Topic: Siguranța rutieră
680 posts, 223901 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Cine are prioritate?
Nightwolf
1. Da asa ar fi normal, cand se intampla ceva cu sistemul sa treaca automat in G.I. si basta, intersectia devine dirijata prin indicatoare. Nu stiu motivele pt care NU se mai intampla asa ceva insa cred ca tot ceva legat de intretinere e si atunci hiba tot la subcontractatul primariei trebuie gasita.
2. Secventa de galben inainte de verde a fost dezactivata deoarece era o tampenie. Inainte nu erau cutii hidramate, acum sunt tiptronice, ambreiaje hidraulice etc. nu mai necesita "pregatiri" la bagatul in viteza.
3. G.I. inseamna "Atentie! Vei ceda trecerea tuturor participantilor la trafic ce au acest drept, indiferent de categoria lor". Un galben nu are cum sa fie un rosu. D`asta, cand se instaleaza astfel de secvente, la auto nu se mai instaleaza TOATA unitatea semaforica si doar o lampa. Acolo unde e instalata TOATA unitatea, e o tampenie, cineva n-a gandit SAU se lucreaza la monitorizarea zonei pt aplicarea sistemului de semaforizare totala. D`aia cand se instaleaza unitati noi, se lasa cam 2-3 sapt in G.I. pt monitorizare ...
4. Situatiile descrise atat de mine cat si de tine sunt inevitabile in viata de zi cu zi ale Bucurestiului, s-au intamplat ieri, se intampla acum si se vor intampla si maine pt ca asta e karma Nu pot fi evitate decat daca faci trotuare suspendate si bulevarde subterane )))
misterr wrote:Nightwolf wrote:Evident că sînt diferite, nu le-am confundat. Am și spus că în primul caz e vorba de defecțiune tehnică (becuri arse), iar în al doilea caz de proiectare proastă.
Vorbim de 2 lucruri total diferite.Nightwolf wrote:Cu becurile arse am înțeles de prima dată, de asta nici nu te-am contrazis. Așa am învățat și eu la școală, asta-i legea, n-avem ce face. Am spus doar că, din cîte știam, înainte semafoarele ieșeau imediat din funcțiune (sau treceau pe galben intermitent) cînd se ardea un bec, pe cînd acum nu se mai întîmplă așa, se merge și cu un singur bec în toată intersecția, și n-am înțeles de ce. La fel cum de ceva vreme în București s-a renunțat la culoarea galben înainte de verde (înainte secvența era roșu -> roșu+galben -> verde), și din cauza asta se pierd secunde bune la fiecare ciclu, ceea ce la aglomerația din București are consecințe însemnate, și iar nu înțeleg de ce s-a-ntîmplat asta.
M-am facut inteles? Zi daca nu ca pot dezvolta ore-n sir )
Cu cealaltă problemă nu sînt convins că e 100% corect... Verde pentru pieton înseamnă că „poate pătrunde în intersecție” (sau, mă rog, poate traversa), în schimb galben intermitent pentru mașinile care se apropie înseamnă doar „reducerea vitezei”, nu „oprire”. Aici e contradicția. Și ce spui tu are logică, nu zic nu, roșu pentru pieton înseamnă că stă pe loc și trec mașinile, iar verde pentru pieton și galben intermitent pentru mașini înseamnă că, dacă nu sînt pietoni, mașinile pot trece, fără să mai aștepte la roșu. Problema apare cînd pietonul, avînd verde, se repede pe trecere, crezînd că mașinile au roșu și sînt obligate să oprească, pe cînd cel din mașină vede altfel situația, el zice că avea galben intermitent, a redus viteza, dar pietonul s-a repezit și i-a sărit în față, și se ajunge exact la discuțiile pe care le-ai dat ca exemplu...
1. Da asa ar fi normal, cand se intampla ceva cu sistemul sa treaca automat in G.I. si basta, intersectia devine dirijata prin indicatoare. Nu stiu motivele pt care NU se mai intampla asa ceva insa cred ca tot ceva legat de intretinere e si atunci hiba tot la subcontractatul primariei trebuie gasita.
2. Secventa de galben inainte de verde a fost dezactivata deoarece era o tampenie. Inainte nu erau cutii hidramate, acum sunt tiptronice, ambreiaje hidraulice etc. nu mai necesita "pregatiri" la bagatul in viteza.
3. G.I. inseamna "Atentie! Vei ceda trecerea tuturor participantilor la trafic ce au acest drept, indiferent de categoria lor". Un galben nu are cum sa fie un rosu. D`asta, cand se instaleaza astfel de secvente, la auto nu se mai instaleaza TOATA unitatea semaforica si doar o lampa. Acolo unde e instalata TOATA unitatea, e o tampenie, cineva n-a gandit SAU se lucreaza la monitorizarea zonei pt aplicarea sistemului de semaforizare totala. D`aia cand se instaleaza unitati noi, se lasa cam 2-3 sapt in G.I. pt monitorizare ...
4. Situatiile descrise atat de mine cat si de tine sunt inevitabile in viata de zi cu zi ale Bucurestiului, s-au intamplat ieri, se intampla acum si se vor intampla si maine pt ca asta e karma Nu pot fi evitate decat daca faci trotuare suspendate si bulevarde subterane )))
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Nightwolf
Revin si arat faptul ca nu cunosti deloc legea. Faptul ca ai scris ceea ce ai scris denota faptul ca tu de la Decret incoa` nu ai mai deschis o carte de legislatie rutiera si nu ai mai facut niciun chestionar sa vezi daca depasesti 22 de puncte (controlul din 2 in 2 ani la reguli de circulatie ar trebui sa fie REintrodus, parerea mea). Procesul de "judecare" de care tu spui este de fapt un proces de "constatare" in baza probatoriului administrat (declaratiile scrise = mijl. de proba, avariile auto = mijl. de proba) in urma caruia "cascheta de la birou" ia o decizie cu caracter CONTRAVENTIONAL. Pentru ce trebuie cercetata o cauza contraventionala? Nu iti convine, o contesti. PESTE TOT IN LUMEA ASTA asa e. Dar nu, noua ne place interpretarea Sa vedem cine e mai tare! Se numeste O.U.G. 195/2002 modificata si republicata + H.G. 1391/2002 privin Regulamentul de aplicare al O.U.G. 195/2002 MR. Avem cea mai lejera legislatie rutiera din toata EU. Nu avem tribunale decizionale ale politiei cum sunt in toate tarile astea din Vest despre care ne tot place sa vorbim si sa ne intrebam "cat mai avem pana acolo" Pai daca MAINE am ajunge ACOLO, s-ar umple draq tara de puscarii ... Geezz...
Gata? Putem incheia polemica? AM inteles, tie nu iti place militia, militia nu e interesata de tine. Alte subiecte pertinente putem discuta? Nu de alta dar oricum o dai, n-ai dreptate, nici castig de cauza si nici cunostinta in domeniu. Atat asta cat si cel al cercetarii propriu-zise a unui accident de circulatie grav, nu o tamponare banala in care Gogu imi zgarie bara sau imi da dauna totala la masina pe prostia mea ... Exista RCA si CASCO pt asa ceva ....
Mircea G wrote:
Pina sa raspunda colegul si sa ma faca ....
Ideea este ca legile sint facute de parca soferii sint dusmanii poporului . Nimic in sprijinul lor , totul pt a face " sex " cu ei ...
"Judecarea "unui accident de catre politie si verdictul stabilit de catre " cascheta " la birou : " esti vinovat " , aberanta . Adica politistul ma face infractor si daca vreau dreptate sa dau eu statul in judecata ...Pai asta este cea mai simpla cale spre abuzuri ..
Pina la urma vorbim de agent constatator sau agent judecator ?
...................
Stiu ca aici sintem zmei si pusi fata in fata cu cascheta , ne tremura grisinele , dar eu zic ca un pic de " nerv " n-ar strica in relatia cu astia .
Revin si arat faptul ca nu cunosti deloc legea. Faptul ca ai scris ceea ce ai scris denota faptul ca tu de la Decret incoa` nu ai mai deschis o carte de legislatie rutiera si nu ai mai facut niciun chestionar sa vezi daca depasesti 22 de puncte (controlul din 2 in 2 ani la reguli de circulatie ar trebui sa fie REintrodus, parerea mea). Procesul de "judecare" de care tu spui este de fapt un proces de "constatare" in baza probatoriului administrat (declaratiile scrise = mijl. de proba, avariile auto = mijl. de proba) in urma caruia "cascheta de la birou" ia o decizie cu caracter CONTRAVENTIONAL. Pentru ce trebuie cercetata o cauza contraventionala? Nu iti convine, o contesti. PESTE TOT IN LUMEA ASTA asa e. Dar nu, noua ne place interpretarea Sa vedem cine e mai tare! Se numeste O.U.G. 195/2002 modificata si republicata + H.G. 1391/2002 privin Regulamentul de aplicare al O.U.G. 195/2002 MR. Avem cea mai lejera legislatie rutiera din toata EU. Nu avem tribunale decizionale ale politiei cum sunt in toate tarile astea din Vest despre care ne tot place sa vorbim si sa ne intrebam "cat mai avem pana acolo" Pai daca MAINE am ajunge ACOLO, s-ar umple draq tara de puscarii ... Geezz...
Gata? Putem incheia polemica? AM inteles, tie nu iti place militia, militia nu e interesata de tine. Alte subiecte pertinente putem discuta? Nu de alta dar oricum o dai, n-ai dreptate, nici castig de cauza si nici cunostinta in domeniu. Atat asta cat si cel al cercetarii propriu-zise a unui accident de circulatie grav, nu o tamponare banala in care Gogu imi zgarie bara sau imi da dauna totala la masina pe prostia mea ... Exista RCA si CASCO pt asa ceva ....
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Mircea G
Normal ca incheiem , dar nu este vorba de polemica , ceva cu politia sau chiar dvs personal ...este vorba de sistem . Imi pare rau ca n-ati inteles , eu legile le stiu si ma supun ( chiar daca nu-mi plac ) dar aici am judecat " la limita " pt a arata aberatia lor .
Normal ca incheiem , dar nu este vorba de polemica , ceva cu politia sau chiar dvs personal ...este vorba de sistem . Imi pare rau ca n-ati inteles , eu legile le stiu si ma supun ( chiar daca nu-mi plac ) dar aici am judecat " la limita " pt a arata aberatia lor .
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Nightwolf
DEPARTE de mine gandul ca ai avea ceva cu mine ) Tre` sa fiu nebun sa cred asa ceva sau picat in cap din cosmos. Frustrarea contra sistemului o am si eu, crede-ma, dar am incerca sa ma "mulez" dupa el cat am putut de bine pt ca atunci cand semnez un act sa nu las loc la interpretare sau contestatie. Gandeste-te ca, de aprox. 5 ani, cam tot ce moare in Bucurestiul asta, din acc de circulate, trece prin manuta mea (aprox. 85% din mortile violente prin accident de circulatie). In tot acest timp, atat eu cat si echipa din care fac parte (aprox. 4 oameni) si care ne ocupam EXCLUSIV de cercetarea la fata locului, atunci, imediat si nu de actele procedurale ulterioare, am avut 2 (doua) reclamatii: una din partea unui parinte care a spus ca am musamalizat accidentul fiului sau si ca de fapt fiul sau a fost omorat pentru ca ASA STIE EL ca in urma cu un an i s-a stricat lui masina in acelasi loc si asta a fost un ssemn divin, si a doua pentru faptul ca nu am gasit niste sosete ale victimei la fata locului, care sosete nici nu cred ca le avea in picioare, si ca le-am furat . Pt aman2 ne-am plimbat pe la Parchet, am stat in anchete etc. PT ca asta e mersul lucrurilor in tara asta. Si stii ce e cel mai nostim? Ca dupa ce s-au solutionat ambele cazuri nici nu putem sa-i dam in judecata pt calomnie deoarece Legea Suprema prevede ca drept fundamental al cetateanului, sa fie reclamagiu
Mircea G wrote:
Normal ca incheiem , dar nu este vorba de polemica , ceva cu politia sau chiar dvs personal ...este vorba de sistem . Imi pare rau ca n-ati inteles , eu legile le stiu si ma supun ( chiar daca nu-mi plac ) dar aici am judecat " la limita " pt a arata aberatia lor .
DEPARTE de mine gandul ca ai avea ceva cu mine ) Tre` sa fiu nebun sa cred asa ceva sau picat in cap din cosmos. Frustrarea contra sistemului o am si eu, crede-ma, dar am incerca sa ma "mulez" dupa el cat am putut de bine pt ca atunci cand semnez un act sa nu las loc la interpretare sau contestatie. Gandeste-te ca, de aprox. 5 ani, cam tot ce moare in Bucurestiul asta, din acc de circulate, trece prin manuta mea (aprox. 85% din mortile violente prin accident de circulatie). In tot acest timp, atat eu cat si echipa din care fac parte (aprox. 4 oameni) si care ne ocupam EXCLUSIV de cercetarea la fata locului, atunci, imediat si nu de actele procedurale ulterioare, am avut 2 (doua) reclamatii: una din partea unui parinte care a spus ca am musamalizat accidentul fiului sau si ca de fapt fiul sau a fost omorat pentru ca ASA STIE EL ca in urma cu un an i s-a stricat lui masina in acelasi loc si asta a fost un ssemn divin, si a doua pentru faptul ca nu am gasit niste sosete ale victimei la fata locului, care sosete nici nu cred ca le avea in picioare, si ca le-am furat . Pt aman2 ne-am plimbat pe la Parchet, am stat in anchete etc. PT ca asta e mersul lucrurilor in tara asta. Si stii ce e cel mai nostim? Ca dupa ce s-au solutionat ambele cazuri nici nu putem sa-i dam in judecata pt calomnie deoarece Legea Suprema prevede ca drept fundamental al cetateanului, sa fie reclamagiu
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Siguranta rutiera
shoppy
Hai sa povestesc si eu ultimul episod de "f.uck you very much" pe care l-au primit azi multi imrpeuna cu mine de la politie:
Orele 16, Viilor cu Rahova, vin de pe Viilor dinspre Filaret, nu merge stopu, da-i injuraturi, blocaj cu tot tacamul, tramvaie, etc, dar se merge, asa, cate 2-3 masini la minut, mai am vreo 5 masini cand sirene, logic, ambulanta mai lipsea, in oglinda pe contrasens o masina de politie, super a venit politia sa dirijeze, se rezolva imediat, teapa, era o coloana cu alcatuirea:
- duba de politie, impecabila, stralucitoare, de-a dreptul linsa, girofaruri si sirena pornite
- un Volkswagen Jetta negru, si asta lins, cu avariile puse, nici un alt semn sau girofar, si fara numere de inmatriculae! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !!!!!! ! ! !
- alta duba de politie, linsa si asta, cu girofarurile si sirena pornita
Depasesc pe contrasens cu viteza maxima si spatiu cam 1m intre ele, se infig in intersectie cu duba din fata cu claxonul specific politiei utilizat in disperare si pana la urma reusesc sa treaca.
Acum stau si ma gandesc cat de mare e diferenta intre ala din Jetta si noi astialalti de isi permite sa mearga fara numar si cu 2 dube ca excorta, cine-i ala si de unde atata graba de nu se mai tine cont de nimic, base sau vreunu prea important nu putea sa fie ca nu cred ca face careva Jetta blindate, nu am decat 2 teorii (mai contribuiti si voi daca mai aveti):
- smecheru **** care intarzie la aeroport si si-a tras un Jetta chel (lux nene, cand toti ghertoii au Passat chel de 105cp, mai smecher sunt eu in Bora 130cp full + leather, dar astai alta discutie) dar care nu are inca numere de inmatriculare, da nu suporta nici sa mearga cu duba nici sa-i dea aia niste numere rosii, sau de MAI, sau de CD, ca oricum fix tot aia e
- spionu **** care are numere dar trebuie sa se deplaseze si foarte repede dar si incognito, ca altfel ne invadeaza Corea de Nord
Ce se intampla daca dadea ala fara numere peste mine? Sareau toti politistii din dubele alea sa dea declaratie ca defapt ala avea nustiuce numere? Scoteau niste numere din porbagaj si le montau pe loc?
Hai sa povestesc si eu ultimul episod de "f.uck you very much" pe care l-au primit azi multi imrpeuna cu mine de la politie:
Orele 16, Viilor cu Rahova, vin de pe Viilor dinspre Filaret, nu merge stopu, da-i injuraturi, blocaj cu tot tacamul, tramvaie, etc, dar se merge, asa, cate 2-3 masini la minut, mai am vreo 5 masini cand sirene, logic, ambulanta mai lipsea, in oglinda pe contrasens o masina de politie, super a venit politia sa dirijeze, se rezolva imediat, teapa, era o coloana cu alcatuirea:
- duba de politie, impecabila, stralucitoare, de-a dreptul linsa, girofaruri si sirena pornite
- un Volkswagen Jetta negru, si asta lins, cu avariile puse, nici un alt semn sau girofar, si fara numere de inmatriculae! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !!!!!! ! ! !
- alta duba de politie, linsa si asta, cu girofarurile si sirena pornita
Depasesc pe contrasens cu viteza maxima si spatiu cam 1m intre ele, se infig in intersectie cu duba din fata cu claxonul specific politiei utilizat in disperare si pana la urma reusesc sa treaca.
Acum stau si ma gandesc cat de mare e diferenta intre ala din Jetta si noi astialalti de isi permite sa mearga fara numar si cu 2 dube ca excorta, cine-i ala si de unde atata graba de nu se mai tine cont de nimic, base sau vreunu prea important nu putea sa fie ca nu cred ca face careva Jetta blindate, nu am decat 2 teorii (mai contribuiti si voi daca mai aveti):
- smecheru **** care intarzie la aeroport si si-a tras un Jetta chel (lux nene, cand toti ghertoii au Passat chel de 105cp, mai smecher sunt eu in Bora 130cp full + leather, dar astai alta discutie) dar care nu are inca numere de inmatriculare, da nu suporta nici sa mearga cu duba nici sa-i dea aia niste numere rosii, sau de MAI, sau de CD, ca oricum fix tot aia e
- spionu **** care are numere dar trebuie sa se deplaseze si foarte repede dar si incognito, ca altfel ne invadeaza Corea de Nord
Ce se intampla daca dadea ala fara numere peste mine? Sareau toti politistii din dubele alea sa dea declaratie ca defapt ala avea nustiuce numere? Scoteau niste numere din porbagaj si le montau pe loc?
- Mircea G
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Siguranta rutiera
andrei11
# Nightwolf
Cine a facut / aprobat / conceput / executat / a fost cu ideea rezolvarii primelor 2 intersectii din imediata vecinatate a noului pasaj CFR din zona "Delfinului" ? Chiar nu se puteau gandi la altceva ? E cumva un test de perspicacitate pe care ni-l ofera primaria bucuresteana ?
Astept cu sufletul la gura cum rezolvi dpdv legal cele 2 situatii. Oricum e de rasu - plansu ce e acolo !
# Nightwolf
Cine a facut / aprobat / conceput / executat / a fost cu ideea rezolvarii primelor 2 intersectii din imediata vecinatate a noului pasaj CFR din zona "Delfinului" ? Chiar nu se puteau gandi la altceva ? E cumva un test de perspicacitate pe care ni-l ofera primaria bucuresteana ?
Astept cu sufletul la gura cum rezolvi dpdv legal cele 2 situatii. Oricum e de rasu - plansu ce e acolo !
Sepya.jpg (96.81 KB; downloaded 4334 times)
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Siguranta rutiera
danutzu_2910
In opinia mea, pentru intersectia D-na Ghica / Heliade intre Vii, sunt 2 variante ca sa fie OK:
- ori se inlocuieste "cedeaza trecerea de pe sensul Heliade intre Vii (din partea de jos a desenului, cu drum cu prioritate si semn aditional
- ori se reconfigureaza intersectie, ceva mai logic, cu prioritate pe directia D-na Ghica si cedeaza trecerea ptr restul strazilor.
La cealalta intersectie trebuie sa dispara 2 semnne de cedeza trecerea, si, in opinia mea sa ramana cum a fost pana acum, cedeaza sa aiba cei care vin de pe str Ciocarliei.
Parerea mea....
In opinia mea, pentru intersectia D-na Ghica / Heliade intre Vii, sunt 2 variante ca sa fie OK:
- ori se inlocuieste "cedeaza trecerea de pe sensul Heliade intre Vii (din partea de jos a desenului, cu drum cu prioritate si semn aditional
- ori se reconfigureaza intersectie, ceva mai logic, cu prioritate pe directia D-na Ghica si cedeaza trecerea ptr restul strazilor.
La cealalta intersectie trebuie sa dispara 2 semnne de cedeza trecerea, si, in opinia mea sa ramana cum a fost pana acum, cedeaza sa aiba cei care vin de pe str Ciocarliei.
Parerea mea....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Siguranta rutiera
andrei11
Problema este alta.
Ne e clar tuturor cum trebuie sa fie prioritatile in cele 2 intersectii.
Cine [BIP]( ) a aprobat semnelecare sunt acum acolo ?
# Nightwolf, vrem rezolvarea acestor 2 intersectii cu legea in mana. Care cum are prioritate si de ce ?
Problema este alta.
Ne e clar tuturor cum trebuie sa fie prioritatile in cele 2 intersectii.
Cine [BIP]( ) a aprobat semnelecare sunt acum acolo ?
# Nightwolf, vrem rezolvarea acestor 2 intersectii cu legea in mana. Care cum are prioritate si de ce ?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Siguranta rutiera
danutzu_2910
Prioritatile se stabilesc in functie de "necesitati"
Nu e lege pentru asta....
"Cine [BIP]( ) a aprobat semnele care sunt acum acolo ? "
S-ar putea ca asa sa fi fost in caietul de sarcini, deci o "minte creata" a pus semnele pe hartie... si n-a mai intrebat pe nimeni...
Cum se rezolva?... Cum ne-a invatat Nightwolf...
Petitie... min 30 zile wait....
Prioritatile se stabilesc in functie de "necesitati"
Nu e lege pentru asta....
"Cine [BIP]( ) a aprobat semnele care sunt acum acolo ? "
S-ar putea ca asa sa fi fost in caietul de sarcini, deci o "minte creata" a pus semnele pe hartie... si n-a mai intrebat pe nimeni...
Cum se rezolva?... Cum ne-a invatat Nightwolf...
Petitie... min 30 zile wait....
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Cine are prioritate?
cornel001
De anu nou cand ma duc iar in Germania o sa le zic la nemti ca sunt tampiti si ca ar trebui sa ceara lectii romanilor despre cum se face o treaba ca lumea. Mai ales ca aparent acolo automatele sunt mai raspandite ca la noi (deh bogatii naibii au mai multi bani decat noi).
PS tre sa le arat si fazele de mai sus cu cedeaza. Saracii cred ca nu au auzit pana acum de noua inventie, or sa fie sigur excitati. Desi sincer cred ca si ai nostrii s-au prostit. Se cred in boom economic si au pus semnul de prioritate. Pana acum unde era semnul de cedeaza se facea economie la semnul de prioritate. Cred ca asta e inventie romaneasca de care sa fim mandrii ? Sau e importata de la vreo tara partenera din Africa ?
Nightwolf wrote:
2. Secventa de galben inainte de verde a fost dezactivata deoarece era o tampenie. Inainte nu erau cutii hidramate, acum sunt tiptronice, ambreiaje hidraulice etc. nu mai necesita "pregatiri" la bagatul in viteza.
De anu nou cand ma duc iar in Germania o sa le zic la nemti ca sunt tampiti si ca ar trebui sa ceara lectii romanilor despre cum se face o treaba ca lumea. Mai ales ca aparent acolo automatele sunt mai raspandite ca la noi (deh bogatii naibii au mai multi bani decat noi).
PS tre sa le arat si fazele de mai sus cu cedeaza. Saracii cred ca nu au auzit pana acum de noua inventie, or sa fie sigur excitati. Desi sincer cred ca si ai nostrii s-au prostit. Se cred in boom economic si au pus semnul de prioritate. Pana acum unde era semnul de cedeaza se facea economie la semnul de prioritate. Cred ca asta e inventie romaneasca de care sa fim mandrii ? Sau e importata de la vreo tara partenera din Africa ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Siguranta rutiera
andrei11
Precizez ca astazi am fost pe jos pe acolo, stau bine cu capul si nu consum bauturi alcoolice in timpul zilei !
Si mi-am pierdut oarecum vremea ca am stat si am observat "fenomenul" pe indelete.
Precizez ca astazi am fost pe jos pe acolo, stau bine cu capul si nu consum bauturi alcoolice in timpul zilei !
Si mi-am pierdut oarecum vremea ca am stat si am observat "fenomenul" pe indelete.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Siguranta rutiera
Nightwolf
Mai... prima e exact ce spuneam eu cu prioritizarea unui viraj "la stanga" in deficienta directiei "inainte" DAR asta insesmna ca fluxul superioar sa nu aiba indicator, iar cel inferioara sa aiba "oprire" .. CT-ul ala aferent relatiei "din dreapta" e ok ... Cat priveste in spatele pietii, nu care-cumva e str. Ciocarila acolo, cu parcu ala mic in mijloc? Daca da, insesamna ca nu au facut decat sa dirijeze o intersectie care era nedirijata, anyway, se aplica EXCLUSIV, de dreapta acolo ... o prostie ...
Aprobarea sistematizarii a avut=o Brigada ... nush care este factorul, o sa fac maine o intrebare daca ma vad cu baietii si iti dau un raspuns ..
andrei11 wrote:
# Nightwolf
Cine a facut / aprobat / conceput / executat / a fost cu ideea rezolvarii primelor 2 intersectii din imediata vecinatate a noului pasaj CFR din zona "Delfinului" ? Chiar nu se puteau gandi la altceva ? E cumva un test de perspicacitate pe care ni-l ofera primaria bucuresteana ?
Astept cu sufletul la gura cum rezolvi dpdv legal cele 2 situatii. Oricum e de rasu - plansu ce e acolo !
Mai... prima e exact ce spuneam eu cu prioritizarea unui viraj "la stanga" in deficienta directiei "inainte" DAR asta insesmna ca fluxul superioar sa nu aiba indicator, iar cel inferioara sa aiba "oprire" .. CT-ul ala aferent relatiei "din dreapta" e ok ... Cat priveste in spatele pietii, nu care-cumva e str. Ciocarila acolo, cu parcu ala mic in mijloc? Daca da, insesamna ca nu au facut decat sa dirijeze o intersectie care era nedirijata, anyway, se aplica EXCLUSIV, de dreapta acolo ... o prostie ...
Aprobarea sistematizarii a avut=o Brigada ... nush care este factorul, o sa fac maine o intrebare daca ma vad cu baietii si iti dau un raspuns ..
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Cine are prioritate?
