Topic: Jalnicul RATB din/înspre Giulești
77 posts, 46024 views
📖 Pagination options
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
pantograful
Multumesc pentru explicatii.
Deci asa cu si credeam, RATB-ul tranteste dinste trasee din motive diverse care nu prea au legatura cu cererea calatorilor.... Adica capetele 'ganditoare' prin birouri aranjeaza liniile dupa cum le vine, si stau cartiere intregi (evident, nu doar Giulesti-ul sufera, doar ca aici e mai evident) cu un transport prost de tot, in timp ce cara aer vehicule pe linii cel putin ciudate.
Totusi bugetul aprobat pe linie cine-l decida si pe ce se bazeaza ? Are legatura cu infinitarea AMTB de acu un an ? Ca totusi de mai mult exista trasee din astea.
Revenind la Giulesti, viitorul nu suna bine deloc. Chiar cand se va deschide tronsonul pana la Virgiului, cel mai probabil se va alege, ca de obicei, varianta cea mai simpla, adica trimis 35 la V. Parvan (cu toate ca el nu prea are ce cauta acolo).
Din cate stiu linia s-a modernizat in 2006. Pana prin 2010 a circulat doar 44, cu intoarcere la Orhideelor, din cauza pasajului Basarab. Iar de atunci s-a infintat 11. Adica de cand s-a modernizat linia tramvaiul a fost mai mult o piedica pentru cartier decat altceva. Cu toate ca sustin transportul electric, sunt pasionat de tramvaie, sincer mai bine linia din Giulesti se desfinta de tot si banii aia se foloseaua la alta linie, ca sunt destule intr-o stare ultra-proasta, si chiar linii unde ar putea exista cerere mare.
Multumesc pentru explicatii.
Deci asa cu si credeam, RATB-ul tranteste dinste trasee din motive diverse care nu prea au legatura cu cererea calatorilor.... Adica capetele 'ganditoare' prin birouri aranjeaza liniile dupa cum le vine, si stau cartiere intregi (evident, nu doar Giulesti-ul sufera, doar ca aici e mai evident) cu un transport prost de tot, in timp ce cara aer vehicule pe linii cel putin ciudate.
Totusi bugetul aprobat pe linie cine-l decida si pe ce se bazeaza ? Are legatura cu infinitarea AMTB de acu un an ? Ca totusi de mai mult exista trasee din astea.
Revenind la Giulesti, viitorul nu suna bine deloc. Chiar cand se va deschide tronsonul pana la Virgiului, cel mai probabil se va alege, ca de obicei, varianta cea mai simpla, adica trimis 35 la V. Parvan (cu toate ca el nu prea are ce cauta acolo).
Din cate stiu linia s-a modernizat in 2006. Pana prin 2010 a circulat doar 44, cu intoarcere la Orhideelor, din cauza pasajului Basarab. Iar de atunci s-a infintat 11. Adica de cand s-a modernizat linia tramvaiul a fost mai mult o piedica pentru cartier decat altceva. Cu toate ca sustin transportul electric, sunt pasionat de tramvaie, sincer mai bine linia din Giulesti se desfinta de tot si banii aia se foloseaua la alta linie, ca sunt destule intr-o stare ultra-proasta, si chiar linii unde ar putea exista cerere mare.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
Dominatrix
Bugetul este elaborat de catre Serviciul Plan Organizare Buget din cadrul Directiei Economice din RATB. Practic bugetul de venit si cheltuieli are doua aspecte: buget de investitii si buget de exploatare. In cazul de fata vorbim de bugetul de exploatare, care la RATB este compus cam 70 - 75% din diferenta de tarif (subventie) de la Primarie si restul alte surse (ex.fond de rulment, publicitate etc.) Bugetul propus dupa ce este finalizat si aprobat de conducere, este inaintat la PMB, cu solicitarea unei diferente de tarif necesare pentru functionarea transportului public pe anul respectiv.
Problema - cel putin de cand a venit Oprescu la primarie in 2008 -este ca suma pe care Primaria o plateste in realitate drept diferenta de tarif este mai redusa de la an la an si evident mai mica decat cea solicitata initial de RATB pentru o functionare cat de cat optima. Mai mult, nici sumele aprobate nu sunt virate la timp, de aici si problemele mari cu baza materiala a RATB: vehicule trase la gard cu lunile, piese lipsa, parc circulant diminuat etc. etc. Bineinteles, in afara de asta, mai intra in rol si diverse ambitii personale interne la RATB (ex. linia X la autobaza cutare). Are RATB'ul destule bube proprii, dar pestele de la cap se imputeste...
AMTB nu are nici o legatura cu asta. De fapt, nu prea are legatura cu nimic, fiindca la activitate este foarte "subtire", cel putin deocamdata. Pardon, are activitate, ca doar are director...
Bugetul este elaborat de catre Serviciul Plan Organizare Buget din cadrul Directiei Economice din RATB. Practic bugetul de venit si cheltuieli are doua aspecte: buget de investitii si buget de exploatare. In cazul de fata vorbim de bugetul de exploatare, care la RATB este compus cam 70 - 75% din diferenta de tarif (subventie) de la Primarie si restul alte surse (ex.fond de rulment, publicitate etc.) Bugetul propus dupa ce este finalizat si aprobat de conducere, este inaintat la PMB, cu solicitarea unei diferente de tarif necesare pentru functionarea transportului public pe anul respectiv.
Problema - cel putin de cand a venit Oprescu la primarie in 2008 -este ca suma pe care Primaria o plateste in realitate drept diferenta de tarif este mai redusa de la an la an si evident mai mica decat cea solicitata initial de RATB pentru o functionare cat de cat optima. Mai mult, nici sumele aprobate nu sunt virate la timp, de aici si problemele mari cu baza materiala a RATB: vehicule trase la gard cu lunile, piese lipsa, parc circulant diminuat etc. etc. Bineinteles, in afara de asta, mai intra in rol si diverse ambitii personale interne la RATB (ex. linia X la autobaza cutare). Are RATB'ul destule bube proprii, dar pestele de la cap se imputeste...
AMTB nu are nici o legatura cu asta. De fapt, nu prea are legatura cu nimic, fiindca la activitate este foarte "subtire", cel putin deocamdata. Pardon, are activitate, ca doar are director...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
Gabi23
In ultimele 4 luni autobuzele Mercedes Citaro de la Autobaza Militari, au fost greu incercate pe Drumul Sabareni (Sectorul 6). Este o teroare sa circuli pe acest drum plin de gropi si situatia de inrautateste pe zi ce trece, indiferent ca e vorba de autobuzele RATB sau alte vehicule. Nimeni nu face nimic... Se folosesc in general Mercedes Citaro Euro 4, deoarece se ridica mai usor, au suspensii mai bune si au un consum mai redus de carburant. In general soferii le feresc cat pot sa nu se loveasca dar... se mai intampla si lovituri care nu pot fi evitate, sasiuurile fiind greu incercate. Gropile sunt enorme, iar conditiile meteo nefavorabile le amplifica. Se circula cu mare grija pentru ca orice autobuz imoblizat este o problema mare pentru scoaterea parcului pe celalalte trasee ale autobazei. Probleme mari sunt si ca in loc sa se introduca odata cu prelungirea la Gara Basarab, al 5-lea tur pe aceasta linie (ca in perioada 2008-2011), au marit intervalul intre vehicule (fiind la aproximativ 25 de minute atunci cand sunt toate cele 4 autobuze). Pe Drumul Sabareni cred ca in conditii civilizate in acest moment s-ar putea circula folosind un TAB .
La "rupere" sunt astazi: 4668, 4749, 4759, 4809.
Cateva fotografii si 2 filmulete de astazi...
In ultimele 4 luni autobuzele Mercedes Citaro de la Autobaza Militari, au fost greu incercate pe Drumul Sabareni (Sectorul 6). Este o teroare sa circuli pe acest drum plin de gropi si situatia de inrautateste pe zi ce trece, indiferent ca e vorba de autobuzele RATB sau alte vehicule. Nimeni nu face nimic... Se folosesc in general Mercedes Citaro Euro 4, deoarece se ridica mai usor, au suspensii mai bune si au un consum mai redus de carburant. In general soferii le feresc cat pot sa nu se loveasca dar... se mai intampla si lovituri care nu pot fi evitate, sasiuurile fiind greu incercate. Gropile sunt enorme, iar conditiile meteo nefavorabile le amplifica. Se circula cu mare grija pentru ca orice autobuz imoblizat este o problema mare pentru scoaterea parcului pe celalalte trasee ale autobazei. Probleme mari sunt si ca in loc sa se introduca odata cu prelungirea la Gara Basarab, al 5-lea tur pe aceasta linie (ca in perioada 2008-2011), au marit intervalul intre vehicule (fiind la aproximativ 25 de minute atunci cand sunt toate cele 4 autobuze). Pe Drumul Sabareni cred ca in conditii civilizate in acest moment s-ar putea circula folosind un TAB .
La "rupere" sunt astazi: 4668, 4749, 4759, 4809.
Cateva fotografii si 2 filmulete de astazi...
Drumul Sabareni - 27.03.2013.jpg (362.25 KB; downloaded 8199 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (1).jpg (474.14 KB; downloaded 8213 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (2).jpg (451.19 KB; downloaded 8207 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (3).jpg (106.59 KB; downloaded 8199 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (4).jpg (435.78 KB; downloaded 8200 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (5).jpg (424.2 KB; downloaded 8198 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (6).jpg (439.81 KB; downloaded 8201 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (7).jpg (403.59 KB; downloaded 8198 times)
Drumul Sabareni - 27.03.2013 (8).jpg (385.92 KB; downloaded 8199 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
ikarus13
Doamne...intr-o capitala europena in anul 2013 este inadmisibil asa ceva. Ca sa nu mai spun ca Citaro-urile nu sunt proiectate pentru un asa grad de carosabil. Eu daca as fi directorul autobazei militari nu as mai trimite masini pe acea linie pana nu se face drumul. Offf...gradul de civilizatie din tara asta dupa ce ca e prost, devine si mai si.
Doamne...intr-o capitala europena in anul 2013 este inadmisibil asa ceva. Ca sa nu mai spun ca Citaro-urile nu sunt proiectate pentru un asa grad de carosabil. Eu daca as fi directorul autobazei militari nu as mai trimite masini pe acea linie pana nu se face drumul. Offf...gradul de civilizatie din tara asta dupa ce ca e prost, devine si mai si.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
alchimistul
Au avut intreg anul trecut la dispozitie pentru asfaltarea acestei artere, ori macar plombarea ei pe alocuri. Doar se stia ca se vor scoate si DAF-urile. Cu toate astea, inconstientul de la primarie a persistat in indolenta si a lasat strada asta la voia intamplarii. Culmea este ca si lucrarile considerate de geniul lui prioritare nu au avansat ori au avansat cu viteza melcului
Au avut intreg anul trecut la dispozitie pentru asfaltarea acestei artere, ori macar plombarea ei pe alocuri. Doar se stia ca se vor scoate si DAF-urile. Cu toate astea, inconstientul de la primarie a persistat in indolenta si a lasat strada asta la voia intamplarii. Culmea este ca si lucrarile considerate de geniul lui prioritare nu au avansat ori au avansat cu viteza melcului
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
Der Hofmeister
Bă, lua-le-aș neamul la **** ăstora din PMB care se lăudau că refac rahatul ăsta de drum. Mai bine păstrau în continuare DAF-urile. Ălea măcar sunt solide, Citaro sunt prea fine pentru asemenea drumuri. Și așa, e destul cât sunt frecate zilnic în București, ținând cont și de întreținerea proastă de care au parte de când au ieșit treptat din garanție. Cu atât mai mult la Militari, unde sunt forjate la greu, mai ales Euro 4.
Să circuli în condițiile astea cu suspensii pneumatice este extrem de riscant. În cazul în care calculatorul detectează presiuni periculoase pentru sistemul de suspensii, intră automat pe avarie și va da eroare de sistem pentru protecție tehnică. Pe scurt, autobuzul ”cade pur și simplu de suspensii” și dispare implicit și amortizarea aferentă. De cele mai multe ori, nu se mai poate continua fizic drumul. Iar dacă totuși se poate (așa mai tras de păr, deși cred că nici un șofer nu e complet idiot ca să facă asta), se pot face praf amortizoarele, planetarele, bucșele, sistemul de direcție (pe roțile față) și toate subansamblele aferente sistemului de suspensii - ajungi să simți fiecare pietricică de pe drum, plus că toate vibrațiile neuniforme se transmit în structura șasiului, care poate avea și ea de suferit. În caz că se strică, întotdeaună costă foarte mult să le repari, mai ales că nu cred că mai există garanție pe vreun autobuz.
Mie mi-e sincer milă de autobuzele astea. RATB își bate joc de ele sistematic, așa că mă mir că încă rezistă foarte bine, mai ales cele aduse în 2006. Un lucru bun pe care l-ar putea face Autobaza Militari ar fi să menajeze modelele Euro 4 și să trimită la traseu pe 162 doar modelele Euro 3 cele mai capabile.
Cu toate acestea, nu ar fi tocmai ca cineva din conducerea garajului să se trezească și să facă o interpelare către ETA Sediul Central, care cu ajutorul Direcției de Circulație din Primărie, să suspende temporar linia 162 până la repararea completă a Drumului Săbăreni pe toată lungimea (și nu doar până acolo unde sunt interesele) ori să o devieze temporar la Giulești - Sârbi (chestiune care ar aglomera zona aceea care și așa e al dracului de periculoasă).
Și mai mult decât atât, șeful de la Militari ar trebui să facă presiuni pentru a primi măcar 10-15 autobuze (în principal, Euro 4, pentru că Euro 3 au destule) de la alte autobaze (cu predilecție, Titan și Ferentari, pentru că au surplus mare). Orice autobuz retras aiurea de la traseu își pune amprenta pe frecvența liniilor deservite, care mă mir că încă e rezonabilă, date fiind problemele de parc insuficient cu care se confruntă autobaza.
P.S.: Aaa, și dacă ar fi vopsi plafoanele exterioare pentru 4135 și 4392, ar fi benefic. Din cauza lipsei vopselei pe suprafețe importante, se văd urme evidente de coroziune.
Bă, lua-le-aș neamul la **** ăstora din PMB care se lăudau că refac rahatul ăsta de drum. Mai bine păstrau în continuare DAF-urile. Ălea măcar sunt solide, Citaro sunt prea fine pentru asemenea drumuri. Și așa, e destul cât sunt frecate zilnic în București, ținând cont și de întreținerea proastă de care au parte de când au ieșit treptat din garanție. Cu atât mai mult la Militari, unde sunt forjate la greu, mai ales Euro 4.
Să circuli în condițiile astea cu suspensii pneumatice este extrem de riscant. În cazul în care calculatorul detectează presiuni periculoase pentru sistemul de suspensii, intră automat pe avarie și va da eroare de sistem pentru protecție tehnică. Pe scurt, autobuzul ”cade pur și simplu de suspensii” și dispare implicit și amortizarea aferentă. De cele mai multe ori, nu se mai poate continua fizic drumul. Iar dacă totuși se poate (așa mai tras de păr, deși cred că nici un șofer nu e complet idiot ca să facă asta), se pot face praf amortizoarele, planetarele, bucșele, sistemul de direcție (pe roțile față) și toate subansamblele aferente sistemului de suspensii - ajungi să simți fiecare pietricică de pe drum, plus că toate vibrațiile neuniforme se transmit în structura șasiului, care poate avea și ea de suferit. În caz că se strică, întotdeaună costă foarte mult să le repari, mai ales că nu cred că mai există garanție pe vreun autobuz.
Mie mi-e sincer milă de autobuzele astea. RATB își bate joc de ele sistematic, așa că mă mir că încă rezistă foarte bine, mai ales cele aduse în 2006. Un lucru bun pe care l-ar putea face Autobaza Militari ar fi să menajeze modelele Euro 4 și să trimită la traseu pe 162 doar modelele Euro 3 cele mai capabile.
Cu toate acestea, nu ar fi tocmai ca cineva din conducerea garajului să se trezească și să facă o interpelare către ETA Sediul Central, care cu ajutorul Direcției de Circulație din Primărie, să suspende temporar linia 162 până la repararea completă a Drumului Săbăreni pe toată lungimea (și nu doar până acolo unde sunt interesele) ori să o devieze temporar la Giulești - Sârbi (chestiune care ar aglomera zona aceea care și așa e al dracului de periculoasă).
Și mai mult decât atât, șeful de la Militari ar trebui să facă presiuni pentru a primi măcar 10-15 autobuze (în principal, Euro 4, pentru că Euro 3 au destule) de la alte autobaze (cu predilecție, Titan și Ferentari, pentru că au surplus mare). Orice autobuz retras aiurea de la traseu își pune amprenta pe frecvența liniilor deservite, care mă mir că încă e rezonabilă, date fiind problemele de parc insuficient cu care se confruntă autobaza.
P.S.: Aaa, și dacă ar fi vopsi plafoanele exterioare pentru 4135 și 4392, ar fi benefic. Din cauza lipsei vopselei pe suprafețe importante, se văd urme evidente de coroziune.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
georgica2704
Daca drumul este asa de prost de ce nu limiteaza linia 162 la Cart. 16 Februarie (capatul liniei 11) pana la rezolvarea problemei. Parca era vorba ca nu se introduce Citaro pe 162 din pricina drumului foarte prost , inteleg DAF-urle nu erau intr-o stare foarte buna dar 5-6 Rocar-uri puteau sa ramana pentru 162.
Daca drumul este asa de prost de ce nu limiteaza linia 162 la Cart. 16 Februarie (capatul liniei 11) pana la rezolvarea problemei. Parca era vorba ca nu se introduce Citaro pe 162 din pricina drumului foarte prost , inteleg DAF-urle nu erau intr-o stare foarte buna dar 5-6 Rocar-uri puteau sa ramana pentru 162.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
Axel
Eu unul asi face cateva zile niste controale severe sa vad cate validari se fac pe portiunea 16 Februarie - Magazii si apoi decid daca las sau nu 162 pe acolo.
Eu unul asi face cateva zile niste controale severe sa vad cate validari se fac pe portiunea 16 Februarie - Magazii si apoi decid daca las sau nu 162 pe acolo.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
Der Hofmeister
Nu se validează în general pe liniile centrale, și stai să te întrebi dacă pe 162 se întâmplă asta? Bineînțeles că nu - poate doar foarte puține persoane, neglijabile, își validează cardul. În rest, se merge cam gratis...
Nu se validează în general pe liniile centrale, și stai să te întrebi dacă pe 162 se întâmplă asta? Bineînțeles că nu - poate doar foarte puține persoane, neglijabile, își validează cardul. În rest, se merge cam gratis...
- Axel
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
Victor92
Astazi am planificat sa fac o excursie la Manastirea Chiajna care se afla aproape de capatul liniei 162 din cartierul Giulesti.
Pentru inceput am ales sa iau un 162 de la Gara Basarab astfel incat sa-mi dau seama cam cat face un autobuz de la un capat la altul (pe programul de circulatie o semicursa este trecuta ca dureaza 32 de minute). Drumul Sabareni este pur si simplu pulbere pe zonele marcate de catre mine cu rosu, dar se pare ca intersele primariei sunt mai mari decat starea autobuzelor. Din fericire, confortul a fost asigurat de catre autobuzele Mercedes Citaro 4 care sunt repartizate in fiecare zi pe aceasta linie.
Astazi, sambata 22 Iunie 2013, sunt la traseu 3 autobuze:
Turul 1: 4940 - care se retrage primul
Turul 2: 4810 - se retrage ultimul
Turul 3: 4669 - se retrage al doilea. De precizat, ca nu are acel cititor de calatori la usi. Toate retragerile se fac de la Magaziile 16 Februarie.
Sincer sa fiu, daca as fi in locul celor de la RATB, as devia urgent linia pe traseul liniei 163 prin Giulesti-Sarbi, iar apoi prin Strada Sculptorilor iar de aici la Magaziile 16 Februarie. Este limpede ca lumina zilei ca cei de sus nu vor, dar nu inteleg...de ce? Raspunsul ar fi simplu (cel putin asa m-am gandit): turam autobuzele pe acest drum, se strica, le ducem la EVOBUS ca sa le reparam si dam bani. Alta explicatie logica chiar nu vad. Sunt curios cat va mai dura acest "balci".
Din ceea ce am vazut astazi, soferii care erau repartizati la schimbul 2 au plecat la timp de la Magazii. De validat carduri, nici nu mai zic...in afara de mine, daca au mai fost 2,3 persoane maxim.
Mai jos aveti cateva poze din zona in care drumul arata onorabil...
Am uitat sa va mai spun ceva: aveti grija la cainii de dupa pod spre magazii .
Astazi am planificat sa fac o excursie la Manastirea Chiajna care se afla aproape de capatul liniei 162 din cartierul Giulesti.
Pentru inceput am ales sa iau un 162 de la Gara Basarab astfel incat sa-mi dau seama cam cat face un autobuz de la un capat la altul (pe programul de circulatie o semicursa este trecuta ca dureaza 32 de minute). Drumul Sabareni este pur si simplu pulbere pe zonele marcate de catre mine cu rosu, dar se pare ca intersele primariei sunt mai mari decat starea autobuzelor. Din fericire, confortul a fost asigurat de catre autobuzele Mercedes Citaro 4 care sunt repartizate in fiecare zi pe aceasta linie.
Astazi, sambata 22 Iunie 2013, sunt la traseu 3 autobuze:
Turul 1: 4940 - care se retrage primul
Turul 2: 4810 - se retrage ultimul
Turul 3: 4669 - se retrage al doilea. De precizat, ca nu are acel cititor de calatori la usi. Toate retragerile se fac de la Magaziile 16 Februarie.
Sincer sa fiu, daca as fi in locul celor de la RATB, as devia urgent linia pe traseul liniei 163 prin Giulesti-Sarbi, iar apoi prin Strada Sculptorilor iar de aici la Magaziile 16 Februarie. Este limpede ca lumina zilei ca cei de sus nu vor, dar nu inteleg...de ce? Raspunsul ar fi simplu (cel putin asa m-am gandit): turam autobuzele pe acest drum, se strica, le ducem la EVOBUS ca sa le reparam si dam bani. Alta explicatie logica chiar nu vad. Sunt curios cat va mai dura acest "balci".
Din ceea ce am vazut astazi, soferii care erau repartizati la schimbul 2 au plecat la timp de la Magazii. De validat carduri, nici nu mai zic...in afara de mine, daca au mai fost 2,3 persoane maxim.
Mai jos aveti cateva poze din zona in care drumul arata onorabil...
Am uitat sa va mai spun ceva: aveti grija la cainii de dupa pod spre magazii .
162.jpg (107.83 KB; downloaded 7687 times)
DSC_1559.jpg (238.68 KB; downloaded 7680 times)
DSC_1566.jpg (287.51 KB; downloaded 7679 times)
DSC_1567.jpg (284.91 KB; downloaded 7680 times)
DSC_1568.jpg (322.82 KB; downloaded 7680 times)
DSC_1569.jpg (312.02 KB; downloaded 7676 times)
DSC_1570.jpg (191.52 KB; downloaded 7676 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
Gabi23
În ultimele săptămâni au mai pus câteva petice să mai acopere gropile cât de cât. Vai mama ei de cărpeală...
În ultimele săptămâni au mai pus câteva petice să mai acopere gropile cât de cât. Vai mama ei de cărpeală...
Sabareni - 28.08.2013.jpg (287.81 KB; downloaded 7473 times)
Sabareni - 28.08.2013 (2).jpg (361.82 KB; downloaded 7472 times)
Sabareni - 28.08.2013 (1).jpg (397.67 KB; downloaded 7472 times)
Sabareni - 28.08.2013 (3).jpg (374.08 KB; downloaded 7472 times)
Sabareni - 28.08.2013 (4).jpg (354.19 KB; downloaded 7476 times)
Sabareni - 28.08.2013 (5).jpg (367.03 KB; downloaded 7473 times)
- ilie_v
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
ilie_v
In uichend a fost un adevarat regal - tramvaie la 5 minute unul de altul prin Giulesti - nu am mai vazut asa spectacol de pe vremea cand pe la capat intorceau 3 linii - 2, 11 si 44.
Insa minunea nu a tinut prea mult - astezi de dimineata statia de la capat era plina - de zi de luni cu copii la scoala, iar tramvaie nexam.....
Pacat.
Am ajuns aproape de finele lui 2013 si nu s-a miscat nimic la transportul in Giulesti; si la ce toamna / iarna ne asteapta nici lucrarile nu cred sa se finalizeze sa dea drumul la 44 macar...
In uichend a fost un adevarat regal - tramvaie la 5 minute unul de altul prin Giulesti - nu am mai vazut asa spectacol de pe vremea cand pe la capat intorceau 3 linii - 2, 11 si 44.
Insa minunea nu a tinut prea mult - astezi de dimineata statia de la capat era plina - de zi de luni cu copii la scoala, iar tramvaie nexam.....
Pacat.
Am ajuns aproape de finele lui 2013 si nu s-a miscat nimic la transportul in Giulesti; si la ce toamna / iarna ne asteapta nici lucrarile nu cred sa se finalizeze sa dea drumul la 44 macar...
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti
georgica2704
In primul rand se scrie weekend nu cum ai scris tu . Ai dreptate o linie rapida gen Gara Basarab - Cart 16 Feb. cu un interval de maxim 10 minute e tot ce trebuie in zona. Asa 11 poate sa dispara din Giulesti si dus din nou in Ghencea.
In primul rand se scrie weekend nu cum ai scris tu . Ai dreptate o linie rapida gen Gara Basarab - Cart 16 Feb. cu un interval de maxim 10 minute e tot ce trebuie in zona. Asa 11 poate sa dispara din Giulesti si dus din nou in Ghencea.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination