Topic: Tramvaiele Tatra intra in istorie
64 posts, 30560 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
Cele 37 vagoane sunt trase pe dreapta de aproape 2 ani in vederea casarii, acum se face loc pentru retragerea altor vagooane, este un proces de durata tocmai din cauza faptului ca vagoane noi se fac 5-10 pe an. Anul asta URACul produce 10 vagoane Bucur LF, care indiferent la ce depou ajung vor inlocui 10 vagoane V3A care vin la Militari.
Cele 37 vagoane sunt trase pe dreapta de aproape 2 ani in vederea casarii, acum se face loc pentru retragerea altor vagooane, este un proces de durata tocmai din cauza faptului ca vagoane noi se fac 5-10 pe an. Anul asta URACul produce 10 vagoane Bucur LF, care indiferent la ce depou ajung vor inlocui 10 vagoane V3A care vin la Militari.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Gabi23
Problema e ca vagoane V3A sunt destule prin alte depouri care in conditiile actuale ar fi foarte utile depoului Militari. Spre exemplu depoul Dudesti isi permite in conditiile actuale sa tina vagoane imobilizate cu anii (gen 4034 ) sau sa stea pentru zgarieturi minore pentru ca au peste 20 de vagoane care stau la "odihna" in depou. Unora de acolo le place sa-si vada depoul-muzeu plin . Dupa parerea mea si maine daca s-ar dori ar fi simplu de deposedat acest depou de macar 10 vagoane. Si depourile: Colentina, Titan si Victoria au destule vagoane in pus...
Problema e ca vagoane V3A sunt destule prin alte depouri care in conditiile actuale ar fi foarte utile depoului Militari. Spre exemplu depoul Dudesti isi permite in conditiile actuale sa tina vagoane imobilizate cu anii (gen 4034 ) sau sa stea pentru zgarieturi minore pentru ca au peste 20 de vagoane care stau la "odihna" in depou. Unora de acolo le place sa-si vada depoul-muzeu plin . Dupa parerea mea si maine daca s-ar dori ar fi simplu de deposedat acest depou de macar 10 vagoane. Si depourile: Colentina, Titan si Victoria au destule vagoane in pus...
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
AlexD
Ar trebui trimise la RK macar 10-12 bucati care sa ramana pentru liniile 35 si 47...
Ar trebui trimise la RK macar 10-12 bucati care sa ramana pentru liniile 35 si 47...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Gabi23
La RK mai rau sunt stricate unele... . Tot depoul le-a pus pe picioare...
La RK mai rau sunt stricate unele... . Tot depoul le-a pus pe picioare...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
3345, 3360, 3418 si 3424 in anul 2006 si 2007 inainte sa devina vagoane Bucur 1. Pe vremuri vagoanele Tatra care plecau la RK/modernizare erau garate mereu in depoul Colentina.
3345, 3360, 3418 si 3424 in anul 2006 si 2007 inainte sa devina vagoane Bucur 1. Pe vremuri vagoanele Tatra care plecau la RK/modernizare erau garate mereu in depoul Colentina.
3345-DEP-12_01_2007.JPG (454.3 KB; downloaded 5760 times)
3360+3418-035-02.JPG (408.61 KB; downloaded 5760 times)
3360-DEP-12_01_2007.JPG (429.94 KB; downloaded 5760 times)
3418-DEP-12_01_2007.JPG (437.19 KB; downloaded 5762 times)
3424-DEP-12_01_2007.JPG (433.3 KB; downloaded 5759 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Chev Celios
Stiu ca prin ani "90 a fost o perioada cand au circulat pe liniile depoului Colentina.
Stiu ca prin ani "90 a fost o perioada cand au circulat pe liniile depoului Colentina.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Axel
Iar in anul 2004 au circulat timp de o saptamana pe linia 23 cand aceasta linie apartinea de Depoul Dudesti, iar toate Tatrele erau garate in Dudesti deoarece Militari era in proces de modernizare.
O scurta perioada au fost si pe 32 alaturi de 3001.
Iar in anul 2004 au circulat timp de o saptamana pe linia 23 cand aceasta linie apartinea de Depoul Dudesti, iar toate Tatrele erau garate in Dudesti deoarece Militari era in proces de modernizare.
O scurta perioada au fost si pe 32 alaturi de 3001.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
3001, 3002, 3003
Axel wrote:
O scurta perioada au fost si pe 32 alaturi de 3001.
3001, 3002, 3003
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Axel
Asa e uitasem, oricum a fost o perioada scurta.
Cata vreme a fost inchis Depoul Militari si linia 35 suspendata pentru modernizarea Bd.Preciziei si Bd.Timisoara, Tatrele au circulat cam peste tot de la linii ca 23,7,32 pana la 34.
Utilizator anonim wrote:Axel wrote:
O scurta perioada au fost si pe 32 alaturi de 3001.
3001, 3002, 3003
Asa e uitasem, oricum a fost o perioada scurta.
Cata vreme a fost inchis Depoul Militari si linia 35 suspendata pentru modernizarea Bd.Preciziei si Bd.Timisoara, Tatrele au circulat cam peste tot de la linii ca 23,7,32 pana la 34.
- rosetti61
-
Posted:
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
3mil
...si vechea linie 1 (Cart. Colentina - Romprim) a avut Tatre daca imi aduc bine aminte. Bucur 1 sigur a avut.
...si vechea linie 1 (Cart. Colentina - Romprim) a avut Tatre daca imi aduc bine aminte. Bucur 1 sigur a avut.
- mastocitu
-
Posted:
-
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Lohengrin
Exista o poza de arhiva cu Tatre pe linia 5, care dateaza din 1989. Ar fi curios de aflat la ce depou erau atunci.
Inainte sa intre la Militari, niste vagoane Tatra au fost la Bucurestii Noi, mergand pe liniile 3 si 6. Pe 3 au ramas si dupa ce au ajuns la Militari, dar au intrat pe linia 20 in loc de 6.
Exista o poza de arhiva cu Tatre pe linia 5, care dateaza din 1989. Ar fi curios de aflat la ce depou erau atunci.
Inainte sa intre la Militari, niste vagoane Tatra au fost la Bucurestii Noi, mergand pe liniile 3 si 6. Pe 3 au ramas si dupa ce au ajuns la Militari, dar au intrat pe linia 20 in loc de 6.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Gabi23
Ca tot discutam despre cele 37 de vagoane Tatra care au fost trimise in istorie, o parte din ele au prins RK-uri in schema portocalie, iar o parte isi asteptau randul care n-a mai venit, avand ultimele treceri pe la URAC la inceputul anilor 2000. Multe din aceste vagoane casate, erau „vagoane problema”, o parte din ele fiind foarte des defecte, amintindu-mi spre exemplu de cuplul 3314-3315 care mai mult a stat prin depou in ultimii ani, avand nenumarate blocari la traseu..
3314 – RK in anul 2007.
3315 – RK in anul 2007.
3316 – RK in anul 2006.
3319 –
3326 – RK in anul 2006.
3327 – RK in anul 2006.
3328 –
3330 – RK in anul 2006.
3333 – RK in anul 2005.
3337 – RK in anul 2007.
3340 –
3341 – RK in anul 2006.
3343 – RK in anul 2006.
3352 – RK in anul 2006.
3353 – RK in anul 2006.
3354 – RK in anul 2006.
3355 – RK in anul 2006.
3357 – RK in anul 2007.
3358 – RK in anul 2005.
3362 –
3363 –
3364 – RK in anul 2006.
3365 – RK in anul 2006.
3366 – RK in anul 2007.
3370 –
3375 –
3376 –
3377 – RK in anul 2005.
3380 – RK in anul 2006.
3384 –
3398 –
3401 – RK in anul 2006.
3402 – RK in anul 2007.
3406 – RK in anul 2006.
3407 – RK in anul 2006.
3422 – RK in anul 2007.
3431 -
Conform spuselor unui inginer sef de depou actualmente, cu o veche experienta in RATB, am fi putut avea casate o parte din vagoanele Tatra la inceputul anilor '90, cand in RATB incepea "era" modernizarilor vagoanelor V3A in V3A-93-uri. La vremea respectiva s-a pus problema ce tramvaie se caseaza si s-a considerat ca e mai ieftin sa revopsesti si sa improspatezi o Tatra decat sa contruiesti un V3A-93 nou nout . Asa din pacate, s-au casat fara a putea fi modernizate 40 de vagoane V3A-clasice (0XX) care ar fi fost ceva care ne-ar fi prins tare bine in prezent. Tot atunci s-au adus si gunoaiele alea de la nemti care impanzisera orasul, bine ca s-a scapat de ele.
Ca tot discutam despre cele 37 de vagoane Tatra care au fost trimise in istorie, o parte din ele au prins RK-uri in schema portocalie, iar o parte isi asteptau randul care n-a mai venit, avand ultimele treceri pe la URAC la inceputul anilor 2000. Multe din aceste vagoane casate, erau „vagoane problema”, o parte din ele fiind foarte des defecte, amintindu-mi spre exemplu de cuplul 3314-3315 care mai mult a stat prin depou in ultimii ani, avand nenumarate blocari la traseu..
3314 – RK in anul 2007.
3315 – RK in anul 2007.
3316 – RK in anul 2006.
3319 –
3326 – RK in anul 2006.
3327 – RK in anul 2006.
3328 –
3330 – RK in anul 2006.
3333 – RK in anul 2005.
3337 – RK in anul 2007.
3340 –
3341 – RK in anul 2006.
3343 – RK in anul 2006.
3352 – RK in anul 2006.
3353 – RK in anul 2006.
3354 – RK in anul 2006.
3355 – RK in anul 2006.
3357 – RK in anul 2007.
3358 – RK in anul 2005.
3362 –
3363 –
3364 – RK in anul 2006.
3365 – RK in anul 2006.
3366 – RK in anul 2007.
3370 –
3375 –
3376 –
3377 – RK in anul 2005.
3380 – RK in anul 2006.
3384 –
3398 –
3401 – RK in anul 2006.
3402 – RK in anul 2007.
3406 – RK in anul 2006.
3407 – RK in anul 2006.
3422 – RK in anul 2007.
3431 -
Conform spuselor unui inginer sef de depou actualmente, cu o veche experienta in RATB, am fi putut avea casate o parte din vagoanele Tatra la inceputul anilor '90, cand in RATB incepea "era" modernizarilor vagoanelor V3A in V3A-93-uri. La vremea respectiva s-a pus problema ce tramvaie se caseaza si s-a considerat ca e mai ieftin sa revopsesti si sa improspatezi o Tatra decat sa contruiesti un V3A-93 nou nout . Asa din pacate, s-au casat fara a putea fi modernizate 40 de vagoane V3A-clasice (0XX) care ar fi fost ceva care ne-ar fi prins tare bine in prezent. Tot atunci s-au adus si gunoaiele alea de la nemti care impanzisera orasul, bine ca s-a scapat de ele.
📖 Pagination options