Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 611470 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
Pentru tendintele in infrastructura, colectia toamna-iarna 2012, uitati'va aici.
Pentru tendintele in infrastructura, colectia toamna-iarna 2012, uitati'va aici.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
mindmasster
Parcarea de la Arena Nationala a fost data in folosinta Parcarea supraterana de la Arena Nationala este functionala incepand de azi. 3 Anunturi prin Google "Parcarea va fi folosita in afara evenimentelor si de catre locuitorii din zona in baza unor abonamente lunare sau anuale. Este o parcare moderna care respecta standardele europene cerute si speram sa mai identificam alte zone in Bucuresti pentru a mari capacitatea locurilor de parcare. Lucram la strategia de parcare si incercam sa o imbunatatim", a declarat Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei. Parcarea are o suprafata de 7.500 de metri patrati, poate gazdui 1250 de autovehicule si va beneficia de un teren de sport pe acoperis. Valoarea investitiei este de 35 de milioane de lei (fara TVA). Parcarea a fost construita in aproape un an. Parcarea pe ora costa 1,5 lei, tarifele pentru abonamente urmand sa fie stabilite ulterior de municipalitate.
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/p ... 15438.html
Parcarea de la Arena Nationala a fost data in folosinta Parcarea supraterana de la Arena Nationala este functionala incepand de azi. 3 Anunturi prin Google "Parcarea va fi folosita in afara evenimentelor si de catre locuitorii din zona in baza unor abonamente lunare sau anuale. Este o parcare moderna care respecta standardele europene cerute si speram sa mai identificam alte zone in Bucuresti pentru a mari capacitatea locurilor de parcare. Lucram la strategia de parcare si incercam sa o imbunatatim", a declarat Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei. Parcarea are o suprafata de 7.500 de metri patrati, poate gazdui 1250 de autovehicule si va beneficia de un teren de sport pe acoperis. Valoarea investitiei este de 35 de milioane de lei (fara TVA). Parcarea a fost construita in aproape un an. Parcarea pe ora costa 1,5 lei, tarifele pentru abonamente urmand sa fie stabilite ulterior de municipalitate.
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/p ... 15438.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
PIDU apropat !!!
http://b365.ro/centrul-capi ... 81622.html
Ce se planifica la transport:
Proiecte de infrastructură şi managementul traficului:
Prioritatea numărul 1 din PIDU este pietonul, însă nici soluţiile pentru îmbunătăţirea traficului rutier nu au fost ignorate. Astfel, strategia pentri centrul Capitalei cuprinde mai multe proiecte de infrastructură şi managementul traficului:
- nod intermodal de transport Piata Romana;
- reconfigurare nod intermodal de transport in comun Piata Rosetti;
- reconfigurare nod intermodal de transport in comun Piata Sf. Gheorghe;
- introducere linie tramvai pe ruta Eroii Revolutiei - Viilor - Calea Rahovei - Str. Uranus - Str. Izvor - Vasile Parvan - Calea Plevnei - Bd. Dinicu Golescu - Gara de Nord (Masterplan adaptat)
- Introducere linie tramvai Gara de Nord-Calea Grivitei-Str. General Budisteanu-Str. Brezoianu - Izvor - Palatul Parlamentului;
- extinderea sistemului de management al traficului pentru inca 50 de intersectii
- implementarea unui sistem VMS prin instalarea de panouri cu mesaje variabile, in punctele cheie, conectate la infrastructura de comunicatii dezvoltata in cadrul Sistemului de Management al Traficului si care vor putea afisa in timp real informatii legate de trafic, rute alternative, locuri de parcare;
- sisteme de restrictionare si control al accesului auto in zonele prioritar pietonale; - sisteme de management al parcari lor supraterane deschise (parcometre);
- sisteme de management al parcarilor supraterane inchise.
PIDU apropat !!!
http://b365.ro/centrul-capi ... 81622.html
Ce se planifica la transport:
Proiecte de infrastructură şi managementul traficului:
Prioritatea numărul 1 din PIDU este pietonul, însă nici soluţiile pentru îmbunătăţirea traficului rutier nu au fost ignorate. Astfel, strategia pentri centrul Capitalei cuprinde mai multe proiecte de infrastructură şi managementul traficului:
- nod intermodal de transport Piata Romana;
- reconfigurare nod intermodal de transport in comun Piata Rosetti;
- reconfigurare nod intermodal de transport in comun Piata Sf. Gheorghe;
- introducere linie tramvai pe ruta Eroii Revolutiei - Viilor - Calea Rahovei - Str. Uranus - Str. Izvor - Vasile Parvan - Calea Plevnei - Bd. Dinicu Golescu - Gara de Nord (Masterplan adaptat)
- Introducere linie tramvai Gara de Nord-Calea Grivitei-Str. General Budisteanu-Str. Brezoianu - Izvor - Palatul Parlamentului;
- extinderea sistemului de management al traficului pentru inca 50 de intersectii
- implementarea unui sistem VMS prin instalarea de panouri cu mesaje variabile, in punctele cheie, conectate la infrastructura de comunicatii dezvoltata in cadrul Sistemului de Management al Traficului si care vor putea afisa in timp real informatii legate de trafic, rute alternative, locuri de parcare;
- sisteme de restrictionare si control al accesului auto in zonele prioritar pietonale; - sisteme de management al parcari lor supraterane deschise (parcometre);
- sisteme de management al parcarilor supraterane inchise.
- Nightwolf
-
Posted:
-
- Buzescu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Buzescu
Vad ca proiectul nu prevere transformarea Pietei Uniii in nod intermodal,desi fluxul de calatori in zona e imens.
Vad ca proiectul nu prevere transformarea Pietei Uniii in nod intermodal,desi fluxul de calatori in zona e imens.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Sefu, astea-s vorbe in balarii !
1) - introducere linie tramvai pe ruta Eroii Revolutiei - Viilor - Calea Rahovei - Str. Uranus - Str. Izvor - Vasile Parvan - Calea Plevnei - Bd. Dinicu Golescu - Gara de Nord (Masterplan adaptat).
Pe care bulevard Uranus ? Ăla careNU e ? Parca lucreaza la el de ceva timp.
2)- Introducere linie tramvai Gara de Nord-Calea Grivitei-Str. General Budisteanu-Str. Brezoianu - Izvor - Palatul Parlamentului;
Hai bre, ne lasi in durerea noastra ? Da pe 5 cand il modernizati, dar 1 cand o sa ajunga la BIG Berceni asa cum e normal, dar... ( mai continui ? )
3)- reconfigurare nod intermodal de transport in comun Piata Sf. Gheorghe;
Intermodal cu cine ?
Si ca sa inchei : Am fost amenintati de nspemii de ori ca va incepe constructia lui M 6 si al sau superdepou din Lacul Straulesti mâine. Mâine cand, la ce ora, ca sa ma plimb si eu pe acolo ca si Badea pe la Cotroceni.
Daca nu sunt bani discutam discutii.
Hai ca uitasem, ca stau in zona :
Nici macar o zugraveala la Pasajului Muncii nu au fost in stare s-o trermine. E gata numai o jumatate la care au lucrat vreun an de zile, nu ? Am si uitat de cand s-au apucat. Lasand la o parte tembelismul altora cum ca Piata e Hurmuzachi dar pasajul rutier e Muncii. La noi ca la nimenea, dar visam tramvai la Parlament. Si cu pasajul de acolo ce facem ? Sau "bagam tramvaiul" fara pasaj, ca la pasaje incepute si neterminate stam cel mai bine !
Sefu, astea-s vorbe in balarii !
1) - introducere linie tramvai pe ruta Eroii Revolutiei - Viilor - Calea Rahovei - Str. Uranus - Str. Izvor - Vasile Parvan - Calea Plevnei - Bd. Dinicu Golescu - Gara de Nord (Masterplan adaptat).
Pe care bulevard Uranus ? Ăla careNU e ? Parca lucreaza la el de ceva timp.
2)- Introducere linie tramvai Gara de Nord-Calea Grivitei-Str. General Budisteanu-Str. Brezoianu - Izvor - Palatul Parlamentului;
Hai bre, ne lasi in durerea noastra ? Da pe 5 cand il modernizati, dar 1 cand o sa ajunga la BIG Berceni asa cum e normal, dar... ( mai continui ? )
3)- reconfigurare nod intermodal de transport in comun Piata Sf. Gheorghe;
Intermodal cu cine ?
Si ca sa inchei : Am fost amenintati de nspemii de ori ca va incepe constructia lui M 6 si al sau superdepou din Lacul Straulesti mâine. Mâine cand, la ce ora, ca sa ma plimb si eu pe acolo ca si Badea pe la Cotroceni.
Daca nu sunt bani discutam discutii.
Hai ca uitasem, ca stau in zona :
Nici macar o zugraveala la Pasajului Muncii nu au fost in stare s-o trermine. E gata numai o jumatate la care au lucrat vreun an de zile, nu ? Am si uitat de cand s-au apucat. Lasand la o parte tembelismul altora cum ca Piata e Hurmuzachi dar pasajul rutier e Muncii. La noi ca la nimenea, dar visam tramvai la Parlament. Si cu pasajul de acolo ce facem ? Sau "bagam tramvaiul" fara pasaj, ca la pasaje incepute si neterminate stam cel mai bine !
- survola
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
381 ce e ? Masina ? De unde vine si unde se duce, ca prin centru n-am vazut-o in viata mea !
Bine, si ce mare investitie e in intermodal ? O sa-i faca statie si cu asta basta. Dar satisfa-mi curiozitatea, te rog, si spune si tu cam ce traseu are si ce frecventa. Multam.
381 ce e ? Masina ? De unde vine si unde se duce, ca prin centru n-am vazut-o in viata mea !
Bine, si ce mare investitie e in intermodal ? O sa-i faca statie si cu asta basta. Dar satisfa-mi curiozitatea, te rog, si spune si tu cam ce traseu are si ce frecventa. Multam.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
SprinterXP
381 circula pe traseul Piata Resita - Piata Sudului - Tineretului - Pasaj Unirii - Universitate - Piata Romana - Piata Victoriei la o frecventa de 2-3 minute la orele de varf (in functie si de trafic).
381 circula pe traseul Piata Resita - Piata Sudului - Tineretului - Pasaj Unirii - Universitate - Piata Romana - Piata Victoriei la o frecventa de 2-3 minute la orele de varf (in functie si de trafic).
- Mircea G
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Mircea G
Si trebuie sa mearga ca racheta sau este transport in comun ? De ce sa nu mearga pe deasupra si sa faca statie al Unirea ?
Chev Celios wrote:
Nu ca o ia prin pasaj.
Si trebuie sa mearga ca racheta sau este transport in comun ? De ce sa nu mearga pe deasupra si sa faca statie al Unirea ?
- rosetti61
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
georgica2704
Pentru Piata Unirii este 313 care are o frecventa asemanatoare. Dintre toate liinile de autobuz din cartierul Berceni asta este singura care merge mai departe de Unirii . Oricum cat de mare este distanta de la Unirii pana la Sf. Gheorghe
Pentru Piata Unirii este 313 care are o frecventa asemanatoare. Dintre toate liinile de autobuz din cartierul Berceni asta este singura care merge mai departe de Unirii . Oricum cat de mare este distanta de la Unirii pana la Sf. Gheorghe
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination