Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4579 posts, 940649 views
📖 Pagination options
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bekxy
Cam câţi ani o să mai auzim de proiectul ăsta? Până o să aibă şi Bucureştiul un primar apt să atragă fonduri europene?
Toată ţara e în şantier pe banii UE, numai Bucureştiul (nu) e pe bani împrumutaţi. Şi plătiţi de noi, cu dobândă cu tot. A... nu se poate fura din fondurile UE? Aha...
Cam câţi ani o să mai auzim de proiectul ăsta? Până o să aibă şi Bucureştiul un primar apt să atragă fonduri europene?
Toată ţara e în şantier pe banii UE, numai Bucureştiul (nu) e pe bani împrumutaţi. Şi plătiţi de noi, cu dobândă cu tot. A... nu se poate fura din fondurile UE? Aha...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
andrei11
Aiurea in tramvai ! Vreti o parere proprie ? In deceniul asta slabe sanse sa inceapa acolo o lucrare. Mai vorbim in campania urmatoare din 2018 ( cine o mai apuca ). V-am pupat, baieti ( si fete ).
Aiurea in tramvai ! Vreti o parere proprie ? In deceniul asta slabe sanse sa inceapa acolo o lucrare. Mai vorbim in campania urmatoare din 2018 ( cine o mai apuca ). V-am pupat, baieti ( si fete ).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Costin
Aceasta lucrare urma sa fie facuta cu fonduri europene... nu stiu daca intre timp nu s'au sucit...
Aceasta lucrare urma sa fie facuta cu fonduri europene... nu stiu daca intre timp nu s'au sucit...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
133 313
subway guru wrote:dupa ce va termina pasajul Vacaresti - Mihai Bravu si delta Bucurestiului, de alturi
Primăria Capitalei va construi la Piața Sudului un pasaj rutier subteran, dar și pasaje pietonale și un pasaj de transfer între stațiile de tramvai și cele de metrou.
- survola
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
survola
@ Nightwolf: O intrebare puțin off-topic: pe strada de legătura între Șos. Berceni și Șos Oltenița (acea deviere spre dreapta a traficului), în afară de semafoare, la intersecția cu Olteniței nu există semnele de cedare de prioritate sau STOP, sau orice altceva. E normal așa? Existau și le-a scos cineva interesat?
@ Nightwolf: O intrebare puțin off-topic: pe strada de legătura între Șos. Berceni și Șos Oltenița (acea deviere spre dreapta a traficului), în afară de semafoare, la intersecția cu Olteniței nu există semnele de cedare de prioritate sau STOP, sau orice altceva. E normal așa? Existau și le-a scos cineva interesat?
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Nightwolf
existau... personal am semnalat lucru asta acum 3sapt.... no comment...
existau... personal am semnalat lucru asta acum 3sapt.... no comment...
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
danutzu_2910
Interese sunt... si ceva tot off-topic din zona.... Daca intri pe Berceni de pe Oltenitei, ai acea trecere de pietoni tare enervanta la care nu exista secunda sa nu treaca vreun pieton (trecerea dintre gurile de metrou) dupa care urmeaza un colt de strada, pe partea dreapta care are un semn de Trecere de Pietoni care ... poate fi rotit dupa cum vrea mischiul fiecaruia.... mai ales ca exista un scuar de trecere pe spatiul verde media sos Berceni.... De fapt semnul apartine treceri de pietoni care e pe intrarea la dreapta spre piata....
Interese sunt... si ceva tot off-topic din zona.... Daca intri pe Berceni de pe Oltenitei, ai acea trecere de pietoni tare enervanta la care nu exista secunda sa nu treaca vreun pieton (trecerea dintre gurile de metrou) dupa care urmeaza un colt de strada, pe partea dreapta care are un semn de Trecere de Pietoni care ... poate fi rotit dupa cum vrea mischiul fiecaruia.... mai ales ca exista un scuar de trecere pe spatiul verde media sos Berceni.... De fapt semnul apartine treceri de pietoni care e pe intrarea la dreapta spre piata....
- survola
-
Posted:
-
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
telvanni
Sa ingradesti dreptul fundamental al omului de a merge pe unde e cel mai usor mi se pare cea mai mare greseala care se face la acest pasaj. Obligi pietonii sa intre in pamant cand cel mai usor ar fi sa traversezi pe la suprafata.
Pe directia pasajului nu mai poti traversa strada decat prin pasaj subteran. SA VA IA TOTI DRACII DE IDIOTI CARE SUNTETI VOI IDIOTI!
Sa ingradesti dreptul fundamental al omului de a merge pe unde e cel mai usor mi se pare cea mai mare greseala care se face la acest pasaj. Obligi pietonii sa intre in pamant cand cel mai usor ar fi sa traversezi pe la suprafata.
Pe directia pasajului nu mai poti traversa strada decat prin pasaj subteran. SA VA IA TOTI DRACII DE IDIOTI CARE SUNTETI VOI IDIOTI!
unde sunt trecerile de pietoni.JPG (452.24 KB; downloaded 3975 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
andrei11
Nu inteleg la ce te referi, de ce te deranjeaza ca treci prin subteran strada, esti si in siguranta si poti sa-ti iei si o merdenea ca si bonus.
La Universitate cum procedezi, nu o iei tot pe sub pamant ?
Daca esti contra, poti sa te duci vreo juma de kilometru in sus sau in jos si poti traversa pe la suprafata.
Chiar ca nu-ti inteleg supararea !
La Universitate la fel, daca nu vrei prin pasaj ocolesti ceva sute de metri si gasesti si o traversare la nivel.
Nu inteleg la ce te referi, de ce te deranjeaza ca treci prin subteran strada, esti si in siguranta si poti sa-ti iei si o merdenea ca si bonus.
La Universitate cum procedezi, nu o iei tot pe sub pamant ?
Daca esti contra, poti sa te duci vreo juma de kilometru in sus sau in jos si poti traversa pe la suprafata.
Chiar ca nu-ti inteleg supararea !
La Universitate la fel, daca nu vrei prin pasaj ocolesti ceva sute de metri si gasesti si o traversare la nivel.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
chevic
pai sa ingradesti dreptul fundamental........
unde se ofera acest drept ? aici e oras nu tarla. exista si masini si trebuie sa gasesti solutia optima. bine spus cum ar fi azi universitatea fara pasajul subteran. sa ii dam apa la moara lui nicusor(nume care arata ca a ramas in copilarie si nu s-a maturizat) cu pietonalele. adica faci un drum pentru un pieton in care sa nu mai fie nevoit sa stea la stop dar nu e bine. maria sa pietonul e rege, pardon presedinte ca regele e caduc. dar si pietonul devine caduc. nu dupa nicusor desigur....
e absolut necesar pasaj subteran pentru pietoni la : unirea, romana, victoriei, asta in prima faza, apoi ase pe eminescu, iancu de hunedoara cu dorobani, bucur total, iancului, etc.
imi aduc aminte de o caricatura a regretatului matty. despre pasajul pietonal de la piata presei libere, vorbeau unii la o bere despre un coleg : si apoi nu imi place ca el trece prin pasaj nu ca noi toti pe deasupra printre masini......
drept fundamental al pietonului de a sta la stop poate.....
pai sa ingradesti dreptul fundamental........
unde se ofera acest drept ? aici e oras nu tarla. exista si masini si trebuie sa gasesti solutia optima. bine spus cum ar fi azi universitatea fara pasajul subteran. sa ii dam apa la moara lui nicusor(nume care arata ca a ramas in copilarie si nu s-a maturizat) cu pietonalele. adica faci un drum pentru un pieton in care sa nu mai fie nevoit sa stea la stop dar nu e bine. maria sa pietonul e rege, pardon presedinte ca regele e caduc. dar si pietonul devine caduc. nu dupa nicusor desigur....
e absolut necesar pasaj subteran pentru pietoni la : unirea, romana, victoriei, asta in prima faza, apoi ase pe eminescu, iancu de hunedoara cu dorobani, bucur total, iancului, etc.
imi aduc aminte de o caricatura a regretatului matty. despre pasajul pietonal de la piata presei libere, vorbeau unii la o bere despre un coleg : si apoi nu imi place ca el trece prin pasaj nu ca noi toti pe deasupra printre masini......
drept fundamental al pietonului de a sta la stop poate.....
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
vancouver
Autorul acestui plan este un prost sau un om cu o capacitate mintala usor redusa. I-as retrage instantaneu titlul de inginer. Face de râs breasla.
Din pacate in multe domenii din România domina o mediocritate crunta, care face ca pâna si lucrurile noi care se fac sa fie facute prost.
Daca vreodata voi ajunge primar si voi avea posibilitatea voi desfiinta/darâma complet acest proiect si voi face ceva normal.
1. Se pare ca "inginerul proiectant" nu stie sa numere. Astfel venind de pe Calea Vacaresti în intersectie sunt 3 benzi, pentru ca apoi în centrul intersectiei sa se faca brusc 4!!!! Cine are dreptul sa treaca de pe care banda pe care? Si nu va apucati sa cautati acum codul rutier pentru lamurirea problemei. Nimeni in traficul real nu stie astfel de lucruri.
In primul rând ORIUNDE in lumea civilizata benzile continua sa fie trasate si prin intersectie IN TOATE DIRECTIILE, pentru a ajuta soferii sa-si pastreze banda. Astfel apar doua optiuni (cu negru si cu galben la mine).
2. Mult mai grav, dintre cele 4 benzi de la rond, de pe 3 se poate merge inainte spre Nitu Vasile, dar STUPOARE, imediat dupa trecerea de pietoni, nu mai sunt 3 benzi, ci doar doua. Claxoane, injuraturi, toata lumea are dreptate in felul ei.
Dupa parerea mea A PROIECTA UN DRUM / INTERSECTIE CU UN CONFLICT DE TRAFIC este de neimaginat. Inadmisibil si de neimaginat. Aaaaa, ca in unele locuri nu se poate altfel, da sunt de acord. Se pot face solutii de compromis. Dar aici.....????? Adica trec de la 3 la 4 benzi, pentru a alinia masinile pe 3 benzi de mers inainte, iar ulterior le pun sa revina la 2 fara nici o avertizare si fara nici o logica....
3. Aceeasi poveste desigur si venind invers, la intrarea pe Calea Vacaresti, pe lânga pasaj. Din 3 benzi inaite se fac numai doua undeva, nu se stie unde, ca doar nu e liniat. Daca luam desenul meu si presupunem ca pe prima banda e un troleibuz, acesta va merge la sigur pe traseul desenat de mine, pentru a se incadra pe banda 1 mai inainte. Masina de pe banda 2 va fi obligata sa mearga paralel cu troleul, si va intra in banda 2. Fraierul de pe banda 3 va lua o gura de iarba, daca indrazneste sa vrea sa o ia inainte; dupa marcaj e permis, dar in realitate e posibil?
4. In rond exista permanent banda cea mai de la interior, unde este obligatoriu stânga (banda 4). Urmatoarea banda, banda 3, are inainte sau la stânga. Asadar de pe banda 3 se poate face la stânga pe oricare din benzile 1, 2 sau 3. Fiindca exista posibilitatea ca cel de pe banda 3 sa faca stânga tot pe banda 3, cel de pe banda cea mai interioara, 4, nu are voie sa intre pe banda 3, ci obligatoriu tot pe 4.
Cel de pe banda 4 teoretic nu poate iesi niciodata din carusel, cel putin nu legal.
Adica din constructie oblig soferii sa incalce legea!!!!! Doamne, mare e gradina cu prosti.
5. De pe Vacaresti spre Oltenitei la dreapta pe lânga Agip se fac doua benzi. Daca cineva vede cum se poate ajunge legal pe a doua banda de facut dreapta, primeste un premiu - de consolare. Care-i logica acelei benzi? Sa-i faca pe pietoni sa aibe de traversat 2 benzi, nu doar una. Sa-i faca pe bizoni sa intre acolo rapid in depasire si sa puna in pericol viata pietonilor? Sa creeze o banda ad hoc de stationare a taxiurilor si smecherilor? Care eventual tot asa, sa obtureze vizibilitatea si sa-ti iasa un copil pe trecerea de pietoni dintre taxiuri? Apoi incadrarea in drumul principal: cel de pe banda exterioara obtureaza vizibilitatea celui de la interior. OOOOOOOFFFF. Exemplul celalalt Oltenitei (dinspre Berceni) dreapta spre Vacaresti, arata cum trebuia facut.
6. In dreptul Bigului exista un aflux foarte mare de pietoni. Dupa parerea mea calea subterana revine mult prea repede la suprafata, obturând posibilitatea traversarii la suprafata pe Nitu Vasile. Dupa ce pasajul ajunge sus vor fi multi care vor trece fix pe acolo (ca la Obor, mai ales la capatul dinspre Mihai Bravu). Astfel venind din pasaj cu viteza, masinile se vor intâlni cu pietoni traversând ilegal. Un nou punct negru pe harta Bucurestiului. NUUUUU.
Personal as fi optat pentru o varianta mai scumpa, dar mult mai future-proof. Intrarea in pasaj de pe Nitu Vasile spre centru începuta relativ repede dupa rondul Fântâna Florilor. Pe celalalt sens, spre inima cartierului, pasajul subteran sa continue de la Piata Sudului pâna dincolo de rondul Fântâna Florilor, cu doua iesiri, una pe Nitu Vasile si una pe Obregia. (pentru directia Emil Racovita se poate iesi pe Obregia, apoi legatura prin str. Turnu Magurele). Astfel se reduce semnificativ traficul si prin rondul Fântâna Florilor, mai ales se poate da un timp de verde mult mai mare celor care vin pe Nitu Vasile dinspre Brâncoveanu.
Asa cum este acum, prin fluidizarea excesiva a Caii Vacaresti (pasaj la Splai, pasaj Piata Sudului), la rondul Fântâna Florilor CU SIGURANTA se va creea un dop, asemanator Pasaj Basarab spre Maniu sau Pasaj Pipera spre centru.
Orice lucrare de acest gen trebuie facuta cu evitarea sau chiar eliminarea aparitiei oricarui conflict de trafic, evitarea creerii de aglomeratii, dirijarea prin marcaje a tuturor participantilor la trafic, inclusiv in interiorul intersectiei.
Dar... las-o bai ca merge asa. Stiu deja, o sa vina diversi sa zica ca exagerez, ca sunt nebun, ca nicaieri in România nu s-a respectat ceea ce cer eu, ca merge si-asa, sa fiu multumit macar cu atât, si alte aberatii. Nu va obositi sa le scrieti. Le stiu deja. NB.
Autorul acestui plan este un prost sau un om cu o capacitate mintala usor redusa. I-as retrage instantaneu titlul de inginer. Face de râs breasla.
Din pacate in multe domenii din România domina o mediocritate crunta, care face ca pâna si lucrurile noi care se fac sa fie facute prost.
Daca vreodata voi ajunge primar si voi avea posibilitatea voi desfiinta/darâma complet acest proiect si voi face ceva normal.
1. Se pare ca "inginerul proiectant" nu stie sa numere. Astfel venind de pe Calea Vacaresti în intersectie sunt 3 benzi, pentru ca apoi în centrul intersectiei sa se faca brusc 4!!!! Cine are dreptul sa treaca de pe care banda pe care? Si nu va apucati sa cautati acum codul rutier pentru lamurirea problemei. Nimeni in traficul real nu stie astfel de lucruri.
In primul rând ORIUNDE in lumea civilizata benzile continua sa fie trasate si prin intersectie IN TOATE DIRECTIILE, pentru a ajuta soferii sa-si pastreze banda. Astfel apar doua optiuni (cu negru si cu galben la mine).
2. Mult mai grav, dintre cele 4 benzi de la rond, de pe 3 se poate merge inainte spre Nitu Vasile, dar STUPOARE, imediat dupa trecerea de pietoni, nu mai sunt 3 benzi, ci doar doua. Claxoane, injuraturi, toata lumea are dreptate in felul ei.
Dupa parerea mea A PROIECTA UN DRUM / INTERSECTIE CU UN CONFLICT DE TRAFIC este de neimaginat. Inadmisibil si de neimaginat. Aaaaa, ca in unele locuri nu se poate altfel, da sunt de acord. Se pot face solutii de compromis. Dar aici.....????? Adica trec de la 3 la 4 benzi, pentru a alinia masinile pe 3 benzi de mers inainte, iar ulterior le pun sa revina la 2 fara nici o avertizare si fara nici o logica....
3. Aceeasi poveste desigur si venind invers, la intrarea pe Calea Vacaresti, pe lânga pasaj. Din 3 benzi inaite se fac numai doua undeva, nu se stie unde, ca doar nu e liniat. Daca luam desenul meu si presupunem ca pe prima banda e un troleibuz, acesta va merge la sigur pe traseul desenat de mine, pentru a se incadra pe banda 1 mai inainte. Masina de pe banda 2 va fi obligata sa mearga paralel cu troleul, si va intra in banda 2. Fraierul de pe banda 3 va lua o gura de iarba, daca indrazneste sa vrea sa o ia inainte; dupa marcaj e permis, dar in realitate e posibil?
4. In rond exista permanent banda cea mai de la interior, unde este obligatoriu stânga (banda 4). Urmatoarea banda, banda 3, are inainte sau la stânga. Asadar de pe banda 3 se poate face la stânga pe oricare din benzile 1, 2 sau 3. Fiindca exista posibilitatea ca cel de pe banda 3 sa faca stânga tot pe banda 3, cel de pe banda cea mai interioara, 4, nu are voie sa intre pe banda 3, ci obligatoriu tot pe 4.
Cel de pe banda 4 teoretic nu poate iesi niciodata din carusel, cel putin nu legal.
Adica din constructie oblig soferii sa incalce legea!!!!! Doamne, mare e gradina cu prosti.
5. De pe Vacaresti spre Oltenitei la dreapta pe lânga Agip se fac doua benzi. Daca cineva vede cum se poate ajunge legal pe a doua banda de facut dreapta, primeste un premiu - de consolare. Care-i logica acelei benzi? Sa-i faca pe pietoni sa aibe de traversat 2 benzi, nu doar una. Sa-i faca pe bizoni sa intre acolo rapid in depasire si sa puna in pericol viata pietonilor? Sa creeze o banda ad hoc de stationare a taxiurilor si smecherilor? Care eventual tot asa, sa obtureze vizibilitatea si sa-ti iasa un copil pe trecerea de pietoni dintre taxiuri? Apoi incadrarea in drumul principal: cel de pe banda exterioara obtureaza vizibilitatea celui de la interior. OOOOOOOFFFF. Exemplul celalalt Oltenitei (dinspre Berceni) dreapta spre Vacaresti, arata cum trebuia facut.
6. In dreptul Bigului exista un aflux foarte mare de pietoni. Dupa parerea mea calea subterana revine mult prea repede la suprafata, obturând posibilitatea traversarii la suprafata pe Nitu Vasile. Dupa ce pasajul ajunge sus vor fi multi care vor trece fix pe acolo (ca la Obor, mai ales la capatul dinspre Mihai Bravu). Astfel venind din pasaj cu viteza, masinile se vor intâlni cu pietoni traversând ilegal. Un nou punct negru pe harta Bucurestiului. NUUUUU.
Personal as fi optat pentru o varianta mai scumpa, dar mult mai future-proof. Intrarea in pasaj de pe Nitu Vasile spre centru începuta relativ repede dupa rondul Fântâna Florilor. Pe celalalt sens, spre inima cartierului, pasajul subteran sa continue de la Piata Sudului pâna dincolo de rondul Fântâna Florilor, cu doua iesiri, una pe Nitu Vasile si una pe Obregia. (pentru directia Emil Racovita se poate iesi pe Obregia, apoi legatura prin str. Turnu Magurele). Astfel se reduce semnificativ traficul si prin rondul Fântâna Florilor, mai ales se poate da un timp de verde mult mai mare celor care vin pe Nitu Vasile dinspre Brâncoveanu.
Asa cum este acum, prin fluidizarea excesiva a Caii Vacaresti (pasaj la Splai, pasaj Piata Sudului), la rondul Fântâna Florilor CU SIGURANTA se va creea un dop, asemanator Pasaj Basarab spre Maniu sau Pasaj Pipera spre centru.
Orice lucrare de acest gen trebuie facuta cu evitarea sau chiar eliminarea aparitiei oricarui conflict de trafic, evitarea creerii de aglomeratii, dirijarea prin marcaje a tuturor participantilor la trafic, inclusiv in interiorul intersectiei.
Dar... las-o bai ca merge asa. Stiu deja, o sa vina diversi sa zica ca exagerez, ca sunt nebun, ca nicaieri in România nu s-a respectat ceea ce cer eu, ca merge si-asa, sa fiu multumit macar cu atât, si alte aberatii. Nu va obositi sa le scrieti. Le stiu deja. NB.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
mihai_atanasiu
vancouver, liniile alea negre sunt puse de tine ? daca da nu e bine; pe banda cu nr 3 si 4 vor face la stinga spre Oltenitei; 1 si 2 merg inainte; oricum nu conteaza la soferii din Romania; la rondul de la Piata Presei se intimpla tot felul de chestii; aia de pe benzile din mijloc vor la dreapta; aia de pe benzile dinspre trotuar vor la stinga; si tot asa; se pare ca treaba cu preselectia benzilor nu mai este luata in considerare.
vancouver, liniile alea negre sunt puse de tine ? daca da nu e bine; pe banda cu nr 3 si 4 vor face la stinga spre Oltenitei; 1 si 2 merg inainte; oricum nu conteaza la soferii din Romania; la rondul de la Piata Presei se intimpla tot felul de chestii; aia de pe benzile din mijloc vor la dreapta; aia de pe benzile dinspre trotuar vor la stinga; si tot asa; se pare ca treaba cu preselectia benzilor nu mai este luata in considerare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
andrei11
Vancouver, imi pare rau de tine, dar esti pe langa subiect. O sa incerc sa iau pe rand exemplele tale si o sa-ti dai seama de greseli.
Oricum liniile negre sunt puse aiurea.
Greseala nr 1
Denumirea benzilor.
In interiorul unei asemenea intersectii, benzile aferente rondoului central au un dublu rol, si anume
a) In cazul unui verde pe bulevardul in ax sunt benzi de tranzit
b) In cazul unui verde pe bulevardul perpendicular pe ax au rol de benzi de stocare.
Lucru ignorat absolut de tine in abordarea problemei.
Banda 0 ( zero ) din rondoul central este activa numai cand benzile de acolo joaca rolul benzilor de stocare, deci va fi abordata de un vehicul numai daca vine de pe directia notata de mine ( "face la stanga" ).
Pasul nr 2
Rondoul central se incarca cu masini care au facut stanga ( de pe Oltenitei ). Ele vor avea verde mai inainte ca Vacarestiul sa aiba verde.
Deci Vacarestiul are rosu si rondoul central are verde.
Masinile de pe banda 0 evident ca dupa intersectie vor ceda trecerea celor de pe banda 1, dupa care se vor incadra pe banda 1. Numai dupa aceea Vacarestiul va avea verde, atunci benzile din rondou se transforma in benzi de tranzit, banda 0 ( zero ) practic este anulata si nu exista nici un conflict de trafic.
Cu alta ocazie voi explica si "Greseala nr 2", dar asta dupa ce voi infrunta eventualele critici din partea voastra.
PS
Vezi ca vom avea foarte mult de discutat pe marginea observatiilor tale, absolut toate sunt gresite !
Si asa, ca un bonus, sa stii ca in cadrul proiectului, in dreptul BIG - ului ( acolo unde spui tu ca este aflux mare de pietoni ) este prevazut pasaj pietonal subteran pe sub Nitu Vasile. Unde, desigur, se vor putea cumpara si Merdenele & Iaurt. ( Pasajul nu e pus de la mine, numai merdenelele )
Vancouver, imi pare rau de tine, dar esti pe langa subiect. O sa incerc sa iau pe rand exemplele tale si o sa-ti dai seama de greseli.
Oricum liniile negre sunt puse aiurea.
Greseala nr 1
Denumirea benzilor.
In interiorul unei asemenea intersectii, benzile aferente rondoului central au un dublu rol, si anume
a) In cazul unui verde pe bulevardul in ax sunt benzi de tranzit
b) In cazul unui verde pe bulevardul perpendicular pe ax au rol de benzi de stocare.
Lucru ignorat absolut de tine in abordarea problemei.
Banda 0 ( zero ) din rondoul central este activa numai cand benzile de acolo joaca rolul benzilor de stocare, deci va fi abordata de un vehicul numai daca vine de pe directia notata de mine ( "face la stanga" ).
Pasul nr 2
Rondoul central se incarca cu masini care au facut stanga ( de pe Oltenitei ). Ele vor avea verde mai inainte ca Vacarestiul sa aiba verde.
Deci Vacarestiul are rosu si rondoul central are verde.
Masinile de pe banda 0 evident ca dupa intersectie vor ceda trecerea celor de pe banda 1, dupa care se vor incadra pe banda 1. Numai dupa aceea Vacarestiul va avea verde, atunci benzile din rondou se transforma in benzi de tranzit, banda 0 ( zero ) practic este anulata si nu exista nici un conflict de trafic.
Cu alta ocazie voi explica si "Greseala nr 2", dar asta dupa ce voi infrunta eventualele critici din partea voastra.
PS
Vezi ca vom avea foarte mult de discutat pe marginea observatiilor tale, absolut toate sunt gresite !
Si asa, ca un bonus, sa stii ca in cadrul proiectului, in dreptul BIG - ului ( acolo unde spui tu ca este aflux mare de pietoni ) este prevazut pasaj pietonal subteran pe sub Nitu Vasile. Unde, desigur, se vor putea cumpara si Merdenele & Iaurt. ( Pasajul nu e pus de la mine, numai merdenelele )
gersit.jpg (232.23 KB; downloaded 3733 times)
corect.jpg (209.49 KB; downloaded 3727 times)
📖 Pagination options