Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2494 posts, 538048 views
📖 Pagination options
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
DocOctavius
Pentru ca Salrom exportă sarea noastră gemă pentru deszăpeziri în franța și anglia ca să supraviețuiască. Toți au vrut sare mai albă și au cumpărăt grecească de la import, după care acum caută tot sare oceanică, de unde ocean la noi? Daca vroiai produs românesc trebuie să scrie "Salrom" ca fabricant.
Pentru ca Salrom exportă sarea noastră gemă pentru deszăpeziri în franța și anglia ca să supraviețuiască. Toți au vrut sare mai albă și au cumpărăt grecească de la import, după care acum caută tot sare oceanică, de unde ocean la noi? Daca vroiai produs românesc trebuie să scrie "Salrom" ca fabricant.
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
LArSON
Se lucreaza de trei zile la intersectia cu Campia Libertatii. S-a pus deja sina pe jumatatea dinspre Titan.
Se lucreaza de trei zile la intersectia cu Campia Libertatii. S-a pus deja sina pe jumatatea dinspre Titan.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
@Nightwolf:
Sine de tramvai n-am fabricat niciodata (cu exceptia 'tzaglelor' alora numite OR- Otelul Rosu...)
Sine de CF ar fi trebuit sa fabricam la Combinatul Siderurgic Calarasi...dar a decedat impuscatul inainte de termen...si s-a jefuit tot...
De la linia 41 incoace, toata sina de tramvai s-a importat din vest, inainte vreme se importa din est...
Majoritatea cantitatilor a venit de la cei trei 'mari', VoestAlpine, CorusRail, timisorenii...deh mai 'snobi' de la Krupp...
@Nightwolf:
Sine de tramvai n-am fabricat niciodata (cu exceptia 'tzaglelor' alora numite OR- Otelul Rosu...)
Sine de CF ar fi trebuit sa fabricam la Combinatul Siderurgic Calarasi...dar a decedat impuscatul inainte de termen...si s-a jefuit tot...
De la linia 41 incoace, toata sina de tramvai s-a importat din vest, inainte vreme se importa din est...
Majoritatea cantitatilor a venit de la cei trei 'mari', VoestAlpine, CorusRail, timisorenii...deh mai 'snobi' de la Krupp...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ale noastre sau sub licenta ? E o intrebare serioasa.
subway guru wrote:
Sine de CF ar fi trebuit sa fabricam la Combinatul Siderurgic Calarasi...dar a decedat impuscatul inainte de termen...si s-a jefuit tot...
Ale noastre sau sub licenta ? E o intrebare serioasa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Ale noastre...ce licenta???...ca e standard UIC...totul e sa-ti reuseasca sa nimeresti si 'retzeta' de otel...
Ale noastre...ce licenta???...ca e standard UIC...totul e sa-ti reuseasca sa nimeresti si 'retzeta' de otel...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ma indoiesc ca erau ale noastre. O sa-ti scriu ceva pe MP ca sa nu fim total off topic. Daca consideri ca e de interes, poate sa apara si pe forum.
...totul e sa-ti reuseasca sa nimeresti si 'retzeta' de otel...
Aha, aici e unul din cele 2 puncte pe "i".
Ca mai e un "i" fara punct.
Ma indoiesc ca erau ale noastre. O sa-ti scriu ceva pe MP ca sa nu fim total off topic. Daca consideri ca e de interes, poate sa apara si pe forum.
...totul e sa-ti reuseasca sa nimeresti si 'retzeta' de otel...
Aha, aici e unul din cele 2 puncte pe "i".
Ca mai e un "i" fara punct.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Nightwolf
Deci se confirma ca suntem atat de retardati incat nici sina de CF sau tramvai nu suntem in stare sa producem in "marile combinate" ale noastre ... dar otel producem ....
subway guru wrote:
@Nightwolf:
Sine de tramvai n-am fabricat niciodata (cu exceptia 'tzaglelor' alora numite OR- Otelul Rosu...)
Sine de CF ar fi trebuit sa fabricam la Combinatul Siderurgic Calarasi...dar a decedat impuscatul inainte de termen...si s-a jefuit tot...
De la linia 41 incoace, toata sina de tramvai s-a importat din vest, inainte vreme se importa din est...
Majoritatea cantitatilor a venit de la cei trei 'mari', VoestAlpine, CorusRail, timisorenii...deh mai 'snobi' de la Krupp...
Deci se confirma ca suntem atat de retardati incat nici sina de CF sau tramvai nu suntem in stare sa producem in "marile combinate" ale noastre ... dar otel producem ....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
E mai complicat decat atat...spre exemplu, in jurul nostru produceau sina polonezii, cehii, ucrainienii...dar incet, incet, in Europa au ramas doar trei producatori...Anglo-francezii de la Corus, austriecii de la VoestAlpine si nemtii de la Krupp...globalizarea...
E mai complicat decat atat...spre exemplu, in jurul nostru produceau sina polonezii, cehii, ucrainienii...dar incet, incet, in Europa au ramas doar trei producatori...Anglo-francezii de la Corus, austriecii de la VoestAlpine si nemtii de la Krupp...globalizarea...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Nightwolf
Nu e vb de globalizare aia SG ... e vb de monopol al pietei ... mascat prin trei producatori ... basic economics prin eludarea legii mascat Legii EU evident
P.S. Efectul de globalizare a cazut ieri cand faraonii aia n-au ajuns la niciun acord la CEE ... macar atat ... mai avem o sansa
Nu e vb de globalizare aia SG ... e vb de monopol al pietei ... mascat prin trei producatori ... basic economics prin eludarea legii mascat Legii EU evident
P.S. Efectul de globalizare a cazut ieri cand faraonii aia n-au ajuns la niciun acord la CEE ... macar atat ... mai avem o sansa
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
mradulescu
Treaba e un pic mai complicata......
In primul rand, ca sa faci o prodictie de calitate (sine de cale ferata, in cazul nostru), iti trebuie atat furnizori de calitate pentru otel, cat si investitii mari in tehnologii de asigurarea calitatii (printre care si defectoscopie...)
Apoi, cumparatorii de cale ferata sunt in general legal de investitii publice (oriunde prin zona..) asa ca sunt si alte interese...transanationale...
Deci nu vad rostul unei umflari a pieptului rrromanesc cu privire la capacitatea de a produce IN MOD EFICIENT sine de cale ferata, mai ales ca pe la noi lipsesc multe lucruri necesare...
Dar am dat-o in off-topic - sorry
Treaba e un pic mai complicata......
In primul rand, ca sa faci o prodictie de calitate (sine de cale ferata, in cazul nostru), iti trebuie atat furnizori de calitate pentru otel, cat si investitii mari in tehnologii de asigurarea calitatii (printre care si defectoscopie...)
Apoi, cumparatorii de cale ferata sunt in general legal de investitii publice (oriunde prin zona..) asa ca sunt si alte interese...transanationale...
Deci nu vad rostul unei umflari a pieptului rrromanesc cu privire la capacitatea de a produce IN MOD EFICIENT sine de cale ferata, mai ales ca pe la noi lipsesc multe lucruri necesare...
Dar am dat-o in off-topic - sorry
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Ba e ilustrarea vie a globalizarii...in care rechinul cel mare haleste toti pestisorii...fara granite si bariere...ca e 'libera concurenta' la...halit!
Iar noi suntem doar ca in cantecelul fratilor Grigoriu:
De dimineata 'langa' lac, pescarul amator...
O viata intreaga m-am intrebat cum se poate pescui 'pe langa lac', dar acum am priceput...
Ba e ilustrarea vie a globalizarii...in care rechinul cel mare haleste toti pestisorii...fara granite si bariere...ca e 'libera concurenta' la...halit!
Iar noi suntem doar ca in cantecelul fratilor Grigoriu:
De dimineata 'langa' lac, pescarul amator...
O viata intreaga m-am intrebat cum se poate pescui 'pe langa lac', dar acum am priceput...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
mradulescu
OFF TOPIC - Dam vina aiurea pe globalizare pentru incapacitatea "nationala" - OFF TOPIC
subway guru wrote:
Ba e ilustrarea vie a globalizarii...in care rechinul cel mare haleste toti pestisorii...fara granite si bariere...ca e 'libera concurenta' la...halit!
Iar noi suntem doar ca in cantecelul fratilor Grigoriu:
De dimineata 'langa' lac, pescarul amator...
OFF TOPIC - Dam vina aiurea pe globalizare pentru incapacitatea "nationala" - OFF TOPIC
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Gresesti, daca ar fi intrat in productie fabricatia de sina la Calarasi n-ar fi fost nici-o minune, ca nu era asa o mare chestie, dar ar fi murit cu glorie in lipsa 'afilierii' la unul din cei trei 'mari rechini'...
Exemplele Dacia si Aro iti spun ceva?
Sau Saab si Volvo?
Si ce treaba are cu batutul nationalist cu caramida-n piept???
Gresesti, daca ar fi intrat in productie fabricatia de sina la Calarasi n-ar fi fost nici-o minune, ca nu era asa o mare chestie, dar ar fi murit cu glorie in lipsa 'afilierii' la unul din cei trei 'mari rechini'...
Exemplele Dacia si Aro iti spun ceva?
Sau Saab si Volvo?
Si ce treaba are cu batutul nationalist cu caramida-n piept???
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
linia 69
Sa nu uitam ca mai trebuiesc plantati si noii stalpi pentru sustinerea retelei. Din cate am vazut fundatiile pentru ei sunt executate.
Sa nu uitam ca mai trebuiesc plantati si noii stalpi pentru sustinerea retelei. Din cate am vazut fundatiile pentru ei sunt executate.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)
•
Choose destination