Topic: Discutii - Lucrari statia Brancusi
695 posts, 252858 views
📖 Pagination options
- budrom
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
budrom
Chiar daca poza este facuta in plina ceata...
SE VEDE CLAR CA AICI NU S-A MAI TURNAT NIMIC, DIN 26 OCT 2012.
Pacat!
Chiar daca poza este facuta in plina ceata...
SE VEDE CLAR CA AICI NU S-A MAI TURNAT NIMIC, DIN 26 OCT 2012.
Pacat!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
Utilizator anonim
Nu va impacientati daca nu este activitate prea mare ! Nu este prioritara statia pentru plecarea TBMurilor !
Nu va impacientati daca nu este activitate prea mare ! Nu este prioritara statia pentru plecarea TBMurilor !
- budrom
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
budrom
Stim ca urgentele pe drumul critic sunt Orizont si Parc, in ziua de azi.
Dar realizarea plafonului superior la V.A., ar putea rezolva eventual si lucrul pe zapada, pana la radier. Aceeasi situatie si la 34, Favorit.
(ma gandesc in special, la gerul de dupa o ninsoare - ceva probleme la betonul de turnat, dar si la drumurile impracticabile pt masinile ce aduc fierul/betonul/boltarii la AM/evacuarea pamant/etc)
Stim ca urgentele pe drumul critic sunt Orizont si Parc, in ziua de azi.
Dar realizarea plafonului superior la V.A., ar putea rezolva eventual si lucrul pe zapada, pana la radier. Aceeasi situatie si la 34, Favorit.
(ma gandesc in special, la gerul de dupa o ninsoare - ceva probleme la betonul de turnat, dar si la drumurile impracticabile pt masinile ce aduc fierul/betonul/boltarii la AM/evacuarea pamant/etc)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
andrei11
Parca ar ninge in Bucuresti ca in Siberia ! Poate sa fie viscol o saptamana maxim, eu nu tin minte sa fi durat ninsoarea asa, la nesfarsit mai multe zile incontinuu. Dupa parerea mea nici o problema daca va ninge. Au baietii utilaje sa o scoata din santier urgent.
Parca ar ninge in Bucuresti ca in Siberia ! Poate sa fie viscol o saptamana maxim, eu nu tin minte sa fi durat ninsoarea asa, la nesfarsit mai multe zile incontinuu. Dupa parerea mea nici o problema daca va ninge. Au baietii utilaje sa o scoata din santier urgent.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
DocOctavius
Ninsoarea poate pune mai multe probleme dacă se blochează în trafic tirurile cu bolțari pt TBM, dar pentru asta există stocuri. Problema în București nu e atât de cantitate de zăpadă cât de densitate de șoferi care nu știu cum să conducă în conditii de zăpadă pe carosabil. IMHO
Ninsoarea poate pune mai multe probleme dacă se blochează în trafic tirurile cu bolțari pt TBM, dar pentru asta există stocuri. Problema în București nu e atât de cantitate de zăpadă cât de densitate de șoferi care nu știu cum să conducă în conditii de zăpadă pe carosabil. IMHO
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
subway guru
Draga prietene, cu ceva intarziere...hai sa 'ma iau'...nu de tine...ci de cele afirmate de tine...
Azi, cu ocazia lansarii Filofteiei, m-am re-intalnit cu Dl ing Dan Sevastre (sef de santier la Semanatoarea, Titan...etc...si inca in activitate...)
Printre alte...amintiri 'din copilarie'...l-am 'chestionat':
Dane, stii ce zice 'pustimea', ca aici la Academia Militara s-au 'taraganat' lucrurile...cat zici tu ca a durat 'cea mai scurta' statie inainte-vreme?
Raspunsul lui 'scurt': TREI ANI! din care doi ani 'structura'...
Pai, zic eu, aici la Academie, de la prima cupa de Kelly si pana la ultima farama de radier a fost fix un an...din care trei luni...jet-grouting...si cel putin o luna-doua stagnare din cauza de ne-deviere cabluri Enel, iar santierul l-am inceput fara sa avem 'teritoriul' liber din cauza de 'demolari', iar 'astia' zic ca am 'lalait-o'...
La care mi-a raspuns oarecum 'enervat':
Bai, astia sunt 'tampiti', habar nu au despre ce vorbesc...
(scuze pentru transcript...dar e 'conform cu originalul'... )
Imi pare rau ca nu am avut un reportofon la indemana, sa-ti dau 'inregistrarea' si sa o poti asculta in fiecare seara, inainte de culcare...
Parerea sefului de santier de la Titan...versus...opinia ta! (ca pe mine, oricum vad ca nu ma crezi... )
Toate cele bune, nu o lua in nume de rau, doar doream sa-ti 'redau' o parere 'avizata', alta decat a mea si a ta!
sab wrote:
Pana la urma un dram de adevar este in ceea ce a spus...Pana in 1989 media statistica (iar o sa se ia subway guru de mine, dar asta este realitatea...) era 4km tunel dublu si 2 statii pe an.
Acum, dupa un an de la inceperea lucrarilor, putem "bifa" zero km si o singura statie gata la nivel de structura. Poate daca nu s-ar lucra la atatea statii deodata si daca s-ar fi lansat mai multe TBM-uri (pe vremuri nu se sapa un tronson cu un singur rand de scuturi si, ca atare, nu era nevoie sa fie toate statiile gata, se sapa pe bucati...), situatia ar fi cu totul alta.
Daca mai punem la socoteala si ca pana in 1989 se sapa la tarnacop si lopata si ca intre timp tehnica a evoluat (sper...), situatia de pe M5 nu este chiar imbucuratoare. Acum cu tehnica asta moderna nu mai este rentabil sa introduci multe utilaje de sapat...
Este adevarat ca nu se sapa constant in fiecare an 4km si nu se construiau in fiecare an 2 statii, dar pe medie, asa reiese... Era un ritm pe care putini il puteau "tine", se pare ca eram pe locul 2 in lume in acel moment. Doar la primul tronson (Semanatoarea-Timpuri noi, ritmul a fost de "doar" 2 km pe an, dar trebuie sa tinem cont ca eram la inceput si era excavatie deschisa. Mi-e greu sa cred ca la M5 se va respecta macar ritmul de la M1, adica sa fie gata in 2015 cu calatori.
Draga prietene, cu ceva intarziere...hai sa 'ma iau'...nu de tine...ci de cele afirmate de tine...
Azi, cu ocazia lansarii Filofteiei, m-am re-intalnit cu Dl ing Dan Sevastre (sef de santier la Semanatoarea, Titan...etc...si inca in activitate...)
Printre alte...amintiri 'din copilarie'...l-am 'chestionat':
Dane, stii ce zice 'pustimea', ca aici la Academia Militara s-au 'taraganat' lucrurile...cat zici tu ca a durat 'cea mai scurta' statie inainte-vreme?
Raspunsul lui 'scurt': TREI ANI! din care doi ani 'structura'...
Pai, zic eu, aici la Academie, de la prima cupa de Kelly si pana la ultima farama de radier a fost fix un an...din care trei luni...jet-grouting...si cel putin o luna-doua stagnare din cauza de ne-deviere cabluri Enel, iar santierul l-am inceput fara sa avem 'teritoriul' liber din cauza de 'demolari', iar 'astia' zic ca am 'lalait-o'...
La care mi-a raspuns oarecum 'enervat':
Bai, astia sunt 'tampiti', habar nu au despre ce vorbesc...
(scuze pentru transcript...dar e 'conform cu originalul'... )
Imi pare rau ca nu am avut un reportofon la indemana, sa-ti dau 'inregistrarea' si sa o poti asculta in fiecare seara, inainte de culcare...
Parerea sefului de santier de la Titan...versus...opinia ta! (ca pe mine, oricum vad ca nu ma crezi... )
Toate cele bune, nu o lua in nume de rau, doar doream sa-ti 'redau' o parere 'avizata', alta decat a mea si a ta!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
andrei11
Subway, discutia este usor deformata si nu inteleg de ce.
Colegul sab s-a referit la un aspect iar tu ai raspuns la alt subiect.
Deci cumva nu se pupă precizarea lui cu răspunsul tău.
Sa le luam pe rand
Dane, stii ce zice 'pustimea', ca aici la Academia Militara s-au 'taraganat' lucrurile
Ăsta e un fals in declaratii !
Ia uite ce spune sab
Acum, dupa un an de la inceperea lucrarilor, putem "bifa" zero km si o singura statie gata la nivel de structura
Deci eu intreb daca e frumos afara si mi s-a raspuns ca trenul nu are intarziere...
Raspunsul lui 'scurt': TREI ANI! din care doi ani 'structura'...
Iar intrebam de vreme si ni se raspunde ca intarzie trenul...
Pe vremea lui nea Nicu cam 3 ani dura o statie sa fie gata / gata. deci inclusiv cu prizele de 220 V in functiune, cu apa de la chiuveta si asa mai departe.
Ori pana sa ajungem la asa ceva la Academie mai e...
Pai, zic eu, aici la Academie, de la prima cupa de Kelly si pana la ultima farama de radier a fost fix un an...din care trei luni...jet-grouting...si cel putin o luna-doua stagnare din cauza de ne-deviere cabluri Enel, iar santierul l-am inceput fara sa avem 'teritoriul' liber din cauza de 'demolari', iar 'astia' zic ca am 'lalait-o'...
Teritoriu liber nu ati avut nici la Basarab, si acolo au fost demolari.... Cam cat a durat "Basarabul " in total ? Cu tot cu demolari, devieri retele, blablabla.
Precizez, nimeni, nici sab nu a spus ca la Academiei s-au lalait lucrurile. E o tehnica sa raspunzi cat intarzie un tren cand omu de intreaba daca ploua sau nu afara.
Bai, astia sunt 'tampiti', habar nu au despre ce vorbesc...
Asta e un raspuns de santier, deci hai sa ne delimitam de el. Santierul e cu regulile lui, forumul cu ale lui. Chestia cu tampitii sa ramana printre noroaie, buldozere si tot ce mai implica un santier.
Si acum sa revenim la subiect..
Constructia tronsonului de metrou Republica - Timpuri Noi a durat vreo 4 ani, nu ? ( cu tehnica rudimentara a anilor '80 ). Sa vedem cat va dura cu tehnica anilor 2012 - 2013 tronsonul Dr. Taberei - Eroilor. Pana una alta un racord. Adica un viitor racord. Daca e sa ma iau dupa calcule elementare daca eram "inainte'' prin dec 2016 cu siguranta ma plimb cu metroul in Dr. Taberei . Voi ati spus 31 Decembrie 2015. Atentie, mai aveti 1140 zile. Cronometrul din pacate nu se poate opri.
Subway, discutia este usor deformata si nu inteleg de ce.
Colegul sab s-a referit la un aspect iar tu ai raspuns la alt subiect.
Deci cumva nu se pupă precizarea lui cu răspunsul tău.
Sa le luam pe rand
Dane, stii ce zice 'pustimea', ca aici la Academia Militara s-au 'taraganat' lucrurile
Ăsta e un fals in declaratii !
Ia uite ce spune sab
Acum, dupa un an de la inceperea lucrarilor, putem "bifa" zero km si o singura statie gata la nivel de structura
Deci eu intreb daca e frumos afara si mi s-a raspuns ca trenul nu are intarziere...
Raspunsul lui 'scurt': TREI ANI! din care doi ani 'structura'...
Iar intrebam de vreme si ni se raspunde ca intarzie trenul...
Pe vremea lui nea Nicu cam 3 ani dura o statie sa fie gata / gata. deci inclusiv cu prizele de 220 V in functiune, cu apa de la chiuveta si asa mai departe.
Ori pana sa ajungem la asa ceva la Academie mai e...
Pai, zic eu, aici la Academie, de la prima cupa de Kelly si pana la ultima farama de radier a fost fix un an...din care trei luni...jet-grouting...si cel putin o luna-doua stagnare din cauza de ne-deviere cabluri Enel, iar santierul l-am inceput fara sa avem 'teritoriul' liber din cauza de 'demolari', iar 'astia' zic ca am 'lalait-o'...
Teritoriu liber nu ati avut nici la Basarab, si acolo au fost demolari.... Cam cat a durat "Basarabul " in total ? Cu tot cu demolari, devieri retele, blablabla.
Precizez, nimeni, nici sab nu a spus ca la Academiei s-au lalait lucrurile. E o tehnica sa raspunzi cat intarzie un tren cand omu de intreaba daca ploua sau nu afara.
Bai, astia sunt 'tampiti', habar nu au despre ce vorbesc...
Asta e un raspuns de santier, deci hai sa ne delimitam de el. Santierul e cu regulile lui, forumul cu ale lui. Chestia cu tampitii sa ramana printre noroaie, buldozere si tot ce mai implica un santier.
Si acum sa revenim la subiect..
Constructia tronsonului de metrou Republica - Timpuri Noi a durat vreo 4 ani, nu ? ( cu tehnica rudimentara a anilor '80 ). Sa vedem cat va dura cu tehnica anilor 2012 - 2013 tronsonul Dr. Taberei - Eroilor. Pana una alta un racord. Adica un viitor racord. Daca e sa ma iau dupa calcule elementare daca eram "inainte'' prin dec 2016 cu siguranta ma plimb cu metroul in Dr. Taberei . Voi ati spus 31 Decembrie 2015. Atentie, mai aveti 1140 zile. Cronometrul din pacate nu se poate opri.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
133 313
Nu vreau sa fiu rau dar in vremurile alea un santier de statie de metrou nu era conditionat/restrictionat de traficul rutier de suprafata decorat cu gipane... Nici nu era acelasi volum de trafic si prin unele locuri nici nu ajunsesera apa curenta, canalul si gazele ca sa stai sa le deviezi. Vreau sa spun ca portiunea Republica-Antilopa a venit pentru locuitorii zonei inaintea apei, canalului sau gazelor in curte. Metrou pe sub strazi, nu cu asfalt, nu cu beton rutier, nu cu balast, nu cu piatra cubica ci cu BOLOVANI DE RAU, strazi pe care mergeau in special carutele deoarece restul se rupea in doua. Erau alte vremuri, oamenii asteptau cu sufletul la gura metroul, nu generatia a 6-a de limuzine germane... Incearca sa iti imaginezi cum ar arata statia Orizont in anii 80. As vrea sa spun ca ar fi disparut din cladirile din zona dar de fapt statia aia nici nu s-ar fi construit atunci si nici alte cateva. In anii 80 de asemenea pariez ca PLS ar fi fost in cu totul alt loc si cu tot deranjul pentru locuitori nimeni nu s-ar fi plans. Pentru ca oricum nu i-ar fi pasat nimanui. De asemenea este de purtat o discutie despre ce putere are interesul personal in ziua de azi fata de anii 80. Iar daca intram si in subiectul finantarii... Iar daca vorbim de realizarea statiilor deja ma enervez pentru ca iau Republica la picior de fiecare data cand merg la Bombardier.
andrei11 wrote:
Constructia tronsonului de metrou Republica - Timpuri Noi a durat vreo 4 ani, nu ? ( cu tehnica rudimentara a anilor '80 ). Sa vedem cat va dura cu tehnica anilor 2012 - 2013 tronsonul Dr. Taberei - Eroilor. Pana una alta un racord. Adica un viitor racord. Daca e sa ma iau dupa calcule elementare daca eram "inainte'' prin dec 2016 cu siguranta ma plimb cu metroul in Dr. Taberei . Voi ati spus 31 Decembrie 2015. Atentie, mai aveti 1140 zile. Cronometrul din pacate nu se poate opri.
Nu vreau sa fiu rau dar in vremurile alea un santier de statie de metrou nu era conditionat/restrictionat de traficul rutier de suprafata decorat cu gipane... Nici nu era acelasi volum de trafic si prin unele locuri nici nu ajunsesera apa curenta, canalul si gazele ca sa stai sa le deviezi. Vreau sa spun ca portiunea Republica-Antilopa a venit pentru locuitorii zonei inaintea apei, canalului sau gazelor in curte. Metrou pe sub strazi, nu cu asfalt, nu cu beton rutier, nu cu balast, nu cu piatra cubica ci cu BOLOVANI DE RAU, strazi pe care mergeau in special carutele deoarece restul se rupea in doua. Erau alte vremuri, oamenii asteptau cu sufletul la gura metroul, nu generatia a 6-a de limuzine germane... Incearca sa iti imaginezi cum ar arata statia Orizont in anii 80. As vrea sa spun ca ar fi disparut din cladirile din zona dar de fapt statia aia nici nu s-ar fi construit atunci si nici alte cateva. In anii 80 de asemenea pariez ca PLS ar fi fost in cu totul alt loc si cu tot deranjul pentru locuitori nimeni nu s-ar fi plans. Pentru ca oricum nu i-ar fi pasat nimanui. De asemenea este de purtat o discutie despre ce putere are interesul personal in ziua de azi fata de anii 80. Iar daca intram si in subiectul finantarii... Iar daca vorbim de realizarea statiilor deja ma enervez pentru ca iau Republica la picior de fiecare data cand merg la Bombardier.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
andrei11
Ai si tu dreptate intr-un fel.
Am spus Balta Alba, dar poti sa iei drept exemplu si M 2. Universitatii - Romana s-a realizat in mai putin de jumatate de an. ( Si era traseu prezidential... ) La fel si statiile Victoriei / Aviatorilor, tot traseu prezidential era si acolo si s-a lucrat repede.
Nu te mai enerva ca nu e bine. Eu de fapt am vrut sa subliniez ca sab s-a referit la un aspect iarsubway a raspuns la altul.
Sa auzim numai de bine despre M 5 !
Ai si tu dreptate intr-un fel.
Am spus Balta Alba, dar poti sa iei drept exemplu si M 2. Universitatii - Romana s-a realizat in mai putin de jumatate de an. ( Si era traseu prezidential... ) La fel si statiile Victoriei / Aviatorilor, tot traseu prezidential era si acolo si s-a lucrat repede.
Nu te mai enerva ca nu e bine. Eu de fapt am vrut sa subliniez ca sab s-a referit la un aspect iarsubway a raspuns la altul.
Sa auzim numai de bine despre M 5 !
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
133 313
Probabil ca intre Universitate si Romana chiar nu erau chioscari care sa dea in judecata municipalitatea. Nu as putea compara bugetele de atunci cu cele de acum nici daca as vrea. Este vorba ca erau niste vremuri in care si ora de munca si articolul de deviz erau unice, costau cat costau la orice ora, in orice locatie. Nu existau impedimente de natura legislativa, doar impedimente tehnice si oricum nici acestea nu puteau opri vointa conducatorului-poporului asa ca trebuiau escaladate si depasite indiferent de cost. Acum... nu sunt bani de scrutine dar sunt bani de campanie.
Probabil ca intre Universitate si Romana chiar nu erau chioscari care sa dea in judecata municipalitatea. Nu as putea compara bugetele de atunci cu cele de acum nici daca as vrea. Este vorba ca erau niste vremuri in care si ora de munca si articolul de deviz erau unice, costau cat costau la orice ora, in orice locatie. Nu existau impedimente de natura legislativa, doar impedimente tehnice si oricum nici acestea nu puteau opri vointa conducatorului-poporului asa ca trebuiau escaladate si depasite indiferent de cost. Acum... nu sunt bani de scrutine dar sunt bani de campanie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
subway guru
@andrei11:
e exact 'pe dos'...dar #sab a fost corect...a precizat ca vorbeste in 'termeni statistici', dar 'dupe'...s-a referit la duratele efective de realizare...si acolo am dreptate doar eu...sustinut si de Dl ing Dan Sevastre...care 'certifica'...tot ce am spus anterior pe forum!
Roaga-l te rog eu frumos pe #sab sau pe oricine altcineva sa ne faca acelasi 'sumar'...care era stadiul 'efectiv' la M1-tronson1 dupa un an de la 'baterea' primului tarus...
Datele de pe http://www.metrorex.ro (certificate de documentele de pe 'Metrou, file de poveste', topic pe acest forum) zic:
"Primul ţăruş" al şantierului – cum se exprimă constructorii – a fost bătut la 20 septembrie 1975.
...
Pe 19 noiembrie 1979 din Depoul Ciurel a plecat în staţia Semănătoarea primul tren de metrou care, de la peron a primit primii călători ai metroului. Până la data de 19 decembrie 1979, când s-a tăiat oficial panglica de începere a exploatării metroului, metroul a functionat cu calatori fiind singurul metrou care in perioada de probe a functionat cu calatori.
Cate statii si cati km erau 'bifati' la data de 20 septembrie 1976???...zero pe zero...
iar in materie de executie 'cut & cover', nu s-au 'inventat' lucruri extra-revolutionare de atunci si pana acum...
Ce a fost 'nou', s-a aplicat la M5, e 'ultimul racnet' al tehnicii si am aratat despre ce e vorba...asa ca nu faceti pe 'niznaiul' si nu 'induceti' aiureli...ca nu tine...
In concluzie...ce a zis prietenul #sab e 'FALS' si pe de-a indoaselea, daca luam datele concrete, Academia Militara e un record national in materie de durata scurta de executie pentru o statie...
Dixit...si nu mai incercati sa 'rastalmaciti' datele...ca va inselati 'total'...
@andrei11:
e exact 'pe dos'...dar #sab a fost corect...a precizat ca vorbeste in 'termeni statistici', dar 'dupe'...s-a referit la duratele efective de realizare...si acolo am dreptate doar eu...sustinut si de Dl ing Dan Sevastre...care 'certifica'...tot ce am spus anterior pe forum!
Roaga-l te rog eu frumos pe #sab sau pe oricine altcineva sa ne faca acelasi 'sumar'...care era stadiul 'efectiv' la M1-tronson1 dupa un an de la 'baterea' primului tarus...
Datele de pe http://www.metrorex.ro (certificate de documentele de pe 'Metrou, file de poveste', topic pe acest forum) zic:
"Primul ţăruş" al şantierului – cum se exprimă constructorii – a fost bătut la 20 septembrie 1975.
...
Pe 19 noiembrie 1979 din Depoul Ciurel a plecat în staţia Semănătoarea primul tren de metrou care, de la peron a primit primii călători ai metroului. Până la data de 19 decembrie 1979, când s-a tăiat oficial panglica de începere a exploatării metroului, metroul a functionat cu calatori fiind singurul metrou care in perioada de probe a functionat cu calatori.
Cate statii si cati km erau 'bifati' la data de 20 septembrie 1976???...zero pe zero...
iar in materie de executie 'cut & cover', nu s-au 'inventat' lucruri extra-revolutionare de atunci si pana acum...
Ce a fost 'nou', s-a aplicat la M5, e 'ultimul racnet' al tehnicii si am aratat despre ce e vorba...asa ca nu faceti pe 'niznaiul' si nu 'induceti' aiureli...ca nu tine...
In concluzie...ce a zis prietenul #sab e 'FALS' si pe de-a indoaselea, daca luam datele concrete, Academia Militara e un record national in materie de durata scurta de executie pentru o statie...
Dixit...si nu mai incercati sa 'rastalmaciti' datele...ca va inselati 'total'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
andrei11
Prima la mana: Ok, las-o asa ca e mai bine.
Nu s-a legat nimeni de statia Academia Militara, deci orice referire la statia Academia Militara nu-si are rostul.
Lasa primul ţăruş, ca iar nu s-a legat nimeni de el.
Probabil ca ai date mai corecte decat ale mele, cand s-a inceput tronsonul Republica - Timpuri Noi ? Ca de inaugurat s-a inaugurat in 31 Decembrie 1981 - Ma rog, de fapt in 1 Ianuarie 1982. Cand s-a inceput ? Sau trebuie sa caut eu ? ( de gasit o sa gasesc, dar mai usor e sa spui tu ). ( Am pe cine sa intreb).
Doi la mana, sper ca ai observat ca de foarte mult timp nu mai intervin in discutii la M 5 referitor la vitezele de lucru pentru ca deocamdata se lucreaza ( si destul de bine ). Prefer sa stau pe bara decat sa ma aflu in treaba sau sa bag strambe aiurea.
Trei la mana. Reiau, ca e mai bine :
Dl ing Dan Sevastre
Pai, zic eu, aici la Academie, de la prima cupa de Kelly si pana la ultima farama de radier a fost fix un an...din care trei luni...jet-grouting...si cel putin o luna-doua stagnare din cauza de ne-deviere cabluri Enel, iar santierul l-am inceput fara sa avem 'teritoriul' liber din cauza de 'demolari',iar 'astia' zic ca am 'lalait-o'...
La care mi-a raspuns oarecum 'enervat':
Bai, astia sunt 'tampiti', habar nu au despre ce vorbesc...
Si uite ce spune sab :
Acum, dupa un an de la inceperea lucrarilor, putem "bifa" zero km si o singura statie gata la nivel de structura.
Acum e clar ca nu s-a legat nimeni de statia Academia Militara ?
Patru la mana
Facem pace ?
Poate unii considera ca ne certam
Prima la mana: Ok, las-o asa ca e mai bine.
Nu s-a legat nimeni de statia Academia Militara, deci orice referire la statia Academia Militara nu-si are rostul.
Lasa primul ţăruş, ca iar nu s-a legat nimeni de el.
sab wrote:
Doar la primul tronson (Semanatoarea-Timpuri noi, ritmul a fost de "doar" 2 km pe an, dar trebuie sa tinem cont ca eram la inceput si era excavatie deschisa
Probabil ca ai date mai corecte decat ale mele, cand s-a inceput tronsonul Republica - Timpuri Noi ? Ca de inaugurat s-a inaugurat in 31 Decembrie 1981 - Ma rog, de fapt in 1 Ianuarie 1982. Cand s-a inceput ? Sau trebuie sa caut eu ? ( de gasit o sa gasesc, dar mai usor e sa spui tu ). ( Am pe cine sa intreb).
Doi la mana, sper ca ai observat ca de foarte mult timp nu mai intervin in discutii la M 5 referitor la vitezele de lucru pentru ca deocamdata se lucreaza ( si destul de bine ). Prefer sa stau pe bara decat sa ma aflu in treaba sau sa bag strambe aiurea.
Trei la mana. Reiau, ca e mai bine :
Dl ing Dan Sevastre
Pai, zic eu, aici la Academie, de la prima cupa de Kelly si pana la ultima farama de radier a fost fix un an...din care trei luni...jet-grouting...si cel putin o luna-doua stagnare din cauza de ne-deviere cabluri Enel, iar santierul l-am inceput fara sa avem 'teritoriul' liber din cauza de 'demolari',iar 'astia' zic ca am 'lalait-o'...
La care mi-a raspuns oarecum 'enervat':
Bai, astia sunt 'tampiti', habar nu au despre ce vorbesc...
Si uite ce spune sab :
Acum, dupa un an de la inceperea lucrarilor, putem "bifa" zero km si o singura statie gata la nivel de structura.
Acum e clar ca nu s-a legat nimeni de statia Academia Militara ?
Patru la mana
Facem pace ?
Poate unii considera ca ne certam
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
subway guru
Nu 'ne certam'...cu oameni ca voi se 'discuta'...se 'dezbate'...si incercam sa ajungem impreuna la o concluzie logica...'comuna'...altfel nu m-as fi 'obosit' sa dau din 'taste'...
Marturisesc sincer ca-mi face o deosebita placere ca dialogam, iar pentru prietenul #sab am o deosebita consideratie, indiferent de opiniile noastre 'divergente'...e un tip 'profund' si destul de bine 'documentat'...doar 'interpretarile' noastre 'difera'...
Daca aveti 'argumente', ok, puneti-le aici si...'ne batem' in argumente!
Nu 'ne certam'...cu oameni ca voi se 'discuta'...se 'dezbate'...si incercam sa ajungem impreuna la o concluzie logica...'comuna'...altfel nu m-as fi 'obosit' sa dau din 'taste'...
Marturisesc sincer ca-mi face o deosebita placere ca dialogam, iar pentru prietenul #sab am o deosebita consideratie, indiferent de opiniile noastre 'divergente'...e un tip 'profund' si destul de bine 'documentat'...doar 'interpretarile' noastre 'difera'...
Daca aveti 'argumente', ok, puneti-le aici si...'ne batem' in argumente!
- budrom
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi)
budrom
Aici ce naiba a fost joi?
Sedinta foto? Cu cei 6 muncitori?
Caci, asa a incremenit IAR, de la foto...
Oricum, viitoarea (pe cand, ponta?) statie are un impact viziual mult mai bun cu ceva fier pozat, BRAVO contructorilor pt presiunea aplicata guvernului...
Aici ce naiba a fost joi?
Sedinta foto? Cu cei 6 muncitori?
Caci, asa a incremenit IAR, de la foto...
Oricum, viitoarea (pe cand, ponta?) statie are un impact viziual mult mai bun cu ceva fier pozat, BRAVO contructorilor pt presiunea aplicata guvernului...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination