Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1395419 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Asta era? Credeam ca este ceva legat de insemnarile in "culori gay" de la "rondul izvorului rece al statuii lui Balcescu" unse se intersecteaza Ferdinand cu Carol... peste care am dat absolut intamplator astazi apropo...
P.S. Hai ca mai trece metroul pe sub case, de-a dreptul, intre Republica si Antilopa, la o adancime minimala. Si problemele cu tasarile par a se fi terminat, au rasarit niste vile pe alocuri...
Asta era? Credeam ca este ceva legat de insemnarile in "culori gay" de la "rondul izvorului rece al statuii lui Balcescu" unse se intersecteaza Ferdinand cu Carol... peste care am dat absolut intamplator astazi apropo...
P.S. Hai ca mai trece metroul pe sub case, de-a dreptul, intre Republica si Antilopa, la o adancime minimala. Si problemele cu tasarile par a se fi terminat, au rasarit niste vile pe alocuri...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Legat de M5 si bulevardele Carol si Protopopescu ca tot a deschis Andrei11 discutia, eventualele statii vor avea peroane laterale?
subway guru wrote:
Toate cele bune...si inapoi la M5!
Legat de M5 si bulevardele Carol si Protopopescu ca tot a deschis Andrei11 discutia, eventualele statii vor avea peroane laterale?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
133 313
Super pozele, as vrea sa mai adaug ceva dar la discutii generale despre metrou.
andrei11 wrote:
Promit sa ma intorc la M 5, dar nu ma pot abtine, am desenele in sange, nu pot fara ele. Oricum nu voi mai continua pe tema Antilopa, "caz inchis"
Super pozele, as vrea sa mai adaug ceva dar la discutii generale despre metrou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
andrei11
Problema este urmatoarea :
1) Subway a fost categoric impotriva unui singur TBM urias de 14 - 15 metri diametru, adica a unui TBM "dublu" pentru ambele fire.
2) Tot subway a inclinat spre varianta folosirii a 2 TBM - uri "normale" si nu a unei sapaturi deschise. Sapatura deschisa presupune deviere de retele edilitare pe kilometri intregi.
3) Daca "vii" cu 2 TBM -uri normale si te decizi pentru o statie cu peroane laterale nu ca ar fi imposibil, dar e mai dificil pentru TBM - uri, practic iti trebuie o galerie deschisa de vreo 250 metri ( 120 metri statia propriuzisa plus minim vreo 60 metri de fiecare parte aproprierea celor 2 tunele ). Poate se opteaza pentru o statie cu peron central ingust si eventual fara stalpi pe mijloc. Statii fara stalpi pe mijloc sunt cu duiumul in strainatate, inclusiv noi avem 3 bucati.
Asta e parerea mea, desi si statiile cu peron lateral au farmecul lor...
Cine vrea Antilopa ne-am mutat intr-un loc mai adecvat
Problema este urmatoarea :
1) Subway a fost categoric impotriva unui singur TBM urias de 14 - 15 metri diametru, adica a unui TBM "dublu" pentru ambele fire.
2) Tot subway a inclinat spre varianta folosirii a 2 TBM - uri "normale" si nu a unei sapaturi deschise. Sapatura deschisa presupune deviere de retele edilitare pe kilometri intregi.
3) Daca "vii" cu 2 TBM -uri normale si te decizi pentru o statie cu peroane laterale nu ca ar fi imposibil, dar e mai dificil pentru TBM - uri, practic iti trebuie o galerie deschisa de vreo 250 metri ( 120 metri statia propriuzisa plus minim vreo 60 metri de fiecare parte aproprierea celor 2 tunele ). Poate se opteaza pentru o statie cu peron central ingust si eventual fara stalpi pe mijloc. Statii fara stalpi pe mijloc sunt cu duiumul in strainatate, inclusiv noi avem 3 bucati.
Asta e parerea mea, desi si statiile cu peron lateral au farmecul lor...
Cine vrea Antilopa ne-am mutat intr-un loc mai adecvat
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
A... fara barete. Daca se poate... La Foisorul de Foc nu vad sa fie un aflux de calatori urias de aceea ma gandeam la peroane mai inguste dar si laterale pentru ca tunelele sa nu o ia divergent (deci spre cladirile adiacente bulevardelor) in apropierea statiei ci convergent (spre axul drumului) chit ca statia iese mai lunga.
A... fara barete. Daca se poate... La Foisorul de Foc nu vad sa fie un aflux de calatori urias de aceea ma gandeam la peroane mai inguste dar si laterale pentru ca tunelele sa nu o ia divergent (deci spre cladirile adiacente bulevardelor) in apropierea statiei ci convergent (spre axul drumului) chit ca statia iese mai lunga.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Universitate - Iancului
andrei11
Sau o statie de genul "Aviatorilor" fara stalpii de mijloc, chiar cu un metru mai ingusta decat Aviatorilor. Sau de genul Basarab ( M 1 ). Oricum daca nu vrei sa demolezi spatiul este foarte limitat acolo.
In alta parte nici nu poti amplasa statia, ori acolo, ori putin mai spre Iancului pana-n scoala.
De aceea am spus ca daca vrei o statie intermediara nu ai decat 2 locuri extrem de apropiate unul de celalalt. Daca e s-o luam matematic jumatatea distantei Mosilor - Iancului e pe undeva pe la Pompieri, dar acolo este extrem de greu sa faci o statie. Evident cu un peron central extrem de ingust, fara stalpi pe mijloc sau 2 laterale, tot asa, inguste. Dar habar nu am cum poti face organizarea de santier la pompieri.
Sau o statie de genul "Aviatorilor" fara stalpii de mijloc, chiar cu un metru mai ingusta decat Aviatorilor. Sau de genul Basarab ( M 1 ). Oricum daca nu vrei sa demolezi spatiul este foarte limitat acolo.
In alta parte nici nu poti amplasa statia, ori acolo, ori putin mai spre Iancului pana-n scoala.
De aceea am spus ca daca vrei o statie intermediara nu ai decat 2 locuri extrem de apropiate unul de celalalt. Daca e s-o luam matematic jumatatea distantei Mosilor - Iancului e pe undeva pe la Pompieri, dar acolo este extrem de greu sa faci o statie. Evident cu un peron central extrem de ingust, fara stalpi pe mijloc sau 2 laterale, tot asa, inguste. Dar habar nu am cum poti face organizarea de santier la pompieri.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Sau putem sa reluam ideea peroanelor decalate... Un peron superingust si superlung, la prima jumatate opresc trenurile de la linia 1 si la a doua jumatate opresc trenurile de la linia 2. O superstatie de la Mosilor pana la Foisorul de Foc (strada Traian). Astfel fiecare jumatate neavand acces decat la una din linii se pot pune la nevoie si barete, excentic, la una din marginile peronului.
Edit. Imi cer mii de scuze pentru greseala de tipar din desen. Este biserica gReaca.
Sau putem sa reluam ideea peroanelor decalate... Un peron superingust si superlung, la prima jumatate opresc trenurile de la linia 1 si la a doua jumatate opresc trenurile de la linia 2. O superstatie de la Mosilor pana la Foisorul de Foc (strada Traian). Astfel fiecare jumatate neavand acces decat la una din linii se pot pune la nevoie si barete, excentic, la una din marginile peronului.
Edit. Imi cer mii de scuze pentru greseala de tipar din desen. Este biserica gReaca.
Decalat.jpg (24.22 KB; downloaded 2287 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Nu-mi dau seama despre ce 'pompieri' e vorba (Foisorul de Foc???), dar dupa mine pozitia ideala e la Facultatea de Instalatii pt Constructii (n-am zis ca trebuie sa ne gandim si la 'ai nostri', tanara generatie de constructori care sa puna 'umarul' la edificarea Romaniei Viitoare???)
P.S.
La schitele puse raspund tot aici...
In prima, punctul de intrare si toata curba e un pic mai la dreapta, in a doua, intrarea in curba e ok, iesirea tot asa un pic mai la dreapta...intrare/iesire venind dinspre Pantelimon, desi kilometrajul oficial e 'invers'...
Profilul longitudinal e 'in spinare de magar' cu punctul de maxim la intersectia cu Nicola Rosu.
Nu-mi dau seama despre ce 'pompieri' e vorba (Foisorul de Foc???), dar dupa mine pozitia ideala e la Facultatea de Instalatii pt Constructii (n-am zis ca trebuie sa ne gandim si la 'ai nostri', tanara generatie de constructori care sa puna 'umarul' la edificarea Romaniei Viitoare???)
P.S.
La schitele puse raspund tot aici...
In prima, punctul de intrare si toata curba e un pic mai la dreapta, in a doua, intrarea in curba e ok, iesirea tot asa un pic mai la dreapta...intrare/iesire venind dinspre Pantelimon, desi kilometrajul oficial e 'invers'...
Profilul longitudinal e 'in spinare de magar' cu punctul de maxim la intersectia cu Nicola Rosu.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Robert24
Eu tot nu inteleg de ce nu se alege pentru Elisabeta / Carol / Pache solutia U3-ului vienez, cu cele doua tunele, respectiv peroanele statiilor suprapuse?
Eu tot nu inteleg de ce nu se alege pentru Elisabeta / Carol / Pache solutia U3-ului vienez, cu cele doua tunele, respectiv peroanele statiilor suprapuse?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Pompierii sunt intre Facultatea de Instalatii si Matasari (ProTV).
http://maps.google.com/?ll=44.440169,26 ... .27,,0,2.6
Chiar in zona biserica greaca-rond pe trotuar sunt niste insemnari in "culori gay".
subway guru wrote:
Nu-mi dau seama despre ce 'pompieri' e vorba (Foisorul de Foc???), dar dupa mine pozitia ideala e la Facultatea de Instalatii pt Constructii (n-am zis ca trebuie sa ne gandim si la 'ai nostri', tanara generatie de constructori care sa puna 'umarul' la edificarea Romaniei Viitoare???)
P.S.
La schitele puse raspund tot aici...
In prima, punctul de intrare si toata curba e un pic mai la dreapta, in a doua, intrarea in curba e ok, iesirea tot asa un pic mai la dreapta...intrare/iesire venind dinspre Pantelimon, desi kilometrajul oficial e 'invers'...
Profilul longitudinal e 'in spinare de magar' cu punctul de maxim la intersectia cu Nicola Rosu.
Pompierii sunt intre Facultatea de Instalatii si Matasari (ProTV).
http://maps.google.com/?ll=44.440169,26 ... .27,,0,2.6
Chiar in zona biserica greaca-rond pe trotuar sunt niste insemnari in "culori gay".
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Pai se cumuleaza tasarile in plan vertical daca sunt suprapuse si nu paralele. Iar pe colt la intersectia Mosilor vechi cu Carol sunt niste blocsoare de 7-8 nivele, interbelice cred, de toata "frumusetea".
http://maps.google.com/?ll=44.437488,26 ... ,,0,-41.15
Robert24 wrote:
Eu tot nu inteleg de ce nu se alege pentru Elisabeta / Carol / Pache solutia U3-ului vienez, cu cele doua tunele, respectiv peroanele statiilor suprapuse?
Pai se cumuleaza tasarile in plan vertical daca sunt suprapuse si nu paralele. Iar pe colt la intersectia Mosilor vechi cu Carol sunt niste blocsoare de 7-8 nivele, interbelice cred, de toata "frumusetea".
http://maps.google.com/?ll=44.437488,26 ... ,,0,-41.15
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Robert24
Si pe Mariahilferstrasse in Viena nu sunt blocuri cu 6-7 etaje?
A, si e si mai ingusta decat Carol.
Si pe Mariahilferstrasse in Viena nu sunt blocuri cu 6-7 etaje?
A, si e si mai ingusta decat Carol.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Pai se prezinta ca si astea de la noi? Si sunt pozitionate ca si astea in zona cu risc seismic, adica au trecut prin ce au trecut astea de la noi?
Pai se prezinta ca si astea de la noi? Si sunt pozitionate ca si astea in zona cu risc seismic, adica au trecut prin ce au trecut astea de la noi?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Lasa casele, alea sunt, vrem nu vrem...
Prima intrebare ce se pune e...linii suprapuse in ce tehnologie de executie?...cut & cover cu pereti mulati, tunele 'gemene', tunel unic?...sau cum???
Lasa casele, alea sunt, vrem nu vrem...
Prima intrebare ce se pune e...linii suprapuse in ce tehnologie de executie?...cut & cover cu pereti mulati, tunele 'gemene', tunel unic?...sau cum???
📖 Pagination options