Topic: Blocuri turn: idei și propuneri
269 posts, 110745 views
📖 Pagination options
- GAC
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
GAC
Hotelul de la Unirii (Km 0), se inalta mandru la cer. Cupola veche a circului foamei a disparut. Se pare ca noul edificiu va avea o forma rotunda, iar inaltimea etajelor va fi considerabila (cel putin primele 3 etaje au cam 4 metrii dupa mine), dar e posibil ca etajele inferioare sa fie folosite pentru sali de conferinta, restaurante, etc, unde se preteaza sali mai inalte, existand astfel posibilitatea, ca inaltimea unui etaj cu camere sa fie mai mica... totusi, presupunand ca etajele vor avea aceeasi inaltime, de sus pana jos, cu siguranta ca va fi un edificiu inalt, un landmark in toata puterea cuvantului.
Totusi am si eu un mare regret. Nu a aparut inca macaraua turn... astfel ca lucrarea avanseaza anevoios din pacate, doar un etaj pe luna.... sper din tot sufletul ca vor aduce si o macara turn, pentru a grabi lucrul... cu atat mai mult, cu cat stim ca se poate, dovada fiind turnul de la Aurel Vlaicu, unde s-a avansat cu 1 etaj pe saptamana.
De abia astept sa vad un hotel de 5 stele in inima Bucurestiului.
Acum, pentru cei ce apara cu indarjire cladirile vechi, considerand ca sunt veritabile obiective turistice, respectivele persoana ar faca bine sa bage la tartacuta ca turismul e de mai multe feluri, iar un fel aparte este turismul de afaceri, in care se imbarca investitorii in cautare de oportunitati. Probabil in acest hotel se vor caza antreprenorii ce vor veni aici pentru a semna contracte si parteneriate de afaceri.
Din punctul meu de vedere, turismul de afaceri este mult mai benefic decat turismul cultural-istoric, deoarece, efectele benefice raman mult timp dupa ce turistii au plecat, ca urmare a locurilor de munca create de noile afaceri si a taxelor varsate la vistieria publica.
Hotelul de la Unirii (Km 0), se inalta mandru la cer. Cupola veche a circului foamei a disparut. Se pare ca noul edificiu va avea o forma rotunda, iar inaltimea etajelor va fi considerabila (cel putin primele 3 etaje au cam 4 metrii dupa mine), dar e posibil ca etajele inferioare sa fie folosite pentru sali de conferinta, restaurante, etc, unde se preteaza sali mai inalte, existand astfel posibilitatea, ca inaltimea unui etaj cu camere sa fie mai mica... totusi, presupunand ca etajele vor avea aceeasi inaltime, de sus pana jos, cu siguranta ca va fi un edificiu inalt, un landmark in toata puterea cuvantului.
Totusi am si eu un mare regret. Nu a aparut inca macaraua turn... astfel ca lucrarea avanseaza anevoios din pacate, doar un etaj pe luna.... sper din tot sufletul ca vor aduce si o macara turn, pentru a grabi lucrul... cu atat mai mult, cu cat stim ca se poate, dovada fiind turnul de la Aurel Vlaicu, unde s-a avansat cu 1 etaj pe saptamana.
De abia astept sa vad un hotel de 5 stele in inima Bucurestiului.
Acum, pentru cei ce apara cu indarjire cladirile vechi, considerand ca sunt veritabile obiective turistice, respectivele persoana ar faca bine sa bage la tartacuta ca turismul e de mai multe feluri, iar un fel aparte este turismul de afaceri, in care se imbarca investitorii in cautare de oportunitati. Probabil in acest hotel se vor caza antreprenorii ce vor veni aici pentru a semna contracte si parteneriate de afaceri.
Din punctul meu de vedere, turismul de afaceri este mult mai benefic decat turismul cultural-istoric, deoarece, efectele benefice raman mult timp dupa ce turistii au plecat, ca urmare a locurilor de munca create de noile afaceri si a taxelor varsate la vistieria publica.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
Dr2005
De regulă, pentru asemenea situaţii se ridică cartiere dedicate. Acestea sunt, în mod normal (adică nu în România), amplasate la marginea oraşului.
Punem pariu că acei antreprenori bogaţi îşi vor parca maşinile tot pe străduţele din jur, nu în parcarea cu plată? Punem pariu că muncitorii de pe şantier vor proceda la fel? Punem pariu că şi angajaţii hotelului vor proceda la fel? Să amplasezi o clădire care poate atrage câteva mii de maşini într-o zonă cu o infrastructură rutieră care deja are capacitate saturată nu dă bine, indiferent cum al lua-o, iar antreprenorul care va avea nevoie de juma' de oră să iasă de pe aleea din faţa hotelului, a doua oară se va caza în altă parte.
GAC wrote:
turismul e de mai multe feluri, iar un fel aparte este turismul de afaceri, in care se imbarca investitorii in cautare de oportunitati. Probabil in acest hotel se vor caza antreprenorii ce vor veni aici pentru a semna contracte si parteneriate de afaceri.
De regulă, pentru asemenea situaţii se ridică cartiere dedicate. Acestea sunt, în mod normal (adică nu în România), amplasate la marginea oraşului.
Punem pariu că acei antreprenori bogaţi îşi vor parca maşinile tot pe străduţele din jur, nu în parcarea cu plată? Punem pariu că muncitorii de pe şantier vor proceda la fel? Punem pariu că şi angajaţii hotelului vor proceda la fel? Să amplasezi o clădire care poate atrage câteva mii de maşini într-o zonă cu o infrastructură rutieră care deja are capacitate saturată nu dă bine, indiferent cum al lua-o, iar antreprenorul care va avea nevoie de juma' de oră să iasă de pe aleea din faţa hotelului, a doua oară se va caza în altă parte.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
GAC
Acei antreprenori bogati, sunt investitorii straini, ce vin cu planuri de afaceri de zeci sau sunt de milioane de euro. Nu ma refer la antreprenorii locali, care fac afaceri de 1-2 mil de euro, si care pot folosi drept locatie si sufrageria din vila personala.
Mai mult, respectivii antreprenori straini, fonduri de investitii, banci, etc ce se reunesc pentru a face afaceri vor veni la bucuresti cu Privat Jet (in cel mai rau caz cu Business Class) si de la aeroport la hotel vor merge cu limuzina...
In ceea ce priveste masinile parcate aiurea (de pilda a angajatilor hotellui), pot spune ca aceste masini parcate aiurea sunt o imensa oportunitate pe care Politia Rutiera o poate fructifica, intr-o maniera similara cu spiritul antreprenorial. Astfel, daca politia si-ar face datoria, cred ca ar obtine venituri din amenzi de sute de milioane de euro anual.
Faptul ca politia nu fructifica acest fluviu de bani, este partea a doua.... de asemenea, neconstruirea acestui hotel nu este in masura sa remedieze acele probleme ce erodeaza buna functionare a Politiei Rutiere.
Deci concluzia este simpa, problema fluxurilor de trafic si a masinilor parcate aiurea nu se poate rezolva prin neconstruirea de noi cladiri.... daca aceasta ar fi solutia, atunci de ce nu propui sa se rada de pe fata pamantului tot centrul, si sa se lase teren viran... astfel nu va mai circula nici o masina.
Presupunand ca solutia ta este cea corecta, ma intreb ce ar fi facut cei din New York, Chicago, Shanghai, Tokyo, etc... Faptul ca in aceste orase, fenomenul masinilor parcate aiurea (cel putin in zonele cu cladiri inalte) a fost starpit se datoreaza vigilentei politiei, ce sanctioneaza drastic acest fenomen. Altfel, daca politia de acolo ar fi tratat lucrurile cu aceeasi superficialitate ca aici, probabil ca strazile ar fi devenit imense parcari, avand in vedere ca in acele orase, sunt cladiri de 20-30-40 una langa alta..., iar nivelul de trai de acolo permite achizitionarea unui automobil din doar 2-3 salarii medii. (adica si femeia de servici si-ar permite sa-si cumpere masina, dar nu-si permite sa vina cu ea la servici deoarece parcarea masinii ar costa mai mult decat castiga...)
Acei antreprenori bogati, sunt investitorii straini, ce vin cu planuri de afaceri de zeci sau sunt de milioane de euro. Nu ma refer la antreprenorii locali, care fac afaceri de 1-2 mil de euro, si care pot folosi drept locatie si sufrageria din vila personala.
Mai mult, respectivii antreprenori straini, fonduri de investitii, banci, etc ce se reunesc pentru a face afaceri vor veni la bucuresti cu Privat Jet (in cel mai rau caz cu Business Class) si de la aeroport la hotel vor merge cu limuzina...
In ceea ce priveste masinile parcate aiurea (de pilda a angajatilor hotellui), pot spune ca aceste masini parcate aiurea sunt o imensa oportunitate pe care Politia Rutiera o poate fructifica, intr-o maniera similara cu spiritul antreprenorial. Astfel, daca politia si-ar face datoria, cred ca ar obtine venituri din amenzi de sute de milioane de euro anual.
Faptul ca politia nu fructifica acest fluviu de bani, este partea a doua.... de asemenea, neconstruirea acestui hotel nu este in masura sa remedieze acele probleme ce erodeaza buna functionare a Politiei Rutiere.
Deci concluzia este simpa, problema fluxurilor de trafic si a masinilor parcate aiurea nu se poate rezolva prin neconstruirea de noi cladiri.... daca aceasta ar fi solutia, atunci de ce nu propui sa se rada de pe fata pamantului tot centrul, si sa se lase teren viran... astfel nu va mai circula nici o masina.
Presupunand ca solutia ta este cea corecta, ma intreb ce ar fi facut cei din New York, Chicago, Shanghai, Tokyo, etc... Faptul ca in aceste orase, fenomenul masinilor parcate aiurea (cel putin in zonele cu cladiri inalte) a fost starpit se datoreaza vigilentei politiei, ce sanctioneaza drastic acest fenomen. Altfel, daca politia de acolo ar fi tratat lucrurile cu aceeasi superficialitate ca aici, probabil ca strazile ar fi devenit imense parcari, avand in vedere ca in acele orase, sunt cladiri de 20-30-40 una langa alta..., iar nivelul de trai de acolo permite achizitionarea unui automobil din doar 2-3 salarii medii. (adica si femeia de servici si-ar permite sa-si cumpere masina, dar nu-si permite sa vina cu ea la servici deoarece parcarea masinii ar costa mai mult decat castiga...)
- GAC
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
GAC
Nu stiu ce sa zic, dar pe strada Gara Herastrau (ce leaga Dimitrie Pompei de sos Pipera), chiar vis a vis de minunatia de 37 de etaje, au inceput noi demolari ale unor hale industriale, sau ceva de genul. Oricum, langa cladirile ce erau deja intr-o faza incipienta de demolare, deja se stransesera un stol de "ciori", pregatite sa insface fier vechi precum si alte materiale, precum hienele.
Parca am auzit ca se va ridica un nou turnulet de vreo 15 etaje... pacat, ar fi putut fi macar de 20 de etaje... deci inclin sa cred ca daca totul merge bine, in cateva luni vom incepe sa admiram, cum un alt urias va scoate capul din pamant.
In ceea ce priveste magnificul turn de 37 de etaje, fatada este cam 99% terminata. Pot sa spun ca este o placere sa-l privesti, inalt si frumos. As putea adauga ca fatada, desi din sticla, prezinta elemente artistice... eu inclin sa cred ca in viitor, se va pune din ce in ce mai mult accent pe decorarea exterioara a cladirilor inalte... si sincer cred ca aceasta abordare poate duce la o reconciliere armonioasa intre cei ce vor cladiri noi, inalte, eficiente economic si cei ce vor cladiri landmark, cu accent pe partea artistica. Nu am nici cea mai mica indoiala, ca noile tehnologii, vor permite obtinerea cu costuri suplimentare reduse a noi opere de arta arhitecturale, care sa demonstreze definitiv ca arta inseamna nou, inseamna viziune, inseamna tehnologie, desfiintandu-i decisiv pe cei ce o tin una si buna ca doar un zid vechi poate fi considerat "interesant" din punct de vedere artistic.
Nu stiu ce sa zic, dar pe strada Gara Herastrau (ce leaga Dimitrie Pompei de sos Pipera), chiar vis a vis de minunatia de 37 de etaje, au inceput noi demolari ale unor hale industriale, sau ceva de genul. Oricum, langa cladirile ce erau deja intr-o faza incipienta de demolare, deja se stransesera un stol de "ciori", pregatite sa insface fier vechi precum si alte materiale, precum hienele.
Parca am auzit ca se va ridica un nou turnulet de vreo 15 etaje... pacat, ar fi putut fi macar de 20 de etaje... deci inclin sa cred ca daca totul merge bine, in cateva luni vom incepe sa admiram, cum un alt urias va scoate capul din pamant.
In ceea ce priveste magnificul turn de 37 de etaje, fatada este cam 99% terminata. Pot sa spun ca este o placere sa-l privesti, inalt si frumos. As putea adauga ca fatada, desi din sticla, prezinta elemente artistice... eu inclin sa cred ca in viitor, se va pune din ce in ce mai mult accent pe decorarea exterioara a cladirilor inalte... si sincer cred ca aceasta abordare poate duce la o reconciliere armonioasa intre cei ce vor cladiri noi, inalte, eficiente economic si cei ce vor cladiri landmark, cu accent pe partea artistica. Nu am nici cea mai mica indoiala, ca noile tehnologii, vor permite obtinerea cu costuri suplimentare reduse a noi opere de arta arhitecturale, care sa demonstreze definitiv ca arta inseamna nou, inseamna viziune, inseamna tehnologie, desfiintandu-i decisiv pe cei ce o tin una si buna ca doar un zid vechi poate fi considerat "interesant" din punct de vedere artistic.
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
alex1968
A aparut in click un reportaj depre Cathedral Plaza care lauda interioarele si luxul dinauntru, de inde concluzia ca ar fi prea scumpa si periculoasa demolarea.
http://www.click.ro/news/bucuresti/cath ... 4520.html#
A aparut in click un reportaj depre Cathedral Plaza care lauda interioarele si luxul dinauntru, de inde concluzia ca ar fi prea scumpa si periculoasa demolarea.
http://www.click.ro/news/bucuresti/cath ... 4520.html#
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
Mircea G
Nimic nu este imposibil . Articolul este pentru trepanati !
Nimic nu este imposibil . Articolul este pentru trepanati !
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
alex1968
Sau, vorba unui vechi cantec: "it's one for the money" !
Sau, vorba unui vechi cantec: "it's one for the money" !
- GAC
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
GAC
Am fost de curand pe la Big Berceni si am observat ca pe partea opusa de Sun Plaza (in diagonala peste intersectie) a fost ras totul. In acest context, pot sa banuiesc ca in curand vor incepe lucrarile la turnul de 22 de etaje care aparea intr-un PUZ de acum vreo 3 ani.
Sper ca lucrarile sa inceapa cat mai repede la un nou landmark in acest oras, care duce o acuta lipsa de asemenea cladiri, monumentale prin excelenta.
Daca ar fi sa lucreze cum au lucrat la Sky Tower, inseamna ca la anul pe vremea asta vom avea inca un bloc inalt in capitala.
Am fost de curand pe la Big Berceni si am observat ca pe partea opusa de Sun Plaza (in diagonala peste intersectie) a fost ras totul. In acest context, pot sa banuiesc ca in curand vor incepe lucrarile la turnul de 22 de etaje care aparea intr-un PUZ de acum vreo 3 ani.
Sper ca lucrarile sa inceapa cat mai repede la un nou landmark in acest oras, care duce o acuta lipsa de asemenea cladiri, monumentale prin excelenta.
Daca ar fi sa lucreze cum au lucrat la Sky Tower, inseamna ca la anul pe vremea asta vom avea inca un bloc inalt in capitala.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
GAC
Referitor la cladirea de la Km 0, lucrarile nu au avansat f mult, dar in lipsa unei macarale turn, nici nu prea au avut cum.
Nu inteleg de ce se incapataneaza sa lucreze asa, cand un utilaj specializat va face aceeasi treaba mult mai bine, mai repede si mai ieftin decat daca se cara respectivele materiale pe carca muncitorilor.
De abia astept sa vad acest maret edificiu cum isi inalta capul deasupra orasului.
De asemenea, am observat sambata ca pe strada V Cascadelor, pe locul unde era un minicomplex comercial cu magazine de bricolaj era totul ras. Pot doar sa banuiesc ca se va construi ceva nou. Sper doar sa fie ceva inalt si frumos, cu atat mai mult ca in zona nu sunt monumente chipurile istorice, asta daca nu se va gasi vre-un destept sa considere ca monument zis istoric caminul de nefamilisti aflat la 100 de m, considerand ca respectivul edificiu aduce aminte de starea deplorabila a populatiei din anii 80-90, stare care ce-i drept a marcat o perioada semnificativa din istoria acestei tari.
Referitor la cladirea de la Km 0, lucrarile nu au avansat f mult, dar in lipsa unei macarale turn, nici nu prea au avut cum.
Nu inteleg de ce se incapataneaza sa lucreze asa, cand un utilaj specializat va face aceeasi treaba mult mai bine, mai repede si mai ieftin decat daca se cara respectivele materiale pe carca muncitorilor.
De abia astept sa vad acest maret edificiu cum isi inalta capul deasupra orasului.
De asemenea, am observat sambata ca pe strada V Cascadelor, pe locul unde era un minicomplex comercial cu magazine de bricolaj era totul ras. Pot doar sa banuiesc ca se va construi ceva nou. Sper doar sa fie ceva inalt si frumos, cu atat mai mult ca in zona nu sunt monumente chipurile istorice, asta daca nu se va gasi vre-un destept sa considere ca monument zis istoric caminul de nefamilisti aflat la 100 de m, considerand ca respectivul edificiu aduce aminte de starea deplorabila a populatiei din anii 80-90, stare care ce-i drept a marcat o perioada semnificativa din istoria acestei tari.
- Mircea G
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
survola
Ref ”hotelul” de la km 0 - are Autorizatie de Constructie sau inca nu?
Ref ”hotelul” de la km 0 - are Autorizatie de Constructie sau inca nu?
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
macheta218
Sky Tower "Live " din Pantelimon
Sky Tower "Live " din Pantelimon
SKY TOWER.jpg (315.65 KB; downloaded 3912 times)
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
alex1968
am trecut azi pe langa Cathedral Plaza de langa biserica sf.Iosif. cativa bodyguarzi si in rest liniste. Cladirea mi se pare ca are o distanta de 6 metri fata de biserica, asa cum pretinde firma constructoare asa ca nu mi se pare situatia atat de grava ca la biserica armeneasca, deci nu vad de ce sa fie demolata.
am trecut azi pe langa Cathedral Plaza de langa biserica sf.Iosif. cativa bodyguarzi si in rest liniste. Cladirea mi se pare ca are o distanta de 6 metri fata de biserica, asa cum pretinde firma constructoare asa ca nu mi se pare situatia atat de grava ca la biserica armeneasca, deci nu vad de ce sa fie demolata.
- Marian Sirbu
-
Posted:
-
Re: Blocuri turn: idei si propuneri
Marian Sirbu
Ce se intelege din stirea asta? Turnurile se construiesc, sau nu?
http://b365.ro/miliardarul- ... 83425.html
"Turnurile de birouri Belvedere se pot face în zona Grozăveşti, dar nu s-ar potrivi estetic cu celelalte clădiri din zonă „ Nu e o problemă de sol acolo, s-ar putea face, dar ar fi păcat pentru că nu s-ar potrivi specificului zonei", spune Arhitectul-Şef al Capitalei, Gheorghe Pătraşcu."
Ce se intelege din stirea asta? Turnurile se construiesc, sau nu?
http://b365.ro/miliardarul- ... 83425.html
"Turnurile de birouri Belvedere se pot face în zona Grozăveşti, dar nu s-ar potrivi estetic cu celelalte clădiri din zonă „ Nu e o problemă de sol acolo, s-ar putea face, dar ar fi păcat pentru că nu s-ar potrivi specificului zonei", spune Arhitectul-Şef al Capitalei, Gheorghe Pătraşcu."
📖 Pagination options