Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1395591 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Eu tin minte ca pe vremea suprematiei ivelor vedeam tren tras si pe bretea la Eroilor si la Brancoveanu... rareori si la Unirii... Pe bretelele astea mai intra de ce nu si drezine, ca la Victoriei 1 si 2 si altele, drezine care n-are nici un rost sa vina in afara orarului de circulatie tocmai din depou de la Ialomitei sau Pantelimon ca sa schimbe consumabilele gen surse de lumina intre Universitate si Mosilor.
George wrote:
Sunt de acord in principiu si sunt sigur ca voi, proiectantii, vedeti chestiunea mult mai bine decat "noi", nespecialistii de pe margine...
Dar ma intreb care este frecventa in practica a folosirii acestor bretele...
Eu tin minte ca pe vremea suprematiei ivelor vedeam tren tras si pe bretea la Eroilor si la Brancoveanu... rareori si la Unirii... Pe bretelele astea mai intra de ce nu si drezine, ca la Victoriei 1 si 2 si altele, drezine care n-are nici un rost sa vina in afara orarului de circulatie tocmai din depou de la Ialomitei sau Pantelimon ca sa schimbe consumabilele gen surse de lumina intre Universitate si Mosilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
andrei11
Nu mai confundati bretelele cu linia 3, 4 si asa mai departe. Bretelele schimba sensurile de circulatie in caz de nevoie / in alte situatii ( intretinererea de noapte, drezinele la care s-a facut referire ).
# 133 313 mai logica este aceasta schema. Oricum breteaua este lunga cam cat o statie de metrou. Nu ai loc de 3 linii. 3 linii faci intr-un loc mai lat, de exemplu din Piata Iancului si pana-n Pantelimon.
Am desenat breteaua in acest fel tinand cont ca linia de legatura M 5 / M 7 nu poate fi pozitionata decat intr-un unic mod si de faptul ca la Universitate vom avea o incrucisare in "X". Chestia cu Universitatea ma pot insela, dar din cauza liniei de legatura M 5 / M 7 de la Mosilor trebuie sa avem ceva si la Universitate.
In continuare, ce avem noi aici ?
Noi aici avem asa :
-2 linii de tramvai, care daca le bagam in pamant devin 2 linii de metrou
- 2 benzi de circulatie "inguste", cred ca au 2,5 metri ( daca le bagam in pamant avem 2 peroane laterale )
- Mai "furam" un metru din fiecare trotuar, deci peroanele le facem de 3,5 metri.
Acum liniile de tramvai le ducem in laterale si rezulta, la nivelul metroului o statie cu peron central de 7 metri latime.
Nici nu e nevoie de stalpi pe mijloc si mai e loc si de peretii mulati.
Nu mai confundati bretelele cu linia 3, 4 si asa mai departe. Bretelele schimba sensurile de circulatie in caz de nevoie / in alte situatii ( intretinererea de noapte, drezinele la care s-a facut referire ).
# 133 313 mai logica este aceasta schema. Oricum breteaua este lunga cam cat o statie de metrou. Nu ai loc de 3 linii. 3 linii faci intr-un loc mai lat, de exemplu din Piata Iancului si pana-n Pantelimon.
modificare.jpg (41.9 KB; downloaded 2393 times)
Am desenat breteaua in acest fel tinand cont ca linia de legatura M 5 / M 7 nu poate fi pozitionata decat intr-un unic mod si de faptul ca la Universitate vom avea o incrucisare in "X". Chestia cu Universitatea ma pot insela, dar din cauza liniei de legatura M 5 / M 7 de la Mosilor trebuie sa avem ceva si la Universitate.
In continuare, ce avem noi aici ?
varianta 5.jpg (143.1 KB; downloaded 2385 times)
Noi aici avem asa :
-2 linii de tramvai, care daca le bagam in pamant devin 2 linii de metrou
- 2 benzi de circulatie "inguste", cred ca au 2,5 metri ( daca le bagam in pamant avem 2 peroane laterale )
- Mai "furam" un metru din fiecare trotuar, deci peroanele le facem de 3,5 metri.
Acum liniile de tramvai le ducem in laterale si rezulta, la nivelul metroului o statie cu peron central de 7 metri latime.
Nici nu e nevoie de stalpi pe mijloc si mai e loc si de peretii mulati.
Varianta P.M..jpg (50.77 KB; downloaded 2329 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Daca e sau nu e nevoie de stalpi pe mijloc...decid inginerii de rezistenta...
Daca e sau nu e nevoie de stalpi pe mijloc...decid inginerii de rezistenta...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
S-a rezolvat
Iti dai seama ca ce am facut eu e o simpla schita, de aceea nu apar si vestibule, etc, etc.
Numai asa, sa ne facem o idee cum ar putea sa arate statia.
S-a rezolvat
Iti dai seama ca ce am facut eu e o simpla schita, de aceea nu apar si vestibule, etc, etc.
Numai asa, sa ne facem o idee cum ar putea sa arate statia.
cu stalp.jpg (54.28 KB; downloaded 2278 times)
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
mradulescu
Nu e chiar asa de complicat... ideea e ca investitorul sa fie deschis.... ca solutii tehnice se gasesc.
subway guru wrote:
Daca e sau nu e nevoie de stalpi pe mijloc...decid inginerii de rezistenta...
Nu e chiar asa de complicat... ideea e ca investitorul sa fie deschis.... ca solutii tehnice se gasesc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
@andrei11:
Iti dai seama ca toata lumea e constienta ca noi doar ne 'jucam' si noi pe aici un pic...doar nu facem rau nimanui...
@andrei11:
Iti dai seama ca toata lumea e constienta ca noi doar ne 'jucam' si noi pe aici un pic...doar nu facem rau nimanui...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
telvanni
Citez din articolul postat de subway guru mai sus
Eu nu musc asta. Se vede si in filmulet, este o scara normala de santier (pe schela). Si pe scara blocului daca faci un pas gresit poti sa-ti strici vreo componenta (articulatie, oase samd).
Dar deh, suna mai spectaculos asa cum o zice ziaristul.
Citez din articolul postat de subway guru mai sus
În lipsa lifturilor, pentru a coborî în subteran, muncitorii sunt nevoiți să folosească o scară metalică îngustă și destul de periculoasă în cazul în care fac un pas greșit.
Eu nu musc asta. Se vede si in filmulet, este o scara normala de santier (pe schela). Si pe scara blocului daca faci un pas gresit poti sa-ti strici vreo componenta (articulatie, oase samd).
Dar deh, suna mai spectaculos asa cum o zice ziaristul.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
DocOctavius
Dar ce or vrea ăștia, lifturi funcționale în mijlocul șantierului pentru accesul persoanelor cu dizabilități motorice ca să se angajeze fierari în scaun cu rotile? Nu cred eu să fi fost vreun muncitor care să care cimentul în sac pe scările alea. Lifturile de șantier se montează când sunt greutăți de cărat și nu se poate ajunge cu macaraua la ele, iar la câte goluri tehnologice sunt la Academie să-mi spună ăla la ce nivel nu poate ajunge.
Dar ce or vrea ăștia, lifturi funcționale în mijlocul șantierului pentru accesul persoanelor cu dizabilități motorice ca să se angajeze fierari în scaun cu rotile? Nu cred eu să fi fost vreun muncitor care să care cimentul în sac pe scările alea. Lifturile de șantier se montează când sunt greutăți de cărat și nu se poate ajunge cu macaraua la ele, iar la câte goluri tehnologice sunt la Academie să-mi spună ăla la ce nivel nu poate ajunge.
- icee
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
icee
Senzational
Asa se practica in mass-media. Sa nu crezi ce scrie pe toti peretii.
Senzational
Asa se practica in mass-media. Sa nu crezi ce scrie pe toti peretii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Utilizator anonim
PM 100% FINALIZATI in toate statiile cu exceptia Parc Drumul Taberei si Raul Doamnei (ambele sunt la ~50%). De asemenea mai sunt de facut PM (si se lucreaza la ei) pe racordul cu Valea Ialomitei, zona de pe bulevard si curba.
PM 100% FINALIZATI in toate statiile cu exceptia Parc Drumul Taberei si Raul Doamnei (ambele sunt la ~50%). De asemenea mai sunt de facut PM (si se lucreaza la ei) pe racordul cu Valea Ialomitei, zona de pe bulevard si curba.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
In sfarsit ceva concret, cu sume, ca vazusem la televizor ca astea vin la gramada in 2013 si ma intrebam daca sunt baloane de sapun...
In sfarsit ceva concret, cu sume, ca vazusem la televizor ca astea vin la gramada in 2013 si ma intrebam daca sunt baloane de sapun...
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Slasher1985
Deci, Eroilor - Pantelimon se executa totul odata. Banuiesc ca si la acest tronson, si la M6, lucrarile vor incepe de fapt in 2014. Pana trec toate contestatiile, pana se da ordinul de incepere, etc. Dar asteptam de ceva vreme ceva oficial pe aceasta tema.
Deci, Eroilor - Pantelimon se executa totul odata. Banuiesc ca si la acest tronson, si la M6, lucrarile vor incepe de fapt in 2014. Pana trec toate contestatiile, pana se da ordinul de incepere, etc. Dar asteptam de ceva vreme ceva oficial pe aceasta tema.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
DocOctavius
Deci timp destul ca să ajungă TBM-urile în drumul taberei și odată întoarse la Academia Militară să poată să sape drept și frumos până în Pantelimon, fie sub bagheta Astaldi fie sub altă baghetă. Oricum profesioniștii merg cu TBM cu tot unde sunt "închiriați".
Later edit: Poate și omul să viseze nu? Chiar daca am înțeles că NU SE VA PLECA DE LA RĂZOARE!
Deci timp destul ca să ajungă TBM-urile în drumul taberei și odată întoarse la Academia Militară să poată să sape drept și frumos până în Pantelimon, fie sub bagheta Astaldi fie sub altă baghetă. Oricum profesioniștii merg cu TBM cu tot unde sunt "închiriați".
Later edit: Poate și omul să viseze nu? Chiar daca am înțeles că NU SE VA PLECA DE LA RĂZOARE!
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Din punct de vedere tehnic asa ar fi frumos. Dar din punct de vedere economic sunt tronsoane adjudecate diferit, baniii sunt altii, nu se amesteca. Daca pana acum s-a adjudecat numai pana la Opera asa ramane. De acolo se vor lansa spre Pantelimon. Sau poate tocmai invers.
Din punct de vedere tehnic asa ar fi frumos. Dar din punct de vedere economic sunt tronsoane adjudecate diferit, baniii sunt altii, nu se amesteca. Daca pana acum s-a adjudecat numai pana la Opera asa ramane. De acolo se vor lansa spre Pantelimon. Sau poate tocmai invers.
📖 Pagination options