Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1395518 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Eu m-am prins... si trebuie sa ma tin bine. Dar nu stiu de ce or sa se prinda riveranii ca sa poata sa iasa din case... Ce latime se estimeaza pentru latimea statiei din perete mulat in perete mulat daca asa se va lucra? Ca sa ne amintim despre ce locatie e vorba...
http://maps.google.com/?ll=44.440127,26 ... 5,,0,12.61
Eu m-am prins... si trebuie sa ma tin bine. Dar nu stiu de ce or sa se prinda riveranii ca sa poata sa iasa din case... Ce latime se estimeaza pentru latimea statiei din perete mulat in perete mulat daca asa se va lucra? Ca sa ne amintim despre ce locatie e vorba...
http://maps.google.com/?ll=44.440127,26 ... 5,,0,12.61
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
andrei11
Asta-i culmea, daca te-ai prins spune, suntem pe forum si nu la NATO secretosi pana-n maduva oaselor. Oricum o sa ma joc putin si o sa fac si o schita ( evident ). Pereti mulati ? Ce pereti mulati ? Fara pereti mulati ca am pornit de la premisa fara demolari.
Te rog sa-ti exprimi ideea.
Exact, acesta-i locul. Daca pui un vagon de IVA hăis pe stradă, de- a curmezisul cum ar veni, cred ca nu incape. Toata lumea sper ca stie ca un vagon IVA are 20 metri.
Asta-i culmea, daca te-ai prins spune, suntem pe forum si nu la NATO secretosi pana-n maduva oaselor. Oricum o sa ma joc putin si o sa fac si o schita ( evident ). Pereti mulati ? Ce pereti mulati ? Fara pereti mulati ca am pornit de la premisa fara demolari.
Te rog sa-ti exprimi ideea.
Exact, acesta-i locul. Daca pui un vagon de IVA hăis pe stradă, de- a curmezisul cum ar veni, cred ca nu incape. Toata lumea sper ca stie ca un vagon IVA are 20 metri.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Slasher1985
@bercenicity
Mai poti posta te rog un link catre mai vechiul filmulet cu traseul M5? Cred ca am ratat ocazia sa-l vad prima data cand a fost postat. Multumesc anticipat.
@bercenicity
Mai poti posta te rog un link catre mai vechiul filmulet cu traseul M5? Cred ca am ratat ocazia sa-l vad prima data cand a fost postat. Multumesc anticipat.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Si se va lucra exclusiv in subteran pentru o statie care da "nicaieri"...? Cam mare efortul... Daca se elimina 55 si 311 (care se suprapun) din ecuatie statia da fix... nicaieri! Accesul (probabil unic) se subintelege ca va ocupa o bucata din ograda facultatii de instalatii, pe trotuare il exclud din start.
Si se va lucra exclusiv in subteran pentru o statie care da "nicaieri"...? Cam mare efortul... Daca se elimina 55 si 311 (care se suprapun) din ecuatie statia da fix... nicaieri! Accesul (probabil unic) se subintelege ca va ocupa o bucata din ograda facultatii de instalatii, pe trotuare il exclud din start.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
andrei11
Nu exclusiv, ca iti mai trebuie un TBM sa sapi peronul si nu ai pe unde sa-l introduci. Mai ales ca trebuie sa fie cu un cap taietor mai mare de 6,5 metri diametru.
Pur si simplu se aplica tehnologia de la statiile Dristor 1 sau Parc Bazilescu, cu mentiunea ca tunelul il duci pe sub cladiri in asa fel incat peronul sa fie strict sub partea carosabila. ( deci la sapaturi sa nu afectezi trotuarele ).
Evident statie de adancime, NSS - ul minim 25 metri. ( adica cota liniei ).
Oricum voi face o schita sa vad cam cum iese. Parerea mea, avand in vedere ca trotuarul are vreo 4 metri acolo, tunelul nu intra sub cladiri decat cu vreo 2 metri - 2 metri si jumatate maxim.
Ce zici ? Cred ca o sa ma buşească guru "la greu" dar eu tot nu ma las pana nu gasesc solutia. Repet, merg pe principiul "fara demolari".
Statia "da" nicaieri, dar ce sa-i faci daca "Traianul" nu are nici 500 metri pana-n "Mosilor" ?
Nu exclusiv, ca iti mai trebuie un TBM sa sapi peronul si nu ai pe unde sa-l introduci. Mai ales ca trebuie sa fie cu un cap taietor mai mare de 6,5 metri diametru.
Pur si simplu se aplica tehnologia de la statiile Dristor 1 sau Parc Bazilescu, cu mentiunea ca tunelul il duci pe sub cladiri in asa fel incat peronul sa fie strict sub partea carosabila. ( deci la sapaturi sa nu afectezi trotuarele ).
Evident statie de adancime, NSS - ul minim 25 metri. ( adica cota liniei ).
Oricum voi face o schita sa vad cam cum iese. Parerea mea, avand in vedere ca trotuarul are vreo 4 metri acolo, tunelul nu intra sub cladiri decat cu vreo 2 metri - 2 metri si jumatate maxim.
Ce zici ? Cred ca o sa ma buşească guru "la greu" dar eu tot nu ma las pana nu gasesc solutia. Repet, merg pe principiul "fara demolari".
Statia "da" nicaieri, dar ce sa-i faci daca "Traianul" nu are nici 500 metri pana-n "Mosilor" ?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Se va amortiza statia asta la Sf. Cuvios Asteapta...
P.S. Ce sa mai caute sub cladiri, se ingusteaza peronul 2 metri si asa in statia asta va cobori doar austrul, care probabil va veni dispre strada Austrului... Si se va numi.... Mihai Viteazul... ca sa stie lumea din start din ce categorie face parte.
Se va amortiza statia asta la Sf. Cuvios Asteapta...
P.S. Ce sa mai caute sub cladiri, se ingusteaza peronul 2 metri si asa in statia asta va cobori doar austrul, care probabil va veni dispre strada Austrului... Si se va numi.... Mihai Viteazul... ca sa stie lumea din start din ce categorie face parte.
- bercenicity
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
E facut chiar foarte ingrijit, dar am impresia ca intre Piata Iancului si Delfinului va fi o singura statie iar Delfinului este usor translatata catre fostul Electroaparataj. Ce am spus eu acum e la nivelul de barfa, dar stiti cum e, nu iese fum fara foc.
Din clip vad ca sunt scoase statile Matasari si Rosetti care evident nu se vor mai face. Deci clipul nu e asa de vechi. Iar statia intermediara intre Mosilor si Iancului e exact unde ne-a spus si #guru ca se va construi.
Bine, nu am mai specificat si "aventura" cu B-dul Ghencea, asta se subantelegea.
E facut chiar foarte ingrijit, dar am impresia ca intre Piata Iancului si Delfinului va fi o singura statie iar Delfinului este usor translatata catre fostul Electroaparataj. Ce am spus eu acum e la nivelul de barfa, dar stiti cum e, nu iese fum fara foc.
Din clip vad ca sunt scoase statile Matasari si Rosetti care evident nu se vor mai face. Deci clipul nu e asa de vechi. Iar statia intermediara intre Mosilor si Iancului e exact unde ne-a spus si #guru ca se va construi.
Bine, nu am mai specificat si "aventura" cu B-dul Ghencea, asta se subantelegea.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
bercenicity
Ar fi o mare prostie; Piata Sudului - Aparatorii Patriei reloaded
andrei11 wrote:
E facut chiar foarte ingrijit, dar am impresia ca intre Piata Iancului si Delfinului va fi o singura statie iar Delfinului este usor translatata catre fostul Electroaparataj. Ce am spus eu acum e la nivelul de barfa, dar stiti cum e, nu iese fum fara foc.
Ar fi o mare prostie; Piata Sudului - Aparatorii Patriei reloaded
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
andrei11
Piata Sudului - Aparatori = aproape 1,8 km fara nici o "intermediara".
Iancului - Delfinului ( trasa mai spre Electroaparataj ) = 1,5 km, cu o intermediara ar rezulta vreo 750 metri intre statii ( intre accese si mai putin ). Mi se pare rezonabil.
Am facut o schita pentru statia propusa in dreptul Facultatii de Instalatii si iata ce a rezultat. Scara este destul de corecta !
Piata Sudului - Aparatori = aproape 1,8 km fara nici o "intermediara".
Iancului - Delfinului ( trasa mai spre Electroaparataj ) = 1,5 km, cu o intermediara ar rezulta vreo 750 metri intre statii ( intre accese si mai putin ). Mi se pare rezonabil.
Am facut o schita pentru statia propusa in dreptul Facultatii de Instalatii si iata ce a rezultat. Scara este destul de corecta !
Fac de instalatii.jpg (47.35 KB; downloaded 2118 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Works fine for me. Si nu stiu de ce dar ma astept ca si Mosilor sa fie pe acelasi calapod.
Works fine for me. Si nu stiu de ce dar ma astept ca si Mosilor sa fie pe acelasi calapod.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
@andrei11:
de ce nu incerci sa incepi de la o 'solutie clasica'???...si acolo e ca la...Favorit...e statie plus bretea spre centru...
@133 313:
Mosilor...e pe alt 'calapod'...e statie de corespondenta cu M7!
@andrei11:
de ce nu incerci sa incepi de la o 'solutie clasica'???...si acolo e ca la...Favorit...e statie plus bretea spre centru...
@133 313:
Mosilor...e pe alt 'calapod'...e statie de corespondenta cu M7!
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Favorit e lux din punct de vedere al retelelor de deviat si al vecinatatilor imobile fata de Mosilor si Pache. Oricum din punct de vedere al traficului Pache se poate considera cu indulgenta inlocuit de Ferdinand+Matei Voievod caci eu nu vad trafic deviat pe Pache. Catre ce sa-l deviezi, o rigola si un trotuar? Daca zici ca se poate ca la Favorit eu te cred pe cuvant, doar ca eu nu reusesc sa vizualizez. In clasicul PM + TOP-DOWN nu realizez incotro o vor lua canalizarea si restul infrastructurii de utilitati. Desigur incep sa inteleg de ce se prefera proximitatea facultatii de instalatii, ocupa o bucata consistenta din frontul stradal si este mai "solida" decat restul imobilelor din zona. Dar asta cred ca este o problema de lasat la urma.
Ma gandesc la deblocarea zonei de discutii Eroilor-Pantelimon mai ales ca la televizor am auzit ca oficialii au zis ca s-ar incepe de la anul(?).
subway guru wrote:
@andrei11:
de ce nu incerci sa incepi de la o 'solutie clasica'???...si acolo e ca la...Favorit...e statie plus bretea spre centru...
@133 313:
Mosilor...e pe alt 'calapod'...e statie de corespondenta cu M7!
Favorit e lux din punct de vedere al retelelor de deviat si al vecinatatilor imobile fata de Mosilor si Pache. Oricum din punct de vedere al traficului Pache se poate considera cu indulgenta inlocuit de Ferdinand+Matei Voievod caci eu nu vad trafic deviat pe Pache. Catre ce sa-l deviezi, o rigola si un trotuar? Daca zici ca se poate ca la Favorit eu te cred pe cuvant, doar ca eu nu reusesc sa vizualizez. In clasicul PM + TOP-DOWN nu realizez incotro o vor lua canalizarea si restul infrastructurii de utilitati. Desigur incep sa inteleg de ce se prefera proximitatea facultatii de instalatii, ocupa o bucata consistenta din frontul stradal si este mai "solida" decat restul imobilelor din zona. Dar asta cred ca este o problema de lasat la urma.
Ma gandesc la deblocarea zonei de discutii Eroilor-Pantelimon mai ales ca la televizor am auzit ca oficialii au zis ca s-ar incepe de la anul(?).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Nici-o 'problema' ne e de 'lasat in urma', trebuie toate puse in balantza...cu greutatea specifica respectiva...
Oricum...mai discutam...
Nici-o 'problema' ne e de 'lasat in urma', trebuie toate puse in balantza...cu greutatea specifica respectiva...
Oricum...mai discutam...
📖 Pagination options