Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

404 posts, 156045 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 29
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul subway guru

Nu ma convingi...fie n-ai avut suficienta rabdare, fie n-ai dedicat suficient timp, fie n-ai reusit sa gasesti limbajul 'potrivit'...si pt toate astea n-are nici-o vina Baba Safta... :lol:
Mai incearca odata...si inca odata...si inca odata...pana vei reusi... ;)
Problema reala e un pic in alta parte...ca nu sunt suficienti cei care ar fi capabili sa faca treburile astea...
Dar si aici exista 'o portitza' de scapare...
Nu trebuie 'lamurita' toata lumea, e suficient sa se atinga 'masa critica', dupa aceea oamenii se 'lamuresc' singuri, unii pe altii...'pre limba lor'...
Sambata seara m-am dus la 'o petrecanie', drept pt care am luat un taxi...
Am nimerit pe mana unuia 'de Ilfov', tare 'limbut'...si pt ca am luat-o pe pasaj pe la Basarab si apoi spre viitorul traseu al M6, mi-a tinut ala 'o prelegere' despre 'hobane' si 'scuturi' de nici eu si nici nevasta-mea nu ne mai puteam 'abtzine' sa nu ne dam 'in vileag' ca efectiv 'ne pisham pe noi' de ras...pe 'infundatelea'...ne dadeam doar 'coate'...
Evident ca 90% batea campii...cu aere de doctor docent 'honoris causa'...dar demonstra un lucru 'esential':
'Terenul' (adica 'cerebelul' lui) era deja 'arat'...nu lipsea decat sa 'aruce' cineva 'samantza cea buna', ca sa rasara ceva 'demn de isprava' si din mintea lui...
Evident ca toate astea nu l-au impiedicat sa ma 'taxeze' baneste si, tot evident, sa ma lase in cu totul alta parte decat la carciuma unde voiam sa ajung...
Asta-i viatza...
Sper ca 'ai descifrat' parabola...
P.S.
Daca e 'posibil' de explicat un lucru, atunci nu se poate sa nu fie si 'intzeles'...poate doar 'sa se faca' ca nu pricepe, doar cand acel 'ceva' nu convine...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Lohengrin

Apropo de "experienta specialistilor" si de "functionari bine intentionati", ce merită subliniat este că deşi s-a apelat pe bani grei la specialişti (planul JICA, update-ul din 2008 etc.) nu s-a realizat nimic. Iar Piaţa Unirii este exemplul cel mai strigător la cer. S-au risipit bani aiurea într-un nod intermodal "după blocuri" la Sfânta Vineri, prezentat cu surle şi trîmbiţe ca un succes epocal, dar în care întorc doar 4 linii de tramvai deservind zona de Est şi o singură linie de autobuz. Problemele mari din punctul central al oraşului ar fi:
 - discontinuitatea Splaiului între Podul Mărăşeşti şi Piaţa Unirii - cu consecinţa aglomerării Bd. Mărăşeşti, Str. Radu Vodă, Bd. Coposu etc;
 - ambuteiaje pe Bd. Unirii, Strada Halelor şi Splaiul Independenţei;
 - viteză de melc la ore de vîrf prin Pasajul Unirii (381 are timpi medii de 14 minute între "Budapesta" şi Sf. Gheorghe la ora 9:00 AM);
 - izolarea zonei Coşbuc-Rahova, capătul artificial al liniei 32 şi transformarea capătului Bd. Regina Maria în parcare pentru taximetriştii "Rahova all-exclusive"

 Cu riscul stricării esteticii parcului actual - după părerea unuia care a copilărit în zonă, cu mult sub ce era înaintea începerii lucrărilor la magistrala M1 - trebuie de urgenţă refăcut planul de alei din piaţă şi instalată chiar cu titlu temporar (deşi M7 înainte de 20 de ani NU cred că vom avea) o linie de tramvai între Bd. Coposu şi Regina Maria. Rămîn însă la părerea că un nou planşeu de beton peste Dîmboviţa (Timpuri Noi-Izvor) ar fi cea mai bună soluţie.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul telvanni

Apropos de Baba Safta...
In opinia mea locuitorul urbei nici nu trebuie sa-si bata capul cu probleme legate de transportul in comun, iluminat public, intretinere parcuri, reconfigurari de intersectii, timpi de semafor sau alte lucruri "administrative". Ele  trebuie sa ajunga la cetatean frumos ambalate, functionale si de calitate. Baba Safta trebuie doar sa stie ca atunci cand vrea sa-si viziteze surata care locuieste in celalalt capat al orasului, coboara din bloc, merge putin pe jos, ajunge in statie unde sta maxim 10 minute, urca in mijlocul de transport in care gaseste loc liber, apoi in maxim 30 ajunge la destinatie. Acest lucru intamplandu-se la un pret decent, in siguranta si comod.
Intr'adevar, preocuparea pentru existenta sau nonexistenta acestor 'facilitati' trebuie sa preocupe orice om, macar pentru a sti de ce voteaza sau nu pe X la alegerile locale. Nu indemn oamenii la amortire (ca si asa bucurestenii sunt destul de amortiti la acest capitol), spun doar ca nu este treaba lor.
Un nivel de trai ridicat presupune si  mobilitate. Iti bagi piciorul in el de sistem cand din cartierul Tei (Maica Domnului) pana la spitalul Gr. Alexandrescu (langa pasaj Victoria) faci O ORA SI 10 minute, cu 182. ( din care cca 25 asteptatul in statie). Asta daca ai noroc sa te sui in primul, ca deh, in 30 de minute sau gandit cam 100 de persoane sa ia acelasi mijloc de transport. Acelasi drum, la aceeasi ora, dar cu masina, dureaza maxim 15 min. In mod curent 10-12 min (bineinteles ca pe alt traseu)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Stiti ce nu inteleg eu ? De ce trebuie neaparat sa uniti 21 cu 32 ? De unde rezulta ca toata Rahova da buluc in Colentina ? Mai ales ca 21 are cap la Sfantul Gheorghe din strafundurile istoriei, nu a ajuns niciodata in Rahova.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Dominatrix

Pentru ca pe coridorul de transport Rahova - Colentina este cererea suficient de mare incat sa justifice, daca nu metrou, in orice caz un LRT adevarat. Lucru evidentiat si in Masterplanul JICA si in Masterplanul din 2008, si in studiul Systra - Metroul SA realizat la comanda Bancii Mondiale.
Nu e vorba ca se plimba toata lumea din Rahova in Colentina si invers, ci de cererea mare de transport distribuita de-a lungul acestui coridor, nu al altuia. Bineinteles ca daca s-ar face aceasta legatura ar putea exista multiple posibilitati de interconectare a traseelor E-V.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Mircea G

andrei11 wrote:
Stiti ce nu inteleg eu ? De ce trebuie neaparat sa uniti 21 cu 32 ? De unde rezulta ca toata Rahova da buluc in Colentina ? Mai ales ca 21 are cap la Sfantul Gheorghe din strafundurile istoriei, nu a ajuns niciodata in Rahova.

Mai adaug si la ce-a spus Dominatrix : nu uitati ca 32 este SINGURA linie de transport a intregului cartier Rahova si ea se termina in " buzili' pietii Unirii ! Singura linie de transport si fara o " interconectare ' cu restul  orasului .
Toate cartierele au nenumarate linii de transport in toate directiile , Rahova NU .

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul telvanni

S-a pus praful pe topicul asta. Probabil la fel se intampla si cu initiativa de a unii cele doua terminale de tramvaie.
Dupa parerea mea este anormal ca cele doua terminale sa nu fie unite. E ciudat.

Uitandu-ma mai atent la configuratia zonei m-am gandit la urmatoarea varianta de traversare a zonei Unirii.
Cu roz sunt refugiile statiilor.
Nu vreau sa aud ca propunerea mea INCURCA TRAFICUL pentru ca o sa aveti probleme cu mine. Trebuie sa ne schimbam prioritatile, in cel mai rau caz traficul incurca tramvaiele. Niciodata invers! OWGH!
Pe Coposu, linia care urca e pe langa trotuar, dupa ce trece de magazinul Unirea se poate lasa mai in dreapta ca sa elibere o banda auto. Linia care coboara e pe mijloc si ocupa o banda auto.

Prin zona din fata Hanului lui Manuc se poate lasa cum am desenat eu pentru ca nu se mai intersecteaza cu traficul sau poate fi dusa pe langa trotuar, caz in care este foarte usor de folosit cand iesi de la metrou sau vii din Centrul Vechi.
Ce parere aveti?
Tramvai Unirii.jpg (339.55 KB; downloaded 4270 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

E ok, nu se aproba  :lol:
Deficiente :
Nici una, da nu se aproba din principiu  ;)
Ce-mi place :
Tramvaiul pe langa trotuar.
Nu-mi plac cei care parcheaza masina acolo langa trotuar cu parcarea etajata langa ei.
telvanni wrote:
Nu vreau sa aud ca propunerea mea INCURCA TRAFICUL pentru ca o sa aveti probleme cu mine. Trebuie sa ne schimbam prioritatile, in cel mai rau caz traficul incurca tramvaiele. Niciodata invers! OWGH!

De acord cu tine.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Hai sa enervez si eu pe domnii si doamnele arhitecti si urbanisti... In loc de fantana rotunda... TRAMVAI! Si de ce nu... sa respectam si sensurile celorlalti participanti la trafic. Cate un sens pe fiecare parte a pietei, o linie ocupa mai putin spatiu decat doua.
Unirii 32.JPG (174.06 KB; downloaded 4055 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

De acord cu desfiintarea fantanii Nord Coreene din centru. E si urata si stupida si incurca si circulatia.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Buzescu

Eu am trimis la primarie 3 sugestii pentru prelungirea liniei cu 600 metri si intoarcerea lui 21(dar si tramvaiul 55) la Unirea ,pentru ca cartierele fara metrou sa aiba o oarecare acoperire.
Prima varianta avea intoarcerea in fara hanului lui Manuc,a doua si a treia varianta aveau capatul pe latura estica,respectiv vestica ale parcului Unirea.

iata si o varianta3





 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Si sa ramana "ochiul de Argus" neatins? Nici nu ma gandesc... Asa cum spunea si Andrei11, fantana este urata, este stupida si incurca si circulatia. Eventual se poate muta mai acana, in centrul parcului. Bineinteles ca tramvaiul va avea pe ambele sensuri greentrack izolat cu gard, sa nu sara nimeni in sus ca se pierde spatiu verde si nici sa gaseasca gipanele parcare noua.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Mircea G

Este clar ca NU SE VREA iar capetele aplatizate din administratie , sint cutii goale ...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul telvanni

La Sf Vineri e cat de cat gandit terminalul si arata inca bine. Insa la...unde intoarce 7-le...este subdimensionat, absolut negandit si lasat asa de pe vremea comunista. Sa va uitati cum se calca lumea in picoare. Copertinele alea care sunt prezente aproape in toate statiile ratb din Bucuresti sunt o idiotenie fara margini pentru ca au pereti si pe laterale iar cand tramvaiul e oprit nu poate trece decat un om odata printre lateralul ei si tramvai.
Trebuie neaparat regandita acel terminal. Sau nu conteaza pentru ca e pentru cei care se duc in Rahova?

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 29
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433590 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use