Topic: Ikarus 415T
1714 posts, 567039 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
nokia2110
În ziarul "Jurnalul Naţional (J.N.)" de J 22 mai (V) (05) 1997, la pg. 3 se găseşte articolul Bucureştenii vor avea troleibuz care nu... scârţâie” de Sorin Badea. Se ştie troleibuzele "Astra"-"Ikarus" 415T au fost aduse de noi, nicidecum modernizate! Parcul de troleibuze a fost modernizat o dată cu aducerea lor!
În ziarul "Jurnalul Naţional (J.N.)" de J 22 mai (V) (05) 1997, la pg. 3 se găseşte articolul Bucureştenii vor avea troleibuz care nu... scârţâie” de Sorin Badea. Se ştie troleibuzele "Astra"-"Ikarus" 415T au fost aduse de noi, nicidecum modernizate! Parcul de troleibuze a fost modernizat o dată cu aducerea lor!
Jurnalul National J 22 mai 1997 pg. 3 aducere troleibuze Astra-Ikarus 415T.rar
Jurnalul National J 22 mai 1997 pg. 3 aducere troleibuze Astra-Ikarus 415T.rar (261.12 KB; downloaded 243 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
bercenicity
Deci gata, primele 30 au expirat* anul asta, urmatoarele 70 la anu', 5 in 2014, 6 in 2015, 31 in 2016 si 58 in 2017.
Avand in vedere viewtopic.php?p=104655#p104655 eu zic ca suntem un pic in urma "graficului"... mai ales cu inlocuirea parcului
* - durata de viata specificata in articol e de 15 ani
Deci gata, primele 30 au expirat* anul asta, urmatoarele 70 la anu', 5 in 2014, 6 in 2015, 31 in 2016 si 58 in 2017.
Avand in vedere viewtopic.php?p=104655#p104655 eu zic ca suntem un pic in urma "graficului"... mai ales cu inlocuirea parcului
* - durata de viata specificata in articol e de 15 ani
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
nokia2110
Dacă sunt întreţinute decent în continuare, poate mai rezistă câţiva ani. Nu aş vrea altele în locul lor!
Dacă sunt întreţinute decent în continuare, poate mai rezistă câţiva ani. Nu aş vrea altele în locul lor!
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
bercenicity
Daca costul de intretinere si operare al celor vechi (adica amortizate) e mai mare decat intretinerea, operarea + amortizarea unora noi atunci logic e sa fie schimbate... ar mai intra in calcul si timpul cat stau imobilizate pentru defecte (si asta poate depinde de disponibilitatea pieselor, in special la circuitul de comanda si la electronica de putere - in speta tiristoarele GTO care sunt deja "old news")
Ca o paranteza, mi se pare aiurea ca Primaria + RATB comanda vehicule sume rotunde (100, 500, etc), de parca nu ar avea un plan cu necesitatile sale - gen: pe linia X vreau interval de y minute la ora de varf, deci am nevoie de Z vehicule + ț% rezerve + ț'% la mantenanta, trage linie si face suma...
Daca costul de intretinere si operare al celor vechi (adica amortizate) e mai mare decat intretinerea, operarea + amortizarea unora noi atunci logic e sa fie schimbate... ar mai intra in calcul si timpul cat stau imobilizate pentru defecte (si asta poate depinde de disponibilitatea pieselor, in special la circuitul de comanda si la electronica de putere - in speta tiristoarele GTO care sunt deja "old news")
Ca o paranteza, mi se pare aiurea ca Primaria + RATB comanda vehicule sume rotunde (100, 500, etc), de parca nu ar avea un plan cu necesitatile sale - gen: pe linia X vreau interval de y minute la ora de varf, deci am nevoie de Z vehicule + ț% rezerve + ț'% la mantenanta, trage linie si face suma...
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
SprinterXP
Dupa mai bine de un an de absenta, a fost readus la viata Ikarusul 5102 de la depoul Bucurestii Noi
5102 - 97 - 27.11.2012 (800x568) by SprinterXP, on Flickr
Dupa mai bine de un an de absenta, a fost readus la viata Ikarusul 5102 de la depoul Bucurestii Noi
5102 - 97 - 27.11.2012 (800x568) by SprinterXP, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
- MelkCool
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
MelkCool
Piata Kogalniceanu
Piata Kogalniceanu
IMG_3210.jpg (158.03 KB; downloaded 2750 times)
IMG_3212.jpg (140.67 KB; downloaded 2749 times)
IMG_3221.jpg (135.94 KB; downloaded 2746 times)
IMG_3227.jpg (124.16 KB; downloaded 2752 times)
IMG_3230.jpg (125.68 KB; downloaded 2751 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
5169 si 5170 pe linia lor de baza 85.
5169
http://www.youtube.com/watch?v=tQNGPSodQX4
5170
5169 si 5170 pe linia lor de baza 85.
5169
http://www.youtube.com/watch?v=tQNGPSodQX4
5170
5170-85,16.12.2012.JPG (89.5 KB; downloaded 3417 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ikarus13
5225 si 5240 pe linia 74 .
Cu aceasta ocazie le doresc sarbatori fericite si multa sanatate tuturor membrilor de pe forum .
5225 pe linia 74.- 24.12.2012. by ikarus260, on Flickr
5240 pe linia 74 - 24.12.2012. by ikarus260, on Flickr
5225 si 5240 pe linia 74 .
Cu aceasta ocazie le doresc sarbatori fericite si multa sanatate tuturor membrilor de pe forum .
5225 pe linia 74.- 24.12.2012. by ikarus260, on Flickr
5240 pe linia 74 - 24.12.2012. by ikarus260, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
5163,5164,5170,5179,5191,5193 si 5274 in actiune pe inserat.
5163,5164,5170,5179,5191,5193 si 5274 in actiune pe inserat.
5163=85,04.01.2013.jpg.jpg (95.1 KB; downloaded 3173 times)
5164=66,04.01.2013.jpg.jpg (90.45 KB; downloaded 3171 times)
5170-85,04.01.2013.jpg.jpg (93.02 KB; downloaded 3170 times)
5179-90,04.01.2013.jpg.jpg (96.28 KB; downloaded 3169 times)
5191-66,04.01.2013.jpg.jpg (90.94 KB; downloaded 3173 times)
5193-85,04.01.2013.jpg.jpg (92.34 KB; downloaded 3175 times)
5274-61,04.01.2013.jpg.jpg (95.7 KB; downloaded 3177 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
Axel wrote:
5179 in actiune pe inserat. [/quote:ag6pm39d]
Astazi am calatorit cu 5179 pe linia 90 prima data decand a inceput sa circule iar si am observat ca a fost cosmetizat in interior dar tehnic e varza.
Calatorie cu 5179 prin Cartierul Drumul Taberei.
http://www.youtube.com/watch?v=chxUiDfbi8I
http://www.youtube.com/watch?v=EdVirxzWuVM
5161 pe linia 79 la Baba Novac.
5285 pe linia 61 la statia '' Piata Mihail Kogalniceanu ''
5161-79,05.01.2013.jpg.jpg (107.46 KB; downloaded 3085 times)
5285=61,05.01.2013.jpg.jpg (105.73 KB; downloaded 3086 times)
📖 Pagination options