Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1395281 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Nightwolf
ce e de ras la 4 nivele??
eugend wrote:
Nu va impacientati ca sa-l citez pe M.A.
jurnalism de .roDupa ce a taiat o parte din banii pentru metrou, guvernul a anuntat ca vrea sa transfere compania la primaria generala.
Asta inseamna si mai putine fonduri pentru constructia magistralei numarul 5, care a blocat deja cartierul Drumul Taberei si l-a umplut de praf. Sindicalistii se tem ca lucrarile se vor opri in curand.
Primele semne ca finantarea lucrarilor pe linia de metrou din Drumul Taberei a fost injumatatita se vad deja in ritmul de pe santier.
Potrivit planului,statia de metrou de la Razoare trebuie sa aiba 4 nivele. Muncitorii nu au sapat decat 3. Asa se face ca cele doua masini uriase de foraj au ramas la suprafata. Mai mult, sefii de santier nu stiu cand acestea vor introduse in subteran.
Potrivit planului, statia de metrou de la Razoare trebuie sa aiba 4 nivele.
sursa http://www.zf.ro/zf-tv/magistrala-de-me ... i-10027632
ce e de ras la 4 nivele??
- IK4
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
IK4
Corect punctat si in ceea ce-l priveste pe Mucusor Dan cat si legat de trecerea Metroului la PMB. Nu stiu vreun oras european in care metroul sa fie operat de o intreprindere complet separata de transportul de suprafata, cu titluri de calatorie, tarife si oferte total diferite, fara nici un fel de integrare. Este o aberatie tipic damboviteana care trebuie eliminata, dar numai in momentul in care PMB va fi in stare sa asigure functionarea si dezvoltarea in conditii normale a metroului. Pentru ca, la 50 RON un abonament cu limita de calatorii, nu vreau sa am parte si acolo de jegul, mirosurile si boschetarii din autobuze.
sab wrote:
Acolo au "prioritizat" Nicusor Dan si alte ONG-uri care s-au opus demolarilor.
Pana la urma Metrorex este normal sa fie la PMB nu la MT. Mai devreme sau mai tarziu trebuie sa se intample.
Corect punctat si in ceea ce-l priveste pe Mucusor Dan cat si legat de trecerea Metroului la PMB. Nu stiu vreun oras european in care metroul sa fie operat de o intreprindere complet separata de transportul de suprafata, cu titluri de calatorie, tarife si oferte total diferite, fara nici un fel de integrare. Este o aberatie tipic damboviteana care trebuie eliminata, dar numai in momentul in care PMB va fi in stare sa asigure functionarea si dezvoltarea in conditii normale a metroului. Pentru ca, la 50 RON un abonament cu limita de calatorii, nu vreau sa am parte si acolo de jegul, mirosurile si boschetarii din autobuze.
- andrei11
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Da, teoria si practica de prin alte parti arata ca e bine ca metroul sa fie la primarie, dar mi-e teama ca procesul de predare-primire dintre MT si PMB o sa fie cam complicat si riscant mai ales pentru investitiile in derulare. Sau poate ca specialistul in insolventa Remus Borza va rezolva problema?
Da, teoria si practica de prin alte parti arata ca e bine ca metroul sa fie la primarie, dar mi-e teama ca procesul de predare-primire dintre MT si PMB o sa fie cam complicat si riscant mai ales pentru investitiile in derulare. Sau poate ca specialistul in insolventa Remus Borza va rezolva problema?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Utilizator anonim
ASA SE TRECE PESTE CRIZA DOMNULE PONTA !!!! Nu prin luat bani de la investitii si dat la pensionari sa isi mai ia 10 oua pe luna.
http://www.realitatea.net/cum-combate-c ... 03853.html
ASA SE TRECE PESTE CRIZA DOMNULE PONTA !!!! Nu prin luat bani de la investitii si dat la pensionari sa isi mai ia 10 oua pe luna.
http://www.realitatea.net/cum-combate-c ... 03853.html
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Pai noi ne comparam cu China ? Astia nu au ce face cu banii..
Pai noi ne comparam cu China ? Astia nu au ce face cu banii..
- b69crx
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
b69crx
intrebare pentru grei:
Nu trebuie sa se apuce de pereti mulati pe langa Eroilor2 si pentru PLS/PSS Hasdeu si pentru legatura tehnica?
..ca vad ca nimeni nu pomeneste nimic de ce se va intampla intre Academie si centru?
intrebare pentru grei:
Nu trebuie sa se apuce de pereti mulati pe langa Eroilor2 si pentru PLS/PSS Hasdeu si pentru legatura tehnica?
..ca vad ca nimeni nu pomeneste nimic de ce se va intampla intre Academie si centru?
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
GAC
Recapituland un pic scurta istorie a metrolului din Drumul Taberei, impulsionat intr-o bun a masura si de problema bugetului injumatatit, am inceput sa ma intreb, daca noi chiar aveam nevoie de metrou, nu doar in D.T., ci in Bucuresti. De asemenea, m-am gandit, daca nu cumva noua, ne trebuie altceva, decat metrou, dar poate ca nu suntem in stare sa definim ceea ce ne trebuie si consideram ca metroul, ca forma este ceea ce ne trebuie.
Pentru a faca analiza, am pornit de la cel mai simplu motiv pentru care ne inducem ca aveam nevoie de metrou: noi ca oameni ne deplasam, dorind sa ajungem de la punctul A la punctul B cat mai repede, doar ca asa vor si altii.... in continuare, aceasta dorinta, se transforma intr-un fel de cursa a inarmarii, fiecare inarmandu-se cu diferite instrumente ce creeaza premisele ca drumul de la A la B sa fie cat mai scurt. In fruntea clasamentului acestor instrumente, se afla masina mica... toate bune si frumoase, dar cand prea multi isi pot permite masini, numarul acestora crescand exploziv, in timp ce infrastructrura rutiera ramane aceeasi, atunci ne vom confrunta cu frumoasa situatie de a avea atat de multe instrumente de deplasare eficiente (masini), incat utilizarea concertata a acestor instrumente reduce dramatic eficacitatea utilizarii lor, pana ce viteza de deplasare pe sosea scade pana la viteza mersului pe jos.
Dincolo de aceste instrumente, care pot fi foarte eficiente in a reduce timpul unei calatorii, au aparut si alte instrumente, precum tramvaiele, troleiele, autobuzele si metroul, care pot transporta mult mai multi calatori ca masina mica, astfel ca pretul calatoriei este mult mai mic, dar timpul de parcurs al drumului creste, deoarece aceste instrumente, nu pot merge fara oprire de la A la B.
In ceea ce priveste situatia din prezent, s-a ajuns la decizia de a construi metrou in DT, deoarece s-a ajuns deja in acea situatie in care viteza de deplasare pe la suprafata se apropia vertiginos de viteza de mers pe jos, deci in acest caz, avand in vedere ca numarul de masini este atat de mare, incat nu prea ramane prea mult asfalt pe care sa se circule efectiv. Deci o solutie ce poate rezolva aceasta problema este ca instrumentul de transport sa se deplaseze pe subteran, unde nu va fi incurcat de masinile mici.... toate bune si frumoase, doar ca realizarea unei linii de metrou, presupune si construirea unei infrastructuri ce costa foarte mult: 800 de milioane de Euro 10 statii, deci, in acest caz fiecarui locuitor din DT ii revin cam 2666 Euro. La o prima vedere, pare destul de bine, 2666 Euro este mai putin ca valoarea unei masini, dar chiar si asa, oare merita?
Eu cred ca aceasta problema putea fi rezolvata si altfel, daca de pilda din cele 3 benzi ale bulevardului, una se rezerva special pentru transportul in comun... Motivul pentru care nu s-a ales aceasta varianta, este simplu: nimeni nu ar fi respectat aceasta regula; toti ar fi folosit si banda de RATB, la fel ca pe celelalte 2 benzi... totusi, cred ca se mai poate analiza dincolo de aceasta stare de fapt: cei ce nu ar fi respectat regula impusa ar fi procedat asa, deoarece nerespectand-o nu ar fi patit nimic. Tocmai aici este adevarata problema si de fapt, cred ca noi platim cele 800 de mil de Euro, nu pentru metrou, ci pentru a compensa o problema mult mai grava si anume lipsa de principialitate: daca acele benzi RATB ar fi vegheate cu camere de luat vederri, iar contravenientii sanctionati fara exceptie, atunci, respectivii s-ar supune regulii, lasand banda RATB libera, permitand troleelor, autobuzelor sa mearga ca si cum nu ar exista vreo masina. Astfel un troleu ar putea ajunge la Universitate aproape la fel de repede ca si metroul, avand in vedere ca lungimea statiilor coincide.
Stau sa ma gandesc ca 50 de camere de luat vederi (pe sens), montate la cate 200 de metrii, ar fi fost suficient pentru a asigura ca banda RATB va fi mereu libera acestor mijloace de transport. Ma gandesc oare cat ar fi costat aceasta investitie? cu siguranta ca ar fi costat poate chiar mai putin decat montarea camerelor de luat vederi la metrou, care in fiecare statie, sunt cel putin 10. Deci cu o investitie de mii de ori mai mica, s-ar fi putut obtine un rezultat similar si mai mult decat atat, amenziloe date, ar fi acoperit cheltuiala initiala in cateva saptamani, ceea ce nu se poate spune despre metrou. Mai mult, fondurile obtinute din amenzi ar fi putut fi orientate spre achizitionarea de noi mijloace de transport in comun sau subventionarea pretului calatoriei... astfel cei cu masini, ar fi ajuns sa finanteze transportul public.
Trebuie sa mai precizez ca eu am o fire foarte liberala, dar din pacate, abuzul de masina mica, pana cand utilizarea acesteia devina paguboasa, dar in acest caz, cred ca interventia statului este potrivita. In ceea ce priveste mediul privat, acesta actioneaza manat de cautarea si valorificarea oportunitatilor, cu scopul furnizarii de valoare pe baza valorificarii resurselor cat mai bine. In ceea ce priveste abuzul de masina mica, aceasta conduita este paguboasa si in contradictie cu spiritul antreprenorial (care se preocupa cu gestionarea cat mai judicioasa a resurselor rare), deci in acest caz, redistribuirea resurselor financiare ale celor ce au atat de mult, incat nu mai stiu ce sa faca cu acele resurse, cred ca este benefica, chiar daca acele resurse ar fi foilosite pentru panselute, intrucat detinatorul initial al acelor resurse le folosea pentru a se incurca pe sine si pentru a-i incurca si pe altii. Deci in acest caz, un scop superficial precum panselutele este mult mai dezirabil decat un scop negativ.
In concluzie, noi dam miliarde de Euro, pentru ca nu suntem in stare sa stabilim o regula si sa o aparam la nivel de societate, iar severitatea situatiei noastreb este escaladata de faptul ca actiunea de aparare a unei reguli impuse poate duce la obtinerea unor venituri substantiale din penalitati. Deci noi nu suntem in stare sa luam niste bani... stau sa ma gandesc, de fiecare data cand o masina intra in fata tramvaiului, troleibuzului, etc, o suma de bani nu este colectata... iar avand in vedere frecventa acestor fapte, cred cu tarie ca daca toatev ar fi sanctionate, am strange sute de milioande euro.
Recapituland un pic scurta istorie a metrolului din Drumul Taberei, impulsionat intr-o bun a masura si de problema bugetului injumatatit, am inceput sa ma intreb, daca noi chiar aveam nevoie de metrou, nu doar in D.T., ci in Bucuresti. De asemenea, m-am gandit, daca nu cumva noua, ne trebuie altceva, decat metrou, dar poate ca nu suntem in stare sa definim ceea ce ne trebuie si consideram ca metroul, ca forma este ceea ce ne trebuie.
Pentru a faca analiza, am pornit de la cel mai simplu motiv pentru care ne inducem ca aveam nevoie de metrou: noi ca oameni ne deplasam, dorind sa ajungem de la punctul A la punctul B cat mai repede, doar ca asa vor si altii.... in continuare, aceasta dorinta, se transforma intr-un fel de cursa a inarmarii, fiecare inarmandu-se cu diferite instrumente ce creeaza premisele ca drumul de la A la B sa fie cat mai scurt. In fruntea clasamentului acestor instrumente, se afla masina mica... toate bune si frumoase, dar cand prea multi isi pot permite masini, numarul acestora crescand exploziv, in timp ce infrastructrura rutiera ramane aceeasi, atunci ne vom confrunta cu frumoasa situatie de a avea atat de multe instrumente de deplasare eficiente (masini), incat utilizarea concertata a acestor instrumente reduce dramatic eficacitatea utilizarii lor, pana ce viteza de deplasare pe sosea scade pana la viteza mersului pe jos.
Dincolo de aceste instrumente, care pot fi foarte eficiente in a reduce timpul unei calatorii, au aparut si alte instrumente, precum tramvaiele, troleiele, autobuzele si metroul, care pot transporta mult mai multi calatori ca masina mica, astfel ca pretul calatoriei este mult mai mic, dar timpul de parcurs al drumului creste, deoarece aceste instrumente, nu pot merge fara oprire de la A la B.
In ceea ce priveste situatia din prezent, s-a ajuns la decizia de a construi metrou in DT, deoarece s-a ajuns deja in acea situatie in care viteza de deplasare pe la suprafata se apropia vertiginos de viteza de mers pe jos, deci in acest caz, avand in vedere ca numarul de masini este atat de mare, incat nu prea ramane prea mult asfalt pe care sa se circule efectiv. Deci o solutie ce poate rezolva aceasta problema este ca instrumentul de transport sa se deplaseze pe subteran, unde nu va fi incurcat de masinile mici.... toate bune si frumoase, doar ca realizarea unei linii de metrou, presupune si construirea unei infrastructuri ce costa foarte mult: 800 de milioane de Euro 10 statii, deci, in acest caz fiecarui locuitor din DT ii revin cam 2666 Euro. La o prima vedere, pare destul de bine, 2666 Euro este mai putin ca valoarea unei masini, dar chiar si asa, oare merita?
Eu cred ca aceasta problema putea fi rezolvata si altfel, daca de pilda din cele 3 benzi ale bulevardului, una se rezerva special pentru transportul in comun... Motivul pentru care nu s-a ales aceasta varianta, este simplu: nimeni nu ar fi respectat aceasta regula; toti ar fi folosit si banda de RATB, la fel ca pe celelalte 2 benzi... totusi, cred ca se mai poate analiza dincolo de aceasta stare de fapt: cei ce nu ar fi respectat regula impusa ar fi procedat asa, deoarece nerespectand-o nu ar fi patit nimic. Tocmai aici este adevarata problema si de fapt, cred ca noi platim cele 800 de mil de Euro, nu pentru metrou, ci pentru a compensa o problema mult mai grava si anume lipsa de principialitate: daca acele benzi RATB ar fi vegheate cu camere de luat vederri, iar contravenientii sanctionati fara exceptie, atunci, respectivii s-ar supune regulii, lasand banda RATB libera, permitand troleelor, autobuzelor sa mearga ca si cum nu ar exista vreo masina. Astfel un troleu ar putea ajunge la Universitate aproape la fel de repede ca si metroul, avand in vedere ca lungimea statiilor coincide.
Stau sa ma gandesc ca 50 de camere de luat vederi (pe sens), montate la cate 200 de metrii, ar fi fost suficient pentru a asigura ca banda RATB va fi mereu libera acestor mijloace de transport. Ma gandesc oare cat ar fi costat aceasta investitie? cu siguranta ca ar fi costat poate chiar mai putin decat montarea camerelor de luat vederi la metrou, care in fiecare statie, sunt cel putin 10. Deci cu o investitie de mii de ori mai mica, s-ar fi putut obtine un rezultat similar si mai mult decat atat, amenziloe date, ar fi acoperit cheltuiala initiala in cateva saptamani, ceea ce nu se poate spune despre metrou. Mai mult, fondurile obtinute din amenzi ar fi putut fi orientate spre achizitionarea de noi mijloace de transport in comun sau subventionarea pretului calatoriei... astfel cei cu masini, ar fi ajuns sa finanteze transportul public.
Trebuie sa mai precizez ca eu am o fire foarte liberala, dar din pacate, abuzul de masina mica, pana cand utilizarea acesteia devina paguboasa, dar in acest caz, cred ca interventia statului este potrivita. In ceea ce priveste mediul privat, acesta actioneaza manat de cautarea si valorificarea oportunitatilor, cu scopul furnizarii de valoare pe baza valorificarii resurselor cat mai bine. In ceea ce priveste abuzul de masina mica, aceasta conduita este paguboasa si in contradictie cu spiritul antreprenorial (care se preocupa cu gestionarea cat mai judicioasa a resurselor rare), deci in acest caz, redistribuirea resurselor financiare ale celor ce au atat de mult, incat nu mai stiu ce sa faca cu acele resurse, cred ca este benefica, chiar daca acele resurse ar fi foilosite pentru panselute, intrucat detinatorul initial al acelor resurse le folosea pentru a se incurca pe sine si pentru a-i incurca si pe altii. Deci in acest caz, un scop superficial precum panselutele este mult mai dezirabil decat un scop negativ.
In concluzie, noi dam miliarde de Euro, pentru ca nu suntem in stare sa stabilim o regula si sa o aparam la nivel de societate, iar severitatea situatiei noastreb este escaladata de faptul ca actiunea de aparare a unei reguli impuse poate duce la obtinerea unor venituri substantiale din penalitati. Deci noi nu suntem in stare sa luam niste bani... stau sa ma gandesc, de fiecare data cand o masina intra in fata tramvaiului, troleibuzului, etc, o suma de bani nu este colectata... iar avand in vedere frecventa acestor fapte, cred cu tarie ca daca toatev ar fi sanctionate, am strange sute de milioande euro.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Poti sa incepi sa iti faci giji cand ajung sfintele pe la Romancierilor. Sau... poate se procedeaza ca si cu M4 se construieste pana la linia 41 iar restul mai apoi in continuare cu taraita, cand sunt bani.
b69crx wrote:
intrebare pentru grei:
Nu trebuie sa se apuce de pereti mulati pe langa Eroilor2 si pentru PLS/PSS Hasdeu si pentru legatura tehnica?
..ca vad ca nimeni nu pomeneste nimic de ce se va intampla intre Academie si centru?
Poti sa incepi sa iti faci giji cand ajung sfintele pe la Romancierilor. Sau... poate se procedeaza ca si cu M4 se construieste pana la linia 41 iar restul mai apoi in continuare cu taraita, cand sunt bani.
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
argos
@GAC, eu sunt numai partial de acord cu ceea ce ai expus. Corect, sa se faca banda separata si sa se ia masuri pentru absolut toti cei care nu se supun regulii! Am inteles ca exact solutia prezentata (camere din 200 in 200 de metri, amenzi 'la greu') se aplica cu succes in Budapesta..
La noi ar trebui macar program pilot pe Elisabeta, Magheru, etc.
DAR, Drumul Taberei este o situatie aparte. Este un cartier extrem de populat, care are foarte putine 'exituri' rutiere. Ai fost vreodata prin zona in 'busy hour'?
Pai drumul nu face fata la 3 benzi/ sens, la fiecare intersectie se face haos total.. efectiv masinile nu mai au unde sa se duca... Daca se mai reduce o banda, nu-mi inchipui cum vor reusi vehiculele RATB sa 'scoata' un timp rezonabil cand la fiecare semafor o sa fie blocaj cauzat de autoturisme..
@GAC, eu sunt numai partial de acord cu ceea ce ai expus. Corect, sa se faca banda separata si sa se ia masuri pentru absolut toti cei care nu se supun regulii! Am inteles ca exact solutia prezentata (camere din 200 in 200 de metri, amenzi 'la greu') se aplica cu succes in Budapesta..
La noi ar trebui macar program pilot pe Elisabeta, Magheru, etc.
DAR, Drumul Taberei este o situatie aparte. Este un cartier extrem de populat, care are foarte putine 'exituri' rutiere. Ai fost vreodata prin zona in 'busy hour'?
Pai drumul nu face fata la 3 benzi/ sens, la fiecare intersectie se face haos total.. efectiv masinile nu mai au unde sa se duca... Daca se mai reduce o banda, nu-mi inchipui cum vor reusi vehiculele RATB sa 'scoata' un timp rezonabil cand la fiecare semafor o sa fie blocaj cauzat de autoturisme..
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
Si pana la urma.... care este acest termen.
Intreb a n-a oara, exista un termen public, etapizat? Altul decat declaratile gen.. "o sa fie gata la termen".
Pt ca momentan, doar din informatile de pe forum putem trage doar o "impresie de posibilitate" a intarzierilor de aprox 6 luni. Estimari ochiometrice.
Din informatii, TBM trebuiau introduse in primavara. Momentan se lucreaza inca la groapa.
Ar trebui sa gasim undeva informatia de ex Oct 2012 primi metri. Ian 2013 galerie pana la Orizont. Finalizare tunel Dec 2013. ETC
Si pana la urma.... care este acest termen.
Intreb a n-a oara, exista un termen public, etapizat? Altul decat declaratile gen.. "o sa fie gata la termen".
Pt ca momentan, doar din informatile de pe forum putem trage doar o "impresie de posibilitate" a intarzierilor de aprox 6 luni. Estimari ochiometrice.
Din informatii, TBM trebuiau introduse in primavara. Momentan se lucreaza inca la groapa.
Ar trebui sa gasim undeva informatia de ex Oct 2012 primi metri. Ian 2013 galerie pana la Orizont. Finalizare tunel Dec 2013. ETC
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Vino sa depui un CV la Consultanta, ca prea le-ai ghicit exact!!!
aztec wrote:
Si pana la urma.... care este acest termen.
Intreb a n-a oara, exista un termen public, etapizat? Altul decat declaratile gen.. "o sa fie gata la termen".
Pt ca momentan, doar din informatile de pe forum putem trage doar o "impresie de posibilitate" a intarzierilor de aprox 6 luni. Estimari ochiometrice.
Din informatii, TBM trebuiau introduse in primavara. Momentan se lucreaza inca la groapa.
Ar trebui sa gasim undeva informatia de ex Oct 2012 primi metri. Ian 2013 galerie pana la Orizont. Finalizare tunel Dec 2013. ETC
Vino sa depui un CV la Consultanta, ca prea le-ai ghicit exact!!!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
Eu le-am pus la inspiratie, apreciind ochiometric. Daca merg tot babeste sa "prezicem" ca TBM vor fi asa...aproximativ
Ac.Militara-Oct 2012
Orizont -ian 2013
Favorit- martie 2013
Tud>Vlad(DT34)-mai 2013
Parc DT -iul 2013
Romancierilor-sept 2013
V.Argesului-Nov 2013
Raul Doamnei-dec 2013
Sa mergem pe aproximarile astea si sa vedem daca este posibil sa se adevereasca.
Mai ramane A.M-Eroilor si retur... aici merg la orb si zic vara 2013.
Pana una alta, alte date nu avem.\
Oricum pana la 31 dec 2012 ar trebui terminati toti P.M si inceput excavarile la toate statile...zic.
Eu le-am pus la inspiratie, apreciind ochiometric. Daca merg tot babeste sa "prezicem" ca TBM vor fi asa...aproximativ
Ac.Militara-Oct 2012
Orizont -ian 2013
Favorit- martie 2013
Tud>Vlad(DT34)-mai 2013
Parc DT -iul 2013
Romancierilor-sept 2013
V.Argesului-Nov 2013
Raul Doamnei-dec 2013
Sa mergem pe aproximarile astea si sa vedem daca este posibil sa se adevereasca.
Mai ramane A.M-Eroilor si retur... aici merg la orb si zic vara 2013.
Pana una alta, alte date nu avem.\
Oricum pana la 31 dec 2012 ar trebui terminati toti P.M si inceput excavarile la toate statile...zic.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Ce treaba are patrula cu prefectura? Ce, PS6 e ordonator de credite pentru lucrari la metrou in prezent sau viitor? Sau poate Herr Doktor n-are chef sa preia M5 fiind ocupat cu suspendata si atunci Ponta o face cadou la cine da mai ieftin, adica la Manescu.
http://www.rares-manescu.ro/2012/09/11/t ... spectat/
Ce treaba are patrula cu prefectura? Ce, PS6 e ordonator de credite pentru lucrari la metrou in prezent sau viitor? Sau poate Herr Doktor n-are chef sa preia M5 fiind ocupat cu suspendata si atunci Ponta o face cadou la cine da mai ieftin, adica la Manescu.
📖 Pagination options