Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Discutii generale

138 posts, 94368 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: General Vlad0012

Utilizator anonim wrote:
Cateva informatii luate de la depou despre parcul de locomotive al depoului Arad. 308 este descompusa si pregatita sa plece la delfinizat. 928 e descopusa si asteapta sa plece la RR. 913 este la RR. 047 este si ea pe duca, va fi trasa pe drapta asteptand delfinizare. Bobicile 15, 54, 96 sunt trase pe dreapta si urmeaza sa plece la delfinizat. 06 si 59 au primit bandaje noi iar 103 este trasa pe dreapta asteptand acelasi tratament. La diesel e jale, au un GM 1357 rezerva, 920 circula rar, DA 1302 tot rezerva si inca vreo doua masini functionale, tot rezerve, restul sunt trase pe dreapta si asteapta casarea/vanzarea la pret de fv. 83 urile sunt moarte amandoua definitiv.



913 nu face cumva RK? pentru ca are maxim IPCS pe ea in nici un caz ICOL.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: General Utilizator anonim

E la SCRL o sa iasa ca 250 si 257.

 


Re: General Vlad0012

Utilizator anonim wrote:
E la SCRL o sa iasa ca 250 si 257.



Aha sper sa iasa mai bine ca 257 care sraca e vai de steaua ei.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: General Utilizator anonim

Stie cineva ce masina de BC a fost la IR1637/1636 azi ? Ce e cert este ca a crapat, trenul a ajuns intarziat, cu masina de Brasov.

 


Re: General Der Hofmeister

Cred ca ajuns intarziat doar IR 1637, pentru ca IR 1636, care a plecat din Brasov cu 060-EA-009 la tractiune, a ajuns la timp in Bucuresti, de fapt chiar cu 3 minute avans, la 17:02. Probabil e ori vreun Delfin (exclus 538, 784, 802 si 880) ori 2004 din nou ori TransMontana... :lol:

009 de Brasov da clasa tuturor harburilor asa-zis moderne.

 


Re: General Elful

Nici 477-671 ca a venit cu IR1596 de la Craiova, iar 477-598 e accidentata.

 



Re: General bercenicity

Principiul de functionare al cuplei Scharfenberg

http://bcove.me/1y37ruzo

Pliant  cu oferta Voith si informatii:
http://www.voithturbo.com/applications/ ... screen.pdf

Type 10 este standardul pentru trenuri de mare viteza in Europa.

 


Re: Discutii generale bercenicity

Robert24 wrote:
Stati linistiti ca in curand se va trece doar la codificare UIC, iar seria 61 nu va mai exista. O sa fie 610 sau ceva de genul.

In afara de seria 60/62 care are peste 1000 in rest ar merge la toate; oricum pentru codificarea nationala sunt 7 cifre asa ca am putea avea 060-XXXX sau 0600-XXX si 0601-XXXX pentru DA-uri. De exemplu 477-urile sunt 91-53-0-477-XXX-X, iar Siemensurile CTV sunt 91-53-3-189-XXX-X

 


Re: Discutii generale Andi782

Se pare ca pe R3001/3008 circula de cateva zile locomotive clasa 47 ale Dep. Brasov,la fel si pe IR1636.

 


Re: Discutii generale Gabi23

Iar IR1746 a venit în seara asta cu EA 837, care e cam rablament :roll:.

 


Re: Discutii generale Andi782

Si eu care speram sa faca Clujul IR1746/1745  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Utilizator anonim

Merge numai cu masini de Brasov acum. A crapat ceva de a venit troaca aia.

 


Re: Discutii generale Andi782

Regio 3008/3001 oficial e facut de locomotive clasa 47 ale Dep. Brasov, azi a fost EA054.
IR1746 a venit azi cu EA 393, deci ori 1745 ori 1741 este facut de BC.
IR1636 este facut si el cu clasa 41/47 de Brasov, azi a fost 821.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use