Topic: Electrificare CF 704 Galati - Barbosi - Tecuci - Marasesti
45 posts, 14685 views
📖 Pagination options
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Asadar maine dimineata, Vineri, 17-Mai-2013 voi pleca in excursia mult asteptata. Abia asteptam momentul acesta. Va voi tine la curent cu ce se intampla pe Linia-704 si maine seara voi posta fotografiile!
Sa ne-auzim sanatosi!
Asadar maine dimineata, Vineri, 17-Mai-2013 voi pleca in excursia mult asteptata. Abia asteptam momentul acesta. Va voi tine la curent cu ce se intampla pe Linia-704 si maine seara voi posta fotografiile!
Sa ne-auzim sanatosi!
- vancouver
-
Posted:
-
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Asadar,...gata! M-am intors din calatoria promisa si mult asteptata... Desi am pornit la drum extrem de critic,...pe parcurs, gratie domnilor CFR-isti, conductori, mecanic, etc. cu care am inchegat o discutie extrem de apasata si la subiect, ca in final sa, mergem toti la Marasesti si sa reclamam ,,grobianismul"conditiilor de transport pe M-704 de cateva luni incoace: LVT-uri si Malaxa-77!!! Bun,... Malaxa-77 are farmecul si istoria ei si culmea draciei,...viteza constanta 70 km/h. Deci ,,blana" din plin!! Pe cand LVT-urile...pacatele lor: se defecteaza des, si nu i se dau de capat. Bun, deci cum spuneam, dimineata -asa cum ma asteptam- am avut ca tren spre Marasesti, Automotor Malaxa-77, compus din doua unitati. Doua lucruri sunt jalnice la aceste automotoare: suspensia...LIPSA ( troncane si hurducaie de iti face creierii terci!) si doar ...doua geamuri care se deschid. In rest,...slava Domnului: toalete curate ( cate una in fiecare unitate), cu sapun, odorizant si hartie igienica!! Dar hai sa vorbim de electrificare...
Da!! Firul de contact este intins 100% pe toata distanta: Barbosi---Ivesti---Tecuci!! Este pusa sub tensiune, insa, insa, nu vor circula EA-uri pana nu se construieste subtatia de tractiune de la Hanu-Conachi. Insa tensiunea aferenta si amperajul liniei de contact, suporta lejer Ramele-58 ex. SNCF, care circula pe Galati---Buzau/Faurei. Deci ce am aflat de la CFR-stii cu care -ca de obicei- m-am imprietenit, de pe aceasta linie-704. De pe 15 Iunie se introduce tractiunea electrica pe Linia-704 si aceasta va fi realizata de Rame electrice CFR, de serie 58. Deja este in curs a se mai achizitiona alte cateva rame. Posibil este sa se renunte la rame electrice pe Galati---Buzau/Faurei, acestea urmand a fi distribuite pe Galati---Marasesti/ Adjud sau Bacau ( depinde de rentabilitate!). Dar cert este ca Galati---Marasesti va fi asigurat de aceste rame. In cel mai fericit caz, la garnituri compuse din locomotive+vagoane, nimeni sa nu se astepte la EA-uri! Bobicele sunt cele mai potrivite ca parametri insa cu conditia ca pe traseu sa nu se afle alta bobica sau mai multe rame electrice ( nu este cazul...). La marfa, opereaza locomotivele frantuzesti din plin. Insa NICIODATA nu a mers EA la ,,cald" pe linia-704. Insasi eu am cazut in plasa dand crezare unora care din teribilism au nascocit asa ceva. Nu! Sigura data cand EA-urile circula pe Linia-704 sunt atunci cand merg remorcate -la roata- de la Tecuci la Galati atasate Sulzerului sau LDH-ului portocaliu. In schimb niciodata conectat la firul de contact!
Deci sa incepem cu fotografiile...
screenshot program windows
free upload pictures
Asadar,...gata! M-am intors din calatoria promisa si mult asteptata... Desi am pornit la drum extrem de critic,...pe parcurs, gratie domnilor CFR-isti, conductori, mecanic, etc. cu care am inchegat o discutie extrem de apasata si la subiect, ca in final sa, mergem toti la Marasesti si sa reclamam ,,grobianismul"conditiilor de transport pe M-704 de cateva luni incoace: LVT-uri si Malaxa-77!!! Bun,... Malaxa-77 are farmecul si istoria ei si culmea draciei,...viteza constanta 70 km/h. Deci ,,blana" din plin!! Pe cand LVT-urile...pacatele lor: se defecteaza des, si nu i se dau de capat. Bun, deci cum spuneam, dimineata -asa cum ma asteptam- am avut ca tren spre Marasesti, Automotor Malaxa-77, compus din doua unitati. Doua lucruri sunt jalnice la aceste automotoare: suspensia...LIPSA ( troncane si hurducaie de iti face creierii terci!) si doar ...doua geamuri care se deschid. In rest,...slava Domnului: toalete curate ( cate una in fiecare unitate), cu sapun, odorizant si hartie igienica!! Dar hai sa vorbim de electrificare...
Da!! Firul de contact este intins 100% pe toata distanta: Barbosi---Ivesti---Tecuci!! Este pusa sub tensiune, insa, insa, nu vor circula EA-uri pana nu se construieste subtatia de tractiune de la Hanu-Conachi. Insa tensiunea aferenta si amperajul liniei de contact, suporta lejer Ramele-58 ex. SNCF, care circula pe Galati---Buzau/Faurei. Deci ce am aflat de la CFR-stii cu care -ca de obicei- m-am imprietenit, de pe aceasta linie-704. De pe 15 Iunie se introduce tractiunea electrica pe Linia-704 si aceasta va fi realizata de Rame electrice CFR, de serie 58. Deja este in curs a se mai achizitiona alte cateva rame. Posibil este sa se renunte la rame electrice pe Galati---Buzau/Faurei, acestea urmand a fi distribuite pe Galati---Marasesti/ Adjud sau Bacau ( depinde de rentabilitate!). Dar cert este ca Galati---Marasesti va fi asigurat de aceste rame. In cel mai fericit caz, la garnituri compuse din locomotive+vagoane, nimeni sa nu se astepte la EA-uri! Bobicele sunt cele mai potrivite ca parametri insa cu conditia ca pe traseu sa nu se afle alta bobica sau mai multe rame electrice ( nu este cazul...). La marfa, opereaza locomotivele frantuzesti din plin. Insa NICIODATA nu a mers EA la ,,cald" pe linia-704. Insasi eu am cazut in plasa dand crezare unora care din teribilism au nascocit asa ceva. Nu! Sigura data cand EA-urile circula pe Linia-704 sunt atunci cand merg remorcate -la roata- de la Tecuci la Galati atasate Sulzerului sau LDH-ului portocaliu. In schimb niciodata conectat la firul de contact!
Deci sa incepem cu fotografiile...
screenshot program windows
free upload pictures
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
...
...
DSC00896.jpg (673.83 KB; downloaded 8989 times)
DSC00897.jpg (651.7 KB; downloaded 8981 times)
Substatia de tractiune ,,Hanu-Conachi"- inca nu s-au inceput lucrarile de echipare cu instalatii electrice!!!
DSC00902.jpg (466.94 KB; downloaded 9596 times)
Idem
DSC00903.jpg (416.92 KB; downloaded 9557 times)
DSC00904.jpg (439.39 KB; downloaded 9002 times)
DSC00905.jpg (528.47 KB; downloaded 8972 times)
DSC00966.jpg (430.85 KB; downloaded 8980 times)
DSC00967.jpg (628.46 KB; downloaded 8980 times)
DSC00968.jpg (601.51 KB; downloaded 8976 times)
DSC00969.jpg (486.49 KB; downloaded 8973 times)
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
...
...
DSC00970.jpg (500.08 KB; downloaded 8984 times)
DSC00973.jpg (553.44 KB; downloaded 9027 times)
DSC00977.jpg (564.59 KB; downloaded 8986 times)
DSC00978.jpg (452.59 KB; downloaded 8985 times)
DSC00981.jpg (501.03 KB; downloaded 8990 times)
DSC00987.jpg (526.28 KB; downloaded 8995 times)
DSC00988.jpg (470.92 KB; downloaded 8981 times)
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
...
...
DSC00989.jpg (601.41 KB; downloaded 8980 times)
DSC00991.jpg (563.36 KB; downloaded 8982 times)
DSC01008.jpg (516.58 KB; downloaded 8984 times)
DSC01039.jpg (534.66 KB; downloaded 8982 times)
DSC01053.jpg (437.97 KB; downloaded 8976 times)
DSC01071.jpg (459.98 KB; downloaded 8979 times)
DSC01073.jpg (400.84 KB; downloaded 8981 times)
DSC01001.jpg (580.05 KB; downloaded 8981 times)
DSC01008.jpg (516.58 KB; downloaded 8974 times)
DSC01031.jpg (489.93 KB; downloaded 8985 times)
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
...
...
DSC01039.jpg (534.66 KB; downloaded 8976 times)
DSC01053.jpg (437.97 KB; downloaded 8981 times)
DSC01058.jpg (400.1 KB; downloaded 8980 times)
DSC01071.jpg (459.98 KB; downloaded 8980 times)
DSC01092.jpg (417.27 KB; downloaded 8983 times)
DSC01093.jpg (469.74 KB; downloaded 8977 times)
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Gata. Deocamdata atat am postat pentru seara asta. Daca aveti intrebari, va astept.
Gata. Deocamdata atat am postat pentru seara asta. Daca aveti intrebari, va astept.
- vancouver
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
vancouver
Viteza maxima ramâne 70km/h sau ramele electrice introduse din 15.06 vor putea circula si mai repede? Aparent calitatea sinelor este buna.
Cum se simte in tren la 70km/h, e suficient de lin pentru a trece la mai mult?
Anterior ai pus poze si cu reabilitarea unor macaze. S-au finalizat si acele lucrari?
Dupa finalizarea substatiei HanuConachi vor putea circula si EA-uri?
Viteza maxima ramâne 70km/h sau ramele electrice introduse din 15.06 vor putea circula si mai repede? Aparent calitatea sinelor este buna.
Cum se simte in tren la 70km/h, e suficient de lin pentru a trece la mai mult?
Anterior ai pus poze si cu reabilitarea unor macaze. S-au finalizat si acele lucrari?
Dupa finalizarea substatiei HanuConachi vor putea circula si EA-uri?
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Nu! Viteza maxima de 70km/h, este a automotoarelor ,,Malaxa"! De aceea ii dadeau blana mecanicii. Cand vor circula Rame electrice, vitezele vor fi de 100km/h. Cu ,,Malaxa" la 70 km/h este ca si cum ai merge cu o roaba pe ,,McAdam": te arunca in stanga si-n dreapta de zgaltaie si te zdruncina de zici ca acum deraiaza.
Macazele sunt toate functionabile in sistem automat. La dus, un utilaj defrisa in zona Serbanesti---Hanul-Conachi iarba si buruienile crescute pe calea ferata iar apoi bura si completa cu piatra terasamentul. Plus filtrarea pietrei: era separata de pamant si alte sedimente si repusa pe terasament. Apoi alti muncitori de osupau din urma de buloane si calibrarea ecartamentului, etc.
Dupa finalizarea Substatiei de tractiune de la Hanul-Conachi...vor putea circula EA-uri din plin. Dar pana la finalizarea ei vor circula doar Rame electrice sau locomotive electrice frantuzesti.
vancouver wrote:
Viteza maxima ramâne 70km/h sau ramele electrice introduse din 15.06 vor putea circula si mai repede? Aparent calitatea sinelor este buna.
Cum se simte in tren la 70km/h, e suficient de lin pentru a trece la mai mult?
Anterior ai pus poze si cu reabilitarea unor macaze. S-au finalizat si acele lucrari?
Dupa finalizarea substatiei HanuConachi vor putea circula si EA-uri?
Nu! Viteza maxima de 70km/h, este a automotoarelor ,,Malaxa"! De aceea ii dadeau blana mecanicii. Cand vor circula Rame electrice, vitezele vor fi de 100km/h. Cu ,,Malaxa" la 70 km/h este ca si cum ai merge cu o roaba pe ,,McAdam": te arunca in stanga si-n dreapta de zgaltaie si te zdruncina de zici ca acum deraiaza.
Macazele sunt toate functionabile in sistem automat. La dus, un utilaj defrisa in zona Serbanesti---Hanul-Conachi iarba si buruienile crescute pe calea ferata iar apoi bura si completa cu piatra terasamentul. Plus filtrarea pietrei: era separata de pamant si alte sedimente si repusa pe terasament. Apoi alti muncitori de osupau din urma de buloane si calibrarea ecartamentului, etc.
Dupa finalizarea Substatiei de tractiune de la Hanul-Conachi...vor putea circula EA-uri din plin. Dar pana la finalizarea ei vor circula doar Rame electrice sau locomotive electrice frantuzesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti
Utilizator anonim
Licitatie in cadrul proiectului de electrificare:
Licitatie in cadrul proiectului de electrificare:
Electrificarea liniei CF Doaga-Tecuci-Barbosi, inclusiv dispecerat pentru coordonarea activitatii în complexul CF Galati: peroane, copertine si pasarela de acces în statia CF Galati.
Lucrarile de executie a peroanelor, copertinelor si a pasarelei de acces au fost contractate cu un alt constructor si au fost executate partial datorita intrarii în insolventa a acestuia. Lucrarile care fac obiectul achizitiei se refera la:
• finalizarea a doua peroane si a copertinelor aferente constând în principal în aplicarea straturilor de uzura la peroane, montarea învelitorilor la copertne, vopsitorii si alte finisaje;
• executia unui peron nou si a copertinei aferente;
• reparatia unui peron existent si a copertinei aferente;
• finalizarea structurii de rezistenta la o pasarela de accces de cca 54 de metri lungime, executia închiderilor perimetrale, a scarilor de acces, inclusiv montarea a trei scari rulante si trei lifturi exterioare;
• lucrari de sistematizare pe verticala,
• retele de apa, canalizare si o statie de pompe pentru evacuare ape uzate;
• instalatii electrice pentru lifturi, scari rulante si statie de pompe;
• instalatii de supraveghere video si alarmare;
• instalare firma luminoasa cu denumirea statiei.
Valoarea estimata fara TVA: 20,000,000 RON
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti
Adrian Rosca
O descriere mai detaliata:
O descriere mai detaliata:
AMPLASAMENTUL LUCRĂRII
Obiectivul reprezintă electrificarea liniei duble de cale ferată Doaga (Ieremia Grigorescu)-Tecuci-Barboşi, de pe secţia de circulaţie 704 Mărăşeşti-Tecuci-Galaţi, pe o lungime de 82 de kilometri, şi adaptarea construcţiilor şi instalaţiilor feroviare pentru funcţionarea şi exploatarea acestora în condiţiile electrificării.
Obiectivul include şi construcţia Dispeceratului pentru coordonarea activităţii de exploatare a Complexului feroviar din Staţia CF Galaţi.
DATE TEMATICE
Stadiul execuţiei obiectivului de investiţie
Obiectivul de investiţii a fost aprobat iniţial prin Decretul Consiliului de Stat nr.8/05.04.1988, cu o valoare iniţială de 450,4 milioane de lei.
În anul 1996 au fost terminate şi au fost date în exploatare lucrările de electrificare şi de adaptare a instalaţiilor feroviare (CED, BLA, TTR, Instalaţii electrice de iluminat şi electroalimentare) pe distanţa Doaga-Tecuci (12 km) fără finalizarea lucrărilor la echipamentele de electroalimentare a liniei de contact (posturi de secţionare şi comandă la distanţă a separatoarelor).
Lucrările de execuţie la această investiţie au fost întrerupte în perioada 1997-2000 în baza HG 190/1997 modificatã prin HG 694/1997 privind aprobarea Contractului de activitate al SNCFR pe perioada 1997 – 2000.
În perioada 2001-2003 s-au reproiectat soluţiile tehnice de execuţie la majoritatea obiectelor neterminate, astfel încât condiţiile de siguranţă, performanţele tehnice, soluţiile privind finisajele interioare şi exterioare la clădiri, condiţiile de microclimat şi condiţiile de exploatare şi întreţinere să fie în concordanţă cu cerinţele actuale şi să se bazeze pe tehnologii de ultimă oră privind tipurile de lucrări care se vor executa pentru realizarea acestui obiectiv. De asemenea a fost recalculat devizul general al obiectivului de investiţie şi supus avizărilor şi aprobărilor conform reglementărilor legale.
