensie linia 4 Lac Străuleşti-Gara ProgresuTronson Parc Bazilescu-Străuleşti
Lungime-2 kilometri cale dublă
Număr de staţii-2
Depou-1
Nod intermodal Parck&ride
Sursa de finanţare-bugetul de stat în valoare de 858 de milioane de lei
Data începerii lucrării-2012
Termen estimat de punere în funcţiune cu călători-2015
Parcajul autor din zona Străuleşti va putea adăposti 12 autocare şi 650 de autoturisme.
Depoul Străuleşti este amplasat sub terenurile de sport din cadrul Complexului Sportiv Străuleşti şi va permite parcarea a 20 de trenuri de metrou.
Linia de metrou în pregătire: Linia 6, legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Henri Coandă
Valoare estimată 1.053 de milioane de euro
Număr de staţii-12
Număr de trenuri-12
Sursa de finanţare-credit extern JTCA (Japan Technical Communicators Association) şi bugetul de stat
Termen estimat de începere a lucrărilor-2013 (nu va fi respectat)
Termen estimat de punere în funcţiune cu călători-2019 (nu va fi respectat)
Stadiul actual-se află în faza de avizare noii indicatori tehnico-economici
Directorul comercial al Metrorex a vorbit şi de un studiu de fezabilitate pentru legarea actualei reţele de metrou de extremităţile Capitalei şi comunele din jur care se află în lucru.
Proiectul unei magistrale noi Voluntari-Bragadiru, suspendat
Directorul Metrorex Mariana Petre a mai vorbit şi de construirea unei magistrale care să lege oraşele Voluntari şi Bragadiru, dar care din lipsa unor prevederi legislative nu a fost realizat.
”Anul acesta reuşim, se pare, să intrăm pe ultima sută de metri pe lista POS-T pentru lucrările care se vor face până la sfârşitul anului. De asemenea, s-a încercat şi la noi un parteneriat publict-privat, un studiu de fezabilitate pentru o magistrală nouă Voluntari-Bragadiru. Se pare însă că lipsa de armonie între prevederile noastre legislative a condus la suspendarea momentană a acestui contract”, a conchis Petre.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Designul final, aprobat de Metrorex il gasiti pe siteul CAF aici:
http://www.caf.es/en/productos-servicio ... e.php?p=57
Designul final, aprobat de Metrorex il gasiti pe siteul CAF aici:
http://www.caf.es/en/productos-servicio ... e.php?p=57
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
DocOctavius
Și pentru un zâmbet în plus pe lista de echipamente incluse spaniolii au adăugat și "dead men" adică aceste garnituri or să vine echipate cu "bărbați morți"... oare intră la consumabile și trebuiesc schimbați când se împut?
PS Presupun că este vorba de "dead mans switch" comutator automat care să oprească garnitura în caz că pățește ceva conducătorul, și că a fost o eroare de dactilografiere. Oare eroarea o fi doar la ei pe site sau o fi apărut mai devreme în caietul de sarcini?
Atunci ar fi o recepție interesantă!
Și pentru un zâmbet în plus pe lista de echipamente incluse spaniolii au adăugat și "dead men" adică aceste garnituri or să vine echipate cu "bărbați morți"... oare intră la consumabile și trebuiesc schimbați când se împut?
PS Presupun că este vorba de "dead mans switch" comutator automat care să oprească garnitura în caz că pățește ceva conducătorul, și că a fost o eroare de dactilografiere. Oare eroarea o fi doar la ei pe site sau o fi apărut mai devreme în caietul de sarcini?
Atunci ar fi o recepție interesantă!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
ByOnu
Nu prea inteleg de e este bine sa se opreasca trenul pe loc daca mecanicul a patit ceva. ATC este capabil sa-l duca pana in statie, dupa care se poate interveni. Daca opresti trenul in tunel si mecanicul este incostient, ce faci? Se pierde timp pretios pentru mecanic, asta presupunand ca a lesinat, sa zicem.
Nu prea inteleg de e este bine sa se opreasca trenul pe loc daca mecanicul a patit ceva. ATC este capabil sa-l duca pana in statie, dupa care se poate interveni. Daca opresti trenul in tunel si mecanicul este incostient, ce faci? Se pierde timp pretios pentru mecanic, asta presupunand ca a lesinat, sa zicem.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
bercenicity
Din acelasi motiv pentru care trenul nu merge fara mecanic (adica complet automat).
Ca veni vorba, ma intreb de ce nu vor sa faca noile magistrale complet automate. Sper sa nu fie doar motive sindicale. Se poarta si prin alte parti si nu am auzit sa fie probleme (accidente cu raniti/morti) doar din cauza automatizarii.
Din acelasi motiv pentru care trenul nu merge fara mecanic (adica complet automat).
Ca veni vorba, ma intreb de ce nu vor sa faca noile magistrale complet automate. Sper sa nu fie doar motive sindicale. Se poarta si prin alte parti si nu am auzit sa fie probleme (accidente cu raniti/morti) doar din cauza automatizarii.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
DocOctavius
"Dead man's switch" a fost "inventat" după ce au fost cazuri unde din neatenția mecanicului trenul a depășit semafoare, capete de linie, luat curbe prea repede, etc... pe vremea aceea nu exista automatizarea din ziua de astazi. Nu stiu daca nu există o varianta modernă care îl duce pe mecanic până în cea mai apropiată stație, eu cunosc doar conceptul la originile lui și nu implementarea modernă.
"Dead man's switch" a fost "inventat" după ce au fost cazuri unde din neatenția mecanicului trenul a depășit semafoare, capete de linie, luat curbe prea repede, etc... pe vremea aceea nu exista automatizarea din ziua de astazi. Nu stiu daca nu există o varianta modernă care îl duce pe mecanic până în cea mai apropiată stație, eu cunosc doar conceptul la originile lui și nu implementarea modernă.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Cristy
Nu imi face placere sa scriu numai lucruri rele, dar incidentul de azi mi s-a parut de-a dreptul deplasat. La Piata Unirii m-am urcat intr-o Iva (mai exact 229A) si pana la Lujerului nu s-a auzit decat anuntul de inchidere al usilor, nimic despre urmatoarea statie sau in ce directie circula trenul respectiv. Nu cred ca nu functiona sistemul responsabil cu anunturile vocale din moment ce anuntul de inchidere al usilor functiona. Mai mult de atat, cand am ajuns la Eroilor, ce sa vezi? Ultima usa nu s-a deschis deloc desi la Izvor se deschisese. Ma intreb ce s-ar fi intamplat cu calatorii care voiau sa coboare daca era in timpul orei de varf (eu am mers pe la 19:25 cu acest tren). Chiar nu imi pot da seama ce se intampla din moment ce sunt zile in care circul cu astfel de trenuri si sunt alte zile in care circul cu trenuri perfect ingrijite (cum ar fi anuntul vocal de tip nou si neoanele functionale intre vagoane).
Si inca o observatie: azi in jurul pranzului am calatorit iar cu un tren Iva si nu inteleg care a fost treaba dar la Politehnica a pus frana foarte puternica iar la Eroilor la fel, dar aici n-a fost de ajuns frana si am stat vreo 3 minute ca sa dea in spate( aici un lucru ciudat: efectiv incerca sa plece de pe loc dar nu reusea, se auzea mereu un sunet ca si cand ar face o "flama" la sina a 3-a; abia dupa 3-4 incercari a reusit sa o ia din loc) si abia apoi a deschis usile.
Nu imi face placere sa scriu numai lucruri rele, dar incidentul de azi mi s-a parut de-a dreptul deplasat. La Piata Unirii m-am urcat intr-o Iva (mai exact 229A) si pana la Lujerului nu s-a auzit decat anuntul de inchidere al usilor, nimic despre urmatoarea statie sau in ce directie circula trenul respectiv. Nu cred ca nu functiona sistemul responsabil cu anunturile vocale din moment ce anuntul de inchidere al usilor functiona. Mai mult de atat, cand am ajuns la Eroilor, ce sa vezi? Ultima usa nu s-a deschis deloc desi la Izvor se deschisese. Ma intreb ce s-ar fi intamplat cu calatorii care voiau sa coboare daca era in timpul orei de varf (eu am mers pe la 19:25 cu acest tren). Chiar nu imi pot da seama ce se intampla din moment ce sunt zile in care circul cu astfel de trenuri si sunt alte zile in care circul cu trenuri perfect ingrijite (cum ar fi anuntul vocal de tip nou si neoanele functionale intre vagoane).
Si inca o observatie: azi in jurul pranzului am calatorit iar cu un tren Iva si nu inteleg care a fost treaba dar la Politehnica a pus frana foarte puternica iar la Eroilor la fel, dar aici n-a fost de ajuns frana si am stat vreo 3 minute ca sa dea in spate( aici un lucru ciudat: efectiv incerca sa plece de pe loc dar nu reusea, se auzea mereu un sunet ca si cand ar face o "flama" la sina a 3-a; abia dupa 3-4 incercari a reusit sa o ia din loc) si abia apoi a deschis usile.
- LArSON
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
📖 Pagination options