Topic: Tramvaiele Tatra intra in istorie
64 posts, 30606 views
📖 Pagination options
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
electricianu
se va completa cu boghiurile de la vagoanele de casare
se va completa cu boghiurile de la vagoanele de casare
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Gabi23
3328 probabil vroiai sa zici . 3329 este la traseu si fiind remorca lui 3397.
Ne puteti detalia mai exact, cum adica cu boghiurile de la vagoanele de casare? In cadrul "casarii" unui vagon nu trebuiau incluse macar pe hartie si 2 boghiuri de la fiecare vagon? E explicabil ca vagoanele erau descompletate destul de bine, fiind recuperate multe piese de pe ele, dar cei care le-au cumparat presupun ca au cumparat vagoanele cu tot cu boghiuri care au ceva valoare. Si cand zic cate 2 boghiuri de fiecare vagon, nu ma refer exact la boghiurile vagoanelor, ca sunt invesate si mutate intre vagoane (chiar zilele trecute am vazut pe un vagon care avea boghiuri pe care scria 3318, care este modernizat de prin 2006). In vara lui 2012, vagoanele aveau pe sub ele boghiuri destul de uzate si care pareau si ele descompletate unele si am presupus ca vor pleca la casare cu acele boghiuri luate separat in containere.
S21 si freza 03 au fost ridicate?
Rathgeber2523 wrote:
#3329
3328 probabil vroiai sa zici . 3329 este la traseu si fiind remorca lui 3397.
electricianu wrote:
se va completa cu boghiurile de la vagoanele de casare
Ne puteti detalia mai exact, cum adica cu boghiurile de la vagoanele de casare? In cadrul "casarii" unui vagon nu trebuiau incluse macar pe hartie si 2 boghiuri de la fiecare vagon? E explicabil ca vagoanele erau descompletate destul de bine, fiind recuperate multe piese de pe ele, dar cei care le-au cumparat presupun ca au cumparat vagoanele cu tot cu boghiuri care au ceva valoare. Si cand zic cate 2 boghiuri de fiecare vagon, nu ma refer exact la boghiurile vagoanelor, ca sunt invesate si mutate intre vagoane (chiar zilele trecute am vazut pe un vagon care avea boghiuri pe care scria 3318, care este modernizat de prin 2006). In vara lui 2012, vagoanele aveau pe sub ele boghiuri destul de uzate si care pareau si ele descompletate unele si am presupus ca vor pleca la casare cu acele boghiuri luate separat in containere.
S21 si freza 03 au fost ridicate?
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
electricianu
se dau spre casare numai caroseria,boghiurile vor pleca la uzina unde se va recupera ce se poate pentru boghiurile ramase in circulatie,uzina are un numar de vagoane si boghiuri ce se vor repara anul acesta,12 respectiv 24
se dau spre casare numai caroseria,boghiurile vor pleca la uzina unde se va recupera ce se poate pentru boghiurile ramase in circulatie,uzina are un numar de vagoane si boghiuri ce se vor repara anul acesta,12 respectiv 24
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Gabi23
Am inteles, va multumesc pt aceste precizari.Sper ca macar cuplul 3391-3392 sa ajunga ori printre cele 12 la uzina, ori printre cele 29 de la casare.
Am inteles, va multumesc pt aceste precizari.Sper ca macar cuplul 3391-3392 sa ajunga ori printre cele 12 la uzina, ori printre cele 29 de la casare.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
electricianu
acel cuplu este pintre ele,dar de casarea celor 29 de vagoane nu se stie nimic ,in momentul cind se ar aproba ,aceste vagoane trebiue sa fie deja retrase din circulatie pentru ca in actele de casare trebuie justificata aceasta casare,adica lipsa de piese dar momentan se aduc piese pentru ele si se discuta montarea de surse statice pentru ele poate unii nu cred dar asta este,cum se explica ca aceste vagoane au putut sa circule in ultimi anii fara a avea o reparatie sau a se aduce piese de schimb ,nu se aduc pentru v2at aceste vagoane circula cu piese luate de pe un vagon pe altul
acel cuplu este pintre ele,dar de casarea celor 29 de vagoane nu se stie nimic ,in momentul cind se ar aproba ,aceste vagoane trebiue sa fie deja retrase din circulatie pentru ca in actele de casare trebuie justificata aceasta casare,adica lipsa de piese dar momentan se aduc piese pentru ele si se discuta montarea de surse statice pentru ele poate unii nu cred dar asta este,cum se explica ca aceste vagoane au putut sa circule in ultimi anii fara a avea o reparatie sau a se aduce piese de schimb ,nu se aduc pentru v2at aceste vagoane circula cu piese luate de pe un vagon pe altul
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
ByOnu
Mai conteaza ce au pe ele, ca au RK sau ca-s modernizate la partea electrica? Amintiti-va de Ikarus-uri, cele cu RK au fost casate printre primele.
Mai conteaza ce au pe ele, ca au RK sau ca-s modernizate la partea electrica? Amintiti-va de Ikarus-uri, cele cu RK au fost casate printre primele.
- Citelis5396
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Citelis5396
Lucrand in zona Chiajna, venind spre casa, am vazut de pe podul autostrazii peste centura, cateva vagoane Tatra care erau in curtea unui depozit de fier vechi aflat langa centura, iar la un vagon lucrau baietii la el.
Am si o poza, dar din ce stiu nu avem voie sa punem cu ele.
O zi buna.
Lucrand in zona Chiajna, venind spre casa, am vazut de pe podul autostrazii peste centura, cateva vagoane Tatra care erau in curtea unui depozit de fier vechi aflat langa centura, iar la un vagon lucrau baietii la el.
Am si o poza, dar din ce stiu nu avem voie sa punem cu ele.
O zi buna.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Mircea G
Da , zeci de poze cu acelasi tramvai pozat din n-spe unghiuri si sa nu vedem poate ultimele poze cu celebrele Tatre ???
Citelis5396 wrote:
...........vagoane Tatra care erau in curtea unui depozit de fier vechi aflat langa centura, iar la un vagon lucrau baietii la el.
Am si o poza, dar din ce stiu nu avem voie sa punem cu ele.
........
Da , zeci de poze cu acelasi tramvai pozat din n-spe unghiuri si sa nu vedem poate ultimele poze cu celebrele Tatre ???
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
Pe data de 15 septembrie 2006 cuplul Tatra T4R 3358+3333 a fost primul tramvai care a circulat in probe pe linia modernizata de pe Calea Giulesti (intre Calea Plevnei si Cartier 16 Februarie). Astazi, in martie 2013 ambele vagoane ale cuplului sunt casate.
Pe data de 15 septembrie 2006 cuplul Tatra T4R 3358+3333 a fost primul tramvai care a circulat in probe pe linia modernizata de pe Calea Giulesti (intre Calea Plevnei si Cartier 16 Februarie). Astazi, in martie 2013 ambele vagoane ale cuplului sunt casate.
DSC01121.JPG (217.04 KB; downloaded 5025 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
La ora actuala au fost ridicate si casate toate cele 37 vagoane, depoul fiind in sfarsit mai aerisit.
La ora actuala au fost ridicate si casate toate cele 37 vagoane, depoul fiind in sfarsit mai aerisit.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
electricianu
gresit, sau casat oficial 36 vagoane,unul a scapat
gresit, sau casat oficial 36 vagoane,unul a scapat
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
Cum asa ?
electricianu wrote:
gresit, sau casat oficial 36 vagoane,unul a scapat
Cum asa ?
- electricianu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
Ca tot sunt atatea vagoane ar fi minunat sa se mai faca 10-15 Bucur 1, asa ar renta sa aiba si o rezerva de piese, sa nu ajungem in situatii ca 3005/3007.
Ca tot sunt atatea vagoane ar fi minunat sa se mai faca 10-15 Bucur 1, asa ar renta sa aiba si o rezerva de piese, sa nu ajungem in situatii ca 3005/3007.
📖 Pagination options