Topic: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
1661 posts, 437703 views
📖 Pagination options
- Stefan
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
Stefan
Pentru subtraversare nu este necesara exproprierea, sau nu exista proprietate la acea cota?
Pentru subtraversare nu este necesara exproprierea, sau nu exista proprietate la acea cota?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
andrei11
Cota aia apartine statului. Pe de alta parte nu conteaza ca esti in curtea ta, daca vrei sa faci modificari la cladire / sa construiesti - de exemplu sa sapi o fantana - sau sa-ti pui in curte o greutate de 10.000 to iti cam trebuie aprobari. Bine, nu e cazul nici sa exageram, un cotet de caine, un balansoar, un cos de baschet, etc pot fi montate si fara hartie de la primarie...
Cota aia apartine statului. Pe de alta parte nu conteaza ca esti in curtea ta, daca vrei sa faci modificari la cladire / sa construiesti - de exemplu sa sapi o fantana - sau sa-ti pui in curte o greutate de 10.000 to iti cam trebuie aprobari. Bine, nu e cazul nici sa exageram, un cotet de caine, un balansoar, un cos de baschet, etc pot fi montate si fara hartie de la primarie...
- Stefan
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
Stefan
Mai sunt și alte situații în care metroul bucureștean subtraversează clădiri (exceptând linia Republica-Pantelimon)? Există vreo hartă cu asezarea liniilor de metrou în teren?
Mai sunt și alte situații în care metroul bucureștean subtraversează clădiri (exceptând linia Republica-Pantelimon)? Există vreo hartă cu asezarea liniilor de metrou în teren?
- andrei11
-
Posted:
-
- Stefan
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
Stefan
Această stație va rămâne ca punct de introducere a bolțarilor/scoatere a pământului pe toată durata construcției tronsonului sau acest punct se va muta pe măsură ce vor avansa tunelele la stațiile mai apropiate de "locul faptei"? Mă gandesc că volumul de pămant este unul destul de mare (dacă TBM-urile avansează cu 30m pe zi X 2 tbm-uri, înseamnă că e nevoie sa fie scoși zilnic aproape 2000 mc de pământ) pentru a fi transportat 4-5 km prin subteran.
Această stație va rămâne ca punct de introducere a bolțarilor/scoatere a pământului pe toată durata construcției tronsonului sau acest punct se va muta pe măsură ce vor avansa tunelele la stațiile mai apropiate de "locul faptei"? Mă gandesc că volumul de pămant este unul destul de mare (dacă TBM-urile avansează cu 30m pe zi X 2 tbm-uri, înseamnă că e nevoie sa fie scoși zilnic aproape 2000 mc de pământ) pentru a fi transportat 4-5 km prin subteran.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
Costin
Gata curatenia. 90% sters, am pastrat doar putin despre luminatoare, cat s'a discutat pe un ton decent. Discutiile despre rolul inginerului constructor pe santier au ramas la club, iar despre claustrofobie (in caz ca mai vrea cineva sa discute) am creat subiect nou la comunitate.
Toate bune
Gata curatenia. 90% sters, am pastrat doar putin despre luminatoare, cat s'a discutat pe un ton decent. Discutiile despre rolul inginerului constructor pe santier au ramas la club, iar despre claustrofobie (in caz ca mai vrea cineva sa discute) am creat subiect nou la comunitate.
Toate bune
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
subway guru
Iertaciune ca te-am pus la treaba atat de grea!
Multzumim!
Iertaciune ca te-am pus la treaba atat de grea!
Multzumim!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
subway guru
Continua in ritm sustinut montarea trenului de sanii la ambele TBM-uri...
Continua in ritm sustinut montarea trenului de sanii la ambele TBM-uri...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
subway guru
Tate saniile sunt lasate jos, pentru ambele TBM-uri.
Tate saniile sunt lasate jos, pentru ambele TBM-uri.
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
bekxy
Păi să vină şi renii şi să-i daţi bice cât de curând!
Păi să vină şi renii şi să-i daţi bice cât de curând!
- icee
-
Posted:
-
- Paul
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
Paul
Ce se lucreaza in zona sinei de tren? Pe partea cealalta de sosea?
Ce se lucreaza in zona sinei de tren? Pe partea cealalta de sosea?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
danutzu_2910
A fost o stire la radio cum ca se reamplaseaza intrarile la metrou pentru ca incurca viitorul pasaj rutier... (care nici macar nu are finantare...)
Cum comentati "stirea" asta?
A fost o stire la radio cum ca se reamplaseaza intrarile la metrou pentru ca incurca viitorul pasaj rutier... (care nici macar nu are finantare...)
Cum comentati "stirea" asta?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
aztec
Din EVZ ce preia R365
Pasajul rutier de la Răzoare, blocat. Primăria Capitalei susține că Metrorex este de vină
Deși Primăria Capitalei și Metrorex găsiseră o soluție ca intersecția de la Răzoare să nu fie săpată de două ori pentru stația de metrou și pasajul rutier, planul a căzut. Așa că accesele în stația de metrou Academia Militară vor fi mutate, potrivit unui proiect prezentat în comisia Tehnică de Urbanism a Primăriei Capitalei. În timp ce surse din cadrul Municipalității susțin că Magistrala 5 de Metrou a fost deviată pentru că Municipalitatea nu are bani acum pentru pasaj, Primăria Capitalei susține că Metrorex s-a răzgândit și folosește o tehnică care nu nu mai permite construirea Pasajului de la Răzoare.
Primăria Capitalei a realizat, în urmă cu mai bine de un an, un acord cu Metrorex care prevedea colaborarea pentru realizării lucrărilor la pasajul rutier subteran Răzoare în paralel cu stația de metrou Academia Militară, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.
În timp ce surse din cadrul Municipalității susțin că lipsa de fonduri a determinat municipalitatea să treacă pe linie moartă lucrările la pasajul rutier, fapt ce complică acum lucrările la stația de metrou, reprezentanții Municipalității susțin că lucrările la pasaj sunt blocate pentru că Metrorex a schimbat tehnica de săpătură din intersecția unde trebuia construit pasajul.
Proiectantul stației de metrou a prezentat miercuri, în fața Comisiei de Urbanism a Primăriei Municipiului București, câteva modificări aduse proiectului stației de metrou Academia Militară. Intrările în stația Academia Militară, traseul metroului și traseul exproprierilor ar putea fi modificate pentru a permite Primăriei să construiască, pe viitor când va avea fonduri, Pasajul Rutier Subteran Răzoare, potrivit b365.ro.
Dacă în proiectul inițial, metroul urma să fie construit sub pasajul rutier, acum stația și traseul metroului se modifică, pentru a lăsa loc săpăturilor la Pasajul rutier.
Singura necunoscută rămâne cum va fi reconfigurat spațiul de deasupra stației de metrou, după terminarea lucrărilor. Arhitecții din Comisa de Urbanism, a concluzionat că, decizia în privința reamenajării zonei Răzoare se va lua după ce vor fi obținute toate detaliile despre celelalate PUZ-uri și proiecte din zonă: Direcția de Circulație din cadrul PMB a comandat un studiu pentru zona dintre Bd. Iuliu Maniu și Bd. Regina Maria-Șos. Viilor, iar planul director rezultat în urma studiului va fi important în stabilirea soluției pentru intersecția Răzoare.
De asemenea, pentru reamenajarea intersecției vor fi luat în calcul și proiectul imobiliar care s-ar putea dezvolta în curtea fostei fabrici Ventilatorul.
Pasajul rutier subteran de la Răzoare, soluţia propusă de municipalitate pentru fluidizarea traficului din una dintre cele mai aglomerate intersecții ale Capitalei, stă, sub diverse forme, pe lista de obiective "de început" de ani de zile dar lucrările par a nu mai începe niciodată.
Metrorex a început lucrările la metrou în 2011 fără a mai colabora cu Primăria, iar până acum, stația de metrou Academia Militară (Răzoare) se apropie de realizare - lipsesc doar accesele și tronsoanele propriu-zise ale liniei de metrou.
Oprescu: Metrorex nu s-a mai ținut de promisiune
În replică, Primaria Municipiului Bucuresti susține că decizia privind repoziționarea stației de metrou, precum și modificarea modului de realizare a tunelelor prin foraj orizontal, și nu prin săpătură deschisă, a aparținut în întregime Metrorex și nu Primăriei Capitalei.
„Precizăm că, în măsura în care tunelul ar fi fost realizat prin tehnologia propusă inițial, pasajul respectiv ar fi rezultat practic din lucrările la stația de metrou, Municipalitatea urmând să realizeze doar rampele de acces. În aceste condiții, lucrările la rampele de acces nu ar fi afectat sub nicio formă lucrările la stația de metrou, în condițiile în care acestea ar fi fost efectuate odată cu finalizarea lucrărilor la stația de metrou. Astfel, în vederea optimizării și actualizării soluției propuse și agreate în urma cu 6 ani, Primăria Municipiului București analizează soluții tehnice mult mai eficiente în ceea ce privește rezolvarea traficului în intersecția Răzoare, coroborat cu realizarea unei soluții de integrare a modurilor de transport existente în zonă, mult mai facile pentru utilizatori”, a precizat Primăria Capitalei
http://www.evz.ro/detalii/stiri/magistr ... 14509.html
si pe alt site
Deși Primăria și Metrorex găsiseră o soluție ca intersecția de la Răzoare să nu fie săpată de două ori pentru stația de metrou și pasajul rutier, planul a căzut. Așa că accesele în stația de metrou Academia Militară vor fi mutate pentru a lăsa loc ca pe viitor, când vor fi bani, să fie construit și Pasajul Rutier Răzoare.
Primăria Capitalei a realizat, în urmă cu mai bine de un an, un acord cu Metrorex care prevedea colaborarea pentru realizarea lucrărilor la pasajul rutier subteran Răzoare în paralel cu stația de metrou Academia Militară, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.
Lipsa de fonduri a determinat municipalitatea să treacă pe linie moartă lucrările la pasajul rutier, fapt ce complică acum lucrările la stația de metrou: proiectantul stației de metrou a prezentat miercuri, în fața Comisiei de Urbanism a Primăriei Municipiului București, câteva modificări aduse proiectului stației de metrou Academia Militară. Intrările în stația Academia Militară, traseul metroului și traseul exproprierilor ar putea fi modificate pentru a permite Primăriei să construiască, pe viitor când va avea fonduri, Pasajul Rutier Subteran Răzoare.
Puteți viziona mai multe ilustrări ale modificărilor propuse în galeria foto.
Dacă în proiectul inițial, metroul urma să fie construit sub pasajul rutier, acum stația și traseul metroului se modifică, pentru a lăsa loc săpăturilor la Pasajul rutier.
Singura necunoscută rămâne cum va fi reconfigurat spațiul de deasupra stației de metrou, după terminarea lucrărilor. Arhitecții membri ai Comisei de Urbanism au concluzionat că, decizia în privința reamenajării zonei Răzoare se va lua după ce vor fi obținute toate detaliile despre celelalate PUZ-uri și proiecte din zonă: Direcția de Circulație din cadrul PMB a comandat un studiu pentru zona dintre Bd. Iuliu Maniu și Bd. Regina Maria-Șos. Viilor, iar planul director rezultat în urma studiului va fi important în stabilirea soluției pentru intersecția Răzoare.
De asemenea, pentru reamenajarea intersecției vor fi luat în calcul și proiectul imobiliar care s-ar putea dezvolta în curtea fostei fabrici Ventilatorul.
Pasajul rutier subteran de la Răzoare, soluţia propusă de municipalitate pentru fluidizarea traficului din una dintre cele mai aglomerate intersecții ale Capitalei, stă, sub diverse forme, pe lista de obiective "de început" de ani de zile dar lucrările par a nu mai începe niciodată.
Mai multe detalii despre istoria și beneficiile proiectului Pasaj Rutier-Nod intermodal Răzoare puteți citi în acest material al B365.ro
Scurt istoric
Lucrările la Magistrala M5 de metrou au îngreunat traficul dinspre Vestul Capitalei înspre centru. În următorii ani, chiar dacă metroul va prelua o parte din traficul intens, numărul în creștere de mașini care tranzitează dinspre Drumul Taberei va crea din nou probleme de aglomerație în zona Răzoare.
„Noi trecem cu linia de metrou prin zona staţiei de la Academia Militară, pasajul rutier fiind coliniar cu linia de metrou de pe magistrala 5, deasupra liniei de metrou. Dacă noi tot săpăm în zonă, am zis să lucrăm împreună cu Primăria. Astfel, putem economisi nişte bani”, declara în luna ianuarie a anului trecut Gheorghe Udrişte, pe atunci directorul general al Metrorex SA.
Cand s-au demarat licitațiile pentru începerea lucrărilor, în 2010, Primăria Municipiului București a spus printr-un răspuns oficial că nu există fonduri pentru Pasajul rutier de la Răzoare. Aceeași situație a avut loc și în 2011, graficul lucrărilor la cele două proiecte nu a putut fi sincronizat.
Astfel, Metrorex a început lucrările la metrou în 2011 fără a mai colabora cu Primăria, iar până acum, stația de metrou Academia Militară (Răzoare) se apropie de realizare - lipsesc doar accesele și tronsoanele propriu-zise ale liniei de metrou (mai multe detalii despre stația de metrou Academia Militară aici).
http://b365.ro/pasaj-nod-in ... 85378.html
Din EVZ ce preia R365
Pasajul rutier de la Răzoare, blocat. Primăria Capitalei susține că Metrorex este de vină
Deși Primăria Capitalei și Metrorex găsiseră o soluție ca intersecția de la Răzoare să nu fie săpată de două ori pentru stația de metrou și pasajul rutier, planul a căzut. Așa că accesele în stația de metrou Academia Militară vor fi mutate, potrivit unui proiect prezentat în comisia Tehnică de Urbanism a Primăriei Capitalei. În timp ce surse din cadrul Municipalității susțin că Magistrala 5 de Metrou a fost deviată pentru că Municipalitatea nu are bani acum pentru pasaj, Primăria Capitalei susține că Metrorex s-a răzgândit și folosește o tehnică care nu nu mai permite construirea Pasajului de la Răzoare.
Primăria Capitalei a realizat, în urmă cu mai bine de un an, un acord cu Metrorex care prevedea colaborarea pentru realizării lucrărilor la pasajul rutier subteran Răzoare în paralel cu stația de metrou Academia Militară, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.
În timp ce surse din cadrul Municipalității susțin că lipsa de fonduri a determinat municipalitatea să treacă pe linie moartă lucrările la pasajul rutier, fapt ce complică acum lucrările la stația de metrou, reprezentanții Municipalității susțin că lucrările la pasaj sunt blocate pentru că Metrorex a schimbat tehnica de săpătură din intersecția unde trebuia construit pasajul.
Proiectantul stației de metrou a prezentat miercuri, în fața Comisiei de Urbanism a Primăriei Municipiului București, câteva modificări aduse proiectului stației de metrou Academia Militară. Intrările în stația Academia Militară, traseul metroului și traseul exproprierilor ar putea fi modificate pentru a permite Primăriei să construiască, pe viitor când va avea fonduri, Pasajul Rutier Subteran Răzoare, potrivit b365.ro.
Dacă în proiectul inițial, metroul urma să fie construit sub pasajul rutier, acum stația și traseul metroului se modifică, pentru a lăsa loc săpăturilor la Pasajul rutier.
Singura necunoscută rămâne cum va fi reconfigurat spațiul de deasupra stației de metrou, după terminarea lucrărilor. Arhitecții din Comisa de Urbanism, a concluzionat că, decizia în privința reamenajării zonei Răzoare se va lua după ce vor fi obținute toate detaliile despre celelalate PUZ-uri și proiecte din zonă: Direcția de Circulație din cadrul PMB a comandat un studiu pentru zona dintre Bd. Iuliu Maniu și Bd. Regina Maria-Șos. Viilor, iar planul director rezultat în urma studiului va fi important în stabilirea soluției pentru intersecția Răzoare.
De asemenea, pentru reamenajarea intersecției vor fi luat în calcul și proiectul imobiliar care s-ar putea dezvolta în curtea fostei fabrici Ventilatorul.
Pasajul rutier subteran de la Răzoare, soluţia propusă de municipalitate pentru fluidizarea traficului din una dintre cele mai aglomerate intersecții ale Capitalei, stă, sub diverse forme, pe lista de obiective "de început" de ani de zile dar lucrările par a nu mai începe niciodată.
Metrorex a început lucrările la metrou în 2011 fără a mai colabora cu Primăria, iar până acum, stația de metrou Academia Militară (Răzoare) se apropie de realizare - lipsesc doar accesele și tronsoanele propriu-zise ale liniei de metrou.
Oprescu: Metrorex nu s-a mai ținut de promisiune
În replică, Primaria Municipiului Bucuresti susține că decizia privind repoziționarea stației de metrou, precum și modificarea modului de realizare a tunelelor prin foraj orizontal, și nu prin săpătură deschisă, a aparținut în întregime Metrorex și nu Primăriei Capitalei.
„Precizăm că, în măsura în care tunelul ar fi fost realizat prin tehnologia propusă inițial, pasajul respectiv ar fi rezultat practic din lucrările la stația de metrou, Municipalitatea urmând să realizeze doar rampele de acces. În aceste condiții, lucrările la rampele de acces nu ar fi afectat sub nicio formă lucrările la stația de metrou, în condițiile în care acestea ar fi fost efectuate odată cu finalizarea lucrărilor la stația de metrou. Astfel, în vederea optimizării și actualizării soluției propuse și agreate în urma cu 6 ani, Primăria Municipiului București analizează soluții tehnice mult mai eficiente în ceea ce privește rezolvarea traficului în intersecția Răzoare, coroborat cu realizarea unei soluții de integrare a modurilor de transport existente în zonă, mult mai facile pentru utilizatori”, a precizat Primăria Capitalei
http://www.evz.ro/detalii/stiri/magistr ... 14509.html
si pe alt site
Deși Primăria și Metrorex găsiseră o soluție ca intersecția de la Răzoare să nu fie săpată de două ori pentru stația de metrou și pasajul rutier, planul a căzut. Așa că accesele în stația de metrou Academia Militară vor fi mutate pentru a lăsa loc ca pe viitor, când vor fi bani, să fie construit și Pasajul Rutier Răzoare.
Primăria Capitalei a realizat, în urmă cu mai bine de un an, un acord cu Metrorex care prevedea colaborarea pentru realizarea lucrărilor la pasajul rutier subteran Răzoare în paralel cu stația de metrou Academia Militară, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.
Lipsa de fonduri a determinat municipalitatea să treacă pe linie moartă lucrările la pasajul rutier, fapt ce complică acum lucrările la stația de metrou: proiectantul stației de metrou a prezentat miercuri, în fața Comisiei de Urbanism a Primăriei Municipiului București, câteva modificări aduse proiectului stației de metrou Academia Militară. Intrările în stația Academia Militară, traseul metroului și traseul exproprierilor ar putea fi modificate pentru a permite Primăriei să construiască, pe viitor când va avea fonduri, Pasajul Rutier Subteran Răzoare.
Puteți viziona mai multe ilustrări ale modificărilor propuse în galeria foto.
Dacă în proiectul inițial, metroul urma să fie construit sub pasajul rutier, acum stația și traseul metroului se modifică, pentru a lăsa loc săpăturilor la Pasajul rutier.
Singura necunoscută rămâne cum va fi reconfigurat spațiul de deasupra stației de metrou, după terminarea lucrărilor. Arhitecții membri ai Comisei de Urbanism au concluzionat că, decizia în privința reamenajării zonei Răzoare se va lua după ce vor fi obținute toate detaliile despre celelalate PUZ-uri și proiecte din zonă: Direcția de Circulație din cadrul PMB a comandat un studiu pentru zona dintre Bd. Iuliu Maniu și Bd. Regina Maria-Șos. Viilor, iar planul director rezultat în urma studiului va fi important în stabilirea soluției pentru intersecția Răzoare.
De asemenea, pentru reamenajarea intersecției vor fi luat în calcul și proiectul imobiliar care s-ar putea dezvolta în curtea fostei fabrici Ventilatorul.
Pasajul rutier subteran de la Răzoare, soluţia propusă de municipalitate pentru fluidizarea traficului din una dintre cele mai aglomerate intersecții ale Capitalei, stă, sub diverse forme, pe lista de obiective "de început" de ani de zile dar lucrările par a nu mai începe niciodată.
Mai multe detalii despre istoria și beneficiile proiectului Pasaj Rutier-Nod intermodal Răzoare puteți citi în acest material al B365.ro
Scurt istoric
Lucrările la Magistrala M5 de metrou au îngreunat traficul dinspre Vestul Capitalei înspre centru. În următorii ani, chiar dacă metroul va prelua o parte din traficul intens, numărul în creștere de mașini care tranzitează dinspre Drumul Taberei va crea din nou probleme de aglomerație în zona Răzoare.
„Noi trecem cu linia de metrou prin zona staţiei de la Academia Militară, pasajul rutier fiind coliniar cu linia de metrou de pe magistrala 5, deasupra liniei de metrou. Dacă noi tot săpăm în zonă, am zis să lucrăm împreună cu Primăria. Astfel, putem economisi nişte bani”, declara în luna ianuarie a anului trecut Gheorghe Udrişte, pe atunci directorul general al Metrorex SA.
Cand s-au demarat licitațiile pentru începerea lucrărilor, în 2010, Primăria Municipiului București a spus printr-un răspuns oficial că nu există fonduri pentru Pasajul rutier de la Răzoare. Aceeași situație a avut loc și în 2011, graficul lucrărilor la cele două proiecte nu a putut fi sincronizat.
Astfel, Metrorex a început lucrările la metrou în 2011 fără a mai colabora cu Primăria, iar până acum, stația de metrou Academia Militară (Răzoare) se apropie de realizare - lipsesc doar accesele și tronsoanele propriu-zise ale liniei de metrou (mai multe detalii despre stația de metrou Academia Militară aici).
http://b365.ro/pasaj-nod-in ... 85378.html
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination