Topic: Metrou File de Poveste
776 posts, 291520 views
📖 Pagination options
- 2009
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
2009
@ subway
Pai asteptam, dar daca nu vin clarificarile aberam la maxim, doar doar din vreo 15 aberatii reusim sa clarificam 2 lucruri concrete. Ateptam...asteptam...asteptam
@ subway
Pai asteptam, dar daca nu vin clarificarile aberam la maxim, doar doar din vreo 15 aberatii reusim sa clarificam 2 lucruri concrete. Ateptam...asteptam...asteptam
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Poza pusa de 2009 pe pagina anterioara e "de sus" ( din satelit cum ar veni ) si nu e o sectiune.
Poza pusa de 2009 pe pagina anterioara e "de sus" ( din satelit cum ar veni ) si nu e o sectiune.
- 2009
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
2009
@sab, sau si altcineva, daca puteti puneti va rog cateva completari pe schita aceea pentru a putea localiza in teren ceea ce e reprezentat pe ea. Eu nici macar nu imi dau seama daca e produsul final, sau doar o schita cu procedeul de executie.
aham. Ma gandeam si eu pentru ca apar acele batardouri (diguri) aval si amonte, dar nu-mi dau seama exact unde e pasajul de legatura pe plan. In schimb apar peretii mulati de la Unirii 1.
Ar fi chiar folositor cateva insemnari pe schita
@sab, sau si altcineva, daca puteti puneti va rog cateva completari pe schita aceea pentru a putea localiza in teren ceea ce e reprezentat pe ea. Eu nici macar nu imi dau seama daca e produsul final, sau doar o schita cu procedeul de executie.
andrei11 wrote:
Poza pusa de 2009 pe pagina anterioara e "de sus" ( din satelit cum ar veni ) si nu e o sectiune.
aham. Ma gandeam si eu pentru ca apar acele batardouri (diguri) aval si amonte, dar nu-mi dau seama exact unde e pasajul de legatura pe plan. In schimb apar peretii mulati de la Unirii 1.
Ar fi chiar folositor cateva insemnari pe schita
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Am luat-o de departe pentru a clarifica totul si a nu fiu nevoit sa reiau de o mie de ori...o data, dar bine!
La Abator si la Semanatoarea s-a facut cu devierea partiala a apei in albia inca neamenajata, cu batardouri...in sapatura deschisa cu pereti mulati.
La Herastrau, s-a traversat cu tunele, dar fundal albiei a fost betonat ca masura de siguranta...
Urmeaza o discutie mai ampla despre Piata Unirii...
subway guru wrote:
Subtraversari de cursuri de apa cu metroul sunt deocamdata cinci:
Mihai Bravu;
Semanatoarea;
U1-2;
Sf. Spiridon-U2;
Herastrau...
Urmeaza Eroilor2-Opera...
Am luat-o de departe pentru a clarifica totul si a nu fiu nevoit sa reiau de o mie de ori...o data, dar bine!
La Abator si la Semanatoarea s-a facut cu devierea partiala a apei in albia inca neamenajata, cu batardouri...in sapatura deschisa cu pereti mulati.
La Herastrau, s-a traversat cu tunele, dar fundal albiei a fost betonat ca masura de siguranta...
Urmeaza o discutie mai ampla despre Piata Unirii...
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
In articolul de la link-ul postat de tine, pe langa fotografia cu sifonarea (pe care, recunosc sincer, ca nu stiu sa o "citesc") mai era si planul aceast interesant. Acolo spune "supratraversare".
2009 wrote:
@sab De unde ti-ai dat seama ca pasajul pietonal supratraverseaza Dambovita? in schita aceea nu se pomeneste absolut nimic ?
In articolul de la link-ul postat de tine, pe langa fotografia cu sifonarea (pe care, recunosc sincer, ca nu stiu sa o "citesc") mai era si planul aceast interesant. Acolo spune "supratraversare".
Plan-Unirii.JPG (83.45 KB; downloaded 2900 times)
- 2009
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
2009
asteptam, dar nu ne mai tine in suspans
Da am vazut mersi Nici eu nu stiu sa o citesc
subway guru wrote:
Urmeaza o discutie mai ampla despre Piata Unirii...
asteptam, dar nu ne mai tine in suspans
sab wrote:
In articolul de la link-ul postat de tine, pe langa fotografia cu sifonarea (pe care, recunosc sincer, ca nu stiu sa o "citesc") mai era si planul aceast interesant. Acolo spune "supratraversare".
Da am vazut mersi Nici eu nu stiu sa o citesc
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Doar planul cu batardourile, tevile de sifonare, peretii mulati, spraiturile si zonele demolate din planseul de acoperire a Dambovitei e 100% exact...e copie dupa planul de executie!!!
Doar planul cu batardourile, tevile de sifonare, peretii mulati, spraiturile si zonele demolate din planseul de acoperire a Dambovitei e 100% exact...e copie dupa planul de executie!!!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Ati asteptat atata timp si acum v-ati pierdut rabdarea???
Planul ala il vom 'descifra' impreuna, nu e chiar asa de complicat...
2009 wrote:subway guru wrote:
Urmeaza o discutie mai ampla despre Piata Unirii...
asteptam, dar nu ne mai tine in suspanssab wrote:
In articolul de la link-ul postat de tine, pe langa fotografia cu sifonarea (pe care, recunosc sincer, ca nu stiu sa o "citesc") mai era si planul aceast interesant. Acolo spune "supratraversare".
Da am vazut mersi Nici eu nu stiu sa o citesc
Ati asteptat atata timp si acum v-ati pierdut rabdarea???
Planul ala il vom 'descifra' impreuna, nu e chiar asa de complicat...
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Descifrare plan:
Coltul stanga sus, camera de priza amonte (actuala zona cu escalatoare)
Mai la dreapta, zona in care s-a demolat deschiderea planseului de acoperire mal drept.
Centru stanga actuala zona de debusare a escalatoarelor plus cele 7afurisite de trepte...
Spre dreapta, zona propriu-zisa de subtraversare a Dambovitei...
Deasupra si dedesubt, cele doua travee complet demolate din planseul de acoperire a Dambovitei, se vad cate 3 din cele 4 fundatii ale podului.
Zigzagurile sunt batardourile de palplanse batute in albie.
Descifrare plan:
Coltul stanga sus, camera de priza amonte (actuala zona cu escalatoare)
Mai la dreapta, zona in care s-a demolat deschiderea planseului de acoperire mal drept.
Centru stanga actuala zona de debusare a escalatoarelor plus cele 7afurisite de trepte...
Spre dreapta, zona propriu-zisa de subtraversare a Dambovitei...
Deasupra si dedesubt, cele doua travee complet demolate din planseul de acoperire a Dambovitei, se vad cate 3 din cele 4 fundatii ale podului.
Zigzagurile sunt batardourile de palplanse batute in albie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
La data constructiei M2, in PU erau de facut urmatoarele lucrari:
Subtraversare cu tunele M1 + Dambovita, partial pe sub podul in bolta Serban Voda;
Pasaj pietonal M1-M2;
Tunel de legatura M1-M2.
Pentru executia in 'uscat' s-a facut o transvazare a Dambovitei prin sifonarea provizorie, din amonte de pasajul pietonal, pe o platforma amenajata pe mal drept, pana la o camera de restitutie, tot pe mal drept, in aval, imediat dincolo de planseu. In dreptul culeei podului boltit, tevile au trecut printer-o strapungere, excavate la adapostul unui PM, prin spate le culeei...
Sifonarea era o sifonare 'superioara', ca la trasul vinului prin furtun din butoi, imediat langa pasajul pietonal era punctul de maxim echipat cu pompe de vacuum, pentru amorsare, si cu automatizarea necesara pentru impiedicarea dezamorsarii.
Atat pasajul pietonal cat si tunelele M2 sunt sub Dambovita.
Pe parcursul proiectarii si executiei a aparut proiectul de amenajare a Dambovitei, cota pasajului a tinut cont de abia noua si de caseta de ape uzate de dedesubt...s-a adancit un pic, de aici cele 7afurisite de trepte...
Continuarea...in numarul viitor!
La data constructiei M2, in PU erau de facut urmatoarele lucrari:
Subtraversare cu tunele M1 + Dambovita, partial pe sub podul in bolta Serban Voda;
Pasaj pietonal M1-M2;
Tunel de legatura M1-M2.
Pentru executia in 'uscat' s-a facut o transvazare a Dambovitei prin sifonarea provizorie, din amonte de pasajul pietonal, pe o platforma amenajata pe mal drept, pana la o camera de restitutie, tot pe mal drept, in aval, imediat dincolo de planseu. In dreptul culeei podului boltit, tevile au trecut printer-o strapungere, excavate la adapostul unui PM, prin spate le culeei...
Sifonarea era o sifonare 'superioara', ca la trasul vinului prin furtun din butoi, imediat langa pasajul pietonal era punctul de maxim echipat cu pompe de vacuum, pentru amorsare, si cu automatizarea necesara pentru impiedicarea dezamorsarii.
Atat pasajul pietonal cat si tunelele M2 sunt sub Dambovita.
Pe parcursul proiectarii si executiei a aparut proiectul de amenajare a Dambovitei, cota pasajului a tinut cont de abia noua si de caseta de ape uzate de dedesubt...s-a adancit un pic, de aici cele 7afurisite de trepte...
Continuarea...in numarul viitor!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Pe cuvant de onoare ca eu nu stiu nici un pod acolo. Poate pune cineva vreo poza cu el, sau il pozitioneaza printr-un "X" pe un plan actual ? Repet, sa fiu bine inteles, nu contest ca podul nu ar fi fost, ar fi absurd, dar eu habar nu am de el.
Dambovita a fost betonata de la Calea Victoriei pana unde exact la Unirii ? Oricum ce tin minte este ca in dreptul Magazinului Unirea cum ar veni, Dambovita era deja vizibila.
Pe cuvant de onoare ca eu nu stiu nici un pod acolo. Poate pune cineva vreo poza cu el, sau il pozitioneaza printr-un "X" pe un plan actual ? Repet, sa fiu bine inteles, nu contest ca podul nu ar fi fost, ar fi absurd, dar eu habar nu am de el.
Dambovita a fost betonata de la Calea Victoriei pana unde exact la Unirii ? Oricum ce tin minte este ca in dreptul Magazinului Unirea cum ar veni, Dambovita era deja vizibila.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Acolo unde???
In piata Unirii sunt patru poduri:
Cel mai vechi, e podul in bolta Serban Voda (in prelungirea strazii cu acelasi nume);
E practic identic cu podurile boltite demolate la amenajarea Dambovitei...
Apoi a aparut in anii '30 planseul de acoperire cu trei deschideri, in cadre de beton armat, cu stalpi fundati pe piloti de lemn...acesta a fost 'consolidat' la amenajarea Dambovitei si a fantanilor prin suprabetonare cu o dala de beton armat (solutie proasta... )
Pe zona pasajului, a fost reconstruit...intr-o forma usor modificata si la standardele actuale, ... de mandea... si zona aia e Zeiss...Carl, fara de moarte...spre deosebire de restul subrezeniei, cu armaturi incredibil de corodate din cauza ... eh, cauze multiple....istorice...
In aval de podul boltit, e podul cel mai recent, proiectat de IPB, tot la standarde moderne, dar care a fost partial demolat cu mult explozibil si grele eforturi de catre armata atunci cand s-a construit pasajul rutier...
Facand socoteala, cele patru poduri sunt...cinci!
P.S.
Ce nu vezi si nu stii nu inseamna ca nu exista....inseamna doar ca mai ai numeroase lucruri de aflat si de invatat!
Acolo unde???
In piata Unirii sunt patru poduri:
Cel mai vechi, e podul in bolta Serban Voda (in prelungirea strazii cu acelasi nume);
E practic identic cu podurile boltite demolate la amenajarea Dambovitei...
Apoi a aparut in anii '30 planseul de acoperire cu trei deschideri, in cadre de beton armat, cu stalpi fundati pe piloti de lemn...acesta a fost 'consolidat' la amenajarea Dambovitei si a fantanilor prin suprabetonare cu o dala de beton armat (solutie proasta... )
Pe zona pasajului, a fost reconstruit...intr-o forma usor modificata si la standardele actuale, ... de mandea... si zona aia e Zeiss...Carl, fara de moarte...spre deosebire de restul subrezeniei, cu armaturi incredibil de corodate din cauza ... eh, cauze multiple....istorice...
In aval de podul boltit, e podul cel mai recent, proiectat de IPB, tot la standarde moderne, dar care a fost partial demolat cu mult explozibil si grele eforturi de catre armata atunci cand s-a construit pasajul rutier...
Facand socoteala, cele patru poduri sunt...cinci!
P.S.
Ce nu vezi si nu stii nu inseamna ca nu exista....inseamna doar ca mai ai numeroase lucruri de aflat si de invatat!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Acolo unde era "podul boltit", e un gol in memoria mea, habar nu am ce pod boltit era la Unirii in '79.
Acolo unde era "podul boltit", e un gol in memoria mea, habar nu am ce pod boltit era la Unirii in '79.
📖 Pagination options