În perioada 2001-2007 au fost complet terminate şi au fost date în exploatare lucrările de electrificare şi de adaptare a instalaţiilor feroviare (CED, BLA, TTR, Instalaţii electrice de iluminat şi electroalimentare) pe distanţa Barboşi –Hanu Conachi (40 km), inclusiv finalizarea şi darea în exploatare a lucrărilor rămase neterminate pe distanţa Doaga-Tecuci. De asemenea au fost executate lucrări la obiectele componente ale Dispeceratului Feroviar Galaţi, respectiv au fost terminate, recepţionate şi puse în funcţie în anul 2007, corpul C (clădire pentru călători) şi corpul E (clădire de exploatare) împreună cu reţelele de utilităţi şi instalaţiile feroviare aferente.
În perioada 2011-2012 s-au finalizat:
• lucrările de electrificare a liniei cf pe tronsonul Hanu Conachi-Tecuci inclusiv instalaţiile de protecţie şi de electroalimentare (30 km),
• instalaţii CED în staţiile Barcea, Iveşti şi Lieşti (inclusiv adaptarea clădirilor pentru CED),
• instalaţii BLA banalizat pe distanţa Tecuci-Barcea şi instalaţii tip BLA fără semnale de bloc (pentru controlul liniei curente) pe distanţele Barcea-Iveşti, Iveşti-Lieşti, Lieşti-Hanu Conachi;
• adaptarea instalaţiilor TTR pentru instalaţii CED şi BLA şi pentru instalaţiile de alimentare cu energie electrică a liniei de contact
• modificări şi adaptări ale instalaţiilor electrice de iluminat în staţiile Barcea, Iveşti, Lieşti, executate şi puse în funcţie parţial (fără adaptările pentru CED)
Din obiectivul de investiţie mai sunt de executat următoarele lucrări grupate pe obiecte:
• construirea substaţiei de tracţiune electrică Hanu Conachi şi extinderea şi modernizarea substaţiei de tracţiune Barboşi.
• Demolarea construcţiilor si instalaţiilor executate în cadrul STE Tecuci
• instalaţii de telemecanizare pentru toate punctele controlate de DEF Galaţi de pe distanţele Galaţi-Făurei şi Barboşi-Tecuci
• Finalizarea Dispecerului de exploatare feroviară în staţia Galaţi şi anume:
pasarelă de acces a publicului călător la peroane,
peroane înalte, copertine, şi instalaţiile aferente
Sistematizare pe verticală,
Sistematizări ale dispozitivului de linii din staţia Galaţi Călători şi Halta Tunel şi adaptarea corespunzătoare a instalaţiilor feroviare (de semnalizare, de telecomunicaţii, linie de contact) cuprinzând 8 linii de primiri-expedieri şi cca. 38 de schimbătoare de cale.
Lucrări pentru asigurarea scurgerii apelor in zona Cap X a staţiei Galaţi Călători
Justificarea necesităţii execuţiei lucrării
Durata foarte mare de timp care s-a scurs de la data începerii lucrărilor (24 ani) şi respectiv de la reluarea lucrărilor în anul 2000 (13 ani) a condus şi conduce în continuare la situaţii care din punct de vedere al proiectării şi al execuţiei impun reanalizarea unor soluţii astfel încât capacităţile executate să fie în concordanţă cu:
• performanţele la zi ale materialelor, echipamentelor şi tehnologiilor de execuţie;
• cerinţele actuale impuse instalaţiilor şi construcţiilor feroviare;
• condiţiile de exploatare şi de trafic feroviar.
Din acest punct de vedere s-a elaborat o documentaţie tehnică în fază de proiect tehnic şi detalii de execuţie, pentru execuţia şi finalizarea unora din obiectele rămase de realizat, în principal fiind vorba de substaţiile de tracţiune electrică şi de obiectele componente încă neterminate ale Dispeceratului Feroviar Galaţi.
Lucrări de construcţii civile, instalaţii si retele edilitare rest de executat în staţia Galaţi Călători
Lucrarile de constructii civile si retele edilitare privind execuţia Dispeceratului au fost contractate şi executate in perioada 1990 – 2012 cu SC UNICOM SA Galaţi şi au cuprins următoarele obiecte:
• Corp clădire de călători (C) (construcţii şi instalaţii aferente),
• Corp clădire de exploatare (E) (construcţii şi instalaţii aferente);
• Pasarelă de acces la peroane,
• Peroane şi copertine la liniile 1-8,
• Reţele edilitare, branşamente şi sistematizare pe verticală,
În perioada 2006-2008 au fost finalizate şi date în funcţie clădirile de călători şi de exploatare respectiv reţelele edilitare, branşamentele şi parţial sistematizarea pe verticală, aferente celor două clădiri.
Au rămas neterminate pasarela de acces, peroanele, copertinele şi o parte din sistematizarea pe verticală, datorită fondurilor limitate asigurate de la bugetul statului în raport cu mărimea şi complexitatea obiectivului de investiţie în ansamblul său.
La începutul anului 2012, SC UNICOM S.A. Galaţi a intrat în procedură de reorganizare judiciară, fiind declarată în insolvenţă. Cu toate că şi-a declarat disponibilitatea pentru a continua execuţia contractului, SC UNICOM SA nu si-a mai onorat obligatiile privind efectuarea lucrarilor programate in limita alocatiei bugetare. In urma diverselor somatii transmise administratorului judiciar pentru reluarea lucrarilor, acestea au rămas fără efect, şi ca urmare în data de 13.04.2013, SCREIR Galati, potrivit clauzelor contractuale, a notificat executantului şi administratorului judiciar rezilierea „de plin drept” a contractului nr.705/1/15.05.2003, având ca motiv în plus şi respingerea, în primă instanţă, de către Tribunalul Galaţi a programului de reorganizare depus de către societate.
Lucrările de execuţie a peroanelor, copertinelor şi a pasarelei de acces a publicului călător din staţia CF Galaţi, au rămas în diferite stadii de execuţie, iar pentru finalizarea lor lucrările rămase neexecutate au fost reproiectate în perioada 2009-2012 pentru a fi aduse în concordanţa cu necesităţile actuale de exploatare ale staţiei CF Galaţi. Reproiectarea s-a făcut în baza unei teme de reproiectare emisă de SRCF Galaţi şi cuprinde următoarele lucrări principale:
renunţarea la sistematizarea unui grup de 4 linii (4-8) din cele 8 prevăzute în proiectul de sistematizare
renunţarea la execuţia peroanelor noi 4 şi 5;
demolarea peronului 1 actual, reconstruirea acestuia şi a copertinei aferente care va deveni peronul 3 şi care va deservi liniile 4 proiectată şi 1 actuală (care va deveni linia 5);
scurtarea peroanelor 1 şi 2 noi până în dreptul pasarelei pietonale MENAROM.
scurtarea pasarelei de acces până la peronul 1 actual.
DESCRIEREA LUCRĂRILOR PROIECTATE
Lucrările de construcţii civile, instalaţii şi reţele edilitare rest de executat în cadrul Dispeceratului pentru coordonarea activităţii de exploatare a Complexului feroviar din Staţia CF Galaţi, cuprind următoarele categorii de lucrări:
LUCRARI DE PEROANE SI COPERTINE:
Peronul 1 şi 2 proiectate se vor finaliza şi vor avea următoarea lungime:
• peron 1 proiectat L= 291 m, de la km 259+390 la km 259+681;
• peron 2 proiectat L= 302 m, adica intre km 259+379 la km 259+681.
Peronul existent la linia 1 actuală, se demoleaza iar pe acelasi amplasament se executa un peron nou (peronul 3 între liniile 4 proiectată şi 1 actuală care va deveni linia 5) cu aceleasi elemente verticale tip zid de sprijin ( ZP ) si dale de prefabricate tip ( DP ) ca si peroanele nou construite nr. 1 si 2. Peronul 3 proiectat va avea L= 302 m, intre km 259+379 la km 259+681.
La peronul intermediar actual dintre liniile 1 şi 2 actuale (care vor deveni 5 şi 6) se vor face reparaţii şi se va inlocui doar stratul existent de uzura. De asemenea se va realiza o copetină cu aceleaşi caracteristici constructive ca şi copertinele de la peroanele 1 şi 2. Cota de nivel a peronului va fi de +0,55m faţă de NSS.
Învelitoarea copertinei este din tabla cutata lacuita cu protectie anti-coroziva. Sunt prevazute 2 jgheaburi longitudinale pe intreaga lungime a copertinei si pentru colectarea apelor pluviale din acelasi tip si culoare de tabla cu cea de la invelitoare.
În ambele capete ale peroanelor se vor executa treceri la nivel pietonale al căror strat de uzură este din material cauciucat (tip Neopren sau similar). Peroanele 1,2,3 si 4 se racordează la trecerila la nivel prin rampe de acces betonate.
La copertina peronului dintre liniile dintre liniile 1 şi 2 actuale (care vor deveni 5 şi 6) se executa urmatoarele lucrari :
o desfacerea actualei invelitori din tabla ,si inlocuirea ei cu tabla cutata lacuita cu protectie anti-coroziva;
o remedieri la structura copertinei;
o curatarea, grunduirea si vopsirea intregii structuri metalice;
o înlocuirea veghilor jgheaburi si burlane cu altele noi din acelasi tip si culoare de tabla ca cea noua de la invelitoare.
La toate peroanele si rampele de acces pe peroane se va folosi ca strat de uzura asfalt in grosime de 5cm.
Toate peroanele vor avea pante de scurgere a apelor meteorice de 1% spre linii, apele fiind preluate de drenurile ce se executa in lungul peroanelor.
PASARELA PIETONALĂ DE ACCES LA PEROANE
Pasarela de acces la peroane, proiectată iniţial pentru accesul la 5 peroane, se scurtează până la peronul 1 actual (care va deveni 3 nou construit) respectiv lungimea acesteia se reduce de la 88,10 m la 54 m.
Acoperisul tronsoanelor de pasarela se va executa din panouri de tabla cutata termoizolante iar închiderile laterale se vor executa la exterior si la interior cu panouri de tabla de aluminiu tip Alucobond. Vitrajele vor fi realizate cu tamplarie de aluminiu cu geam simplu si folie antiefractie.
Accesul pe pasarelă, se va face:
• din clădirea de călători corp C, direct de la nivelul etajului 1 printr-o uşa de acces cu deschidere/închidere automată;
• dinspre piaţa gării, pe o scară fixă metalică;
• pe partea dreaptă, de la fiecare peron 1, 2 şi 3 (în sensul de trecere spre peronul 3), pe câte o scară fixă metalică;
• pe partea stângă, de la fiecare peron 1, 2 şi 3, cu câte o scară rulantă şi un ascensor, acestea având rolul primordial de a asigura accesul persoanelor cu mobilitate redusă.
Ascensorul va fi de tip hidraulic, cu dublu acces.
Pardoseala pasarelei de acces şi treptele scărilor metalice vor avea ca strat de uzură un strat de covor cauciucat antiderapant.
Atât scările metalice fixe cât şi scările rulante vor fi închise într-o tâmplărie metalică de aluminiu şi policarbonat.
PASARELA PIETONALA MENAROM
Este prevăzută modificarea scării de acces pe pasarela pietonală Menarom dinspre piaţa gării, prin reamplasarea piciorului scării perpendicular pe pasarelă.
AMENAJARE PIATA GARII ZONA SUD
Se realizeaza sistematizarea pe verticala cu amenajarea zonei pietei garii dintre cladirea de calatori latura sud, peron linia 1 si parc.
Lucrari ce se vor executa:
Amenajarea de locuri de parcare si zone verzi, in toata incinta pietei existente;
Sistematizarea verticala a parcarii pentru asigurarea scurgerii apelor;
Refacerea drumului carosabil in totalitate si crearea unui sens giratoriu;
Refacerea trotuarelor cu crearea de alveole pentru montarea unor banci si cosuri de gunoi.
Amplasarea unei bariere de acces în parcarea corpului E, cu comandă automată prin cartelă;
Amplasarea unor stâlpişori la limita trotuarului în zona corpului C, pentru interzicerea accesului autovehiculelor pe trotuar şi la peronul liniei 1, pe lângă pasarela de acces.
ASIGURAREA SCURGERII APELOR CAP X – INSTALATII CANALIZARE SI STATIE DE POMPARE
In capatul „X” al statiei c.f. Galati se va executa o retea de drenuri sub liniile c.f, lucrări care nu fac obiectul prezentei documentaţii, evacuarea apelor de la drenuri urmand a se face in reteaua existenta in zona.
Pentru a putea evacua apele pluviale de pe platforma staţiei, ţinand cont de cotele radier ale căminelor la care se pot racorda conductele de la drenuri, se va executa o statie de pompare ape uzate in apropierea MM 1 Galaţi. Staţia de pompare va evacua apele uzate în reţeaua urbană de canalizare din Calea Prutului printr-o reţea de canalizare existentă, proprietate a sucursalei, care se va repara şi curăţa.
RETELE EXTERIOARE DE APA, CANALIZARE ŞI ENERGIE ELECTRICĂ
Se vor executa retelele si instalatiile in concordanta cu reconfigurarea liniilor, peroanelor si cu dezvoltarea sistematizarii pietei garii.
Se vor executa urmatoarele categorii de lucrari privind alimentarea cu energie electrică şi iluminat:
o alimentare cu energie electrica statia de pompe
RETEA SUPRAVEGHERE VIDEO STATIA GALATI
La executia lucrarilor se va avea in vedere realizarea unei instalatii de monitorizare video care sa acopere aria celor 4 peroane cu copertine si spatiile din cladirea de calatori. Camerele video de exterior se vor amplasa :
o la peronul de la linia I – 8 camere video;
o la peronul II – 8 camere video;
o la peronul III – 8 camere video ;
o la peronul IV – 6 camere video;
o pe pasarela – 2 camere video;
o cladire calatori – 20 camere video;
La peroane camerele video se vor amplasa sub copertina.
La pasarela pietonală camerele video se vor amplasa pe tavanul pasarelei.
SISTEM DE AVERTIZARE PENTRU SITUATII DE URGENTA
Conform reglementărilor legale în domeniul alarmării populaţii în situaţii de urgenţă, se va monta pe aticul cladirii corp E o sirena electronica de construcţie modulară pentru alarmarea populaţiei in situatii de urgenţă, inclusiv instalaţii de alimentare cu energie electrică şi comandă de la distanţă conform solicitărilor ISU Galaţi.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti
TibiV
Fabulos...
Din mai 2014 (adica de la postarea lui Adrian Rosca citata mai sus) abia astazi, 6 septembrie 2018 avem ceva nou...
Preluare de la "benzinari": https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=190.msg211374#msg211374
Simpatic este ca citeaza MetrouUsor...
Adrian Rosca wrote:
O descriere mai detaliata:(....)
Din obiectivul de investiţie mai sunt de executat următoarele lucrări grupate pe obiecte:
• construirea substaţiei de tracţiune electrică Hanu Conachi şi extinderea şi modernizarea substaţiei de tracţiune Barboşi.
(...)
Fabulos...
Din mai 2014 (adica de la postarea lui Adrian Rosca citata mai sus) abia astazi, 6 septembrie 2018 avem ceva nou...
Preluare de la "benzinari": https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=190.msg211374#msg211374
Simpatic este ca citeaza MetrouUsor...
tom_sawyer wrote:
Substatia de tractiune Hanu Conachi, parte (veriga lipsa mai precis) din proiectul de electrificare a liniei Doaga-Tecuci-Barbosi (proiect demarat oficial in 1988):
Situatia la data de 17 Mai 2013 (sursa: Onofrei Sergiu-Gabriel, forum Metrou Usor:
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti
PTMZ
Sursa: Club Feroviar
Electrificarea pe Doaga-Tecuci-Barboși nu e gata nici după trei decenii
În proiectul de buget figurează și eternul deja proiect de electrificare pe traseul Doaga-Tecuci-Barboși, început în 1989.
Electrificare linie de cale ferată Doaga-Tecuci-Barboși, inclusiv dispecer feroviar Galați
Lungime: 82 km linie dublă, 2 km linie simplă, 6.500 mp spații tehnologice
Data începerii investiției: 10/1989
Data estimată a punerii în funcțiune: 12/2020 (de fapt, nu este gata)
Valoare alocată în 2021 (mii lei): 8.000.
Sursa: Club Feroviar
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination