Topic: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
137 posts, 51396 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
andrei11
Despre accesele in statiile Victoriei
Statiile Victoriei beneficiaza de 2 accese, un acces de pe B-dul Lascar Catargiu si un acces de pe B-dul Aviatorilor.
In cele ce urmeaza o sa ne ocupam de accesul de pe B-dul Lascar Catargiu.
In fig.1 se observa accesul de pe ambele trotuare ale bulevardului Lascar Catargiu, accese care se unesc intr-un mic pasaj subteran de subtraversare a bulevardului, independent de accesele la metrou. Dupa ce coboram in acest pasaj subteran avem 2 posibilitati, si anume sa ne indreptam sau spre Magistrala 1 sau spre Magistrala 2.
Spre Magistrala 1 putem folosi ambele accese, accesul 15 si accesul 23.
Daca vom folosiaccesul 15 vom putea beneficia de scarile rulante care dupa ce trecem de turnicheti ne coboara direct pe peron
Daca vom folosi accesul 23 dupa ce trecem de turnicheti vom fi obligati sa folosim scarile fixe.
Detaliul exact al acestor scari se afla in figura 2
In fig. 4 se observa usor cum avem acces direct la peronulmagistralei 1 folosind scarile rulante, iar in fig. 3 se observa accesul pe scarile fixe direct pe peron.
Spre Magistrala 2 trseul se desparte, functie de directia unde vrem sa ajungem, si anume daca vrem sa ajungem la Piata Romana obligatoriu trebuie sa folosim accesul 23 iar daca vrem sa ajungem in Pipera obligatoriu accesul 15.
In caz ca deja am validat titlul de calatorie si am incurcat cele 2 accese – acest lucru este valabil numai pentru magistrala 2, putem folosi punctul 13 pentru a schimba peroanele fara a mai composta un titlu de calatorie. Acest lucru se datoreaza faptului ca magistrala 2 are peroane dedicate pentru directiile de mers Pipera / Berceni, in limbaj mai popular „are peroane pe dreapta”.
Sperand ca schitele mele v-au fost de folos, sper sa nu va incurcati in schema de circulatie din statiile Victoriei si sa nu mai folositi niciodata punctul 13. Punctul 13 se poate folosi numai de catre cei care schimba magistralele in statie si vor neaparat sa-si cumpere merdenele sau sa foloseasca ( gratis ) WC – ul public al statiei. In rest punctul 13 este inutil.
Despre accesele in statiile Victoriei
Statiile Victoriei beneficiaza de 2 accese, un acces de pe B-dul Lascar Catargiu si un acces de pe B-dul Aviatorilor.
In cele ce urmeaza o sa ne ocupam de accesul de pe B-dul Lascar Catargiu.
In fig.1 se observa accesul de pe ambele trotuare ale bulevardului Lascar Catargiu, accese care se unesc intr-un mic pasaj subteran de subtraversare a bulevardului, independent de accesele la metrou. Dupa ce coboram in acest pasaj subteran avem 2 posibilitati, si anume sa ne indreptam sau spre Magistrala 1 sau spre Magistrala 2.
Spre Magistrala 1 putem folosi ambele accese, accesul 15 si accesul 23.
Daca vom folosiaccesul 15 vom putea beneficia de scarile rulante care dupa ce trecem de turnicheti ne coboara direct pe peron
Daca vom folosi accesul 23 dupa ce trecem de turnicheti vom fi obligati sa folosim scarile fixe.
Detaliul exact al acestor scari se afla in figura 2
In fig. 4 se observa usor cum avem acces direct la peronulmagistralei 1 folosind scarile rulante, iar in fig. 3 se observa accesul pe scarile fixe direct pe peron.
Spre Magistrala 2 trseul se desparte, functie de directia unde vrem sa ajungem, si anume daca vrem sa ajungem la Piata Romana obligatoriu trebuie sa folosim accesul 23 iar daca vrem sa ajungem in Pipera obligatoriu accesul 15.
In caz ca deja am validat titlul de calatorie si am incurcat cele 2 accese – acest lucru este valabil numai pentru magistrala 2, putem folosi punctul 13 pentru a schimba peroanele fara a mai composta un titlu de calatorie. Acest lucru se datoreaza faptului ca magistrala 2 are peroane dedicate pentru directiile de mers Pipera / Berceni, in limbaj mai popular „are peroane pe dreapta”.
Sperand ca schitele mele v-au fost de folos, sper sa nu va incurcati in schema de circulatie din statiile Victoriei si sa nu mai folositi niciodata punctul 13. Punctul 13 se poate folosi numai de catre cei care schimba magistralele in statie si vor neaparat sa-si cumpere merdenele sau sa foloseasca ( gratis ) WC – ul public al statiei. In rest punctul 13 este inutil.
1.jpg (129.75 KB; downloaded 10020 times)
2.jpg (61.23 KB; downloaded 10014 times)
3.jpg (124.33 KB; downloaded 10018 times)
4.jpg (93.19 KB; downloaded 10020 times)
5.jpg (126.4 KB; downloaded 10013 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
andrei11
Profit de topicul deschis de M.A. si folosindu-ma de jocul de cuvinte din titlul topicului as vrea sa clarificam traseul liniei de legatura intre M 1 si M 2 in zona statiilor "Victoriei" precum si misterioasa "linie 3" de pe M1 si a amorsei false de pe magistrala M 2 la intersectia cu tunelul de legatura M 1 / M 2.
Pentru inceput voi publica "schita de lucru" a statiilor "Victoriei", dupa care vor urma mai multe comentarii.
Astept interventiile critice / ideile voastre.
Schitele de lucru puteti sa le luati / sa le modificati, sa le completati, nu este nici o suparare.
Imi ureaza cineva dintre voi "succes"
Profit de topicul deschis de M.A. si folosindu-ma de jocul de cuvinte din titlul topicului as vrea sa clarificam traseul liniei de legatura intre M 1 si M 2 in zona statiilor "Victoriei" precum si misterioasa "linie 3" de pe M1 si a amorsei false de pe magistrala M 2 la intersectia cu tunelul de legatura M 1 / M 2.
Pentru inceput voi publica "schita de lucru" a statiilor "Victoriei", dupa care vor urma mai multe comentarii.
Astept interventiile critice / ideile voastre.
Schitele de lucru puteti sa le luati / sa le modificati, sa le completati, nu este nici o suparare.
Imi ureaza cineva dintre voi "succes"
poza 1.jpg (70.13 KB; downloaded 12316 times)
bibi.jpg (31.9 KB; downloaded 12287 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
andrei11
In poza nr 2 prezint schema liniilor, asa cum le intuiesc eu ca ar fi.
Detin o marturie extrem de pretioasa si adevarata a unei persoane care confirma fara drept de apel ca dupa ce se desprinde de M 1 si face curba la dreapta, linia de legatura M 1 / M 2 este foarte apropiata si paralela cu
linia 3 a statiei Victoriei ( M 1 ). ( deci linia mov si linia albastra )( linia mov este linia nr 3 si linia albastra este linia de leg. M 1 / M 2 )
Astazi voi prezenta numai poza nr 2, urmand ca viitoarele poze sa vi le prezint in zilele ce urmeaza.
Astept critici / comentarii.
In poza nr 2 prezint schema liniilor, asa cum le intuiesc eu ca ar fi.
Detin o marturie extrem de pretioasa si adevarata a unei persoane care confirma fara drept de apel ca dupa ce se desprinde de M 1 si face curba la dreapta, linia de legatura M 1 / M 2 este foarte apropiata si paralela cu
linia 3 a statiei Victoriei ( M 1 ). ( deci linia mov si linia albastra )( linia mov este linia nr 3 si linia albastra este linia de leg. M 1 / M 2 )
Astazi voi prezenta numai poza nr 2, urmand ca viitoarele poze sa vi le prezint in zilele ce urmeaza.
Astept critici / comentarii.
poza nr 2.jpg (66.4 KB; downloaded 12218 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
andrei11
Fig. 3, o sectiune reprezentativa care ne lamureste pe deplin cum sunt "aranjate" liniile dupa momentul desprinderii liniei de leg. din M 1 si incadrarii ei in paralel cu statia M 1.
Fig. 3, o sectiune reprezentativa care ne lamureste pe deplin cum sunt "aranjate" liniile dupa momentul desprinderii liniei de leg. din M 1 si incadrarii ei in paralel cu statia M 1.
sc 1 - aa.jpg (61.74 KB; downloaded 12156 times)
fig. 3.jpg (56.02 KB; downloaded 12160 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
andrei11
Asa e cand n-ai ce face si M 5 a trecut in amintire.
Amplasamentul statiilor este exact asa cum l-am schitat eu, am solutie la absolut orice intrebare pe care vreti sa mi-o puneti.
Asa e cand n-ai ce face si M 5 a trecut in amintire.
Amplasamentul statiilor este exact asa cum l-am schitat eu, am solutie la absolut orice intrebare pe care vreti sa mi-o puneti.
Original M 1.jpg (101.79 KB; downloaded 12096 times)
M 1 actual.jpg (125.25 KB; downloaded 12090 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
misterr
Unde ai scris „Spațiu privat Metrorex” (pe nivelul lui M2) sînt niște buticuri (în capul scării rulante care urcă de la peronul lui M1). Vrei să spui că în spatele lor mai e ceva?
Unde ai scris „Spațiu privat Metrorex” (pe nivelul lui M2) sînt niște buticuri (în capul scării rulante care urcă de la peronul lui M1). Vrei să spui că în spatele lor mai e ceva?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
andrei11
Si in spatele si la dreapta si la stanga buticurilor,adica in spatele tuturor peretilor.
In mod categoric sunt spatii acolo, asa rezulta din schema.Schema este in mod sigur corect executata. De asta sunt convins.
Inclusiv schitele care vor urma.
Evident scapari pot fi, dar daca sunt le voi corecta.
Si in spatele si la dreapta si la stanga buticurilor,adica in spatele tuturor peretilor.
In mod categoric sunt spatii acolo, asa rezulta din schema.Schema este in mod sigur corect executata. De asta sunt convins.
Inclusiv schitele care vor urma.
Evident scapari pot fi, dar daca sunt le voi corecta.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
misterr
Ai avut dreptate, am băgat ochiul pe ușa către spațiile tehnice și sînt mai multe coridoare lungi care pleacă în direcții diferite (înainte / stînga / dreapta / înapoi), cu uși pe ambele părți.
Ai avut dreptate, am băgat ochiul pe ușa către spațiile tehnice și sînt mai multe coridoare lungi care pleacă în direcții diferite (înainte / stînga / dreapta / înapoi), cu uși pe ambele părți.
Fotografie0895.jpg (105.39 KB; downloaded 12015 times)
Fotografie0898.jpg (124.17 KB; downloaded 12016 times)
Fotografie0900.jpg (67.09 KB; downloaded 12015 times)
Fotografie0904.jpg (89.35 KB; downloaded 12013 times)
Fotografie0901.jpg (102.86 KB; downloaded 12014 times)
Fotografie0906.jpg (89.89 KB; downloaded 12015 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Pasajul de corespondenta M1-M2 de la Piata Victoriei
rosetti61
Inedit - multe spatii tehnice; ce faceai daca te te vedea cineva? In vestibul s-a mai pastrat finisajul original de ceramica - la nivelul liniei a cazut tot, de bine ce a fost montat, din cauza vibratiilor de la M2 - se poate recrea modelul cu vopsea decorativa in locul bleului?
Inedit - multe spatii tehnice; ce faceai daca te te vedea cineva? In vestibul s-a mai pastrat finisajul original de ceramica - la nivelul liniei a cazut tot, de bine ce a fost montat, din cauza vibratiilor de la M2 - se poate recrea modelul cu vopsea decorativa in locul bleului?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Comentarii despre statiile Piata Victoriei 1 si 2
andrei11
Nu v-am uitat cu noile sectiuni precum si cu noul amplasament al legaturii statiilor de metrou cu tramvaiul. ( desene in sectiune, amplasamente reale in teren, etc ).
Inainte de toate as schita noile accese / pasaje subterane pietonale care sunt strict necesare in Piata Victoriei. Si ca sa nu ma critice din prima sustinatorii spatiilor tehnice unde Coana Leana - vanzatoarea de cartele sa poata dormi in liniste / sa manance, evident in pauzele de relaxare prevazute in stresanta meserie - am schitat si posibilul amplasament unde spatiile tehnice care vor dispare vor trebui sa fie reconstituite.
Ce spuneti ?
Noile accese cu rosu, cu verde turnichetii si cu albasrtru accesul din statia de tramvai.
Nu v-am uitat cu noile sectiuni precum si cu noul amplasament al legaturii statiilor de metrou cu tramvaiul. ( desene in sectiune, amplasamente reale in teren, etc ).
Inainte de toate as schita noile accese / pasaje subterane pietonale care sunt strict necesare in Piata Victoriei. Si ca sa nu ma critice din prima sustinatorii spatiilor tehnice unde Coana Leana - vanzatoarea de cartele sa poata dormi in liniste / sa manance, evident in pauzele de relaxare prevazute in stresanta meserie - am schitat si posibilul amplasament unde spatiile tehnice care vor dispare vor trebui sa fie reconstituite.
Ce spuneti ?
Noile accese cu rosu, cu verde turnichetii si cu albasrtru accesul din statia de tramvai.
noi accese.jpg (49.4 KB; downloaded 11900 times)
realocare.jpg (128.65 KB; downloaded 11923 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Comentarii despre statiile Piata Victoriei 1 si 2
andrei11
O alta sectiune interesanta.
Am pus in paralel si sectiunea A-A ca sa va dati seama de dinamica miscarii.
Va urma o sectiune extrem de interesanta, unde linia de legatura nu va mai fi la nivelul lui M 1 si a liniei 3.
O alta sectiune interesanta.
Am pus in paralel si sectiunea A-A ca sa va dati seama de dinamica miscarii.
Va urma o sectiune extrem de interesanta, unde linia de legatura nu va mai fi la nivelul lui M 1 si a liniei 3.
Sect. C - C a.jpg (63.33 KB; downloaded 11837 times)
Sectiunea C-Cb.jpg (62.33 KB; downloaded 11836 times)
Sectiunea A-A.jpg (60.09 KB; downloaded 11838 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Comentarii despre statiile Piata Victoriei 1 si 2
andrei11
O sectiune "tare" --> B - B.
Atrag atentia ca nu e tocmai corect executata, dar o las asa ca sa va descurcati cu citirea ei. Bine, nici gresita fundamental nu e.
Ceea ce ne intereseaza in sectiunea B-B este faptul ca linia de legatura M 1 / M 2 iese din gabaritul peretelui mulat si incepe sa urce ( daca ne referim la sensul M 1 / M 2 ). Asta trebuie sa observati din sectiunea B-B. Restul sunt aspecte "artistice" ca sa ne mai destindem si noi in week end.
Sectiunea e facuta la scara
Va urma sectiunea D-D, care e mult mai simpla ca B-B !
O sectiune "tare" --> B - B.
Atrag atentia ca nu e tocmai corect executata, dar o las asa ca sa va descurcati cu citirea ei. Bine, nici gresita fundamental nu e.
Ceea ce ne intereseaza in sectiunea B-B este faptul ca linia de legatura M 1 / M 2 iese din gabaritul peretelui mulat si incepe sa urce ( daca ne referim la sensul M 1 / M 2 ). Asta trebuie sa observati din sectiunea B-B. Restul sunt aspecte "artistice" ca sa ne mai destindem si noi in week end.
Sectiunea e facuta la scara
sc bb 1.jpg (66.68 KB; downloaded 11783 times)
sect bb 2.jpg (130.19 KB; downloaded 11781 times)
Sectiunea B-B.jpg (91.95 KB; downloaded 11780 times)
Va urma sectiunea D-D, care e mult mai simpla ca B-B !
- misterr
-
Posted:
-
Re: Comentarii despre statiile Piata Victoriei 1 si 2
misterr
Sectiunea B-B.png (189.62 KB; downloaded 11707 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Comentarii despre statiile Piata Victoriei 1 si 2
andrei11
S-ar putea sa ai dreptate si tu.
E foarte plauzibila si varianta de mai jos.
S-ar putea sa ai dreptate si tu.
E foarte plauzibila si varianta de mai jos.
SS - 1.jpg (65.95 KB; downloaded 11464 times)
SS - 2.jpg (49.03 KB; downloaded 11467 times)
📖 Pagination options