Nightwolf
Este o totala aberatie ceea ce spui tu aici. O sa-ti ofer raspunsul de tip BASIC INSTINCT pe care il ofer tuturor care ridica problema cum o ridici tu --> nu-ti convine sa conduci in RO, muta-te in Germania. Galbenul dupa rosu era o tampenie si punct. Favoriza producerea accidentelor grave pentru cei care veneau lansati si ziceau ca pana intra ei in intersectie se face verde si nu mai reduceau. Si cu astas am incheiat discutia. Comparatia cu Germania nu isi are rostul. Nu aici, nu acum, niciodata!
P.S.: Si da, sunt sarcastic, flegmatic si cum vrei tu sa spui. Si stii de ce? Pentru ca daca intr-o intersectie care ar fi sistematizata cum zici tu, ai face accident care s-ar solda cu nemurirea vesnica a 1 sau mai multi, decizia SEACA pe care ti-as tranti-o in fata cum ca ai trecut pe GALBEN desi nu aveai dreptul, te-ar nemultumi enorm. In Germania se face puscarie 6 luni pe preventiv, data de politist. In Romania se face 24h + eventual 29 de zile.
E buna asta, exista ..... L 134 parca din 2010 privind apelarea abuziva a nr. 112. Ce urgenta era sa sune acolo? Nu de alta DAR 112 = SNUAU = Sistemul National Unic de Anuntare a URGENTELOR ....
cornel001 wrote:Nightwolf wrote:
2. Secventa de galben inainte de verde a fost dezactivata deoarece era o tampenie. Inainte nu erau cutii hidramate, acum sunt tiptronice, ambreiaje hidraulice etc. nu mai necesita "pregatiri" la bagatul in viteza.
De anu nou cand ma duc iar in Germania o sa le zic la nemti ca sunt tampiti si ca ar trebui sa ceara lectii romanilor despre cum se face o treaba ca lumea. Mai ales ca aparent acolo automatele sunt mai raspandite ca la noi (deh bogatii naibii au mai multi bani decat noi).
PS tre sa le arat si fazele de mai sus cu cedeaza. Saracii cred ca nu au auzit pana acum de noua inventie, or sa fie sigur excitati. Desi sincer cred ca si ai nostrii s-au prostit. Se cred in boom economic si au pus semnul de prioritate. Pana acum unde era semnul de cedeaza se facea economie la semnul de prioritate. Cred ca asta e inventie romaneasca de care sa fim mandrii ? Sau e importata de la vreo tara partenera din Africa ?
Este o totala aberatie ceea ce spui tu aici. O sa-ti ofer raspunsul de tip BASIC INSTINCT pe care il ofer tuturor care ridica problema cum o ridici tu --> nu-ti convine sa conduci in RO, muta-te in Germania. Galbenul dupa rosu era o tampenie si punct. Favoriza producerea accidentelor grave pentru cei care veneau lansati si ziceau ca pana intra ei in intersectie se face verde si nu mai reduceau. Si cu astas am incheiat discutia. Comparatia cu Germania nu isi are rostul. Nu aici, nu acum, niciodata!
P.S.: Si da, sunt sarcastic, flegmatic si cum vrei tu sa spui. Si stii de ce? Pentru ca daca intr-o intersectie care ar fi sistematizata cum zici tu, ai face accident care s-ar solda cu nemurirea vesnica a 1 sau mai multi, decizia SEACA pe care ti-as tranti-o in fata cum ca ai trecut pe GALBEN desi nu aveai dreptul, te-ar nemultumi enorm. In Germania se face puscarie 6 luni pe preventiv, data de politist. In Romania se face 24h + eventual 29 de zile.
Mircea G wrote:
Trebuia sa va notati toate datele si sa sunati la 112 .
E buna asta, exista ..... L 134 parca din 2010 privind apelarea abuziva a nr. 112. Ce urgenta era sa sune acolo? Nu de alta DAR 112 = SNUAU = Sistemul National Unic de Anuntare a URGENTELOR ....
📖 Pagination options