Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 390524 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ByOnu
Ce nu e de inteles? Fac mai intai florile dupa care trec si la capitale, e mai normal asa, sa existe o ordine.
Ce nu e de inteles? Fac mai intai florile dupa care trec si la capitale, e mai normal asa, sa existe o ordine.
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Dragos Tanase
[/img]
[/img]
cristi20 wrote:
Azi am observat ca Metrorex a inceput sa lipeasca autocolante cu reclame la fel ca RATB.
Am prins rama Bruxelles (1110-2110) in statia Eroilor cu o reclama la Silva.
"Magnolia" are carti... e vb de cele de la piata victoriei (biblioteca virtuala de la vodafone)
carti-metrou.jpg (92.06 KB; downloaded 7077 times)
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Dragos Tanase
Am vazut ceva interesant, astazi, afisat in cabina mecanicului de pe garnitura "Dalia": Tot pe o coala A4, ca si la liftul stricat de la Piata Sudului , scria... "Atentie, acest tren are geamuri rabatabile"! Deci? Care e explicatia? trebuie sa mearga altfel, daca are asemena geamuri? Mai incet sau cum? Stie cineva? ms
Am vazut ceva interesant, astazi, afisat in cabina mecanicului de pe garnitura "Dalia": Tot pe o coala A4, ca si la liftul stricat de la Piata Sudului , scria... "Atentie, acest tren are geamuri rabatabile"! Deci? Care e explicatia? trebuie sa mearga altfel, daca are asemena geamuri? Mai incet sau cum? Stie cineva? ms
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
shoppy
S-or fi trezit unii ca au facut otita de la geamurile alea (tot ce se poate, am mers si eu cu una cu geamuri pe la 10 noaptea si era ditai curentul, chuiar daca langa mine nu era nici un geam deschis) si au zis ca daca stiau ca are geamuri o asteptau pe urmatoarea, si gata, cum o involutie ca asta cu geamurile nu vine niciodata singura logic ca i se mai adauga una, foaia A4 lipita in geam.
S-or fi trezit unii ca au facut otita de la geamurile alea (tot ce se poate, am mers si eu cu una cu geamuri pe la 10 noaptea si era ditai curentul, chuiar daca langa mine nu era nici un geam deschis) si au zis ca daca stiau ca are geamuri o asteptau pe urmatoarea, si gata, cum o involutie ca asta cu geamurile nu vine niciodata singura logic ca i se mai adauga una, foaia A4 lipita in geam.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Axel
Rama 1103_2103 ( Stocholm ) - '' Titan '' - M1
1103_2103-Titan,05.10.2012 by axel4955, on Flickr
Rama 1110_2110 ( Bruxelles ) - '' Dristor 2 '' - M1
1110_2110-Dristor 2,05.10.2012 by axel4955, on Flickr
Rama 1103_2103 ( Stocholm ) - '' Titan '' - M1
1103_2103-Titan,05.10.2012 by axel4955, on Flickr
Rama 1110_2110 ( Bruxelles ) - '' Dristor 2 '' - M1
1110_2110-Dristor 2,05.10.2012 by axel4955, on Flickr
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Bombardier Movia "Haga" also known as "Trenul lui Mos Craciun proudly powered by... SIEMENS". LOL!
Bombardier Movia "Haga" also known as "Trenul lui Mos Craciun proudly powered by... SIEMENS". LOL!
- Axel
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Axel
tRENUL Lui Mos Craciun in actiune astazi pe M1.
Sosind in statia '' Nicolae Grigorescu ''
http://www.youtube.com/watch?v=pcZTOG-tQSI
La statia '' Titan ''
ROBBY RAY wrote:133 313 wrote:
Bombardier Movia "Haga" also known as "Trenul lui Mos Craciun proudly powered by... SIEMENS". LOL!
Anul acesta tRenul lui Mos Craciun a fost rama "Haga".
tRENUL Lui Mos Craciun in actiune astazi pe M1.
Sosind in statia '' Nicolae Grigorescu ''
http://www.youtube.com/watch?v=pcZTOG-tQSI
La statia '' Titan ''
1117-2117(Haga) zis si tRENUL lui Mos Craciun pe M1 la statia '' Titan '' 03.01.2013.jpg.jpg (84.81 KB; downloaded 6378 times)
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
LArSON
Imi dau si eu cu presupusul, florile au ajuns in perioada unor revizii mai serioase (poate chiar RK-uri ?) si cu prilejul asta au primit si geamuri rabatabile.
Dragos Tanase wrote:
azi am mers cu ''zambila'', pe M2, cu geamuri rabatabile. Dar nu inteleg de ce nu se misca nimic si pe ''orase/capitale'', ci doar pe ''flori''...
Imi dau si eu cu presupusul, florile au ajuns in perioada unor revizii mai serioase (poate chiar RK-uri ?) si cu prilejul asta au primit si geamuri rabatabile.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Axel
Rama '' Talin '' la Preciziei.
Rama '' Talin '' la Preciziei.
Rama 1123_2123 ''Talin''-M3-Preciziei,25.04.2013..jpg (67.88 KB; downloaded 5915 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Se mai aude ceva cu montatul geamuriloe rabatabile la BM-uri ? Nu de alta, dar se apropie canicula cu pasi repezi ...
Sau respiram cu portia si facem sauna gratuit si anul acesta ?
Se mai aude ceva cu montatul geamuriloe rabatabile la BM-uri ? Nu de alta, dar se apropie canicula cu pasi repezi ...
Sau respiram cu portia si facem sauna gratuit si anul acesta ?
- George
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Stiu ca este inclusa, am inceput sa o simtim de cand au crescut temperaturile...
Voiam sa vad daca factorii responsabili constientizeaza nevoile stringente sau viseaza in continuare la "avioane" gen M6 , stadioane la Straulesti, etc
Stiu ca este inclusa, am inceput sa o simtim de cand au crescut temperaturile...
Voiam sa vad daca factorii responsabili constientizeaza nevoile stringente sau viseaza in continuare la "avioane" gen M6 , stadioane la Straulesti, etc
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
misterr
Geamurile rabatabile nu sînt cea mai fericită soluție, ci mai degrabă o soluție „la disperare”, gen tataie, nu inginerească (adică atunci cînd nu știi cum să faci și faci o cîrpeală).
Dezavantajele s-au mai discutat aici:
• se compromite izolarea fonică a vagonului (dintr-un vagon silențios, în care te puteai înțelege om cu om, sau puteai vorbi la telefon, se transformă într-o tărăboanță zgomotoasă la fel ca IVA)
• inhalezi tot praful antrenat de curentul de aer produs de deplasarea vagonului (oricum aerul introdus în vagon ar trebui să fie filtrat)
• crește disconfortul din cauza turbulențelor și vitezelor necontrolate ale aerului (pentru confort trebuie să ai maxim 0,2m/s)
• crește consumul de energie electrică (scade coeficientul aerodinamic al ramei din tunel)
• ...
În loc de asta, m-aș fi concentrat să văd ce se poate face cu instalația de ventilație existentă (mărirea turației în ventilatoare, repoziționarea grilelor de introducere și extracție etc.)...
Geamurile rabatabile nu sînt cea mai fericită soluție, ci mai degrabă o soluție „la disperare”, gen tataie, nu inginerească (adică atunci cînd nu știi cum să faci și faci o cîrpeală).
Dezavantajele s-au mai discutat aici:
• se compromite izolarea fonică a vagonului (dintr-un vagon silențios, în care te puteai înțelege om cu om, sau puteai vorbi la telefon, se transformă într-o tărăboanță zgomotoasă la fel ca IVA)
• inhalezi tot praful antrenat de curentul de aer produs de deplasarea vagonului (oricum aerul introdus în vagon ar trebui să fie filtrat)
• crește disconfortul din cauza turbulențelor și vitezelor necontrolate ale aerului (pentru confort trebuie să ai maxim 0,2m/s)
• crește consumul de energie electrică (scade coeficientul aerodinamic al ramei din tunel)
• ...
În loc de asta, m-aș fi concentrat să văd ce se poate face cu instalația de ventilație existentă (mărirea turației în ventilatoare, repoziționarea grilelor de introducere și extracție etc.)...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Intr-adevar, nu este cea mai fericita solutie, dar dupa ce colectivul de consultanti cu experienta in trenuri a dat chix cand a ales aceste "super-trenuri" mai aplici si solutii disperate. Si din moment ce au inceput o operatiune, mi se pare normal sa o duca pana la capat, nu sa se opreasca la jumatatea drumului.Am vazut destule capitale care au metrouri cu geamuri rabatabile si nu se mai plang. Ideea finala este ca noi, calatorii, sa beneficiem de o calatorie in conditii normale, nu sa ajungem fleasca la serviciu/acasa. Ca se aplica solutii stiintifice sau "tataie", nu are importanta.
Pur si simplu cred ca aceste trenuri nu au fost gandite pentru conditiile de la noi. Si daca nu mai monteaza cateva bare, absolut necesare in zona usilor, sincer ma indoiesc ca se vor obosi vreodata sa regandesca sistemul de ventilatie.
Intr-adevar, nu este cea mai fericita solutie, dar dupa ce colectivul de consultanti cu experienta in trenuri a dat chix cand a ales aceste "super-trenuri" mai aplici si solutii disperate. Si din moment ce au inceput o operatiune, mi se pare normal sa o duca pana la capat, nu sa se opreasca la jumatatea drumului.Am vazut destule capitale care au metrouri cu geamuri rabatabile si nu se mai plang. Ideea finala este ca noi, calatorii, sa beneficiem de o calatorie in conditii normale, nu sa ajungem fleasca la serviciu/acasa. Ca se aplica solutii stiintifice sau "tataie", nu are importanta.
Pur si simplu cred ca aceste trenuri nu au fost gandite pentru conditiile de la noi. Si daca nu mai monteaza cateva bare, absolut necesare in zona usilor, sincer ma indoiesc ca se vor obosi vreodata sa regandesca sistemul de ventilatie.
📖 Pagination options