Topic: Transport public de noapte STB
767 posts, 328732 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
Nu avea nimic. Nu mai incerca sa-l aperi atata pe soferul respectiv. Nu a facut statia, firma ii mergea. Calatori doi trei sa spunem se aflau in el. Mai stiu practici din acestea de a nu lua suporteri dupa meci. Si daca ar fi asa cum spui tu, de ce nu a schimbat firma in "DEFECT" ?
Axel wrote:Victor92 wrote:
Am uitat sa precizez un amanunt care vad ca este esential pentru unii: autobuzul isi facea prima cursa spre Piata Unirii .
Si daca patise ceva pe acea semicursa la Hala Traian aaaa
Nu avea nimic. Nu mai incerca sa-l aperi atata pe soferul respectiv. Nu a facut statia, firma ii mergea. Calatori doi trei sa spunem se aflau in el. Mai stiu practici din acestea de a nu lua suporteri dupa meci. Si daca ar fi asa cum spui tu, de ce nu a schimbat firma in "DEFECT" ?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Axel
Pe viitor spune si sensul unde mergea din prima ca nu trebuie noi sa ghicim la 2 noaptea unde mergea deoarece in prima ta reactie se intelege faptul ca busul mergea catre REPUBLICA apoi peste 5 minute te-ai gandit sa spui incotro mergea respectivul.
SA FIE CLAR PENTRU TOTI NU APAR PE NIMENI DOAR AM SUSTINUT FAPTUL CA POATE AVEA UN DEFECT MASINA CAND AM CITIT PRIMA DATA CREZAND CA MASINA SE DEPLASA CATRE REPUBLICA.
Pe viitor spune si sensul unde mergea din prima ca nu trebuie noi sa ghicim la 2 noaptea unde mergea deoarece in prima ta reactie se intelege faptul ca busul mergea catre REPUBLICA apoi peste 5 minute te-ai gandit sa spui incotro mergea respectivul.
SA FIE CLAR PENTRU TOTI NU APAR PE NIMENI DOAR AM SUSTINUT FAPTUL CA POATE AVEA UN DEFECT MASINA CAND AM CITIT PRIMA DATA CREZAND CA MASINA SE DEPLASA CATRE REPUBLICA.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Robert24
Vrei sa nu mai urlii atat? Esti chiar atat de tare de frustat?
Vrei sa nu mai urlii atat? Esti chiar atat de tare de frustat?
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
ikarus13
Aseara am vazut vreo 3 autobuze fara firma pe literele de noapte. Unul era 4631 (N105) si inca doua care nu le-am tinut minte numerele de parc.Tin minte doar ca pe unul scria cu un pix negru care nu se vedea deloc "109" si pe altul N107 . In rest nimic. O gramada de oameni care nu stiau pe unde merg autobuzele acelea. Ar trebui "desfiintata" ideea de foaie in geam si ar trebui sa bage masini cu firma functionala daca tot nu sunt in stare sa o repare. NU plateste nimeni, eu unul am plecat cu 6207 care era pe N112, nimic , nimeni nu a apropiat cardul de validator. Ca sa nu mai spun ca unii soferi inchid lumina in salon, ca de...Ar trebui facut cumva un terminal, fiecare linie sa opreasca mereu in acelasi loc. Cea mai mare problema e ca soferii pur si simplu nu pot sa se incadreze in orar. Primul a venit N118 la Unirii si ultimul N104. Daca un calator prin absurd ar fi venit cu N104 si-ar fi vrut sa-si continue calatoria cu N118 nu ar fi putut pentru ca N104 a sosit cand a plecat N118.
Pe aceasta cale tin sa ii felicit pe soferii de pe 783. Aseara pentru ca nu mai aparea N113 la Piata Presei am luat un 783(6288). Acolo toata lumea plateste...desigur noroc cu soferul care pana nu ii vede pe toti ca valideaza nu pleaca din statie.
Aseara am vazut vreo 3 autobuze fara firma pe literele de noapte. Unul era 4631 (N105) si inca doua care nu le-am tinut minte numerele de parc.Tin minte doar ca pe unul scria cu un pix negru care nu se vedea deloc "109" si pe altul N107 . In rest nimic. O gramada de oameni care nu stiau pe unde merg autobuzele acelea. Ar trebui "desfiintata" ideea de foaie in geam si ar trebui sa bage masini cu firma functionala daca tot nu sunt in stare sa o repare. NU plateste nimeni, eu unul am plecat cu 6207 care era pe N112, nimic , nimeni nu a apropiat cardul de validator. Ca sa nu mai spun ca unii soferi inchid lumina in salon, ca de...Ar trebui facut cumva un terminal, fiecare linie sa opreasca mereu in acelasi loc. Cea mai mare problema e ca soferii pur si simplu nu pot sa se incadreze in orar. Primul a venit N118 la Unirii si ultimul N104. Daca un calator prin absurd ar fi venit cu N104 si-ar fi vrut sa-si continue calatoria cu N118 nu ar fi putut pentru ca N104 a sosit cand a plecat N118.
Pe aceasta cale tin sa ii felicit pe soferii de pe 783. Aseara pentru ca nu mai aparea N113 la Piata Presei am luat un 783(6288). Acolo toata lumea plateste...desigur noroc cu soferul care pana nu ii vede pe toti ca valideaza nu pleaca din statie.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
nokia2110
Subscriu. Deocamdată cu autobuze.
Wassy wrote:
Era utila infintarea liniei circulare de noapte N100 pe traseul liniei 1 cu exceptia ca in loc sa mearga pe Progresului sa mearga pe Panduri. Linia ar necesita 4 autobuze,cate 2 pe sens. Sau de ce nu,tramvai de noapte cu 4 Tatre solo de la Depoul Militari.
Subscriu. Deocamdată cu autobuze.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
alchimistul
Nu stiu daca s-a mai scris, insa traseul N121 pe sensul catre Zetari a fost in sfarsit modificat, evitandu-se ocolul inutil pe la Izvor, unde nici macar nu facea statie (nici la Izvor, nici la Natiunile Unite si Elie Radu).
Practic acum N121 ocoleste parcul Piata Unirii, trece pe la Unirii 1, dupa care circula prin bd. Unirii - Piata Constitutiei - bd. Libertatii si intra pe Calea 13 Septembrie. Avem din nou linie de autobuz prin bd. Unirii dupa 10 ani A mai fost 117 in timpul inchiderii bd. Regina Maria in 2003 pentru reabilitarea liniei 32.
Nu stiu daca s-a mai scris, insa traseul N121 pe sensul catre Zetari a fost in sfarsit modificat, evitandu-se ocolul inutil pe la Izvor, unde nici macar nu facea statie (nici la Izvor, nici la Natiunile Unite si Elie Radu).
Practic acum N121 ocoleste parcul Piata Unirii, trece pe la Unirii 1, dupa care circula prin bd. Unirii - Piata Constitutiei - bd. Libertatii si intra pe Calea 13 Septembrie. Avem din nou linie de autobuz prin bd. Unirii dupa 10 ani A mai fost 117 in timpul inchiderii bd. Regina Maria in 2003 pentru reabilitarea liniei 32.
- Citelis5396
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
Stiti cumva daca traseul liniei N122 a fost schimbat de curand? Azi-noapte unul dintre autobuzele repartizate pe aceasta linie a luat-o drept de la intersectia Strada Izvor cu Strada Hasdeu pe Bulevardul Natiunile Unite pana la PIata Natiunile Unite iar de aici la Piata Unirii. Pe www.ratb.ro aflu ca traseul este prin Strada Hasdeu, Splaiul Independentei, Piata Unirii.
Pentru informatii "oficiale": http://www.ratb.ro/v_statii_noapte.php?tlin1=N122
Stiti cumva daca traseul liniei N122 a fost schimbat de curand? Azi-noapte unul dintre autobuzele repartizate pe aceasta linie a luat-o drept de la intersectia Strada Izvor cu Strada Hasdeu pe Bulevardul Natiunile Unite pana la PIata Natiunile Unite iar de aici la Piata Unirii. Pe www.ratb.ro aflu ca traseul este prin Strada Hasdeu, Splaiul Independentei, Piata Unirii.
Pentru informatii "oficiale": http://www.ratb.ro/v_statii_noapte.php?tlin1=N122
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Gabi23
4851 cu hârtia în parbriz în această noapte... Am văzut cel putin 6 persoane întrebând în ce cartier ajunge acest autobuz. Mi se pare penibil ca la Autobaza Titan, dintr-un parc format din93 de autobuze Mercedes Citaro Euro 4 (cele mai multe la o autobază a RATB), să nu fie posibil să trimiţi pe liniile de noapte numai autobuze cu afişajul funcţional !?! Sau măcar un Euro 3 cu afişaj funcţional. Este o bătaie de joc, dar din păcate nu se va schimba nimic în bine, poate din ce în ce mai rău. Unii se fac că plătesc călătoria, iar alţii ştiu doar să îşi rotunjească veniturile lună de lună !!!
4851 cu hârtia în parbriz în această noapte... Am văzut cel putin 6 persoane întrebând în ce cartier ajunge acest autobuz. Mi se pare penibil ca la Autobaza Titan, dintr-un parc format din93 de autobuze Mercedes Citaro Euro 4 (cele mai multe la o autobază a RATB), să nu fie posibil să trimiţi pe liniile de noapte numai autobuze cu afişajul funcţional !?! Sau măcar un Euro 3 cu afişaj funcţional. Este o bătaie de joc, dar din păcate nu se va schimba nimic în bine, poate din ce în ce mai rău. Unii se fac că plătesc călătoria, iar alţii ştiu doar să îşi rotunjească veniturile lună de lună !!!
4851 - N111 - 22.06.2013.jpg (373.18 KB; downloaded 3788 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
ikarus13
Nu este singura masina care merge cu afisajul nefunctional pe literele de noapte. Am fost acum vreo 2 saptamani si am vazut la unirii 6 masini fara firma.
Nu este singura masina care merge cu afisajul nefunctional pe literele de noapte. Am fost acum vreo 2 saptamani si am vazut la unirii 6 masini fara firma.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Chev Celios
Si cea mai mare tampenie. Multi scriu pe foaie indicativul intern al liniei si bulverseaza pe toata lumea.
Si cea mai mare tampenie. Multi scriu pe foaie indicativul intern al liniei si bulverseaza pe toata lumea.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
4656 - Turul 2 al liniei N116 din noaptea 1/2 Iulie 2013
4656 - Turul 2 al liniei N116 din noaptea 1/2 Iulie 2013
4656 n116.jpg (168.18 KB; downloaded 3562 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
In ultimele doua nopti am avut (ne)placerea de a calatori noaptea cu liniile RATB. Cateva concluzii pe care le-am remarcat:
- sa nu ai incredere niciodata in programul afisat in statii (evident, nu cele de la capate). Daca vrei sa fii sigur ca vei prinde unul dintre autobuze si desi tu stii ca vine la ora X, v-as recomanda sa veniti mai repede chiar si cu 10 minute in statii. Depinde de sofer: unul este mai vitezoman, altul mai melc.
- niciun sofer RATB nu mai controleaza titlul de calatorie pe care il ai, dar au tupeul sa te lase cu ochii la luna (noaptea nu avem ...soare ) la Unirii sau la capete cand vor sa faca retragerea catre autobaza. Aceeasi situatie reciproc valabila cand unul dintre ei pleaca in acces si pleaca cu firma stinsa (nevand pretentia de a ma duce pana in Centru), dar nu mai detaliez acest subiect pentru ca vor urma multe discutii inutile care nu vor rezolva nimic
- de exemplu, o prostie mare de tot mi se pare, in prezent linia N116. Accesul se face de la Ferentari la Grup Scolar Auto (aproximativ 50 de minute pe foaie-deci cam cat o semicursa de la Unirii la Grup Scolar sau invers) iar soferii il fac cam in 30 de minute. Acum inteleg ca si acestia trebuie sa-si faca orele, dar de ce nu opteaza RATB-ul pentru aceasta linie sa fie deservita de catre Militari si ar putea sa aiba accesul in 10 minute . Macar motorina pe care o folosesc cei de la Ferentari ar putea fi "utilizata" si de catre calatori pe traseul de acces (dar aici iar ne intoarcem la o discutie fara sens).
- am tot vazut "specimene" care nu au folosit deodorant, care asculta manele. Practic, liniile de noapte au devenit linii...de zi.
- anumite curse pe care le efectueaza unele linii sunt aproape fara calatori, dar cursele de la 23:30, 00:50, 4:00 sunt rentabile datorita numarului ridicat de calatori
Ar mai fi si alte aspecte. Din pacate, ideea liniilor de noapte a devenit una afumata, iar toate acestea stau sub calea norocului pe care il ai in noaptea respectiva. As vrea sa mai mentionez ideea legaturilor (pe care teoretic acestia ar trebui sa o respecte). De exemplu, cand N114 pleaca la 00:15 de la Dep Alexandria, in mod normal N121 ar trebui sa-l astepte la 00:20 la Piata Rahova, ceea ce nu se respecta.
N124 pana la urma apartine de Autobaza Alexandria (cel putin in cazul turului care pleaca la 02:50 teoretic, ca practic...pleaca la 3 )
In ultimele doua nopti am avut (ne)placerea de a calatori noaptea cu liniile RATB. Cateva concluzii pe care le-am remarcat:
- sa nu ai incredere niciodata in programul afisat in statii (evident, nu cele de la capate). Daca vrei sa fii sigur ca vei prinde unul dintre autobuze si desi tu stii ca vine la ora X, v-as recomanda sa veniti mai repede chiar si cu 10 minute in statii. Depinde de sofer: unul este mai vitezoman, altul mai melc.
- niciun sofer RATB nu mai controleaza titlul de calatorie pe care il ai, dar au tupeul sa te lase cu ochii la luna (noaptea nu avem ...soare ) la Unirii sau la capete cand vor sa faca retragerea catre autobaza. Aceeasi situatie reciproc valabila cand unul dintre ei pleaca in acces si pleaca cu firma stinsa (nevand pretentia de a ma duce pana in Centru), dar nu mai detaliez acest subiect pentru ca vor urma multe discutii inutile care nu vor rezolva nimic
- de exemplu, o prostie mare de tot mi se pare, in prezent linia N116. Accesul se face de la Ferentari la Grup Scolar Auto (aproximativ 50 de minute pe foaie-deci cam cat o semicursa de la Unirii la Grup Scolar sau invers) iar soferii il fac cam in 30 de minute. Acum inteleg ca si acestia trebuie sa-si faca orele, dar de ce nu opteaza RATB-ul pentru aceasta linie sa fie deservita de catre Militari si ar putea sa aiba accesul in 10 minute . Macar motorina pe care o folosesc cei de la Ferentari ar putea fi "utilizata" si de catre calatori pe traseul de acces (dar aici iar ne intoarcem la o discutie fara sens).
- am tot vazut "specimene" care nu au folosit deodorant, care asculta manele. Practic, liniile de noapte au devenit linii...de zi.
- anumite curse pe care le efectueaza unele linii sunt aproape fara calatori, dar cursele de la 23:30, 00:50, 4:00 sunt rentabile datorita numarului ridicat de calatori
Ar mai fi si alte aspecte. Din pacate, ideea liniilor de noapte a devenit una afumata, iar toate acestea stau sub calea norocului pe care il ai in noaptea respectiva. As vrea sa mai mentionez ideea legaturilor (pe care teoretic acestia ar trebui sa o respecte). De exemplu, cand N114 pleaca la 00:15 de la Dep Alexandria, in mod normal N121 ar trebui sa-l astepte la 00:20 la Piata Rahova, ceea ce nu se respecta.
N124 pana la urma apartine de Autobaza Alexandria (cel putin in cazul turului care pleaca la 02:50 teoretic, ca practic...pleaca la 3 )
DSC_1707.jpg (178.48 KB; downloaded 3472 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Aron
Deci numai....gata....daca nu se pune regia sa faca niste controale zdravane mie ca in curand se vor desfiinta liniile de noapte din cauza lipsei de calatori. Zic asta deoarece iar am avut neplacerea de a merge cu transportul de noapte. Deci: Asteptam N122 in statia Garleni(sens Valea Oltului), la 11:45 pe sensul celalalt trece al 2-lea tur de pe linie, ca deobicei FIRMA STINSA, 0 CALATORI. Peste vreo 10 min vine si celalalt autobuz. urc, mi se cere sa validez cardul, am validat. Toate bune si frumoase pana cand in statia Tricodava a coborat toata lumea inafara de mine. soferul pleaca din statie si ma intreaba unde cobor. Eu am zis ca la capat, si in momentul acela a stins firma si a facut stanga la piata moghioros mergand pe linia lui 268/668 pana la Valea Oltului. Acuma intrebarea daca erau calatori care asteptau la plaza autobuzul si au aflat cu stupoare ca numai vine ca soferului ii este prea lene. Autobuzul cu pricina a fost #4731, in noaptea dintre 24/25 iulie. Deci cum spuneam si la inceput trebuie remediata situatia cat mai rapid fiindca e imposibil sa mearga pe tot trasel cu firma stinsa iar cu o statie inainte de capete le aprind. Am fost in unirii azi noapte iar de pe balcon vedeam toate n-urile care veneau si plecau...si am observat ca la venire doar cateva autobuze aveau firma aprinsa in rest dumnezeu cu mila
Deci numai....gata....daca nu se pune regia sa faca niste controale zdravane mie ca in curand se vor desfiinta liniile de noapte din cauza lipsei de calatori. Zic asta deoarece iar am avut neplacerea de a merge cu transportul de noapte. Deci: Asteptam N122 in statia Garleni(sens Valea Oltului), la 11:45 pe sensul celalalt trece al 2-lea tur de pe linie, ca deobicei FIRMA STINSA, 0 CALATORI. Peste vreo 10 min vine si celalalt autobuz. urc, mi se cere sa validez cardul, am validat. Toate bune si frumoase pana cand in statia Tricodava a coborat toata lumea inafara de mine. soferul pleaca din statie si ma intreaba unde cobor. Eu am zis ca la capat, si in momentul acela a stins firma si a facut stanga la piata moghioros mergand pe linia lui 268/668 pana la Valea Oltului. Acuma intrebarea daca erau calatori care asteptau la plaza autobuzul si au aflat cu stupoare ca numai vine ca soferului ii este prea lene. Autobuzul cu pricina a fost #4731, in noaptea dintre 24/25 iulie. Deci cum spuneam si la inceput trebuie remediata situatia cat mai rapid fiindca e imposibil sa mearga pe tot trasel cu firma stinsa iar cu o statie inainte de capete le aprind. Am fost in unirii azi noapte iar de pe balcon vedeam toate n-urile care veneau si plecau...si am observat ca la venire doar cateva autobuze aveau firma aprinsa in rest dumnezeu cu mila
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination