Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 200679 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
telvanni
Oprescu asta a ramas blocat in autostrada suspendata a ma-sii. Sunt atatea lucruri de facut in orasul asta iar el o arde non-stop cu zburatoarea lui.
Doamne cat de rau imi pare ca a iesit tot el primar.
Oprescu asta a ramas blocat in autostrada suspendata a ma-sii. Sunt atatea lucruri de facut in orasul asta iar el o arde non-stop cu zburatoarea lui.
Doamne cat de rau imi pare ca a iesit tot el primar.
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
alex1968
parca vad ca il aleg si in 2016, asta daca nu cumva vrea sa fie presedinte.
parca vad ca il aleg si in 2016, asta daca nu cumva vrea sa fie presedinte.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Utilizator anonim
Primarul General, Sorin Oprescu, a primit astazi, la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, vizita unei delegatii chineze, formata din reprezentanti ai grupului Shanghai Urban Construction Group (SUCG) International Engineering Co. Ltd. cu care a discutat despre posibilitatea incheierii unui parteneriat public-privat pentru realizarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii - Soseaua Colentina“.
In cadrul intrevederii, Yu Qiu, unul dintre reprezentantii SUCG International Engineering, a explicat faptul ca sunt interesati de acest proiect si ca, avand in vedere complexitatea si dimensiunea lucrarii, se va analiza posibilitatea formarii unui consortiu de firme chinezesti interesate sa poata prelua realizarea intregului proiect.
SUCG International Engineering, care are o cifra de afaceri de 5 miliarde de euro pe an, este specializat in lucrari de infrastructura si constructii de podur
i si tuneluri si dispune de tehnologia necesara realizarii in parteneriat public privat a acestui proiect de anvergura.
Tot astazi, Primarul General, Sorin Oprescu, a primit si vizita reprezentantilor companiei Artimpeks LTD, din Turcia, Osman N.Gulel si Ali Riza Yilmaz.
In cadrul intalnirii, specialistii Municipalitatii au prezentat proiectul "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii - Soseaua Colentina’’. Membrii delegatiei turce s-au declarat interesati de acest proiect si au solicitat toate informatiile tehnice aferente.
In viitorul apropiat urmeaza sa aiba loc o noua intalnire in care sa se discute si alte detalii, inclusiv identificarea solutiilor optime de finantare.
La sfarsitul celor doua intalniri, Primarul General a subliniat faptul ca societatea romaneasca are un potential imens, iar Capitala trebuie sa fie motorul acestui proces. De asemenea, Edilul Sef a explicat faptul ca este important faptul ca Bucurestiul reprezinta o piata credibila si atractiva si ca firme importante din intreaga lume doresc sa dezvolte proiecte de investitii in parteneriat public-privat in Romania si in primul rand in Bucuresti.
Primarul General, Sorin Oprescu, a primit astazi, la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, vizita unei delegatii chineze, formata din reprezentanti ai grupului Shanghai Urban Construction Group (SUCG) International Engineering Co. Ltd. cu care a discutat despre posibilitatea incheierii unui parteneriat public-privat pentru realizarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii - Soseaua Colentina“.
In cadrul intrevederii, Yu Qiu, unul dintre reprezentantii SUCG International Engineering, a explicat faptul ca sunt interesati de acest proiect si ca, avand in vedere complexitatea si dimensiunea lucrarii, se va analiza posibilitatea formarii unui consortiu de firme chinezesti interesate sa poata prelua realizarea intregului proiect.
SUCG International Engineering, care are o cifra de afaceri de 5 miliarde de euro pe an, este specializat in lucrari de infrastructura si constructii de podur
i si tuneluri si dispune de tehnologia necesara realizarii in parteneriat public privat a acestui proiect de anvergura.
Tot astazi, Primarul General, Sorin Oprescu, a primit si vizita reprezentantilor companiei Artimpeks LTD, din Turcia, Osman N.Gulel si Ali Riza Yilmaz.
In cadrul intalnirii, specialistii Municipalitatii au prezentat proiectul "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii - Soseaua Colentina’’. Membrii delegatiei turce s-au declarat interesati de acest proiect si au solicitat toate informatiile tehnice aferente.
In viitorul apropiat urmeaza sa aiba loc o noua intalnire in care sa se discute si alte detalii, inclusiv identificarea solutiilor optime de finantare.
La sfarsitul celor doua intalniri, Primarul General a subliniat faptul ca societatea romaneasca are un potential imens, iar Capitala trebuie sa fie motorul acestui proces. De asemenea, Edilul Sef a explicat faptul ca este important faptul ca Bucurestiul reprezinta o piata credibila si atractiva si ca firme importante din intreaga lume doresc sa dezvolte proiecte de investitii in parteneriat public-privat in Romania si in primul rand in Bucuresti.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
telvanni
Nici macar nu mai merita efortul sa mai comentez visul umed al lui Oprescu.
Fiecare grandman de genul asta vrea sa ramana in istorie cu ceva MARE. (Casa Poporului, Catedrala Mituirii Banului si acum SUSpendata lui Oparescu).
De exemplu de caini a uitat.
Nici macar nu mai merita efortul sa mai comentez visul umed al lui Oprescu.
Fiecare grandman de genul asta vrea sa ramana in istorie cu ceva MARE. (Casa Poporului, Catedrala Mituirii Banului si acum SUSpendata lui Oparescu).
De exemplu de caini a uitat.
- lucianxx9o
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
lucianxx9o
Sorin Oprescu:
Primarul General, Sorin Oprescu, s-a intalnit la sfarsitul saptamanii trecute, la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, cu reprezentantii companiei chineze de constructii, Shanghai Construction Group CO.LTD, delegatia fiind condusa de managerul general al firmei, Jiang Yi Bo.
La intrevedere au fost prezenti specialisti din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti, arhitectii care au participat la elaborarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii - Soseaua Colentina“, precum si consultantii juridici care lucreaza la elaborarea documentatiei in vederea realizarii acestui obiectiv de investitii in parteneriat public privat.
Primarul General a explicat ca prioritatea Municipalitatii este aceea de a oferi companiilor interesate posibilitatea de a realiza un proiect amplu, fezabil, care sa asigure recuperarea investitiei. In acelasi timp, proiectul va rezolva problema traficului in zona, prin completarea unui nou inel de circulatie. In acest sens, Edilul Sef a subliniat necesitatea demararii si finalizarii lucrarilor intr-un timp cat mai scurt: „Proiectul a fost gandit si impartit in mai multe tronsoane tocmai pentru a-l da in folosinta bucurestenilor cat mai curand. Astfel, demarand lucrarile in mai multe zone, proiectul poate prinde contur mai repede decat ne-am fi asteptat. Imi doresc ca aceasta investitie sa fie realizata cu o companie de un asemenea prestigiu; in felul acesta se deschid o serie de oportunitati, atat pentru dumneavoastra, ca investitori, cat si pentru Bucuresti, ca beneficiar’’, a aratat Primarul General.
La randul sau, Jiang Yi Bo, managerul general al Shanghai Construction Group CO.,LTD, si-a aratat interesul fata de proiect, declarand ca: „Suntem interesati sa participam la realizarea acestui proiect. Asa cum probabil stiti, nu putem spune ca suntem cea mai mare companie din China, insa, cu siguranta, suntem una dintre cele mai puternice. Suntem convinsi ca vizita pe care ati facut-o in China v-a ajutat sa va faceti o idee despre potentialul nostru financiar si v-a oferit certitudinea ca putem finaliza acest proiect.’’.
Reprezentantii Shanghai Construction Group (SCG) sunt la a doua intalnire cu Edilul Sef la Bucuresti, Primarul General, Sorin Oprescu, avand o serie de discutii cu acestia si in cadrul vizitei oficiale pe care a facut-o la Beijing anul trecut, cand s-a stabilit un calendar de lucru vizand proiecte de infrastructura, printre care si cel al inelului median.
Shanghai Construction Group (SCG) este una dintre companiile care a construit unul dintre cele mai lungi poduri din lume. Cu afaceri in Statele Unite, Rusia si Singapore, SCG ocupa constant una dintre primele 50 de pozitii in topul "225 de Antreprenori Internationali".
Sorin Oprescu:
Primarul General, Sorin Oprescu, s-a intalnit la sfarsitul saptamanii trecute, la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, cu reprezentantii companiei chineze de constructii, Shanghai Construction Group CO.LTD, delegatia fiind condusa de managerul general al firmei, Jiang Yi Bo.
La intrevedere au fost prezenti specialisti din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti, arhitectii care au participat la elaborarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii - Soseaua Colentina“, precum si consultantii juridici care lucreaza la elaborarea documentatiei in vederea realizarii acestui obiectiv de investitii in parteneriat public privat.
Primarul General a explicat ca prioritatea Municipalitatii este aceea de a oferi companiilor interesate posibilitatea de a realiza un proiect amplu, fezabil, care sa asigure recuperarea investitiei. In acelasi timp, proiectul va rezolva problema traficului in zona, prin completarea unui nou inel de circulatie. In acest sens, Edilul Sef a subliniat necesitatea demararii si finalizarii lucrarilor intr-un timp cat mai scurt: „Proiectul a fost gandit si impartit in mai multe tronsoane tocmai pentru a-l da in folosinta bucurestenilor cat mai curand. Astfel, demarand lucrarile in mai multe zone, proiectul poate prinde contur mai repede decat ne-am fi asteptat. Imi doresc ca aceasta investitie sa fie realizata cu o companie de un asemenea prestigiu; in felul acesta se deschid o serie de oportunitati, atat pentru dumneavoastra, ca investitori, cat si pentru Bucuresti, ca beneficiar’’, a aratat Primarul General.
La randul sau, Jiang Yi Bo, managerul general al Shanghai Construction Group CO.,LTD, si-a aratat interesul fata de proiect, declarand ca: „Suntem interesati sa participam la realizarea acestui proiect. Asa cum probabil stiti, nu putem spune ca suntem cea mai mare companie din China, insa, cu siguranta, suntem una dintre cele mai puternice. Suntem convinsi ca vizita pe care ati facut-o in China v-a ajutat sa va faceti o idee despre potentialul nostru financiar si v-a oferit certitudinea ca putem finaliza acest proiect.’’.
Reprezentantii Shanghai Construction Group (SCG) sunt la a doua intalnire cu Edilul Sef la Bucuresti, Primarul General, Sorin Oprescu, avand o serie de discutii cu acestia si in cadrul vizitei oficiale pe care a facut-o la Beijing anul trecut, cand s-a stabilit un calendar de lucru vizand proiecte de infrastructura, printre care si cel al inelului median.
Shanghai Construction Group (SCG) este una dintre companiile care a construit unul dintre cele mai lungi poduri din lume. Cu afaceri in Statele Unite, Rusia si Singapore, SCG ocupa constant una dintre primele 50 de pozitii in topul "225 de Antreprenori Internationali".
- argos
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
argos
Voi ce ati face cu 1,5 miliarde Euro daca ati fi primarul capitalei? O astfel de sosea suspendata?
Sunt atatea chestiuni utile care s-ar face cu acesti bani (inclusiv lucruri care ar ajuta traficul auto), incat chiar nu inteleg de ce se insista pe aceasta idee foarte discutabila si extrem de costisitoare. Singura explicatie ar fi goana dupa capital electoral..
Voi ce ati face cu 1,5 miliarde Euro daca ati fi primarul capitalei? O astfel de sosea suspendata?
Sunt atatea chestiuni utile care s-ar face cu acesti bani (inclusiv lucruri care ar ajuta traficul auto), incat chiar nu inteleg de ce se insista pe aceasta idee foarte discutabila si extrem de costisitoare. Singura explicatie ar fi goana dupa capital electoral..
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Pai goana dupa capital electoral se traduce prin multi oameni care vad constructia acestei sosele ca utila si mai urgenta decat alte obiective.
Zonele tranzitate de aceasta sosea sunt fie zone moarte fie zone care se dezvolta haotic cu stradute de 4m latime dupa cum dicteaza samsarii imobiliari. Apoi soseaua uneste puncte de mare convolutie ale traficului si usureaza deplasarea foarte aglomerata dintre acestea. Apoi orice oras are nevoie de mai multe inele de sosele auto, nu poti zice ca se face centura la 4 benzi si gata, sau se face inelul exterior de autostrada si gata, s-a rezolvat si nu mai trebuie construit nimic.
Acum ca mai sunt si alte obiective importante si ca fiecare le plaseaza pe alea din traseul sau zilnic ca mai importante decat alea din afara traseului sau zilnic asta e, nu o sa picam niciodata de acord decat daca luam studii de trafic si le analizam obiectiv, da cum studii nu avem si cu obiectivitatea stam rau, ce sa mai zic...
Pai goana dupa capital electoral se traduce prin multi oameni care vad constructia acestei sosele ca utila si mai urgenta decat alte obiective.
Zonele tranzitate de aceasta sosea sunt fie zone moarte fie zone care se dezvolta haotic cu stradute de 4m latime dupa cum dicteaza samsarii imobiliari. Apoi soseaua uneste puncte de mare convolutie ale traficului si usureaza deplasarea foarte aglomerata dintre acestea. Apoi orice oras are nevoie de mai multe inele de sosele auto, nu poti zice ca se face centura la 4 benzi si gata, sau se face inelul exterior de autostrada si gata, s-a rezolvat si nu mai trebuie construit nimic.
Acum ca mai sunt si alte obiective importante si ca fiecare le plaseaza pe alea din traseul sau zilnic ca mai importante decat alea din afara traseului sau zilnic asta e, nu o sa picam niciodata de acord decat daca luam studii de trafic si le analizam obiectiv, da cum studii nu avem si cu obiectivitatea stam rau, ce sa mai zic...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Nightwolf
As face 2 sau 3 dupa caz ... nu suspendate ... cu niste pasaje sub sau supra .... si niste supralargiri si strapungeri...
anitzei wrote:
Voi ce ati face cu 1,5 miliarde Euro daca ati fi primarul capitalei? O astfel de sosea suspendata?
Sunt atatea chestiuni utile care s-ar face cu acesti bani (inclusiv lucruri care ar ajuta traficul auto), incat chiar nu inteleg de ce se insista pe aceasta idee foarte discutabila si extrem de costisitoare. Singura explicatie ar fi goana dupa capital electoral..
As face 2 sau 3 dupa caz ... nu suspendate ... cu niste pasaje sub sau supra .... si niste supralargiri si strapungeri...
- ghrt
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
ghrt
Ce aş face ca să ne împăcăm mai bine cu maşinile prin oraş, cu 1.5 mld euroi... plus fondurile de la străpungerea Ciurel
În primul rând că Bucureştiul încă nu are o centură decentă (nu vorbesc de o centură la nivel de autostradă). Nici măcar prin nord nu e de la A1 la A2 ceva cu 4 benzi pe care să se circule previzibil şi decent ca timp. Din cauza asta, când vin de pe A1 şi merg acasă (Vergului) trebuie să traversez tot oraşul. Ar fi interesant de ştiut cât trafic ar dispărea prin aducerea la un nivel decent a întregii centuri, şi ca exemplu vă rog să vedeţi secţiunea din Iuliu Maniu plus Cascadelor de la intrarea de la A1 şi până la primul semafor.
În plus, DN CB nu are intersecţii denivelate nici măcar cu A1, A2 şi A3. E adevărat că la A2 şi A3 nu stai să intri/ieşi, dar în condiţii de trafic crescut nu cred că va mai funcţiona acceptabil, iar A1 spre Giurgiu este de obicei plin de TIRuri.
Costurile unei astfel de lucrări (lărgirea întregii DNCB) cred că ar fi modice faţă de autostrada suspendată, şi dacă ar fi bani şi voinţă la PMB, DNCB ar putea fi trecută de la minister la PMB.
După aia, aş pune pe listă crearea unor noi intrări de pe centură în Bucureşti. Sunt destule locuri pe unde nu sunt construite clădiri, şi deci merge expropiat chiar dacă terenul costă mult: zona Jiului, cartierul Crângaşi etc. De exemplu, o dată cu A3 se va executa o astfel de intrare (din păcate intersecţia A3/DNCB este execrabilă cu giratoriile alea). Astfel de intrări ar fi foarte utile (maşinile nu ar mai merge prin centru, s-ar ajunge rapid în fiecare cartier periferic, poate că s-ar revitaliza zone periferice mai rău famate/ ieftine).
Aş face nişte parcări la intrările în zona mai greu circulabilă din oraş, legate foarte bine la transportul în comun (de exemplu pentru Pantelimon poate fi la Delfinului, oricum acolo se va face un complex comercial care va avea parcare şi în felul ăsta atrage clienţi; pentru Colentina, s-ar putea eventual face la Obor, sub piaţă, Kaufland sau triaj, posibil şi la dna Ghica).
Măcar în centru (în cadrul inelului de circulaţie) şi pe bulevardele mari aş face bandă rezervată RATB (şi ceva gen cameră video pe vehiculele RATB şi dacă le-ai incomodat sau ai stat la semafor în faţa lor să iei neapărat amendă).
După ce s-ar putea ocoli centrul oraşului pe centură şi pe inelul median, şi ar exista nişte parcări, aş impune taxă pentru tranzitarea centrului. Nişte camere video la pieţele Unirii/ Universitate/ Romană şi intersecţia de la Budapesta ar convinge pe mulţi să o ia pe centură.
Aş introduce în subteran circulaţia tramvaielor în centrul vechi, zona antebelică, chiar dacă sunt o groază de tuneluri pe acolo.
Aş face ceva să circule mai repede tramvaiele (nu mă refer la 41), aşa cum merg acuma am văzut că sunt goale oriunde există în paralel o linie de autobuze, probabil din cauza vitezei de melc. Şi aş îmbunătăţi parcul RATB şi administrarea lui.
Dintre toate astea, parcările ar putea să producă nişte bani, care să amortizeze în timp costurile de construire.
Metroul este o chestie foarte mişto în Bucureşti pentru că de fapt restul transportului e vraişte, dar IMHO de nespecialist este cea mai scumpă variantă de transport. Nişte benzi dedicate RATB, chiar şi cu troleu, şi tramvaie rapide cred că ar degreva metroul de importanţa pe care o are, ar asigura un timp foarte bun de călătorie şi ar fi sensibil mai ieftine în exploatare.
În legătură cu A.S., eu nu sunt fan al chestiilor de trafic suprateran dintr-un motiv simplu: pur şi simplu creează zone moarte. Uitaţi-vă la pasajul Basarab (nu zic de Grant, făcut la ieftineală). Toţi stâlpii ăia şi toată structura, în care s-au băgat bani buni nu numai pentru a exista un pasaj, dar şi ca să arate bine, creează o zonă în care nu ai chef să te plimbi, să stai, să te uiţi etc. Adică, prima dată e ceva inediat, dar după aia e plictisitor sau urât.
O stradă obişnuită de oraş are magazine, localuri, case diverse, oameni, este mai îngustă şi o traversezi uşor, foarte multe amănunte sociale care îţi umplu timpul, pe când un monument din ăsta de beton, chiar şi făcut să arate bine, este tot neatractiv.
Pe de altă parte, un transport foarte bun în comun este esenţial. Oricât s-ar lăţi străzile şi s-ar optimiza semafoarele, dacă lumea şi-ar cumpăra maşini în proporţia din Occident (şi o să ajungem şi acolo într-o generaţie-două), nu ar fi loc de ele ca să străbată oraşul prin centru dimineata şi după-masa... asta e - cred eu - realitatea, chiar dacă s-ar face trei niveluri de străzi etajate.
Ce aş face ca să ne împăcăm mai bine cu maşinile prin oraş, cu 1.5 mld euroi... plus fondurile de la străpungerea Ciurel
În primul rând că Bucureştiul încă nu are o centură decentă (nu vorbesc de o centură la nivel de autostradă). Nici măcar prin nord nu e de la A1 la A2 ceva cu 4 benzi pe care să se circule previzibil şi decent ca timp. Din cauza asta, când vin de pe A1 şi merg acasă (Vergului) trebuie să traversez tot oraşul. Ar fi interesant de ştiut cât trafic ar dispărea prin aducerea la un nivel decent a întregii centuri, şi ca exemplu vă rog să vedeţi secţiunea din Iuliu Maniu plus Cascadelor de la intrarea de la A1 şi până la primul semafor.
În plus, DN CB nu are intersecţii denivelate nici măcar cu A1, A2 şi A3. E adevărat că la A2 şi A3 nu stai să intri/ieşi, dar în condiţii de trafic crescut nu cred că va mai funcţiona acceptabil, iar A1 spre Giurgiu este de obicei plin de TIRuri.
Costurile unei astfel de lucrări (lărgirea întregii DNCB) cred că ar fi modice faţă de autostrada suspendată, şi dacă ar fi bani şi voinţă la PMB, DNCB ar putea fi trecută de la minister la PMB.
După aia, aş pune pe listă crearea unor noi intrări de pe centură în Bucureşti. Sunt destule locuri pe unde nu sunt construite clădiri, şi deci merge expropiat chiar dacă terenul costă mult: zona Jiului, cartierul Crângaşi etc. De exemplu, o dată cu A3 se va executa o astfel de intrare (din păcate intersecţia A3/DNCB este execrabilă cu giratoriile alea). Astfel de intrări ar fi foarte utile (maşinile nu ar mai merge prin centru, s-ar ajunge rapid în fiecare cartier periferic, poate că s-ar revitaliza zone periferice mai rău famate/ ieftine).
Aş face nişte parcări la intrările în zona mai greu circulabilă din oraş, legate foarte bine la transportul în comun (de exemplu pentru Pantelimon poate fi la Delfinului, oricum acolo se va face un complex comercial care va avea parcare şi în felul ăsta atrage clienţi; pentru Colentina, s-ar putea eventual face la Obor, sub piaţă, Kaufland sau triaj, posibil şi la dna Ghica).
Măcar în centru (în cadrul inelului de circulaţie) şi pe bulevardele mari aş face bandă rezervată RATB (şi ceva gen cameră video pe vehiculele RATB şi dacă le-ai incomodat sau ai stat la semafor în faţa lor să iei neapărat amendă).
După ce s-ar putea ocoli centrul oraşului pe centură şi pe inelul median, şi ar exista nişte parcări, aş impune taxă pentru tranzitarea centrului. Nişte camere video la pieţele Unirii/ Universitate/ Romană şi intersecţia de la Budapesta ar convinge pe mulţi să o ia pe centură.
Aş introduce în subteran circulaţia tramvaielor în centrul vechi, zona antebelică, chiar dacă sunt o groază de tuneluri pe acolo.
Aş face ceva să circule mai repede tramvaiele (nu mă refer la 41), aşa cum merg acuma am văzut că sunt goale oriunde există în paralel o linie de autobuze, probabil din cauza vitezei de melc. Şi aş îmbunătăţi parcul RATB şi administrarea lui.
Dintre toate astea, parcările ar putea să producă nişte bani, care să amortizeze în timp costurile de construire.
Metroul este o chestie foarte mişto în Bucureşti pentru că de fapt restul transportului e vraişte, dar IMHO de nespecialist este cea mai scumpă variantă de transport. Nişte benzi dedicate RATB, chiar şi cu troleu, şi tramvaie rapide cred că ar degreva metroul de importanţa pe care o are, ar asigura un timp foarte bun de călătorie şi ar fi sensibil mai ieftine în exploatare.
În legătură cu A.S., eu nu sunt fan al chestiilor de trafic suprateran dintr-un motiv simplu: pur şi simplu creează zone moarte. Uitaţi-vă la pasajul Basarab (nu zic de Grant, făcut la ieftineală). Toţi stâlpii ăia şi toată structura, în care s-au băgat bani buni nu numai pentru a exista un pasaj, dar şi ca să arate bine, creează o zonă în care nu ai chef să te plimbi, să stai, să te uiţi etc. Adică, prima dată e ceva inediat, dar după aia e plictisitor sau urât.
O stradă obişnuită de oraş are magazine, localuri, case diverse, oameni, este mai îngustă şi o traversezi uşor, foarte multe amănunte sociale care îţi umplu timpul, pe când un monument din ăsta de beton, chiar şi făcut să arate bine, este tot neatractiv.
Pe de altă parte, un transport foarte bun în comun este esenţial. Oricât s-ar lăţi străzile şi s-ar optimiza semafoarele, dacă lumea şi-ar cumpăra maşini în proporţia din Occident (şi o să ajungem şi acolo într-o generaţie-două), nu ar fi loc de ele ca să străbată oraşul prin centru dimineata şi după-masa... asta e - cred eu - realitatea, chiar dacă s-ar face trei niveluri de străzi etajate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
CB nu e la PMB, e la MT, daca MT ar avea 1.5mil euro sigur nu i-ar cheltuii pe toti pentru CB, ca mai are si alte probleme.
CB nu e la PMB, e la MT, daca MT ar avea 1.5mil euro sigur nu i-ar cheltuii pe toti pentru CB, ca mai are si alte probleme.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
telvanni
Nici in momentul acesta nu au terminat sensul giratoriu de pe centura la intrarea pe A3. Ce naiba mai asteapta?
Nici in momentul acesta nu au terminat sensul giratoriu de pe centura la intrarea pe A3. Ce naiba mai asteapta?
- iliutu
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Goldmund
Oprescu are dreptate cu autostrada suspendata cand spune ca va costa ceva bani. Cam asa va arata:
http://www.anndrei.info/wp-content/uplo...32xdp2.jpg
http://www.google.de/imgres?imgurl=http...w&dur=4910
Oprescu are dreptate cu autostrada suspendata cand spune ca va costa ceva bani. Cam asa va arata:
http://www.anndrei.info/wp-content/uplo...32xdp2.jpg
http://www.google.de/imgres?imgurl=http...w&dur=4910
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Giratoriul este terminat, doar ca este blocat de organizarea de santier a celor cu autostrada.
Bine ca a venit doctoru sa demonstreze ca se pot face autostrazi, suspendate sau nu, noroc ca nu a inceput el si hobanatul Basarab, ca ii luam 6 ani sa demonstreze ca se poate inainte sa se apuce.
Giratoriul este terminat, doar ca este blocat de organizarea de santier a celor cu autostrada.
Bine ca a venit doctoru sa demonstreze ca se pot face autostrazi, suspendate sau nu, noroc ca nu a inceput el si hobanatul Basarab, ca ii luam 6 ani sa demonstreze ca se poate inainte sa se apuce.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination