Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255601 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Nope, vezi ce am scris mai sus...
Diferenta intre scutul 23 August si TBM-uri e ca scutul putea porni din PLS fara 'saniile' din spate, care se montau ulterior, dupa ce scutul parcurgea cca 100m...la TBM figura asta nu mai tine...trebuie sa-i pui tot trenul de sanii de la inceput, altfel nu stie sa porneasca...
E O SINGURA CARTITA! De altfel, la asa o lungime mica de tunel nu s-ar justifica economic sa folosesti doua...
E cum ti-am zis, face intai un tunel cap-cap dupa care se scoate si porneste celalalt tunel paralel, tot cap-cap.
Ce se intampla dupa ce-si termina treaba?
Vom vedea...
andrei11 wrote:Adrian Rosca wrote:
...mi s-a parut insa ca datele tehnice ale tunelelor (diametru, lungime) sunt asemanatoare cu ale noastre.
Si datele tehnice ale tunelurilor lui Ceausescu cam tot alea sunt...
Numai ca pe vremea aceea "cartita" avea vreo 30 metri in lungime.
# subway - mi-a scapat ceva din vedere, s-ar putea sa fie o singura cartita care sa se plimbe de doua ori pe distanta Lac - Zarea. Adica la Zarea sa fie "faramitata" de doua ori, a doua oara definitiv si "expediata" in alta parte "la pachet".
Nope, vezi ce am scris mai sus...
Diferenta intre scutul 23 August si TBM-uri e ca scutul putea porni din PLS fara 'saniile' din spate, care se montau ulterior, dupa ce scutul parcurgea cca 100m...la TBM figura asta nu mai tine...trebuie sa-i pui tot trenul de sanii de la inceput, altfel nu stie sa porneasca...
E O SINGURA CARTITA! De altfel, la asa o lungime mica de tunel nu s-ar justifica economic sa folosesti doua...
E cum ti-am zis, face intai un tunel cap-cap dupa care se scoate si porneste celalalt tunel paralel, tot cap-cap.
Ce se intampla dupa ce-si termina treaba?
Vom vedea...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Si pentru ca m-ati 'asasinat' cu 'spanacuri' despre TBM-uri, ca sa nu se piarda printre randuri, repet mesajul pe care-l consider mai important AZI (ca despre 'spanacuri' putem discuta si maine... ):
Si 'o chestiune de lobby', legata de stirea din TunnelTalk:
Nu lasati toata 'greutatea' doar pe umerii mei!
Atunci cand 'Cineva' corecteaza o stire si repune cu promptitudine 'ROMANIA' la locul ei pe harta, ar fi foarte indicat ca cititorii romani sa dea un 'feedback' pozitiv 'masiv', asa ca fac un 'apel de suflet' la forumistii nostri, sa foloseasca 'inteligent' butonul ala etichetat 'FEEDBACK' de pe pagina cu stirea respectiva si sa scrie...ce trebuie...in sensul asta! Doua-trei 'vorbe' bine gandite in limba lui Shakespeare sunt suficiente, nici nu va imaginati cat valoreaza!...mai mult decat orice 'lobby'...pe bani grei...si nu costa nimic!
De aceea, repet adresa, doar, doar, dati un 'click' gratuit, dar 'de milioane':
http://tunneltalk.com/TBM-Recorder-Jan1 ... er-TBM.php
Daca ati 'inteles' mesajul, poate-mi dati si mie 'un feedback pozitiv'!
Sa auzim numai si numai de bine!
Si pentru ca m-ati 'asasinat' cu 'spanacuri' despre TBM-uri, ca sa nu se piarda printre randuri, repet mesajul pe care-l consider mai important AZI (ca despre 'spanacuri' putem discuta si maine... ):
Si 'o chestiune de lobby', legata de stirea din TunnelTalk:
Nu lasati toata 'greutatea' doar pe umerii mei!
Atunci cand 'Cineva' corecteaza o stire si repune cu promptitudine 'ROMANIA' la locul ei pe harta, ar fi foarte indicat ca cititorii romani sa dea un 'feedback' pozitiv 'masiv', asa ca fac un 'apel de suflet' la forumistii nostri, sa foloseasca 'inteligent' butonul ala etichetat 'FEEDBACK' de pe pagina cu stirea respectiva si sa scrie...ce trebuie...in sensul asta! Doua-trei 'vorbe' bine gandite in limba lui Shakespeare sunt suficiente, nici nu va imaginati cat valoreaza!...mai mult decat orice 'lobby'...pe bani grei...si nu costa nimic!
De aceea, repet adresa, doar, doar, dati un 'click' gratuit, dar 'de milioane':
http://tunneltalk.com/TBM-Recorder-Jan1 ... er-TBM.php
Daca ati 'inteles' mesajul, poate-mi dati si mie 'un feedback pozitiv'!
Sa auzim numai si numai de bine!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Chineji: 6.28m dia, noi: 6.6m conform tunneltalk.com. Cam pe acolo
subway guru wrote:
Tocmai la diametru 'nu se pupa', un diametru sub 6,5 e 'insuficient'...
Rabdare, vor apare si datele concrete pentru 'masina noastra'...
Chineji: 6.28m dia, noi: 6.6m conform tunneltalk.com. Cam pe acolo
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Pana la TBM pe mine ma ingrijoreaza tentativa aia de "gard" de pe bulevard de la PSS. Mereu tot zic ca o sa pice segmente din el peste cineva.
Pana la TBM pe mine ma ingrijoreaza tentativa aia de "gard" de pe bulevard de la PSS. Mereu tot zic ca o sa pice segmente din el peste cineva.
- shoppy
-
Posted:
-
- argos
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
argos
Nici la mine nu a mers..
Am intrat pe site-ul mama ( www.tunneltalk.com ) , dar nu am reusit sa gasesc articolul despre M4
shoppy wrote:
S-a ametit linku ala...
Nici la mine nu a mers..
Am intrat pe site-ul mama ( www.tunneltalk.com ) , dar nu am reusit sa gasesc articolul despre M4
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
SniperGuy
Hello,
Link-ul dat de SubwayGuru: http://tunneltalk.com/TBM-Recorder-Jan13-NFM-Technologies-selected-to-build-its-biggest-ever-TBM.php
Folositi-l cu incredere
Hello,
Link-ul dat de SubwayGuru: http://tunneltalk.com/TBM-Recorder-Jan13-NFM-Technologies-selected-to-build-its-biggest-ever-TBM.php
Folositi-l cu incredere
- argos
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
argos
Corect, asta duce exact unde doream! Imi cer scuze pentru neatentie! Am trimis feedback.
SniperGuy wrote:
Hello,
Link-ul dat de SubwayGuru: http://tunneltalk.com/TBM-Recorder-Jan13-NFM-Technologies-selected-to-build-its-biggest-ever-TBM.php
Folositi-l cu incredere
Corect, asta duce exact unde doream! Imi cer scuze pentru neatentie! Am trimis feedback.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Slasher1985
Pe cand estimam derularea lucrarilor si popularea sectiunii de lucrari a forumului cu primele poze de la acestea?
Pe cand estimam derularea lucrarilor si popularea sectiunii de lucrari a forumului cu primele poze de la acestea?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
La mine urmatoarele 2 weekenduri sunt ocupate, oricum, la Straulesti e destul de greu sa faci poze ca au ditai gardu si mai sunt si semne cu fotografiatul interzis de la unitatea militara de acolo, deci atentie. Posibil sa se poata de pe podul peste lacul Straulesti dar asta numai cat sunt desfrunziti copacii, sa vedem luna viitoare.
La mine urmatoarele 2 weekenduri sunt ocupate, oricum, la Straulesti e destul de greu sa faci poze ca au ditai gardu si mai sunt si semne cu fotografiatul interzis de la unitatea militara de acolo, deci atentie. Posibil sa se poata de pe podul peste lacul Straulesti dar asta numai cat sunt desfrunziti copacii, sa vedem luna viitoare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
Cand o sa fie activitate mai serioasa o sa vin eu cu pozele traditionale. Pana atunci nu va impacientati.
Cand o sa fie activitate mai serioasa o sa vin eu cu pozele traditionale. Pana atunci nu va impacientati.
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
francezu72
si eu sunt disponibil pt poze
pot maine sau poimaine sa fac niste poze pe stradutele unde sa asfaltat si s-au pus stalpii aia
si eu sunt disponibil pt poze
pot maine sau poimaine sa fac niste poze pe stradutele unde sa asfaltat si s-au pus stalpii aia
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
DocOctavius
Documentația la care face referire articolul respectiv este cea actualizată? nu este cumva proiectul mai vechi care trebuia să preia traficul de pe autostrada bucurești brașov în varianta anterioară?
De asemenea pe planul din respectiva documentație este trecut și tunel de metrou mai departe de depou pe sub lac... să înțeleg că se consideră posibilități de dezvoltare ulterioară spre Mogoșoaia?
Linkul direct la document aici
Documentația la care face referire articolul respectiv este cea actualizată? nu este cumva proiectul mai vechi care trebuia să preia traficul de pe autostrada bucurești brașov în varianta anterioară?
De asemenea pe planul din respectiva documentație este trecut și tunel de metrou mai departe de depou pe sub lac... să înțeleg că se consideră posibilități de dezvoltare ulterioară spre Mogoșoaia?
Linkul direct la document aici
📖 Pagination options