Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1393675 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Acum ca s-a descoperit "apa calda" si se prelungeste de la Valea Ialomitei catre Domnesti, nu as baga mana in foc ca nu se resusciteaza statiile din Ghencea. Pana la urma este mai bine pentru M5 o ramificatie de 4 statii decat una de 2 statii...
Altfel, intr-adevar , daca ar fi vechi filmuletul nu ar trebui sa lipseasca Rosetti si Matasari.
Interesanta chestia cu un nou depou. Si lipseste ultima statie, cea de corespondenta cu M1 in zona Pantelimon. Oricum nu-si are rostul pana nu se dubleaza statia Pantelimon actuala de pe M1 si nu se construieste al doilea tunel catre Republica.
Acum ca s-a descoperit "apa calda" si se prelungeste de la Valea Ialomitei catre Domnesti, nu as baga mana in foc ca nu se resusciteaza statiile din Ghencea. Pana la urma este mai bine pentru M5 o ramificatie de 4 statii decat una de 2 statii...
Altfel, intr-adevar , daca ar fi vechi filmuletul nu ar trebui sa lipseasca Rosetti si Matasari.
Interesanta chestia cu un nou depou. Si lipseste ultima statie, cea de corespondenta cu M1 in zona Pantelimon. Oricum nu-si are rostul pana nu se dubleaza statia Pantelimon actuala de pe M1 si nu se construieste al doilea tunel catre Republica.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
GAC
Asa cum m-am temut, se pare ca rectificarea bugetara va lovi puternic in M5: se reduce alocarea bugetara de la 381 mil lei la mai putin de jumatata: 178,4 milioane lei. In acest context, ne intrebam oare ce se va intampla???
Eu cred ca exista toate sansele ca si acest santier sa stea rece asa vreo jumatate de an, asa cum ne-am obisnuit la Basarab. Si ca sa fie tacamul complet, probabil ca punerea in conservare a santierului, si alte lucrari aferente acestui proces, precum si compromiterea ritmului de lucru, dar si degradarile din cele 6 luni, vor duce la intarzieri de luni de zile...
Uitati link-ul: http://www.zf.ro/eveniment/adio-drum-oc ... re-9995923
Asa cum m-am temut, se pare ca rectificarea bugetara va lovi puternic in M5: se reduce alocarea bugetara de la 381 mil lei la mai putin de jumatata: 178,4 milioane lei. In acest context, ne intrebam oare ce se va intampla???
Eu cred ca exista toate sansele ca si acest santier sa stea rece asa vreo jumatate de an, asa cum ne-am obisnuit la Basarab. Si ca sa fie tacamul complet, probabil ca punerea in conservare a santierului, si alte lucrari aferente acestui proces, precum si compromiterea ritmului de lucru, dar si degradarile din cele 6 luni, vor duce la intarzieri de luni de zile...
Uitati link-ul: http://www.zf.ro/eveniment/adio-drum-oc ... re-9995923
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
SPER sa fie doar ca urmare a intarzieri proiectului cu aprox 6 luni, deci mutarea bugetului de pe anul acesta pe anul viitor, pt a nu ramane bani necheltuiti pa bugetul lucrari.
Adica nu ar bugeta lucrarile intarziate si posibil sa fie recuperate la anul.
Din cate stiu eu, lucrarea are termen limita prevazut in acordul de imprumut... sa speram ca nu va fi depasit.
SPER sa fie doar ca urmare a intarzieri proiectului cu aprox 6 luni, deci mutarea bugetului de pe anul acesta pe anul viitor, pt a nu ramane bani necheltuiti pa bugetul lucrari.
Adica nu ar bugeta lucrarile intarziate si posibil sa fie recuperate la anul.
Din cate stiu eu, lucrarea are termen limita prevazut in acordul de imprumut... sa speram ca nu va fi depasit.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Ntzz, o lectura rapida a bugetului revizuit publicat pe site-ul finantelor te va convinge ca au fost taiati bani de la mai toate investitiile publice, indiferent ca sunt derulate de ministerul transporturilor, mediului sau infamul minister al dezvoltarii.
Cum zicea Copy-Lotul ®: "Am reuşit să găsim bani pentru programele esenţiale. Am luat mulţi bani de la programele cu piscine la ţară şi pârtii de ski în localităţile unde nu ninge şi din încasările ANAF".
aztec wrote:
SPER sa fie doar ca urmare a intarzieri proiectului cu aprox 6 luni, deci mutarea bugetului de pe anul acesta pe anul viitor, pt a nu ramane bani necheltuiti pa bugetul lucrari.
Ntzz, o lectura rapida a bugetului revizuit publicat pe site-ul finantelor te va convinge ca au fost taiati bani de la mai toate investitiile publice, indiferent ca sunt derulate de ministerul transporturilor, mediului sau infamul minister al dezvoltarii.
Cum zicea Copy-Lotul ®: "Am reuşit să găsim bani pentru programele esenţiale. Am luat mulţi bani de la programele cu piscine la ţară şi pârtii de ski în localităţile unde nu ninge şi din încasările ANAF".
- survola
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
OMAGAAAA!
Macar daca nu se incepea depoul de la Vale. Se facea pana la Romancierilor si trenurile le scoteau din M5 in M1si3 prin racordul de la Eroilor si le doseau prin 4 abateri/rezerve de la Eroilor, Crangasi/Ciurel si Piata Unirii sau... la Pantelimon evident. Compromisuri de tot... Daca n-are tara bani decat de dat pe benzina in coloane pe DN1 si A2...
GAC wrote:
Asa cum m-am temut, se pare ca rectificarea bugetara va lovi puternic in M5: se reduce alocarea bugetara de la 381 mil lei la mai putin de jumatata: 178,4 milioane lei. In acest context, ne intrebam oare ce se va intampla???
OMAGAAAA!
Macar daca nu se incepea depoul de la Vale. Se facea pana la Romancierilor si trenurile le scoteau din M5 in M1si3 prin racordul de la Eroilor si le doseau prin 4 abateri/rezerve de la Eroilor, Crangasi/Ciurel si Piata Unirii sau... la Pantelimon evident. Compromisuri de tot... Daca n-are tara bani decat de dat pe benzina in coloane pe DN1 si A2...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Corect. Este mai constructiv sa mergem sa-i boicotam/huiduim!
Utilizator anonim wrote:
Nu va impacientati.
Corect. Este mai constructiv sa mergem sa-i boicotam/huiduim!
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
autob368
Cand a spus adevarul? Nu va putea niciodata sa faca asa ceva
survola wrote:
Poate ne va spune vreodata ceva fara sa ne minta in fata
Cand a spus adevarul? Nu va putea niciodata sa faca asa ceva
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Succesuri... Dar ar trebui huiduiti si cei care s-au aventurat sa viseze M5+M4+M6 simultan in acest an sau anul viitor, cand stiau clar ca nu sunt bami. Aaa, am uitat, pe noi crizele nu ne afecteaza...
Pana la urma pesimismul lui andrei11 legat de lipsa banilor necesari s-a adeverit. Desi nu mi-as fi dorit.
133 313 wrote:
Corect. Este mai constructiv sa mergem sa-i boicotam/huiduim!
Succesuri... Dar ar trebui huiduiti si cei care s-au aventurat sa viseze M5+M4+M6 simultan in acest an sau anul viitor, cand stiau clar ca nu sunt bami. Aaa, am uitat, pe noi crizele nu ne afecteaza...
Pana la urma pesimismul lui andrei11 legat de lipsa banilor necesari s-a adeverit. Desi nu mi-as fi dorit.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Slasher1985
Apai, dupa ce ca erau bani putini, acum sunt si mai putini. Este trist cum merg lucrurile in tara asta. Puteti deja sa schimbati titlul sectiunii: M5 Drumul Taberei - Universitate (2011-2029).
Apai, dupa ce ca erau bani putini, acum sunt si mai putini. Este trist cum merg lucrurile in tara asta. Puteti deja sa schimbati titlul sectiunii: M5 Drumul Taberei - Universitate (2011-2029).
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Haideti sa speram, deocamdata, ca s-au taiat bani de la M5 doar in considerarea sumelor facturabile anul asta.
Pe de alta parte, dupa cum antamasem in alt topic acum peste o luna, este de ordinul evidentei ca guvernul a taiat foarte multe fonduri de la infrastructura de transport (autostrazi, probabil si cai ferate), inclusiv ori mai ales pentru cofinantarea unor proiecte unde 85 % din bani vin de la UE, ceea ce mi se pare extrem de grav.
E si o "pregustare" a ceea ce (nu) va face acest guvern in viitor.
Dincolo de asta, batalia va fi fara indoiala pe bugetul de anul viitor, ca lucrarile sa continue macar in ritmul de acum.
Haideti sa speram, deocamdata, ca s-au taiat bani de la M5 doar in considerarea sumelor facturabile anul asta.
Pe de alta parte, dupa cum antamasem in alt topic acum peste o luna, este de ordinul evidentei ca guvernul a taiat foarte multe fonduri de la infrastructura de transport (autostrazi, probabil si cai ferate), inclusiv ori mai ales pentru cofinantarea unor proiecte unde 85 % din bani vin de la UE, ceea ce mi se pare extrem de grav.
E si o "pregustare" a ceea ce (nu) va face acest guvern in viitor.
Dincolo de asta, batalia va fi fara indoiala pe bugetul de anul viitor, ca lucrarile sa continue macar in ritmul de acum.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Bugetul a fost construit pe prognoze mult prea optimiste (ca sa nu spun false). Acum toata lumea constientizeaza ca vine al doilea val al crizei, probabil mai greu ca primul (pentru ca statele au cheltuit banii pe care ii aveau in primul val al crizei). Ca atare peste tot este austeritate si se taie cheltuieli.
Noi in schimb ne inghesuiam sa construim 3 linii de metrou simultan (din care doua cvasi inutile M4 si M6). De ce credeti ca se bateau firmele din afara pe aceste lucrari de la noi, oferind (la M4) cu 25% mai putin decat eram noi dispusi sa platim ? Pentru ca astfel de investitii sunt rare in aceste vremuri..
Numai noi visam cai verzi pe pereti...
PS.In loc sa investim cand trebuia, am cheltuit pe borduri, asfaltari anuale, piscine si sali de sport la sate, etc..
Bugetul a fost construit pe prognoze mult prea optimiste (ca sa nu spun false). Acum toata lumea constientizeaza ca vine al doilea val al crizei, probabil mai greu ca primul (pentru ca statele au cheltuit banii pe care ii aveau in primul val al crizei). Ca atare peste tot este austeritate si se taie cheltuieli.
Noi in schimb ne inghesuiam sa construim 3 linii de metrou simultan (din care doua cvasi inutile M4 si M6). De ce credeti ca se bateau firmele din afara pe aceste lucrari de la noi, oferind (la M4) cu 25% mai putin decat eram noi dispusi sa platim ? Pentru ca astfel de investitii sunt rare in aceste vremuri..
Numai noi visam cai verzi pe pereti...
PS.In loc sa investim cand trebuia, am cheltuit pe borduri, asfaltari anuale, piscine si sali de sport la sate, etc..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Nu intervin in discutie nu ca nu v-as urmari, ci pentru ca stiti de pe acum parerea mea.
Am spus de mult de tot pe aici ca actualele statii se vor transforma in bazine de innot / patinoare. Dar macar vom avea un asemenea patinoar ( ca vine frigul acum ) din 500 in 500 metri.
La Valea Ialomitei va fi chiar un superpatinoar, va fi lat de tot.
Oricum nu ma mai bag in comenterii, stau pe margine si - mi fac temele.
PS : 2 Magistrale si un megadepou la 3 km de reteaua activa construite in paralel?
Nici ciotul acesta pana la Eroilor nu o sa fim in stare sa-l finalizam cand trebuie.
M 5 va fi o magistrala cand va ajunge cel putin la Universitate, daca nu la Iancului.
Pana atunci e un ciot.
Dar va fi ? ( macar un ciot ).
Nu intervin in discutie nu ca nu v-as urmari, ci pentru ca stiti de pe acum parerea mea.
Am spus de mult de tot pe aici ca actualele statii se vor transforma in bazine de innot / patinoare. Dar macar vom avea un asemenea patinoar ( ca vine frigul acum ) din 500 in 500 metri.
La Valea Ialomitei va fi chiar un superpatinoar, va fi lat de tot.
Oricum nu ma mai bag in comenterii, stau pe margine si - mi fac temele.
PS : 2 Magistrale si un megadepou la 3 km de reteaua activa construite in paralel?
Nici ciotul acesta pana la Eroilor nu o sa fim in stare sa-l finalizam cand trebuie.
M 5 va fi o magistrala cand va ajunge cel putin la Universitate, daca nu la Iancului.
Pana atunci e un ciot.
Dar va fi ? ( macar un ciot ).
📖 Pagination options