Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 200840 views
📖 Pagination options
- lecter
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
lecter
Eu am citit ca vor fi statii, tu unde ai vazut ca nu vor fi? Vor fi insa si unele deschise ulterior, ca in cazul statiei Brancoveanu...
Dr2005 wrote:
Metroul de Otopeni nu va aduce deloc dezvoltarea oraşului Otopeni... motivul e simplu: de la aeroportul Băneasa şi până la aeroportul Henri Coandă nu va fi nicio staţie!
Eu am citit ca vor fi statii, tu unde ai vazut ca nu vor fi? Vor fi insa si unele deschise ulterior, ca in cazul statiei Brancoveanu...
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
mindmasster
Unde ai citit?
lecter wrote:Dr2005 wrote:
Metroul de Otopeni nu va aduce deloc dezvoltarea oraşului Otopeni... motivul e simplu: de la aeroportul Băneasa şi până la aeroportul Henri Coandă nu va fi nicio staţie!
Eu am citit ca vor fi statii, tu unde ai vazut ca nu vor fi? Vor fi insa si unele deschise ulterior, ca in cazul statiei Brancoveanu...
Unde ai citit?
- lecter
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
lecter
Uite aici:
http://www.mediafax.ro/economic/acordul...rn-6336392
E drept, partea asta
este in contradictie cu partea asta:
dar mi se pare ca ultimul paragraf e luat din niste press release-uri mai vechi...
19 statii intr-un final mi se pare rezonabil si e clar ca nu vor face 18 statii intre Gara/Victoriei si Baneasa
Uite aici:
http://www.mediafax.ro/economic/acordul...rn-6336392
E drept, partea asta
Linia de metrou, integral subterană, va avea o lungime de 15,79 kilometri,19 staţii şi un depou. Noua linie va fi operată cu 21 de trenuri cu câte şase vagoane şi va avea o capacitate de transport de 50.000 de călători pe oră pe un singur sens.
este in contradictie cu partea asta:
Staţiile au fost stabilite la Piaţa Victoriei, Bulevardul Ion Mihalache, Bulevardul Expoziţiei, Piaţa Presei Libere, DN1, Aeroportul Aurel Vlaicu Băneasa şi Aeroportul "Henri Coandă" Otopeni.
dar mi se pare ca ultimul paragraf e luat din niste press release-uri mai vechi...
19 statii intr-un final mi se pare rezonabil si e clar ca nu vor face 18 statii intre Gara/Victoriei si Baneasa
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Goldmund
Merci Telvanni pentru errata-uitasem un "a"..
Si eu cred ca din 19 statii,vor fi cateva in arealul Otopeni.Important este sa-l inceapa ,sa nu-l abandoneze (din lipsa de bani)si sa-l termine cat mai repede,in cei 7 ani promisi-oricum,e mult.
Merci Telvanni pentru errata-uitasem un "a"..
Si eu cred ca din 19 statii,vor fi cateva in arealul Otopeni.Important este sa-l inceapa ,sa nu-l abandoneze (din lipsa de bani)si sa-l termine cat mai repede,in cei 7 ani promisi-oricum,e mult.
- gabriels
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
gabriels
Nu vreau sa fiu carcotas dar atat metroul la Otopeni cat si autostrada suspendata sunt 2 proiecte care nu fac dacat rau romanilor.Bani nu sunt asta e sigur.Un guvern care cheltuieste mai mult decat are ajunge in situatia Greciei.Eu cred ca romanii trebiue sa se limiteze la ce au si sa o lase mai usor cu imprumuturile.Mai bine cu aglomeratie si cu "paine pe masa".Toti care judeca autoritatiile ca nu fac nimic trebuie sa inteleaga ca astia sunt banii pe care ii avem(noi ca romani).Nu contest faptul ca se si fura in prostie.Asta este boala nationala si nu cred ca trece vreodata.Daca toti bani ar ajunge unde trebiue probabil ca s-ar fi facut dublu decat avem acum.Dar ca sa revin la ideea principala,NU sunt bani indeajuns pentru construit(plus furatul care vine la pachet) aceste proiecte.
Nu vreau sa fiu carcotas dar atat metroul la Otopeni cat si autostrada suspendata sunt 2 proiecte care nu fac dacat rau romanilor.Bani nu sunt asta e sigur.Un guvern care cheltuieste mai mult decat are ajunge in situatia Greciei.Eu cred ca romanii trebiue sa se limiteze la ce au si sa o lase mai usor cu imprumuturile.Mai bine cu aglomeratie si cu "paine pe masa".Toti care judeca autoritatiile ca nu fac nimic trebuie sa inteleaga ca astia sunt banii pe care ii avem(noi ca romani).Nu contest faptul ca se si fura in prostie.Asta este boala nationala si nu cred ca trece vreodata.Daca toti bani ar ajunge unde trebiue probabil ca s-ar fi facut dublu decat avem acum.Dar ca sa revin la ideea principala,NU sunt bani indeajuns pentru construit(plus furatul care vine la pachet) aceste proiecte.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Dominatrix
Nu te supara ca iti spun, dar te inseli, si inca rau de tot.
In primul rand, tocmai in situatii de criza se fac investitii mari in infrastructura. Si nemtii, si americanii asa au iesit din marea criza a anilor '30. Motivul este simplu: prin aceste investitii masive se creaza noi locuri de munca, se repun banii in circulatie si se obtine dezvoltare economica indirecta datorita infrastructurii noi sau imbunatatite. In plus, fiind proiecte pe termen lung, investitiile in infrastructura sunt mai putin expuse fluctuatiilor temporare generate de crizele economice.
In Ungaria, cel mai mare proiect de infrastructura derulat in acest moment este autostrada M6, cu o investitie de un miliard de euro si a carei finalizare este programata pentru anul acesta. In Germania, a inceput inca din 2008 un mare program de investitii in infrastructura, cam de 8 miliarde de euro, iar acum s-au apucat deja de al doilea, de vreo 20 de miliarde.
In al 2'lea rand, ideea ca "nu sunt bani" e falsa. Finantare pentru proiecte de infrastructura exista din multe surse. Exista fondurile structurale (nerambursabile), accesibile sub diverse categorii de proiecte prin BEI si BERD. Dezavantajul este ca aceste finantari vin sub forma de decont dupa ce lucrarea s-a incheiat. Deci constructia e finantata din alta parte si pe urma UE iti da banii pe baza decontului.
Pe urma sunt imprumuturile directe de la BEI si BERD, pe proiecte care se incadreaza in politicile de dezvoltare ale UE. Aici se includ bineinteles si proiectele care se deconteaza apoi prin fonduri structurale. In acest caz insa, se plateste dobanda si se cere cofinantare, dar NU NEAPARAT de la buget. Confinantarea poate fi un imprumut de la o parte terta, in cazul metroului spre Otopeni de la Banca Japoniei.
In cazul liniei de metrou la Otopeni, odata ce Ministerul Transporturilor are asigurata partea de co-finantare de la Banca Japoniei, poate avea acces la restul de fonduri de la UE. Este o schema simpla si clara, daca se urmaresc procedurile impuse de institutiile europene. Polonia si Cehoslovacia s-au reconstruit din temelii in anii '90, preponderent in acest sistem. La Bucuresti, si in general in Romania "nu sunt bani" nu pentru ca ei nu exista, ci pentru ca nimeni nu se preocupa sa ii obtina.
Dar problema cea mare e ca nu poti cere finantare pe ochi frumosi, din moment ce dr. Oetker in 2 ani la primarie n-a finalizat nici macar studiile de fezabilitate pentru autostrada aia. Ca tot suntem la subiectul autostrazii zburatoare, cum se poate duce dr. Oetker sa ceara finantare la BEI sau BERD cu un proiect despre care nici el nu stie bine unde incepe si unde se termina si de care spunea ca va fi paralela radial cu cercul…. Cand te duci la BERD, vii cu proiecte clare si detaliate, nu merge cu aberatii din astea…
O alta problema e ca in Romania intotdeauna se gasesc bani doar pentru chestiile care genereaza comisioane grase. Cum dr. Oetker, in ciuda tuturor apucaturilor sale de mascarici, nu cred ca e omul care sa-si fi dorit postul de primar pentru a-si trage comisioane, ci poate dintr-o ambitie personala patologica, va avea o mare problema cu gasirea banilor. Nu numai a banilor pentru chestii suspendate, ci pentru orice.
Linia spre Otopeni e off-topic aici, dar nu voi spune decat atat despre ea: Banca Japoniei se chinuie de 12 ani sa ne imprumute bani pentru aceasta linie, iar incompetentii din Ministerul Transporturilor stau cu mainile in san si se intreaba cum sa faca sa gaseasca finantari...Daca vreti, va voi reaminti odiseea finantarii acestei linii si incompetenta factorilor de decizie in acest caz, dar in topicul potrivit.
gabriels wrote:
Nu vreau sa fiu carcotas dar atat metroul la Otopeni cat si autostrada suspendata sunt 2 proiecte care nu fac dacat rau romanilor.Bani nu sunt asta e sigur.Un guvern care cheltuieste mai mult decat are ajunge in situatia Greciei.Eu cred ca romanii trebiue sa se limiteze la ce au si sa o lase mai usor cu imprumuturile.Mai bine cu aglomeratie si cu "paine pe masa".Toti care judeca autoritatiile ca nu fac nimic trebuie sa inteleaga ca astia sunt banii pe care ii avem(noi ca romani).Nu contest faptul ca se si fura in prostie.Asta este boala nationala si nu cred ca trece vreodata.Daca toti bani ar ajunge unde trebiue probabil ca s-ar fi facut dublu decat avem acum.Dar ca sa revin la ideea principala,NU sunt bani indeajuns pentru construit(plus furatul care vine la pachet) aceste proiecte.
Nu te supara ca iti spun, dar te inseli, si inca rau de tot.
In primul rand, tocmai in situatii de criza se fac investitii mari in infrastructura. Si nemtii, si americanii asa au iesit din marea criza a anilor '30. Motivul este simplu: prin aceste investitii masive se creaza noi locuri de munca, se repun banii in circulatie si se obtine dezvoltare economica indirecta datorita infrastructurii noi sau imbunatatite. In plus, fiind proiecte pe termen lung, investitiile in infrastructura sunt mai putin expuse fluctuatiilor temporare generate de crizele economice.
In Ungaria, cel mai mare proiect de infrastructura derulat in acest moment este autostrada M6, cu o investitie de un miliard de euro si a carei finalizare este programata pentru anul acesta. In Germania, a inceput inca din 2008 un mare program de investitii in infrastructura, cam de 8 miliarde de euro, iar acum s-au apucat deja de al doilea, de vreo 20 de miliarde.
In al 2'lea rand, ideea ca "nu sunt bani" e falsa. Finantare pentru proiecte de infrastructura exista din multe surse. Exista fondurile structurale (nerambursabile), accesibile sub diverse categorii de proiecte prin BEI si BERD. Dezavantajul este ca aceste finantari vin sub forma de decont dupa ce lucrarea s-a incheiat. Deci constructia e finantata din alta parte si pe urma UE iti da banii pe baza decontului.
Pe urma sunt imprumuturile directe de la BEI si BERD, pe proiecte care se incadreaza in politicile de dezvoltare ale UE. Aici se includ bineinteles si proiectele care se deconteaza apoi prin fonduri structurale. In acest caz insa, se plateste dobanda si se cere cofinantare, dar NU NEAPARAT de la buget. Confinantarea poate fi un imprumut de la o parte terta, in cazul metroului spre Otopeni de la Banca Japoniei.
In cazul liniei de metrou la Otopeni, odata ce Ministerul Transporturilor are asigurata partea de co-finantare de la Banca Japoniei, poate avea acces la restul de fonduri de la UE. Este o schema simpla si clara, daca se urmaresc procedurile impuse de institutiile europene. Polonia si Cehoslovacia s-au reconstruit din temelii in anii '90, preponderent in acest sistem. La Bucuresti, si in general in Romania "nu sunt bani" nu pentru ca ei nu exista, ci pentru ca nimeni nu se preocupa sa ii obtina.
Dar problema cea mare e ca nu poti cere finantare pe ochi frumosi, din moment ce dr. Oetker in 2 ani la primarie n-a finalizat nici macar studiile de fezabilitate pentru autostrada aia. Ca tot suntem la subiectul autostrazii zburatoare, cum se poate duce dr. Oetker sa ceara finantare la BEI sau BERD cu un proiect despre care nici el nu stie bine unde incepe si unde se termina si de care spunea ca va fi paralela radial cu cercul…. Cand te duci la BERD, vii cu proiecte clare si detaliate, nu merge cu aberatii din astea…
O alta problema e ca in Romania intotdeauna se gasesc bani doar pentru chestiile care genereaza comisioane grase. Cum dr. Oetker, in ciuda tuturor apucaturilor sale de mascarici, nu cred ca e omul care sa-si fi dorit postul de primar pentru a-si trage comisioane, ci poate dintr-o ambitie personala patologica, va avea o mare problema cu gasirea banilor. Nu numai a banilor pentru chestii suspendate, ci pentru orice.
Linia spre Otopeni e off-topic aici, dar nu voi spune decat atat despre ea: Banca Japoniei se chinuie de 12 ani sa ne imprumute bani pentru aceasta linie, iar incompetentii din Ministerul Transporturilor stau cu mainile in san si se intreaba cum sa faca sa gaseasca finantari...Daca vreti, va voi reaminti odiseea finantarii acestei linii si incompetenta factorilor de decizie in acest caz, dar in topicul potrivit.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Tom
In Romania, important e sa inceapa, nu conteaza cine o termina. La urma urmei si catedrala din Köln s'a construit in cateva secole.
Problema e ca altii nu vor sa bage banii intr'un proiect in care singura certitudine e un desen de mana si textul "hai sa-l facem".
In Romania, important e sa inceapa, nu conteaza cine o termina. La urma urmei si catedrala din Köln s'a construit in cateva secole.
Problema e ca altii nu vor sa bage banii intr'un proiect in care singura certitudine e un desen de mana si textul "hai sa-l facem".
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
telvanni
Ce naiba mai au de facut nemtii?
Dominatrix wrote:
In Germania, a inceput inca din 2008 un mare program de investitii in infrastructura, cam de 8 miliarde de euro, iar acum s-au apucat deja de al doilea, de vreo 20 de miliarde.
Ce naiba mai au de facut nemtii?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Nu exista loc in care sa nu mai fie nimic de facut, credeti ca in Germania nu sunt blocaje pe autostrada? Anul trecut am prins si m-am dus aiurea ca nu am vazut iesirea de sirul de camioane pe 2 benzi, maine poimaine iar traversez Germania, sper sa nu mai am "privilegiul".
Si oameni, incercati sa intelegeti un lucru, doar in comunism toata lumea era multumita, in lumea reala cine sta pe loc moare.
Nu exista loc in care sa nu mai fie nimic de facut, credeti ca in Germania nu sunt blocaje pe autostrada? Anul trecut am prins si m-am dus aiurea ca nu am vazut iesirea de sirul de camioane pe 2 benzi, maine poimaine iar traversez Germania, sper sa nu mai am "privilegiul".
Si oameni, incercati sa intelegeti un lucru, doar in comunism toata lumea era multumita, in lumea reala cine sta pe loc moare.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
telvanni
Da, desigur, ai dreptate. Incercam sa fiu putin ironic...
shoppy wrote:
Nu exista loc in care sa nu mai fie nimic de facut, credeti ca in Germania nu sunt blocaje pe autostrada? Anul trecut am prins si m-am dus aiurea ca nu am vazut iesirea de sirul de camioane pe 2 benzi, maine poimaine iar traversez Germania, sper sa nu mai am "privilegiul".
Si oameni, incercati sa intelegeti un lucru, doar in comunism toata lumea era multumita, in lumea reala cine sta pe loc moare.
Da, desigur, ai dreptate. Incercam sa fiu putin ironic...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Utilizator anonim
Oprescu cheltuieşte 8 milioane euro pe studii privind autostrada suspendată
Evaluarea iniţială a proiectului - în baza căreia studiilor li se alocaseră doar 15,7 milioane de lei - prevedea "doar întocmirea planurilor urbanistice zonale pentru traseul inelului median", potrivit reprezentanţilor Primăriei Capitalei. Studiile de fezabilitate ale întregului proiect vor costa acum 33,3 milioane de lei.
Primarul Capitalei Sorin Oprescu revine la promisiunile din timpul campaniei electorale şi demarează licitaţia pentru realizarea autostrăzii suspendate.
Potrivit Evenimentului Zilei, după ce a pus pe hârtie modul în care le va "tăia" bucureştenilor subvenţia la căldură, edilul-şef a dublat suma ce ar urma să fie alocată realizării studiilor de fezabilitate pentru construirea noii autostrăzi: de la 15, 7 milioane de lei (peste 3,6 milioane de euro) la 33,3 milioane de lei (aproape 8 milioane de euro).
Reprezentanţii Primăriei au postat, la sfârşitul lui iunie anunţul de atribuire a contractului în baza căruia vor fi realizate studiile pe site-ul oficial de licitaţii publice, chiar dacă suma de 33,3 de milioane de leu a fost aprobată abia luni seară de Consiliul General al Municipiului.
Potrivit specialiştilor Primăriei Capitalei, evaluarea iniţială a proiectului - în baza căreia studiilor li se alocaseră doar 15,7 milioane de lei - prevedea "doar întocmirea planurilor urbanistice zonale pentru traseul inelului median". Urmează ca studiile de fezabilitate să fie achiziţionate individual pentru fiecare dintre cele şapte tronsoane ale viitoarei autostrăzi.
În viziunea edilului-şef al Capitalei, autostrada suspendată ar trebui să fie ridicată la o înălţime de minimum zece metri. În plus, aceasta ar avea doar 12 kilometri lungime şi ar lega, sub forma unui inel, zona de nord de cea de sud a oraşului.
http://www.realitatea.net/sorin-oprescu...24199.html
Oprescu cheltuieşte 8 milioane euro pe studii privind autostrada suspendată
Evaluarea iniţială a proiectului - în baza căreia studiilor li se alocaseră doar 15,7 milioane de lei - prevedea "doar întocmirea planurilor urbanistice zonale pentru traseul inelului median", potrivit reprezentanţilor Primăriei Capitalei. Studiile de fezabilitate ale întregului proiect vor costa acum 33,3 milioane de lei.
Primarul Capitalei Sorin Oprescu revine la promisiunile din timpul campaniei electorale şi demarează licitaţia pentru realizarea autostrăzii suspendate.
Potrivit Evenimentului Zilei, după ce a pus pe hârtie modul în care le va "tăia" bucureştenilor subvenţia la căldură, edilul-şef a dublat suma ce ar urma să fie alocată realizării studiilor de fezabilitate pentru construirea noii autostrăzi: de la 15, 7 milioane de lei (peste 3,6 milioane de euro) la 33,3 milioane de lei (aproape 8 milioane de euro).
Reprezentanţii Primăriei au postat, la sfârşitul lui iunie anunţul de atribuire a contractului în baza căruia vor fi realizate studiile pe site-ul oficial de licitaţii publice, chiar dacă suma de 33,3 de milioane de leu a fost aprobată abia luni seară de Consiliul General al Municipiului.
Potrivit specialiştilor Primăriei Capitalei, evaluarea iniţială a proiectului - în baza căreia studiilor li se alocaseră doar 15,7 milioane de lei - prevedea "doar întocmirea planurilor urbanistice zonale pentru traseul inelului median". Urmează ca studiile de fezabilitate să fie achiziţionate individual pentru fiecare dintre cele şapte tronsoane ale viitoarei autostrăzi.
În viziunea edilului-şef al Capitalei, autostrada suspendată ar trebui să fie ridicată la o înălţime de minimum zece metri. În plus, aceasta ar avea doar 12 kilometri lungime şi ar lega, sub forma unui inel, zona de nord de cea de sud a oraşului.
http://www.realitatea.net/sorin-oprescu...24199.html
- plouis
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Dominatrix
O autostrada de ocolire a zonei centrale e o idee buna, indiferent daca e suspendata, pe pamant, subterana, prin aer sau prin copaci, dar intr-un oras prafuit si infrastructura demna de lumea a treia ca Bucurestiul, plin de gunoaie, gropi, trotuare ocupate de masini, caini vagabonzi, carute cu cai in centrul orasului,marcaje rutiere sterse, haos total in constructii, functionari corupti si ineficienti, jaf in achizitii publice (ceasuri suflate cu aur, "separatoare de trafic" de plastic ieftin) alte ar trebui sa fie prioritatile.
Eu m-am saturat de gargara acestui carnatar, mos-craciunist si ceasornicar-aurit. Nu-mi place deloc sa o spun, dar am inceput sa cred ca Bucurestiul chiar merita un asemenea primar, potrivit pentru capitala primului stat tiganesc din UE.
Si de ce trebuie sa aiba o inaltime de minimum zece metri? Daca incepe lucrul la autostrada, eu vreau sa ii fac cadou lui dr. Oetker primul pilon, din acela care merge cu baterii . Pilon de 10 m nu am, dar poate ne intelegem la lungime si ii bag pilonul unde vrea el.
Oprescu cheltuieşte 8 milioane euro pe studii privind autostrada suspendată
Potrivit Evenimentului Zilei, după ce a pus pe hârtie modul în care le va "tăia" bucureştenilor subvenţia la căldură, edilul-şef a dublat suma ce ar urma să fie alocată realizării studiilor de fezabilitate pentru construirea noii autostrăziAcum cateva zile, am crezut ca i-a venit mintea la cap lui dr. Oetker cand a anuntat planurile de investitii viitoare ale primariei, si nu pomenea nimic de autostrada suspendata, dar se pare ca m-am inselat. Se pare ca pentru el e mai putin importanta subventionarea gigacaloriei. Ce daca dupa o viata de munca unii pensionari abia isi pot plati facturile la intretinere la iarna, si unii au ajuns sa intinda cu rusine mana prin centru, nu pentru ca le convine, dar nu au alta solutie? Da-i incolo de pensionari, daca le e frig, sa puna mana sa faca gimnastica de incalzire, poate unii fac infarct si scapam de ei, ca si asa avem prea multi.
O autostrada de ocolire a zonei centrale e o idee buna, indiferent daca e suspendata, pe pamant, subterana, prin aer sau prin copaci, dar intr-un oras prafuit si infrastructura demna de lumea a treia ca Bucurestiul, plin de gunoaie, gropi, trotuare ocupate de masini, caini vagabonzi, carute cu cai in centrul orasului,marcaje rutiere sterse, haos total in constructii, functionari corupti si ineficienti, jaf in achizitii publice (ceasuri suflate cu aur, "separatoare de trafic" de plastic ieftin) alte ar trebui sa fie prioritatile.
Eu m-am saturat de gargara acestui carnatar, mos-craciunist si ceasornicar-aurit. Nu-mi place deloc sa o spun, dar am inceput sa cred ca Bucurestiul chiar merita un asemenea primar, potrivit pentru capitala primului stat tiganesc din UE.
În viziunea edilului-şef al Capitalei, autostrada suspendată ar trebui să fie ridicată la o înălţime de minimum zece metri. În plus, aceasta ar avea doar 12 kilometri lungime şi ar lega, sub forma unui inel, zona de nord de cea de sud a oraşului.N-am avut curiozitatea sa calculez distantele in Google Earth, dar cred ca distanta pe centura intre "nordul" si "sudul" orasului e mai mare de 12 km. Oricum, din ce am inteles din presa, aceasta autostrada va lega numai zona de nord cu zona A1, deci nici vorba sa ajunga in sudul orasului.
Si de ce trebuie sa aiba o inaltime de minimum zece metri? Daca incepe lucrul la autostrada, eu vreau sa ii fac cadou lui dr. Oetker primul pilon, din acela care merge cu baterii . Pilon de 10 m nu am, dar poate ne intelegem la lungime si ii bag pilonul unde vrea el.
- plouis
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
plouis
daca e sa se faca autostrazi din taierea tuturor subventiilor si a ajutoarelor de handicapati si alte lichele sociale care acu stau si se fac ca au grija de handicapati sau mimeaza ca se fac...sunt cu totul de acord; suntem la nivelul economic in care nu ne permitem lucrurile astea; intai sa se dezvolte tara si cand cei care muncesc castiga bine si tara va avea economie, ne gandim si la aia saraci si trogloditi. asa nu facem decat sa sustinem lenea nemunca si sa ingropam putinul pe care-l avem in "protectia scoiala" a feseneului.
pensionaru daca nu poate trai din cat are pensia sa se mute frumos la tara. acolo are curte, are aer, cultiva ceapa si nu sta cum stau zeci si sute de mii de pensionari in ziua de azi in orase, inchisi intre 4 pereti 20h pe zi ascultand ce fac vecinii si batand in teava si in alea 2h cand ies la plimbare te incurci de ei prin autobuze, trenuri si la cozi. ce atatea subventii si ajutoare?! traiu pensionarului la tara e de 100 de ori mai sanatos si mai bun si pentru creier si pentru corp, decat statu si imbuibatul oraselor. asa s-ar mai elibera si din locuinte si ar mai scadea pretu apartamentelor, sai aiba si tineretu pe unde sta.
daca continuam cu ajutoare si subventii n-o sa avem nici in 100 de ani drumuri. auzi tu, bilete de tratament, apa si caldura la jumate, bilete si abonamente gratuite pe cfr si ratb huaaa. tara de asistati social. daca dai la fiecare pensionar subventii lunare de 30E, la 7mil de pensionari sunt 2 miliarde si ceva de euro anual aruncati pe apa sambetei. cu 30E nu le faci nici viata mai buna, nici nu ii ajuti; viata la tara pentru pensionar ala e ajutorul!
iar de inaltimea autostrazii, de ce nu o face la inaltimea 0? de ce vrea sa o cocoatze? suna mai bine asa, suspendata; cred ca a avut niste sechele din tinerete dr oetker, can citea el cartea cu cele 7 minuni si gradinile suspendate; creier lui puber a ramas impresionat de termenu "suspendate" care in curand ii va deveni si nickname: dr Suspendate; e clar ca nu faci decat supracheltuieli cocotzand o strada la 10m in aer; terenu de sub, oricum trebuie exprropriat ca nu stau oamenii cu casele sub drum, deci care-i faza cu cocotzarea?! fitze de doftoroi ajuns primar, in loc sa stea cu bisturiu la arterele si tendoanele pacientului.
Dominatrix wrote:
Se pare ca pentru el e mai putin importanta subventionarea gigacaloriei.
...
Si de ce trebuie sa aiba o inaltime de minimum zece metri?
daca e sa se faca autostrazi din taierea tuturor subventiilor si a ajutoarelor de handicapati si alte lichele sociale care acu stau si se fac ca au grija de handicapati sau mimeaza ca se fac...sunt cu totul de acord; suntem la nivelul economic in care nu ne permitem lucrurile astea; intai sa se dezvolte tara si cand cei care muncesc castiga bine si tara va avea economie, ne gandim si la aia saraci si trogloditi. asa nu facem decat sa sustinem lenea nemunca si sa ingropam putinul pe care-l avem in "protectia scoiala" a feseneului.
pensionaru daca nu poate trai din cat are pensia sa se mute frumos la tara. acolo are curte, are aer, cultiva ceapa si nu sta cum stau zeci si sute de mii de pensionari in ziua de azi in orase, inchisi intre 4 pereti 20h pe zi ascultand ce fac vecinii si batand in teava si in alea 2h cand ies la plimbare te incurci de ei prin autobuze, trenuri si la cozi. ce atatea subventii si ajutoare?! traiu pensionarului la tara e de 100 de ori mai sanatos si mai bun si pentru creier si pentru corp, decat statu si imbuibatul oraselor. asa s-ar mai elibera si din locuinte si ar mai scadea pretu apartamentelor, sai aiba si tineretu pe unde sta.
daca continuam cu ajutoare si subventii n-o sa avem nici in 100 de ani drumuri. auzi tu, bilete de tratament, apa si caldura la jumate, bilete si abonamente gratuite pe cfr si ratb huaaa. tara de asistati social. daca dai la fiecare pensionar subventii lunare de 30E, la 7mil de pensionari sunt 2 miliarde si ceva de euro anual aruncati pe apa sambetei. cu 30E nu le faci nici viata mai buna, nici nu ii ajuti; viata la tara pentru pensionar ala e ajutorul!
iar de inaltimea autostrazii, de ce nu o face la inaltimea 0? de ce vrea sa o cocoatze? suna mai bine asa, suspendata; cred ca a avut niste sechele din tinerete dr oetker, can citea el cartea cu cele 7 minuni si gradinile suspendate; creier lui puber a ramas impresionat de termenu "suspendate" care in curand ii va deveni si nickname: dr Suspendate; e clar ca nu faci decat supracheltuieli cocotzand o strada la 10m in aer; terenu de sub, oricum trebuie exprropriat ca nu stau oamenii cu casele sub drum, deci care-i faza cu cocotzarea?! fitze de doftoroi ajuns primar, in loc sa stea cu bisturiu la arterele si tendoanele pacientului.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination