Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Proiecte uitate, proiecte abandonate

256 posts, 121764 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate sab

lecter wrote:
buna treaba, inseamna ca se apropie de final cu amenajarea acelei iesiri.

Statia este asa inca de la inaugurare, acel acces a fost prevazut in proiect, dar a fost realizat doar la nivel de structura. Mai este mult pana departe... ;)

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate subway guru

Acel acces trebuia sa aiba iesirea in curtea liceului Sincai...ceea ce nu are...
Acum ce se plate face mai usor e o iesire pe vis-a-vis...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate 133 313

Sigur? Ca accesul curent este vis a vis de curtea liceului. Si alea cred ca sunt poze facute de la peron cum ar veni spre aparate, iesirii spre Marasesti, care ar da dincolo de strada Lanariei chiar.
Indrazneasc sa pun si un link, mai ales ca acolo, mascata bine de reclame, este o gura de ventilare.
http://maps.google.com/?ll=44.416465,26 ... 45,,0,-2.7

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate andrei11

Votez cu guru...
Tineretului.jpg (131.25 KB; downloaded 4608 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate 133 313

Eu votez cu tabla aceea cutata care se vede in poza. Mai este nevoie sa spun de vestibulul vizibil cu ochiul liber? Mai ales ca sincer nici nu stiu cum ai putea fotografia accesul "din curtea liceului".

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate survola

EU votez cu 133 și cu 313  :D
Este vorba de un acces dinspre nord.
Spre liceul Șincai nu cred că s-a săpat subtraversarea bulevardului. Sau dacă s-a săpat, acum e ocupată cu un magazin.
LE. ...deși tabla indicată e pe partea greșită a bulevardului  :D

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate 133 313

Tabla in cauza se afla la peron. Inchide accesul la peron. O poate observa oricine cu atentie la exterior din primul respectiv ultimul vagon.

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate andrei11

Si in statia Pantelimon exista tabla din belsug, in spatele careia nu e nimic. Oricum sunt aproape sigur ca "Tineretului" avea din proiect  prevazute accese din ambele capete si de pe ambele trotuare.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate sab

Ca sa fie clar pentru toata lumea unde sunt facute pozele lui misterr, am incercuit zona cu verde. Este inspre Unirii .A doua gura de acces dinspre Eroii Revolutiei (cea din curtea liceului Sincai) este cu totul alta poveste si este figurata cu albastru...
Andrei11, nu stiu daca Tineretului avea neaparat prevazut acces din ambele capete si de pe ambele parti ale bulevardului, insa proiectul executat era "adaptabil" oaricaror dezvoltari ulterioare. Schita din almanah nu arata vreo iesire spre nord, insa, dupa cum se vede, vestibulul din acea zona era deja "conformat", iar pozele arata ca de fapt exista o structura bine executata, cu scari fixe si cu loc de scara rulanta, oarecum similar cu ce avem in capatul folosit in prezent. Ceea ce este foarte normal, nu te apuci ulterior sa "spargi" statia si sa construiesti atunci un ditamai vestibului, cu scari si toate cele. Mai bine il executi de la inceput, chiar daca nu il "inaugurezi".
Nu stiu daca in practica exista si subtraversarea bulevardului, insa cel mai probabil ca ea este executata in ambele capete.
Nu stiu de ce s-a considerat atunci ca Tineretului sa aiba un singur acces. Doar vorbim de o statie centrala, iar o statie centrala cu un singur acces este cam bizara...
Tineretului.jpg (69.56 KB; downloaded 4596 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate 133 313

andrei11 wrote:
Si in statia Pantelimon exista tabla din belsug, in spatele caruia nu e nimic. Oricum sunt aproape sigur ca "Tineretului" avea din proiect  prevazute accese din ambele capete si de pe ambele trotuare.

Tabla e de genul feminin. Tabla in spatele careia. La ea se face acordul, nu la belsug. Cred. Si colac peste pupaza mai intra si lumina de la peron pe la extremitati...
Dupa tabla de la Pantelimon cred ca mai este fix o linie sau spatiu pentru o linie, cel putin pe lungimea peronului. Cum era pe vremuri si dupa tablele de la Basarab, cum este si dupa tablele de la Eroilor. +/- un peron. Io sincer n-am vazut pana acum guri de metrou cu pereti (mulati) de tabla.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate sab

Situatia de la Pantelimon nu se compara cu cea de la Basarab , unde initial am avut o statie fantoma inaugurata doar ca statie M1 dupa 1989 si unde ulterior au aparut cele doua peroane adaugate ale M4 (cred ca despre acele table din dreptul "sparturilor" dintre peroanele M1 si M4 vorbesti...) si in niciun caz cu Eroilor, unde am avut 5 linii de la inceput, 3 vizibile si doua "ascunse" de pereti de beton. Tablele la Eroilor de la linia 2 au aparut abia pe la mijlocul anilor 90, cand din motive care mie nu imi sunt clare s-au apucat sa sparga peretele de beton corespunzator cu usile unei rame, dar nu au facut nimic cu aceasta "investitie". Probabil ca voiau sa permanentizeze Militariul ca un racord sau sa faca o magistrala D2-Eroilor si cautau solutii sa nu tina ocupata linia 2 multa vreme, cine stie.. Cine stie la ce s-au gandit atunci nu spune clar...
La Pantelimon este tabla si...atat. Nu cred ca este nici macar spatiu de vreo linie acolo, altfel nu se mai vorbea acum de "reintregirea" statiei cu inca un peron. Pantelimon este un acident al istoriei, nu trebuia sa existe. Si asa la cati calatori are si la costat este mult ca s-a pus si tabla aceea.

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate andrei11

#133 313   am  corectat, multumesc  ;)
La Pantelimon cu siguranta in spatele tablei nu se mai afla nimic. Absolut nimic. ( un perete de beton, evident ). Vezi ca dilema a fost clarificata definitiv de subway care stie situatia la milimetru

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate 133 313

In mod oficial e nimic. Ca de la peron si un copil observa ca alta e situatia.

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate andrei11

Nu, nu mai e nimnic. Poate imi da subway o mana de ajutor sa reconfirme ca nu mai e nimic.
Nici macar linia a 2 -a nu se prelungeste in spatele tablei. Se opreste intr-un zid de beton.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use