Topic: Ikarus 415T
1714 posts, 566995 views
📖 Pagination options
- MelkCool
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
MelkCool
# 5230, # 5131, # 5227 si # 5141, la Terminalul Piata Sudului
# 5230, # 5131, # 5227 si # 5141, la Terminalul Piata Sudului
IMG_2963.jpg (150.78 KB; downloaded 3644 times)
IMG_2964.jpg (165.27 KB; downloaded 3600 times)
IMG_2965.jpg (155.09 KB; downloaded 3617 times)
IMG_2966.jpg (141.16 KB; downloaded 3605 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
5189,5198 si 5184 pe linia 66.
http://www.youtube.com/watch?v=fx10kCWp9nE&list=UUsJwz3hzhLDNt4osFxCOQDw&index=2&feature=plcp
5198-66,24.10.2012 by axel4955, on Flickr
5184-66,24.10.2012 by axel4955, on Flickr
5189,5198 si 5184 pe linia 66.
http://www.youtube.com/watch?v=fx10kCWp9nE&list=UUsJwz3hzhLDNt4osFxCOQDw&index=2&feature=plcp
5198-66,24.10.2012 by axel4955, on Flickr
5184-66,24.10.2012 by axel4955, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
06.11.2012. >>Intersectia: Calea Plevnei cu strazile Constantin Noica si Mircea Vulcanescu.
5154,5170,5250,5260,5269,5272,5273,5275,5276,5292(salutari soferitei ),5298 si 5299 in actiune.
5154-85,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5170-85,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5250-93,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5260-96,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5269-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5272-93,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5273-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5275-93,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5276-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5292-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5298-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5299-96,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
06.11.2012. >>Intersectia: Calea Plevnei cu strazile Constantin Noica si Mircea Vulcanescu.
5154,5170,5250,5260,5269,5272,5273,5275,5276,5292(salutari soferitei ),5298 si 5299 in actiune.
5154-85,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5170-85,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5250-93,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5260-96,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5269-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5272-93,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5273-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5275-93,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5276-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5292-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5298-62,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
5299-96,06.11.2012 by axel4955, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
09.11.2012.
Depoul Vatra Luminoasa: 5185
Depoul Berceni: 5142,5202,5240,5241,5244 si 5246
5185-92,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5142-73,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5202-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5240-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5241-74,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5244-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5246-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
09.11.2012.
Depoul Vatra Luminoasa: 5185
Depoul Berceni: 5142,5202,5240,5241,5244 si 5246
5185-92,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5142-73,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5202-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5240-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5241-74,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5244-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
5246-77,09.11.2012 by axel4955, on Flickr
- andreicfr
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
5212 si 5218 pe linia 97 la Polizu vazute de la etajul 3 al facultatii mele . De precizat faptul ca 5218 era sigilat in depoul Bucurestii Noi la inceputul acestei toamne, dar a fost reparat intre timp.
5212 si 5218 pe linia 97 la Polizu vazute de la etajul 3 al facultatii mele . De precizat faptul ca 5218 era sigilat in depoul Bucurestii Noi la inceputul acestei toamne, dar a fost reparat intre timp.
DSC_1366.jpg (147.23 KB; downloaded 3041 times)
DSC_1368.jpg (182.44 KB; downloaded 3061 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
Observ ca si 5218 are 2 scaune de pe unul din fostele autobuze Ikarus 260 care a avut scaune din plastic.
La Depoul B.N. sunt: 5215,5222 si 5218 cu aceste scaune.
La Depoul Bujoreni este 5271 cu aceste scaune si 5273 >> cu scaune de DAF .
Observ ca si 5218 are 2 scaune de pe unul din fostele autobuze Ikarus 260 care a avut scaune din plastic.
La Depoul B.N. sunt: 5215,5222 si 5218 cu aceste scaune.
La Depoul Bujoreni este 5271 cu aceste scaune si 5273 >> cu scaune de DAF .
- Alex Avram
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
- Tom
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Tom
Pentru ca topicul despre mentenanta e inchis si nu vreau sa ma bag peste decizia moderatorilor, voi scrie aici legat de troleibuzele Ik415T.
Am mers lunea trecuta cu mai multe troleibuze intr'o zi. Unul dintre ele cu care am mers de doua ori a fost 5274. Cred ca a avut recent un RK sau ceva pentru ca arata bine, doar masca din fata se vede ca a fost carpita.
Interiorul arata si el bine si era caldura in el, poate cam prea mare, insa a fost ok. De la Universitate, m-am urcat intr'un troleibuz de la Vatra Luminoasa. Si acela parea destul de ok, caldura era ceva mai subtire, insa afisajele erau terminate. Arata intr'adevar linia 70, dar dupa ora ziceai ca s'a oprit timpul undeva dimineata. Totusi am fost placut surprins ca am reusit sa ajung la timp folosind troleibuze, ca si de faptul ca a fost foarte liber in acea zi prin oras. La intoarcere am luat un 79, la care si acolo nu mergea ceasul. Doar unul sau doua din cele 7 troleibuze cu care am mers a fost Irisbus, restul erau Ik415T. Chiar daca sunt mai vechi, cele de la Vatra Luminoasa mi se par mai prost intretinute.
Ce m-a enervat insa este ca in 90% din mijloacele de transport cu care am circulat in ziua aia si din vreo 10, 7 au fost troleibuze, nu am reusit sa validez. Imi tot aparea mesajul ala cu "Repetati validarea la acelasi aparat.", pana am ajuns la concluzia unui prieten: "daca ai abonament lunar, ce #### mea mai validezi?"
Pentru ca topicul despre mentenanta e inchis si nu vreau sa ma bag peste decizia moderatorilor, voi scrie aici legat de troleibuzele Ik415T.
Am mers lunea trecuta cu mai multe troleibuze intr'o zi. Unul dintre ele cu care am mers de doua ori a fost 5274. Cred ca a avut recent un RK sau ceva pentru ca arata bine, doar masca din fata se vede ca a fost carpita.
Interiorul arata si el bine si era caldura in el, poate cam prea mare, insa a fost ok. De la Universitate, m-am urcat intr'un troleibuz de la Vatra Luminoasa. Si acela parea destul de ok, caldura era ceva mai subtire, insa afisajele erau terminate. Arata intr'adevar linia 70, dar dupa ora ziceai ca s'a oprit timpul undeva dimineata. Totusi am fost placut surprins ca am reusit sa ajung la timp folosind troleibuze, ca si de faptul ca a fost foarte liber in acea zi prin oras. La intoarcere am luat un 79, la care si acolo nu mergea ceasul. Doar unul sau doua din cele 7 troleibuze cu care am mers a fost Irisbus, restul erau Ik415T. Chiar daca sunt mai vechi, cele de la Vatra Luminoasa mi se par mai prost intretinute.
Ce m-a enervat insa este ca in 90% din mijloacele de transport cu care am circulat in ziua aia si din vreo 10, 7 au fost troleibuze, nu am reusit sa validez. Imi tot aparea mesajul ala cu "Repetati validarea la acelasi aparat.", pana am ajuns la concluzia unui prieten: "daca ai abonament lunar, ce #### mea mai validezi?"
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
bercenicity
Zona optima de pozitionat cardul este pe cele cinci arce de cerc de deasupra discului negru; il apropii rapid de zona, il lasi sa-si faca treaba si gata. Cu strategia asta n-am avut probleme si nici nu mai e nevoie sa-l scot din portofel... ca e trist ca trebuie sa faci scheme din-astea la validare e partea a doua...
Zona optima de pozitionat cardul este pe cele cinci arce de cerc de deasupra discului negru; il apropii rapid de zona, il lasi sa-si faca treaba si gata. Cu strategia asta n-am avut probleme si nici nu mai e nevoie sa-l scot din portofel... ca e trist ca trebuie sa faci scheme din-astea la validare e partea a doua...
📖 Pagination options