Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524548 views
📖 Pagination options
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
francezu72
andrei11...mai ai putin si ne iei la bataie si pe noi si pe astia de pe acetilenei...si am prieteni pe strada aia
si eu sunt de parere ca ar fi trebuit m4 prelungit mai intai spre progresului ca nu mi-e greu sa merg 2 statii cu troleul pana la parc, dar decat sa se prelungeasca cu 1 km spre progresului, pt ca nu sunt bani...adica o statie pt ca e mult mai complicat in zona aia cu sapatau mai bine se prelungeste spre straulesti cu 2 statii si cu constructia depoului-stadion-parcare. si mi-e si mie mai comod ...asta glumind
nu are bucurestii noi un flux foarte mare de calatori...da nici camp/padure nu este...
n-ar merge vagoanele alea goale oricum...si plus daca ar scoate tramvaiul si ar mai taia din fluxu de trolee..
cat despre 97...orele mai nasoale snt intre 7-8:30 /11-12:30 / 19:00-20:00 - adica orele cand lumea pleaca/vine de la servici/scoala. in rest nu am vazut in alte intervale lumea calcandu-se in picioare in troleu
andrei11...mai ai putin si ne iei la bataie si pe noi si pe astia de pe acetilenei...si am prieteni pe strada aia
si eu sunt de parere ca ar fi trebuit m4 prelungit mai intai spre progresului ca nu mi-e greu sa merg 2 statii cu troleul pana la parc, dar decat sa se prelungeasca cu 1 km spre progresului, pt ca nu sunt bani...adica o statie pt ca e mult mai complicat in zona aia cu sapatau mai bine se prelungeste spre straulesti cu 2 statii si cu constructia depoului-stadion-parcare. si mi-e si mie mai comod ...asta glumind
nu are bucurestii noi un flux foarte mare de calatori...da nici camp/padure nu este...
n-ar merge vagoanele alea goale oricum...si plus daca ar scoate tramvaiul si ar mai taia din fluxu de trolee..
cat despre 97...orele mai nasoale snt intre 7-8:30 /11-12:30 / 19:00-20:00 - adica orele cand lumea pleaca/vine de la servici/scoala. in rest nu am vazut in alte intervale lumea calcandu-se in picioare in troleu
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
1) Multumesc de precizare, am sa fiu prezent intr-unul din aceste intervale cateva zile la rand in zona. Ma rog, in August sunt si scolile inchise si lumea mai e si pe la mare, o lasam pe Septembrie, dar sigur voi venii in cartier.
2) Tramvaiul va fi scos cand se va prelungi M 4 la Straulesti, poate si mai devreme. Cum arata linia acolo cred ca 20 va dispare pe cale naturala cat de curand.
3) 97 eu l-as limita pe traseul "Centura - Parc Bazilescu", ar fi mai logic.
4) Mi-a placut apropoul cu "Andrei11 teroristul forumului"
...mai bine se prelungeste spre Straulesti cu 2 statii si cu constructia depoului-stadion-parcare.
Asa cum am mai precizat si o voi face de cate ori este nevoie, prelungirea spre Straulesti si constructia depoului-stadion-parcare este numai un efect al magistralei M 6 spre Otopeni si nu o cauza in sine. Lucrurile sunt prea evidente.
Prelungirea lui M 4 spre Sud cu 2 statii ca sa ajunga la Dambovita nu ar intampina nici o problema, asa cum a spus si subway M 5 pe sub bulevardul Kogalniceanu va trece "milimetric" pe sub fundatiile cladirilor de acolo.
1) Multumesc de precizare, am sa fiu prezent intr-unul din aceste intervale cateva zile la rand in zona. Ma rog, in August sunt si scolile inchise si lumea mai e si pe la mare, o lasam pe Septembrie, dar sigur voi venii in cartier.
2) Tramvaiul va fi scos cand se va prelungi M 4 la Straulesti, poate si mai devreme. Cum arata linia acolo cred ca 20 va dispare pe cale naturala cat de curand.
3) 97 eu l-as limita pe traseul "Centura - Parc Bazilescu", ar fi mai logic.
4) Mi-a placut apropoul cu "Andrei11 teroristul forumului"
...mai bine se prelungeste spre Straulesti cu 2 statii si cu constructia depoului-stadion-parcare.
Asa cum am mai precizat si o voi face de cate ori este nevoie, prelungirea spre Straulesti si constructia depoului-stadion-parcare este numai un efect al magistralei M 6 spre Otopeni si nu o cauza in sine. Lucrurile sunt prea evidente.
Prelungirea lui M 4 spre Sud cu 2 statii ca sa ajunga la Dambovita nu ar intampina nici o problema, asa cum a spus si subway M 5 pe sub bulevardul Kogalniceanu va trece "milimetric" pe sub fundatiile cladirilor de acolo.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Prelungirea M4 de la GdN2 pana la Dambovita intampina cele mai mri probleme. Si nu sunt legate de fundatiile cladirilor, ci de traseu...
- trebuie stabilit clar care va fi traseul , pe la Izvor sau pe la Hasdeu
- diametrala Buzesti-Uranus nu este finalizata, asa ca acest traseu (probabil favorit) este "in aer"
- foarte important...trebuie sa se decida daca va fi nod la intersectia cu M1/M3 sau ne multumim doar cu Basarab.
La toate acestea trebuie sa raspunda SPF si SF. Doar de aceea se platesc cateva milioane de euro consultatilor...
In schimb, asa cum am mai spus-o, traseul de la Eroi Revolutiei la Progresu este "batut in cuie" se putea incepe cu acesta si cu depoul de la Progresu. Si, cum M6 nu este deloc o prioritate, atunci cand se punea problema constructiei acestei magistrale in conditii de rentabilitate, avea si depou si traseu catre gara Progresu, asa cum ne dorim...
Oricum este suspect ca Metrorex era dispus sa plateasca cu cca 25% mai mult decat facea prelungirea pana la Lac..
Prelungirea M4 de la GdN2 pana la Dambovita intampina cele mai mri probleme. Si nu sunt legate de fundatiile cladirilor, ci de traseu...
- trebuie stabilit clar care va fi traseul , pe la Izvor sau pe la Hasdeu
- diametrala Buzesti-Uranus nu este finalizata, asa ca acest traseu (probabil favorit) este "in aer"
- foarte important...trebuie sa se decida daca va fi nod la intersectia cu M1/M3 sau ne multumim doar cu Basarab.
La toate acestea trebuie sa raspunda SPF si SF. Doar de aceea se platesc cateva milioane de euro consultatilor...
In schimb, asa cum am mai spus-o, traseul de la Eroi Revolutiei la Progresu este "batut in cuie" se putea incepe cu acesta si cu depoul de la Progresu. Si, cum M6 nu este deloc o prioritate, atunci cand se punea problema constructiei acestei magistrale in conditii de rentabilitate, avea si depou si traseu catre gara Progresu, asa cum ne dorim...
Oricum este suspect ca Metrorex era dispus sa plateasca cu cca 25% mai mult decat facea prelungirea pana la Lac..
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Slasher1985
Pana nu se repune in circulatie feroviara Gara Progresul, nu se justifica metrou pana acolo. Poate nici atunci.
Deci, poate doar o parte din propunerea lui #Sab, prin zona cea mai locuita a acelui cartier, pana la Eroii Revolutiei, cu posibilitate de prelungirea pana la Gara progresul si apoi prin centru ar fi fost de ales momentan.
#Sab, un nod cu M1/M3 nu poate fi decat la Izvor, nu vad cum s-ar face asta la Hasdeu. Poate doar cu trotuar rulant pana la Izvor, dar este ceva foarte costisitor (dar si interesant). Traseul mai usor este pe la Hasdeu, traseul mai dificil, dar mai rapid este pe la Izvor.
Si mai e o dilema daca este sa se aleaga Izvor. Prin Piata Constitutiei - Filaret - Eroii Rev, sau pe la 13 Septembrie - Chirigiu - Eroii Revolutiei ? Mai scurt dar printr-o zona mai putin populata, sau mai lung dar printr-o zona ceva mai populata ?
Pana nu se repune in circulatie feroviara Gara Progresul, nu se justifica metrou pana acolo. Poate nici atunci.
Deci, poate doar o parte din propunerea lui #Sab, prin zona cea mai locuita a acelui cartier, pana la Eroii Revolutiei, cu posibilitate de prelungirea pana la Gara progresul si apoi prin centru ar fi fost de ales momentan.
#Sab, un nod cu M1/M3 nu poate fi decat la Izvor, nu vad cum s-ar face asta la Hasdeu. Poate doar cu trotuar rulant pana la Izvor, dar este ceva foarte costisitor (dar si interesant). Traseul mai usor este pe la Hasdeu, traseul mai dificil, dar mai rapid este pe la Izvor.
Si mai e o dilema daca este sa se aleaga Izvor. Prin Piata Constitutiei - Filaret - Eroii Rev, sau pe la 13 Septembrie - Chirigiu - Eroii Revolutiei ? Mai scurt dar printr-o zona mai putin populata, sau mai lung dar printr-o zona ceva mai populata ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Bineinteles ca este impropriu spus "gara" Progresu. Chiar si daca se redeschide, nu o sa aiba suficienti calatori.Ideea este ca metroul trebuie sa ajunga acolo nu neaparat pentru gara, cat pentru depou.
Daca traseul este pe la Hasdeu se poate face intersectie cu conditia adaugarii unei statii pe M1/M3. Nu este o lucrare simpla, dar nici extraordinar de dificila. De aceea eu prefer traseul pe la Izvor, pentru ca deja exista statie acolo, nu mai este nevoie de alta investitie.
Se poate adopta si o varianta mixta, adica traseul M4 pe la Hasdeu, apoi un traseu paralel cu M1 pe sub parc, nod la Izvor sub parc, apoi M4 isi vede de traseul lui. Ceva in genul M4-M1 intre Basarab si Gdn, adica o mica dublare de traseu.
Vad ca s-a revenit la traseul pela Mariott, probabil din cauza catedralei.
Bineinteles ca este impropriu spus "gara" Progresu. Chiar si daca se redeschide, nu o sa aiba suficienti calatori.Ideea este ca metroul trebuie sa ajunga acolo nu neaparat pentru gara, cat pentru depou.
Daca traseul este pe la Hasdeu se poate face intersectie cu conditia adaugarii unei statii pe M1/M3. Nu este o lucrare simpla, dar nici extraordinar de dificila. De aceea eu prefer traseul pe la Izvor, pentru ca deja exista statie acolo, nu mai este nevoie de alta investitie.
Se poate adopta si o varianta mixta, adica traseul M4 pe la Hasdeu, apoi un traseu paralel cu M1 pe sub parc, nod la Izvor sub parc, apoi M4 isi vede de traseul lui. Ceva in genul M4-M1 intre Basarab si Gdn, adica o mica dublare de traseu.
Vad ca s-a revenit la traseul pela Mariott, probabil din cauza catedralei.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Slasher1985
Bun, daca tot se ajunge pe la catedrala, varianta mixta (desi imi place ideea) cade. Nu poti s-o iei spre Izvor, si apoi sa intorci catre Mariott, nu ca nu se poate fizic, dar e lipsita de sens ideea. Pe la Izvor (daca tot vrei nod M1/M3) este ideea cea mai buna in cazul asta. Iar pe la Hasdeu, traseul cel mai scurt. Cu statie intre Eroilor si Izvor ar ajunge la interstatii de cam 450 m. Nu e tocmai rau avand in vedere principiul M5, dar ai dreptate, mai ieftin pe la Izvor, si mai ieftin fara nod M1/M3.
Bun, daca tot se ajunge pe la catedrala, varianta mixta (desi imi place ideea) cade. Nu poti s-o iei spre Izvor, si apoi sa intorci catre Mariott, nu ca nu se poate fizic, dar e lipsita de sens ideea. Pe la Izvor (daca tot vrei nod M1/M3) este ideea cea mai buna in cazul asta. Iar pe la Hasdeu, traseul cel mai scurt. Cu statie intre Eroilor si Izvor ar ajunge la interstatii de cam 450 m. Nu e tocmai rau avand in vedere principiul M5, dar ai dreptate, mai ieftin pe la Izvor, si mai ieftin fara nod M1/M3.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Varianta cu M 4 avand 2 statii, una la Hasdeu si una la Izvor ( un Izvor nou, al lui M 6( M 4 ), paralel cu Izvorul lui M 1 / M 3 ) este interesanta si nu lipsita de sens.
O varianta lipsita de sens este urmatoartea :
M 6 - 1 Mai, ok, apoi Pajura ( Hmm ), apoi de-a indoaselea in curte la Expozitie ( catastrofa )ca sa ajunga pe aceeasi latitudine cu 1 Mai la intermodalul cu 41 ( asta e o statie ok ).
# Slasher1985 S-a discutat de 1000 de ori aceasta problema, la Izvor / Hasdeu e o intersectie afurisita rau de tot, cum o iei ratezi o intersectie sau iti trebuie un trotuar rulant destul de lung.
Sau tai raul de la radacina, faci si ceva demolari, o statie in minus pe M 5 ( ar compensa oarecum cheltuiala cu demolarile ) si faci o megaintersectie M 1 / M 4 / M 5. Nu mai reluam, ca nu ajungem la nici un rezultat si vom fi si trasi de urechi in curand.
Off topic
Statia de la Hasdeu ptr M 5 e de semirasul curcilor, cine stie zona practic statia poate fi denumita si Eroilor 3. M 5 va avea in zona Eroilor 2 statii !
Varianta cu M 4 avand 2 statii, una la Hasdeu si una la Izvor ( un Izvor nou, al lui M 6( M 4 ), paralel cu Izvorul lui M 1 / M 3 ) este interesanta si nu lipsita de sens.
O varianta lipsita de sens este urmatoartea :
M 6 - 1 Mai, ok, apoi Pajura ( Hmm ), apoi de-a indoaselea in curte la Expozitie ( catastrofa )ca sa ajunga pe aceeasi latitudine cu 1 Mai la intermodalul cu 41 ( asta e o statie ok ).
# Slasher1985 S-a discutat de 1000 de ori aceasta problema, la Izvor / Hasdeu e o intersectie afurisita rau de tot, cum o iei ratezi o intersectie sau iti trebuie un trotuar rulant destul de lung.
Sau tai raul de la radacina, faci si ceva demolari, o statie in minus pe M 5 ( ar compensa oarecum cheltuiala cu demolarile ) si faci o megaintersectie M 1 / M 4 / M 5. Nu mai reluam, ca nu ajungem la nici un rezultat si vom fi si trasi de urechi in curand.
Off topic
Statia de la Hasdeu ptr M 5 e de semirasul curcilor, cine stie zona practic statia poate fi denumita si Eroilor 3. M 5 va avea in zona Eroilor 2 statii !
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Statia de la Hasdeu a M5 e foarte ok. Ofera acces facil la Facultatea de Drept, spre exemplu, si (cu foarte putin mers pe jos) in zona Parvan. Acolo va fi si legatura cu M4.
M4 nu are de ce sa mearga la Izvor.
Se poate face lejer un pasaj intre iesirea din statia Hasdeu, care ar trebui sa fie pe latura cu Parcul Izvor. Mai mult, as vedea acest pasaj chiar suprateran, prin parc, urci cu scari rulante, mergi la nivelul solului (coridor acoperit cu sticla, de exemplu) si cobori la Izvor.
200 - 300 metri de mers pe jos nu vor deranja niciun cetatean de bun-simt. Pentru ceilalti nu merita osteneala. La Paris sunt corespondente foarte imbarligate, unele sunt lungi cat o statie intreaga.
Statia de la Hasdeu a M5 e foarte ok. Ofera acces facil la Facultatea de Drept, spre exemplu, si (cu foarte putin mers pe jos) in zona Parvan. Acolo va fi si legatura cu M4.
M4 nu are de ce sa mearga la Izvor.
Se poate face lejer un pasaj intre iesirea din statia Hasdeu, care ar trebui sa fie pe latura cu Parcul Izvor. Mai mult, as vedea acest pasaj chiar suprateran, prin parc, urci cu scari rulante, mergi la nivelul solului (coridor acoperit cu sticla, de exemplu) si cobori la Izvor.
200 - 300 metri de mers pe jos nu vor deranja niciun cetatean de bun-simt. Pentru ceilalti nu merita osteneala. La Paris sunt corespondente foarte imbarligate, unele sunt lungi cat o statie intreaga.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Statia Hasdeu M4 este dincolo de Kogalniceanu, nu are nicio treaba cu parcul. Chiar daca ar fi pe partea cu parcul, totusi 200-300m este o distanta enorma si niciun cetatean de bun-sImt (ca sa te parafrazez) nu va folosi asa ceva...
O statie are cam 120 m. 120 M este una si 300m este cu totul altceva. Deci daca nu se face o noua statie pe M1 la Hasdeu, forget it...
Oricum si la Hasdeu, ca si la Izvor este aceeasi problema...M1 si M5 sunt prea apropiate ca sa se poata face doua statii, una la corespondenta cu M5 si una la corespondenta cu M1. Ca atare trebuie sa alegi,ori legatura cu M1 ori legatura cu M5.
Sau adopti solutia cea mai dificila si intercalezi statia intre M1 si M5.
Statia Hasdeu M4 este dincolo de Kogalniceanu, nu are nicio treaba cu parcul. Chiar daca ar fi pe partea cu parcul, totusi 200-300m este o distanta enorma si niciun cetatean de bun-sImt (ca sa te parafrazez) nu va folosi asa ceva...
O statie are cam 120 m. 120 M este una si 300m este cu totul altceva. Deci daca nu se face o noua statie pe M1 la Hasdeu, forget it...
Oricum si la Hasdeu, ca si la Izvor este aceeasi problema...M1 si M5 sunt prea apropiate ca sa se poata face doua statii, una la corespondenta cu M5 si una la corespondenta cu M1. Ca atare trebuie sa alegi,ori legatura cu M1 ori legatura cu M5.
Sau adopti solutia cea mai dificila si intercalezi statia intre M1 si M5.
- lecter
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
lecter
As zice totusi ca traficul de la Giurgiu incoace dupa ce se va reface podul nu e complet de neglijat...si zona Giurgiului e destul de populata.
sab wrote:
Bineinteles ca este impropriu spus "gara" Progresu. Chiar si daca se redeschide, nu o sa aiba suficienti calatori.
As zice totusi ca traficul de la Giurgiu incoace dupa ce se va reface podul nu e complet de neglijat...si zona Giurgiului e destul de populata.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Daca ma raportez la statia M6 de la Gara Baneasa, s-ar putea sa si dreptate si traficul de la Gara Progresu sa fie chiar remarcabil.
Daca ma raportez la statia M6 de la Gara Baneasa, s-ar putea sa si dreptate si traficul de la Gara Progresu sa fie chiar remarcabil.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
George
Daca trebuie optat, as opta pentru legatura cu M5. La statia Izvor se ajunge usor pe jos. Daca nu se face pasaj, desi distanta mi se pare rezonabila, se poate merge pe jos, pe la suprafata.
De ce legatura cu M5? Pentru ca legaturi cu M1 exista la gara, in vreme ce cu M 5 ar fi singura. Si probabil pentru varianta asta se va opta.
Cata vreme traseul M 4 ar trebui sa fie drept, pe sub Hasdeu si mai departe intre Catedrala si Palat ( ), cred ca intercalarea statiei intre Hasdeu si Cismigiu, cu masacrarea Parcului Izvor si tot felul de curbe improvizate, nu mi se pare o idee buna.
Daca trebuie optat, as opta pentru legatura cu M5. La statia Izvor se ajunge usor pe jos. Daca nu se face pasaj, desi distanta mi se pare rezonabila, se poate merge pe jos, pe la suprafata.
De ce legatura cu M5? Pentru ca legaturi cu M1 exista la gara, in vreme ce cu M 5 ar fi singura. Si probabil pentru varianta asta se va opta.
Cata vreme traseul M 4 ar trebui sa fie drept, pe sub Hasdeu si mai departe intre Catedrala si Palat ( ), cred ca intercalarea statiei intre Hasdeu si Cismigiu, cu masacrarea Parcului Izvor si tot felul de curbe improvizate, nu mi se pare o idee buna.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Repet,intersectia cu M3 nu exista DELOC.. Ceea ce nu este OK .
Cu M1 exista, intr-adevar o legatura la Basarab. Insa pentru cine vine de la Titan nu este ok sa ocoleasca tot orasul pana la Basarab, chiar daca vorbim numai de M1. Logic, o raza taie un cerc in doua locuri. Ca atare, este tot atat de logic sa existe 2 corespondente.
Nu vad de ce traseul M4 ar trebui sa fie neaparat drept. Un traseu prin fata Casei Poporului si apoi pe sub 13 septembrie pana la Tudor Vladimirescu ar fi cam acelasi lucru cu un traseu prin spatele Casei Poporului. Traseul M4 nu este chiar asa drept in nicio varianta de traseu, ultima varianta (la care s-a revenit) urca pe la Mariott si apoi o ia pe sub Tudor Vladimirescu. Este drept doar cat tine parcul.
Ce, traseul M6 pe care il tot ridica unii si altii in slavi este drept de la 1 Mai pana la PPL ? Acolo nu este nefiresc ? Este tot o solutie de compromis si acolo... Daca vrei sa facem un lucru corect, mai facem si compromisuri...
Varianta in care M4 era dreapta este cea mentionata de slasher1985 ( Pta Constitutiei, Pta Regina Maria, Filaret, Eroii Revolutiei) , dar se venea pe la Izvor, nu pe la Hasdeu
Repet,intersectia cu M3 nu exista DELOC.. Ceea ce nu este OK .
Cu M1 exista, intr-adevar o legatura la Basarab. Insa pentru cine vine de la Titan nu este ok sa ocoleasca tot orasul pana la Basarab, chiar daca vorbim numai de M1. Logic, o raza taie un cerc in doua locuri. Ca atare, este tot atat de logic sa existe 2 corespondente.
Nu vad de ce traseul M4 ar trebui sa fie neaparat drept. Un traseu prin fata Casei Poporului si apoi pe sub 13 septembrie pana la Tudor Vladimirescu ar fi cam acelasi lucru cu un traseu prin spatele Casei Poporului. Traseul M4 nu este chiar asa drept in nicio varianta de traseu, ultima varianta (la care s-a revenit) urca pe la Mariott si apoi o ia pe sub Tudor Vladimirescu. Este drept doar cat tine parcul.
Ce, traseul M6 pe care il tot ridica unii si altii in slavi este drept de la 1 Mai pana la PPL ? Acolo nu este nefiresc ? Este tot o solutie de compromis si acolo... Daca vrei sa facem un lucru corect, mai facem si compromisuri...
Varianta in care M4 era dreapta este cea mentionata de slasher1985 ( Pta Constitutiei, Pta Regina Maria, Filaret, Eroii Revolutiei) , dar se venea pe la Izvor, nu pe la Hasdeu
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dr2005
Off-topic: Internaţionalele vor pleca în continuare din Nord, dar vor ocoli pe Centură, nu 60 km prin Videle. În Gara Progresu vor trage 2, poate 3 perechi de trenuri Regio, în care doar fraierii vor avea bilet (acum câţiva ani a zburat din tren un naş acolo că a îndrăznit să pretindă bilete de la nişte cetăţeni discriminaţi). Cei care vor folosi aceste trenuri oricum nu vor intra la metrou (unde trebuie să plătească), ci vor face blatul cu 7 / 25 până la fabricile pe care le păzesc şi terenurile virane de unde trag fier vechi. Iar dubele de la Giurgiu tot până la Eroii Revoluţiei vor merge.
lecter wrote:sab wrote:
Bineinteles ca este impropriu spus "gara" Progresu. Chiar si daca se redeschide, nu o sa aiba suficienti calatori.
As zice totusi ca traficul de la Giurgiu incoace dupa ce se va reface podul nu e complet de neglijat...si zona Giurgiului e destul de populata.
Off-topic: Internaţionalele vor pleca în continuare din Nord, dar vor ocoli pe Centură, nu 60 km prin Videle. În Gara Progresu vor trage 2, poate 3 perechi de trenuri Regio, în care doar fraierii vor avea bilet (acum câţiva ani a zburat din tren un naş acolo că a îndrăznit să pretindă bilete de la nişte cetăţeni discriminaţi). Cei care vor folosi aceste trenuri oricum nu vor intra la metrou (unde trebuie să plătească), ci vor face blatul cu 7 / 25 până la fabricile pe care le păzesc şi terenurile virane de unde trag fier vechi. Iar dubele de la Giurgiu tot până la Eroii Revoluţiei vor merge.
📖 Pagination options