Topic: Ştiri, noutăți, perspective
19 posts, 11346 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Ştiri, noutăți, perspective
bercenicity
Noua statie de metrou in Napoli - nu in stilul celor de la Moscova, gen mai discoteca-bubblegum, dar totusi impresionanta: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st74975169
Noua statie de metrou in Napoli - nu in stilul celor de la Moscova, gen mai discoteca-bubblegum, dar totusi impresionanta: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st74975169
- mradulescu
-
Posted:
-
Pisa si Florenta
mradulescu
In Sienna si Florenta, in miezul centrului istoric, accesul auto este restrictionat pentru non-riverani.
Ca transport in comun, am vazut niste minibuze electrice foarte simpatice.
In Sienna si Florenta, in miezul centrului istoric, accesul auto este restrictionat pentru non-riverani.
Ca transport in comun, am vazut niste minibuze electrice foarte simpatice.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Italia
Tom
Un film din 1949 despre cel mai bun prieten al omului. Spre sfarsit apare si un tramvai care seamana cu cele din Milano. Asa de vechi or fi vagoanele alea care mai sunt si astazi pe la ei?
Un film din 1949 despre cel mai bun prieten al omului. Spre sfarsit apare si un tramvai care seamana cu cele din Milano. Asa de vechi or fi vagoanele alea care mai sunt si astazi pe la ei?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Italia
bercenicity
Acele vagoane vechi, numite Peter Witt (dupa cel care le-a conceput in 1914), au aparut in Milano in 1928, ultimul fiind livrat in 1930. D-aia sunt si numite acolo 'ventotto'. Initial au fost vreo 502, au mai ramas vreo 200
Ref:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Witt_streetcar
http://it.wikipedia.org/wiki/Tram_ATM_serie_1500
Acele vagoane vechi, numite Peter Witt (dupa cel care le-a conceput in 1914), au aparut in Milano in 1928, ultimul fiind livrat in 1930. D-aia sunt si numite acolo 'ventotto'. Initial au fost vreo 502, au mai ramas vreo 200
Ref:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Witt_streetcar
http://it.wikipedia.org/wiki/Tram_ATM_serie_1500
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Italia
bercenicity
Brescia, un oras de aproape 200k locuitori (zona metropolitana de cca 450k locuitori) si-a tras un mini-metrou automat (garnituri de 39m si 2.65m latime), identice cu cele din Copenhaga si asemanatoare (doar ca mai lungi) cu cele din campusul Unievrsitatii Princess Nora Bint Abdul Rahman din Rhyad, Arabia Saudita viewtopic.php?p=108374#p108374
Capacitatea maxima a liniei e de 17000 calatori/ora si sens la un interval de 90 secunde
http://www.urbanrail.net/eu/it/bre/brescia.htm
Brescia, un oras de aproape 200k locuitori (zona metropolitana de cca 450k locuitori) si-a tras un mini-metrou automat (garnituri de 39m si 2.65m latime), identice cu cele din Copenhaga si asemanatoare (doar ca mai lungi) cu cele din campusul Unievrsitatii Princess Nora Bint Abdul Rahman din Rhyad, Arabia Saudita viewtopic.php?p=108374#p108374
Capacitatea maxima a liniei e de 17000 calatori/ora si sens la un interval de 90 secunde
http://www.urbanrail.net/eu/it/bre/brescia.htm
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Italia
telvanni
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Italia
ikarus13
Am rugat un prieten din Roma sa imi faca niste poze. Din 15 am reusit sa pun pe site doar 3. Trebuie sa-l invat cum se fac poze
Oricum, 3 poze cu unele mijloace de transport din Roma.( in mare)
3934 pe linia 80 by ikarus260, on Flickr
tramvai in roma by ikarus260, on Flickr
trafic la coloseum by ikarus260, on Flickr
Am rugat un prieten din Roma sa imi faca niste poze. Din 15 am reusit sa pun pe site doar 3. Trebuie sa-l invat cum se fac poze
Oricum, 3 poze cu unele mijloace de transport din Roma.( in mare)
3934 pe linia 80 by ikarus260, on Flickr
tramvai in roma by ikarus260, on Flickr
trafic la coloseum by ikarus260, on Flickr
- mikeeb777
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Diverse
shoppy
Ce autostrazi demoleaza unii, nu avem noi nici macar 5%...
https://www.youtube.com/user/TecnomineSas/videos
Ce autostrazi demoleaza unii, nu avem noi nici macar 5%...
https://www.youtube.com/user/TecnomineSas/videos
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Generalitati - Italia
WT_fan06
Bătălia pentru livrarea a 250 de autobuze electrice (12m) către ATM (Milano) se dă între Mercedes și Solaris.
ATM dorește ca până în 2030 să fie 100% 0 emisii, iar din 2019 nu va mai fi cumpărat niciun autobuz diesel.
Deocamdată, în Milano circulă 25 de autobuze electrice Solaris încă din 2017. Solaris a mai livrat 30 de autobuze electrice în Italia în anul 2018, în Milano, Bergamo și Bolanzo, relatează SustainableBUS.
Sursa: https://www.sustainable-bus.com/news/me ... -in-milan/
Părerea mea e că acesta este primul mare trial pentru eCitaro, mai ales în fața unui producător dovedit care a livrat sute de electrice în toată Europa.
Bătălia pentru livrarea a 250 de autobuze electrice (12m) către ATM (Milano) se dă între Mercedes și Solaris.
ATM dorește ca până în 2030 să fie 100% 0 emisii, iar din 2019 nu va mai fi cumpărat niciun autobuz diesel.
Deocamdată, în Milano circulă 25 de autobuze electrice Solaris încă din 2017. Solaris a mai livrat 30 de autobuze electrice în Italia în anul 2018, în Milano, Bergamo și Bolanzo, relatează SustainableBUS.
Sursa: https://www.sustainable-bus.com/news/me ... -in-milan/
Părerea mea e că acesta este primul mare trial pentru eCitaro, mai ales în fața unui producător dovedit care a livrat sute de electrice în toată Europa.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Generalitati - Italia
punmeister
Eu am un feeling ca asa o sa fie si la Bucuresti, bataie intre Solaris si Mercedes.
Eu am un feeling ca asa o sa fie si la Bucuresti, bataie intre Solaris si Mercedes.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Generalitati - Italia
WT_fan06
Genova cere 650 de milioane de euro pentru dezvoltarea a 4 noi linii electrice rapide
Cererea de finanțare a fost înaintată Ministerului Transporturilor și a Infrastructurii. Încă nu e decis dacă aceste linii vor fi de tramvai sau de troleibuz, sau de ambele tipuri. În orice caz, vehiculele vor fi electrice și vor avea calea de rulare separată de trafic pe majoritatea distanței, relatează SustainableBUS, citând AUTOBUSWeb.
Sursa: https://www.sustainable-bus.com/trolley- ... eybuses/
Și pentru "italianofili": https://www.autobusweb.com/genova-650-mi ... filobus/
Genova cere 650 de milioane de euro pentru dezvoltarea a 4 noi linii electrice rapide
Cererea de finanțare a fost înaintată Ministerului Transporturilor și a Infrastructurii. Încă nu e decis dacă aceste linii vor fi de tramvai sau de troleibuz, sau de ambele tipuri. În orice caz, vehiculele vor fi electrice și vor avea calea de rulare separată de trafic pe majoritatea distanței, relatează SustainableBUS, citând AUTOBUSWeb.
Sursa: https://www.sustainable-bus.com/trolley- ... eybuses/
Și pentru "italianofili": https://www.autobusweb.com/genova-650-mi ... filobus/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Generalitati - Italia
punmeister
Si ghinion pentru Mercedes-Benz, contractul a fost adjudecat celor de la Solaris.
WT_fan06 wrote:
Bătălia pentru livrarea a 250 de autobuze electrice (12m) către ATM (Milano) se dă între Mercedes și Solaris.
ATM dorește ca până în 2030 să fie 100% 0 emisii, iar din 2019 nu va mai fi cumpărat niciun autobuz diesel.
Deocamdată, în Milano circulă 25 de autobuze electrice Solaris încă din 2017. Solaris a mai livrat 30 de autobuze electrice în Italia în anul 2018, în Milano, Bergamo și Bolanzo, relatează SustainableBUS.
Sursa: https://www.sustainable-bus.com/news/me ... -in-milan/
Părerea mea e că acesta este primul mare trial pentru eCitaro, mai ales în fața unui producător dovedit care a livrat sute de electrice în toată Europa.
Si ghinion pentru Mercedes-Benz, contractul a fost adjudecat celor de la Solaris.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Generalitati - Italia
punmeister
Surprize surprize!
https://www.sustainable-bus.com/news/yu ... -a-winner/
Surprize surprize!
Yutong in Turin, the tender for 100 e-buses has a winner (allegedly)
Yutong in Turin. Allegedly, the Chinese manufacturer won the tender for 100 electric buses launched at the beginning of the year by GTT. This information has not been confirmed so far by the Turin public transport operator. It would be a first time in Italy for Yutong.
In the Italian city several BYD vehicles are already operational, and the offer presented by Yutong represents an absolute first for the Italian market. Also the Shenzhen-based manufacturer presented its bid.
It’s no mystery that the Zhengzhou-based manufacturer is heavily targeting the European market: at Busworld 2019 in Brussels the group showcased an electric bus specially dedicated to European market. Named Yutong U12, it’s a 12 meter bus outcome of a intense work on the design. Series production of this model is intended to begin this year.
The first supply is scheduled for early 2021.
Yutong in Turin, an Italian first
The framework agreement provides for the initial supply of 50 new buses. The goal is to receive the first vehicles between the end of 2020 and the first months of 2021.
The total value of the framework agreement is 72 million euros. 48 million for the buses, 11 million for the 10-years full service. Further 13 million euros are allocated for the replacement of batteries, at the cost of 130,000 euros for each unit. Battery lifespan should be no less than 400,000 km, corresponding to 8 years considering an average distance of 50,000 km/year.
In the last two years GTT has purchased 191 vehicles, 144 of which for urban and suburban service, and has renewed about 20% of the bus fleet. Thanks to the replacement of older vehicles,the average age of the GTT fleet is less than 11 years (which is a good figure compared to the Italian average age of 12 years). The investments on buses join those on trams (with 30 new vehicles expected by 2021).
https://www.sustainable-bus.com/news/yu ... -a-winner/
📖 Pagination options