Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 490405 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 72 73 74 75 76 77 78  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI Nightwolf

verdiuc wrote:
Nightwolf wrote:
Asta e educatia soferului roman. Ind. ala e pus cu un scop acolo. Daca mergem pe premiza ca "eu oricum nu-l respect" ca nu se pun radare pe centura decat ff rar, at ne meritam soarta :) Anyway, sunt pe cale sa intru intr-o polemica asa ca mai bine o las balta...


Care e scopul indicatorului ?
Am doua benzi, eu merg pe banda 1, fara trafic, de ce as reduce sub 80 ?


AICI gasesti "scopul" ...

Ideea generala este sa previi situatiile neprevazute ... d`aia "din culpa" se traduce prin "se poate intampla dar nu mie". In RO indoctrinarea rutiera se face prin "pedala mea minte nu are" ... de ce sa nu o schimbam?

P.S. Explicatia de mai sus merge paralel cu cea legislativa prevazuta de art. 121 al. 1 din RAOUG 195/2002 publicat in M.Of. Ca H.G. 1391/2002 privind metodologia de aplicare a OUG 195/2002 a circulatiei pe drumurile publice cu toate modif. si complet. ulterioare.

P.P.S: Stii de ce este aleasa limita de viteza de 70km/h in localitate, de 100km/h pe DN si de 130km/h? Pentru ca, stiintific este demonstrat, ca la aceste viteze mor doar urmatorii participanti dupa cum urmeaza:
-- la 70 -- doar pietonul care nu il vezi ca traversesaza pe trecere si exista sanse minime sa-ti intre prin parbriz sa te omoare pe tine, iar daca ai noroc sa fie de peste 100kg at. s-ar putea sa scape;
-- la 100 -- doar doar tu sau dobitocul care ti-a intrat pe contrasens fara a exista mai multe victime decedate in cauza unui autoturism bun, in afara impactului frontal total unde riscul este sa moara si cei din dreapta fata sau toti, daca nu se poarta centurile
-- la 130 -- doar tu si cu cei din masina ta in cazul in care te rostogolesti pt ca energia cinetica dezvoltata prin procesul de rostogolire coroborata cu forta de frecare este atat de mare incat te arunca in afara partii carosabile si nu mai iei pe altii cu tine. De ce nu se scoate in cazul asta limita de pe autostrada? Pt ca la viteze de peste 130 energia dezvoltata asupra corpului uman este atat de mare incat intervin rupturile macroscopice ale membrelor ce pot duce la o identificare exclussiva prin ADN.

N.B: Exprimandu-ma la pers. a 2a sg nu inseamna ca te atac, ca vreau sa intru in polemica sau ca te jignesc. Pur si simplu este exemplul concret de discutie. Inlocuieste TU cu SUBIECT si at. totul e ok :). De asemenea, de mentionat ca pe DN si pe A este sSTRICT interzisa circulatia pietonala. Cine o face acolo, o face pe riscul sau. In oras, sau pe arterele marginase, tu circuli pe riscul tau ca s-ar putea sa "omiti" trecerea pt pietoni, sau sa nu respecti limita legala de viteza instasurata. Sti ca diferenta de la 60km/h la 70km/h in aprox. 85% din cazuri este cea dintre viata si moarte? :)  Iar cea dintre 70km/h si 80km/h este de aproximativ 0,5%? P`astea nu le stiai, iti zic eu :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI verdiuc

Stai bre linistit, nu sunt vreun manelist bizon, fara creier,
Doar am intrebat sa aflu cam de ce ar fi asa ...; oricum eu cand vad semnul ala cu 70 circul mai atent si nu mai tin apasata pedala de acceleratie ...
Multumesc pentru explicatii ... oricum e clar ca semnul ala nu e pus pentru mine, ci pentru un cretin care nu s-ar asigura ..

 


Re: CENTURA BUCURESTI Nightwolf

Eu stau ff linistit :) Ti-am zis doar ca nu vreau sa intru intr-o polemica inutila :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Cat mai dureaza sa se monteze radare fixe in cele 2 intersectii ? ( Tunari & Stefanesti ? ). Pur si simplu mi-e lehamite de ele cand trebuie sa ies in centura "cu stanga". Si semafor sub DN 2 ( Afumati ). Precizez ca nici pe departe nu sunt un fricos la volan, dar aproape de fiecare data "se lasa" cu demaraje in tromba si scartait de cauciucuri din aceasta cauza.

 


Re: CENTURA BUCURESTI iliutu

Daca s-ar instala radare cu bucla inductiva, cred ca s-ar amortiza investitia intr-un timp record ...

 


Re: CENTURA BUCURESTI shoppy

E lege sa nu se monteze radare fixe/automate...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Saint666

aproape offtopic: Dar camere de facut poza si trimis amenda cand treci pe rosu se pot instala?

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

shoppy wrote:
E lege sa nu se monteze radare fixe/automate...

Da de ce ? Daca e lege, se poate schimba.
Sunt ptr radare fixe in toate comunele / satele / orasele din Romania.
Inclusiv in afara localitatilor.
Asa, de chestie, pentru disciplina in trafic.
Si de ce ma rog sunt interzise prin lege ?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: CENTURA BUCURESTI Dr2005

S-au interzis pentru că banii mergeau la primăriile localităţilor unde erau montate.
În plus, procesul verbal nu avea semnătura agentului constatator şi mai şi venea la peste 30 de zile de la săvârşirea contravenţiei, deci era nul de drept. Desigur, fraierii plăteau, dar cine avea minime cunoştiinţe de legislaţie şi un prieten avocat scăpa imediat de ,,belea".

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Nu vad de ce banii sa nu mearga la primarii.
Chestia cu PV la 30 de zile se poate rezolva instant.
Se poate rezolva si cu semnatura.
Adevarul e ca nu se vrea sa se puna in practica.
PS : Banii pot fi centralizati la judet si numai o parte din ei sa se intoarca la primarii.
In continuare sunt pentru cat de multe radare fixe cu putinta.
Oricum, sa revenim la subiect, la Stefanesti / Tunari sigur se impun radare fixe, iar la podul de la Afumati categoric semafor. Semafor poate si la Otopeni, dar mai rar circul pe acolo pe sub pod si nu cunosc exact situatia.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: CENTURA BUCURESTI Dr2005

Apropo de Otopeni, acum că A3 e relativ gata pe ruta Ştefăneşti - Brazi (,,nodul" de la Snagov e deschis... 2 poduri, nu înţeleg de ce... interesant e că de pe unul te duci în Moara Vlăsiei... pe un drum de ţară prin pădure), poate se rezolvă cumva problema care zice că Otopeniul e împărţit în 2: de pe latura estică poţi să mergi numai spre Ploieşti şi de pe cea vestică numai spre Bucureşti, în caz contrar având câţiva km de mers ca să întorci. S-ar putea trânti un semafor în centrul Otopeniului, să aibă o fază de, să zicem, 1,5 minute (1 minut pe sensul spre Ploieşti, pentru a permite virajul stânga al celor ce vin dinspre Ploieşti) pentru DN1 şi 20 sec pentru cealaltă stradă, eventual cumulat cu reducerea la 50 km/h a vitezei în Otopeni, măcar între Centură şi Aeroport.

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Otopenii nu sunt impartiti in doua, ca sa iesi din orasul ( ? ) Otopeni  spre Bucuresti iesi la Lukoil pe centura, apoi pe sub podul Otopeni in soseaua din Bucuresti. Oricum eu cand ma duc la aeroport pe acolo o iau, centura / Lukoil / dreapta imediat, orasul Otopeni si ies in DN la semicerc.
Da, odata cu inaugurarea lui A 3 se poate reface sensgiratoriul de la semicerc, semaforizat, evident.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dragos Tanase

Contract de 190 milioane lei pentru modernizarea centurii Capitalei: http://www.mediafax.ro/economic/contrac ... ei-9966240

 


Re: CENTURA BUCURESTI Techno

Pai doar DN2-A2? Nu a fost licitatie si pentru A1-DN7?

Si e largire la 4 benzi?

 


Go to page:  1  ... 72 73 74 75 76 77 78  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432381 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use