Topic: V3A-93
2005 posts, 674624 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
V3A-93
Utilizator anonim
Date tehnice pentru vagoanle V3A-93
- Ecartament: 1435 mm
- Raport de transmitere redactor: 1: 5,66 mm
- Forumula osiilor: B?2?2?B?
- Lungimea vagonului: 27180 mm
- Latimea vagonului cu usile inchise: 2390 mm
- ?naltimea vagonului de la suprafata de rulare pana la suprafata de contact a pantografului retras: 4200 mm
- Distanta ?ntre osiile aceluiasi boghiu: 1800 mm
- Masa vagonului gol: 35 t + 5%
- Masa vagonului ?ncarcat: 55 t + 5%
- Numar de usi: 5
- Locuri pe scaune: 34
- Numar total de calatori la 6,5 cal/m2: 249
- Raza minima de ?nscriere ?n curba: 18 m
- Aliniament obligatoriu ?n curbe S cu raza de 18m (minim): 7 m
- Raza curbei S fara aliniament (minim): 30 m
- Raza minima la mersul pe cocoasa: 800 m
- Raza minima la mersul ?n covata: 800 m
- Tensiunea de alimentare: 750 V c.c.
- Tipul motorului: TE 022 H
- Putere unionara specifica: 0,87 kW/kN
- Puterea nominala pentru tractiune: 2 * 120 kW
- Consum specific fara ?ncalzire: 8 Wh/kN/km
- Viteza maxima: 55 km/h
- Acceleratie demaraj: 0,8 m/s2
- Rampa maxima: 60 %
- Actionare vagon: Controller fiabilizat
- Sisteme de fr?nare: - fr?na de serviciu: electrodinamica
- fr?na de urgenta: cu patina la sina
- fr?na de stationare: dispozitive actionare cu resort electric sau electrohidraulic
- usi tip I.F.E cu protejarea calatorilor la inchidere/deschidere si posibilitati de deschidere locala
- pantograf cu actionare comandata si patina de contact din grafit in invelis de tabla de cupru (prezent doar pe vagoanele liniai 41 + unele din alte depouri , pantografele portocalii)
- sistem electronic de afisaj si anuntare a statiilor de la diversi producatori - Ameli , Hannover Displays etc.
Alte tipuri de vagon V3A cu parte tehnica asemanatoare :
- V3A-93M produse la FAUR si EP Craiova
- V3A-93-PPC produs la URAC
Alte tipuri de vagon V3A:
- V3A-93-CH-PPC
- V3A-H
Date tehnice pentru vagoanle V3A-93
- Ecartament: 1435 mm
- Raport de transmitere redactor: 1: 5,66 mm
- Forumula osiilor: B?2?2?B?
- Lungimea vagonului: 27180 mm
- Latimea vagonului cu usile inchise: 2390 mm
- ?naltimea vagonului de la suprafata de rulare pana la suprafata de contact a pantografului retras: 4200 mm
- Distanta ?ntre osiile aceluiasi boghiu: 1800 mm
- Masa vagonului gol: 35 t + 5%
- Masa vagonului ?ncarcat: 55 t + 5%
- Numar de usi: 5
- Locuri pe scaune: 34
- Numar total de calatori la 6,5 cal/m2: 249
- Raza minima de ?nscriere ?n curba: 18 m
- Aliniament obligatoriu ?n curbe S cu raza de 18m (minim): 7 m
- Raza curbei S fara aliniament (minim): 30 m
- Raza minima la mersul pe cocoasa: 800 m
- Raza minima la mersul ?n covata: 800 m
- Tensiunea de alimentare: 750 V c.c.
- Tipul motorului: TE 022 H
- Putere unionara specifica: 0,87 kW/kN
- Puterea nominala pentru tractiune: 2 * 120 kW
- Consum specific fara ?ncalzire: 8 Wh/kN/km
- Viteza maxima: 55 km/h
- Acceleratie demaraj: 0,8 m/s2
- Rampa maxima: 60 %
- Actionare vagon: Controller fiabilizat
- Sisteme de fr?nare: - fr?na de serviciu: electrodinamica
- fr?na de urgenta: cu patina la sina
- fr?na de stationare: dispozitive actionare cu resort electric sau electrohidraulic
- usi tip I.F.E cu protejarea calatorilor la inchidere/deschidere si posibilitati de deschidere locala
- pantograf cu actionare comandata si patina de contact din grafit in invelis de tabla de cupru (prezent doar pe vagoanele liniai 41 + unele din alte depouri , pantografele portocalii)
- sistem electronic de afisaj si anuntare a statiilor de la diversi producatori - Ameli , Hannover Displays etc.
Alte tipuri de vagon V3A cu parte tehnica asemanatoare :
- V3A-93M produse la FAUR si EP Craiova
- V3A-93-PPC produs la URAC
Alte tipuri de vagon V3A:
- V3A-93-CH-PPC
- V3A-H
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Vagoanele V3A-93 pe langa alte deosebiri mai au diferenta sistemelor de frana de stationare. Acestea sunt 2 tipuri - federe si Hanning&Kahl.
Cele pe federe functioneaza pe principiul unui resort de acumulare, acestea se diferentiaza de celelalte prin sunetul scos la infranare si defranare (un tacanit care se aude destul de tare din zona boghiurilor motoare) si prin capul de defranare cu cheia.
Vagoanele V3A-93 pe langa alte deosebiri mai au diferenta sistemelor de frana de stationare. Acestea sunt 2 tipuri - federe si Hanning&Kahl.
Cele pe federe functioneaza pe principiul unui resort de acumulare, acestea se diferentiaza de celelalte prin sunetul scos la infranare si defranare (un tacanit care se aude destul de tare din zona boghiurilor motoare) si prin capul de defranare cu cheia.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Sistemul de frana de stationare Hanning&Kahl este bazat pe o pompa cu actionare hidraulica. Sistemul a fost implementat pe toate vagoanele care au iesit dupa anul 2000, inclusiv pe CH PPC.
Sistemul de frana de stationare Hanning&Kahl este bazat pe o pompa cu actionare hidraulica. Sistemul a fost implementat pe toate vagoanele care au iesit dupa anul 2000, inclusiv pe CH PPC.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
V3A-93 #331, al Depoului Titan, circula aproape zilnic de la inceputul acestui an, dupa ce i-a fost reparata problema de a avut-o cu usile pentru care a stat aproape 3 ani in depou.
V3A-93 #331, al Depoului Titan, circula aproape zilnic de la inceputul acestui an, dupa ce i-a fost reparata problema de a avut-o cu usile pentru care a stat aproape 3 ani in depou.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Vagonul vine cu garantie de la RK, iar daca este bagat in conservare cat sta garantia este prelungita si e vagon bun pentru la toamna, oricum se baga vagoane in conservare la reducerea din iunie iar 280 va avea si el RK cel tarziu la sfarsitul anului.
Dr2005 wrote:
Dacă tot au băgat atâta bănet în #324, de ce nu îl trimit pe el la traseu în locul lui #280?
Vagonul vine cu garantie de la RK, iar daca este bagat in conservare cat sta garantia este prelungita si e vagon bun pentru la toamna, oricum se baga vagoane in conservare la reducerea din iunie iar 280 va avea si el RK cel tarziu la sfarsitul anului.
- ionutz18
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Scria mai sus...
ionutz18 wrote:
da de ce tramvaiu 324 o sa vina pe traseu abia in septembrie??
Scria mai sus...
Utilizator anonim wrote:
324 s-a intors de o saptamana de la RK in parcul depoului Alexandria, dar in traseu il vom vedea abia dupa 13 septembrie 2010 cand are loc suplimentarea de parc.
- ionutz18
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
"Agentul 007" a fost eliberat de sub macaraua care a distrusDepoul Giurgiu si, fiind cel mai putin afectat din cele prinse in hale, a revenit in circulatie. Astazi dimineata a circulat pe linia 7.
"Agentul 007" a fost eliberat de sub macaraua care a distrusDepoul Giurgiu si, fiind cel mai putin afectat din cele prinse in hale, a revenit in circulatie. Astazi dimineata a circulat pe linia 7.
- ionutz18
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ionutz18
As avea si eu o intrebare in legatura cu tramvaiele de la depou giurgiu pe care a cazut macaraua aceea acele tramvaie vor fi reconstruite la fel cum au fost inainte cu modelul clasic sau in varianta ch-ppc??
As avea si eu o intrebare in legatura cu tramvaiele de la depou giurgiu pe care a cazut macaraua aceea acele tramvaie vor fi reconstruite la fel cum au fost inainte cu modelul clasic sau in varianta ch-ppc??
- autob368
-
Posted:
-
Re: V3A-93
autob368
Deocamdata nu sunt fonduri pentru ele, insa cand se vor apuca de lucru este posibil sa le vedem ca V3A-93 - PPC. Nu se stie exact ce planuri au.
In ceea ce priveste vagonul 324, acesta revine "tocmai" in septembrie, odata cu suplimentarea de parc, intrucat acum este iesit din URAC si e in garantie. Il tin in conservare pana atunci.
Deocamdata nu sunt fonduri pentru ele, insa cand se vor apuca de lucru este posibil sa le vedem ca V3A-93 - PPC. Nu se stie exact ce planuri au.
In ceea ce priveste vagonul 324, acesta revine "tocmai" in septembrie, odata cu suplimentarea de parc, intrucat acum este iesit din URAC si e in garantie. Il tin in conservare pana atunci.
- ionutz18
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Era anuntata pe forum de jumatate de an actiunea, nu stiu ce va ia asa prin surprindere , asta este cursul normal al evolutiei parcului.
Era anuntata pe forum de jumatate de an actiunea, nu stiu ce va ia asa prin surprindere , asta este cursul normal al evolutiei parcului.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Ai rabdare, de anul viitor urmeaza o gama mai larga de modificari, inclusiv la boghiuri. Cu tehnologia actuala (invertoare si motoare asincrone) se pot face multe lucruri interesante.
Ai rabdare, de anul viitor urmeaza o gama mai larga de modificari, inclusiv la boghiuri. Cu tehnologia actuala (invertoare si motoare asincrone) se pot face multe lucruri interesante.
📖 Pagination options