Topic: Accidente / incidente
5245 posts, 1504271 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Am profitat si am tras si niste poze cu CH PPCuri prin Militari. Mersul pe jos nu era o problema la mine oricum
Am profitat si am tras si niste poze cu CH PPCuri prin Militari. Mersul pe jos nu era o problema la mine oricum
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Mircea G
Utilizator anonim wrote:...cai tot se afla RATB-ul in plina campanie : " Mersul pe jos face piciorul frumos ! " si " Mai bine masina mica caci de RATB mi-e frica ...! .........
......Mersul pe jos nu era o problema la mine oricum
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
shoppy
Da cos, in cazul ala se poate ca pantograful sa atinga doar patina, dar se vad firele acelea groase care fac scurt intre patina din stanga si firul de contact, si apoi prin cadru este pusa la tensiune si patina din dreapta, deci patina se alimenteaza din firul de contact si cand tramvaiul accelereaza acolo apare o cadere de tensiune si asta este detectata de electronica. Bine, acolo daca injectezi este o problema ca ar insemna ca tensiunea sa creasca si sitemul trebuie gandit astfel incat sa detecteze si asta ca prezenta.
Da cos, in cazul ala se poate ca pantograful sa atinga doar patina, dar se vad firele acelea groase care fac scurt intre patina din stanga si firul de contact, si apoi prin cadru este pusa la tensiune si patina din dreapta, deci patina se alimenteaza din firul de contact si cand tramvaiul accelereaza acolo apare o cadere de tensiune si asta este detectata de electronica. Bine, acolo daca injectezi este o problema ca ar insemna ca tensiunea sa creasca si sitemul trebuie gandit astfel incat sa detecteze si asta ca prezenta.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dr2005
O listă a câtorva dintre ultimele schimbări de macaz cu tramvaiul deasupra:
1. 08.02.2006 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al vagonului V3A-93 #179 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B şi deraierea ultimelor două boghiuri;
2. 22.06.2006 - în intersecţia Bd. Camil Ressu cu Şos. Mihai Bravu, vagonul V2A #4015 (linia 27, pe atunci nu circula prin Cal. Dudeşti) se înscrie în curba la stânga spre Şos. Mihai Bravu (vagonul mergea spre Piaţa Unirii), însă boghiul 3 se înscrie pe directă (spre Cal. Dudeşti), ducând la ruperea vagonului şi deraierea ultimelor două boghiuri;
3. 01.12.2007 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Str. 11 Iunie spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre stânga, astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea ultimelor 2 boghiuri;
4. 07.01.2008 - în Piaţa Iancului, vagonul V3A-93 #257 circula pe Şos. Mihai Bravu dispre Piaţa Hurmuzachi spre intersecţia Şos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand. Boghiul 4 se înscrie pe linia abătută spre dreapta (spre Şos. Iancului), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
5. 09.02.2008 - pe Şos. Colentina, un vagon V3A-93 circula spre Depoul Colentina. În acea perioadă, între Str. teiul Doamnei şi staţia ,,Pod Lacuri" se circula pe un singur fir, fiind instalate macazuri automate la capetele acestui tronson, ci nu macaze talonabile cum ar fi fost normal. La ieşirea de pe acest tronson (vagonul trebuia să se înscrie în abatere), boghiurile 3 şi 4 se înscriu pe linia directă. Incidentul este observat la timp, astfel că are loc doar avarierea rulmenţilor crapodinei boghiului 3 şi a jugului articulaţiei 2. Nu se produce deraierea niciunei osii, vagonul fiind manevrat cu spatele şi apoi înscris corespunzător pe abatere. Neoficial, în momentul trecerii vagonului peste macaz ar fi avut loc o întrerupere de curent de câteva secunde. După aceasta, macazul s-a resetat, schimbându-se pe linia directă, astfel că boghiurile 3 şi 4 s-au înscris diferit de boghiurile 1 şi 2;
6. 10.03.2008 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al unui vagon V3A-93 de pe linia 21 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea jugului articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B. Incidentul este observat la timp, astfel că nu are loc o deraiere;
7. 29.03.2008 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Piaţa Unirii spre Str. 11 Iunie se înscrie cu boghiul 4 pe directă (spre Cal. Rahovei), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi răsturnarea secţiunii B. Vagonul mai fusese implicat într-o deraiere în aceeaşi zonă pe 1.12.2007;
8. 26.02.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #197 (linia 32) ce circula spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre dreapta (spre Str. 11 Iunie), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3, boghiul 4 rămânând pe şine pe linia abătută;
9. 11.04.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #199 (defect) este împins spre Depoul Alexandria. Întrucât #199 avea pantograful coborât, vagonul din spate schimbă macazul după ce boghiul 1 al vagonului #199 se înscrisese pe linia directă. Evenimentul este observat la timp, astfel că se produce doar deraierea osiei 3 (prima osie a boghiului 2), ea fiind repusă pe şină cu mijloace locale;
10. 15.09.2009 - în terminalul Ghencea este împins vagonul V2A-T #3005 (defect, osii blocate) cu pantograful coborât de către cuplul #3389+#3378. Din acest motiv, este acţionată patina de comandă a macazului de intrare, astfel că boghiul 1 al vagonului #3005 se înscrie pe linia 2, în vreme ce boghiul 2 se înscrie pe linia 1. Incidentul este observat la timp şi vagonul este manevrat cu spatele, apoi împins corespunzător pe linia 2, fără ca articulaţia să aibă de suferit şi fără a se produce deraiere;
11. 23.09.2009 - în intersecţia Căii Rahova cu Şos. Progresului, cuplul de Tatre #3348+#3330 (linia 8) circula dinspre Zeţarilor spre Depoul Militari. Ultimul boghiu al vagonului #3330 se înscrie pe linia directă (spre Piaţa Unirii), astfel se produce deraierea boghiului 1 al vagonului şi ruperea cuielor cuplei dintre cele două vagoane, vagonul #3330 ajungând de-a latul Căii Rahovei. Datorită prinderilor boghiurilor Tatra de cutie, vagonul #3330 nu este avariat, fiind repus pe şine şi apoi condus spre Depoul Militari;
12. 22.10.2009 - în intersecţia Bd. Basarabia cu Bd. 1 Decembrie 1918, vagonul V3A-93 #292 (linia 36) circula spre terminalul Republica. Boghiul 4 se înscrie pe abatere (spre Bd. 1 Decembrie 1918), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
13. 3.09.2010 - pe Şos. Colentina, vagonul V3A-93 #030 (linia 21) circula spre Pasaj Colentina. La trecerea peste macazurile de intrare în Depoul Colentina, boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre depou), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4;
14. 23.12.2010 - la intrarea în terminalul Ghencea, vagonul V3A-93 #196 (linia 41) se înscrie cu primele 3 boghiuri pe linia 1 şi cu boghiul 4 pe linia 2. Incidentul este observat la timp, având loc doar ruperea jugului articulaţiei doi, fără ca vagonul să deraieze;
15. 8.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 14 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
16. 10.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 55 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Cu două zile înainte, un incident identic avusese loc pe acelaşi macaz;
17. 6.02.2012 - în intersecţia Str. Traian cu Bd. Pache Protopopescu, vagonul V3A-93 #183 (linia 55) circula spre Bd. Pache Protopopescu. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Foişorul de Foc), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurlor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
18. 18.07.2012 - în intersecţia Căii Rahovei cu Cal. Ferentari, vagonul V3A-93-CH-PPC #136 circula spre Depoul Alexandria. Boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre Cal. Ferentari), ducând la ruperea completă a articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3. Din sens opus, vagonul V3A-93-CH-PPC #306 (linia 32) a tamponat lateral secţiunea B a vagonului #136, ducând la avarierea echipamentelor electronice de sub podeaua acesteia şi deraierea boghiului 4. Cabina vagonului #306 a fost şi ea grav avariată. Accidentul s-a soldat cu 18 răniţi transportaţi la spital.
O listă a câtorva dintre ultimele schimbări de macaz cu tramvaiul deasupra:
1. 08.02.2006 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al vagonului V3A-93 #179 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B şi deraierea ultimelor două boghiuri;
2. 22.06.2006 - în intersecţia Bd. Camil Ressu cu Şos. Mihai Bravu, vagonul V2A #4015 (linia 27, pe atunci nu circula prin Cal. Dudeşti) se înscrie în curba la stânga spre Şos. Mihai Bravu (vagonul mergea spre Piaţa Unirii), însă boghiul 3 se înscrie pe directă (spre Cal. Dudeşti), ducând la ruperea vagonului şi deraierea ultimelor două boghiuri;
3. 01.12.2007 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Str. 11 Iunie spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre stânga, astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea ultimelor 2 boghiuri;
4. 07.01.2008 - în Piaţa Iancului, vagonul V3A-93 #257 circula pe Şos. Mihai Bravu dispre Piaţa Hurmuzachi spre intersecţia Şos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand. Boghiul 4 se înscrie pe linia abătută spre dreapta (spre Şos. Iancului), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
5. 09.02.2008 - pe Şos. Colentina, un vagon V3A-93 circula spre Depoul Colentina. În acea perioadă, între Str. teiul Doamnei şi staţia ,,Pod Lacuri" se circula pe un singur fir, fiind instalate macazuri automate la capetele acestui tronson, ci nu macaze talonabile cum ar fi fost normal. La ieşirea de pe acest tronson (vagonul trebuia să se înscrie în abatere), boghiurile 3 şi 4 se înscriu pe linia directă. Incidentul este observat la timp, astfel că are loc doar avarierea rulmenţilor crapodinei boghiului 3 şi a jugului articulaţiei 2. Nu se produce deraierea niciunei osii, vagonul fiind manevrat cu spatele şi apoi înscris corespunzător pe abatere. Neoficial, în momentul trecerii vagonului peste macaz ar fi avut loc o întrerupere de curent de câteva secunde. După aceasta, macazul s-a resetat, schimbându-se pe linia directă, astfel că boghiurile 3 şi 4 s-au înscris diferit de boghiurile 1 şi 2;
6. 10.03.2008 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al unui vagon V3A-93 de pe linia 21 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea jugului articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B. Incidentul este observat la timp, astfel că nu are loc o deraiere;
7. 29.03.2008 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Piaţa Unirii spre Str. 11 Iunie se înscrie cu boghiul 4 pe directă (spre Cal. Rahovei), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi răsturnarea secţiunii B. Vagonul mai fusese implicat într-o deraiere în aceeaşi zonă pe 1.12.2007;
8. 26.02.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #197 (linia 32) ce circula spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre dreapta (spre Str. 11 Iunie), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3, boghiul 4 rămânând pe şine pe linia abătută;
9. 11.04.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #199 (defect) este împins spre Depoul Alexandria. Întrucât #199 avea pantograful coborât, vagonul din spate schimbă macazul după ce boghiul 1 al vagonului #199 se înscrisese pe linia directă. Evenimentul este observat la timp, astfel că se produce doar deraierea osiei 3 (prima osie a boghiului 2), ea fiind repusă pe şină cu mijloace locale;
10. 15.09.2009 - în terminalul Ghencea este împins vagonul V2A-T #3005 (defect, osii blocate) cu pantograful coborât de către cuplul #3389+#3378. Din acest motiv, este acţionată patina de comandă a macazului de intrare, astfel că boghiul 1 al vagonului #3005 se înscrie pe linia 2, în vreme ce boghiul 2 se înscrie pe linia 1. Incidentul este observat la timp şi vagonul este manevrat cu spatele, apoi împins corespunzător pe linia 2, fără ca articulaţia să aibă de suferit şi fără a se produce deraiere;
11. 23.09.2009 - în intersecţia Căii Rahova cu Şos. Progresului, cuplul de Tatre #3348+#3330 (linia 8) circula dinspre Zeţarilor spre Depoul Militari. Ultimul boghiu al vagonului #3330 se înscrie pe linia directă (spre Piaţa Unirii), astfel se produce deraierea boghiului 1 al vagonului şi ruperea cuielor cuplei dintre cele două vagoane, vagonul #3330 ajungând de-a latul Căii Rahovei. Datorită prinderilor boghiurilor Tatra de cutie, vagonul #3330 nu este avariat, fiind repus pe şine şi apoi condus spre Depoul Militari;
12. 22.10.2009 - în intersecţia Bd. Basarabia cu Bd. 1 Decembrie 1918, vagonul V3A-93 #292 (linia 36) circula spre terminalul Republica. Boghiul 4 se înscrie pe abatere (spre Bd. 1 Decembrie 1918), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
13. 3.09.2010 - pe Şos. Colentina, vagonul V3A-93 #030 (linia 21) circula spre Pasaj Colentina. La trecerea peste macazurile de intrare în Depoul Colentina, boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre depou), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4;
14. 23.12.2010 - la intrarea în terminalul Ghencea, vagonul V3A-93 #196 (linia 41) se înscrie cu primele 3 boghiuri pe linia 1 şi cu boghiul 4 pe linia 2. Incidentul este observat la timp, având loc doar ruperea jugului articulaţiei doi, fără ca vagonul să deraieze;
15. 8.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 14 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
16. 10.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 55 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Cu două zile înainte, un incident identic avusese loc pe acelaşi macaz;
17. 6.02.2012 - în intersecţia Str. Traian cu Bd. Pache Protopopescu, vagonul V3A-93 #183 (linia 55) circula spre Bd. Pache Protopopescu. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Foişorul de Foc), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurlor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;
18. 18.07.2012 - în intersecţia Căii Rahovei cu Cal. Ferentari, vagonul V3A-93-CH-PPC #136 circula spre Depoul Alexandria. Boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre Cal. Ferentari), ducând la ruperea completă a articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3. Din sens opus, vagonul V3A-93-CH-PPC #306 (linia 32) a tamponat lateral secţiunea B a vagonului #136, ducând la avarierea echipamentelor electronice de sub podeaua acesteia şi deraierea boghiului 4. Cabina vagonului #306 a fost şi ea grav avariată. Accidentul s-a soldat cu 18 răniţi transportaţi la spital.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
andrei11
Propun trecerea cu maxim 3 km / h peste macaze si obligatia expressa a vatmanilor de a opri de fiecare data tramvaiul pentru fiecare boghiu in parte, sa coboare din tramvai si sa verifice vizulal daca boghiul s-a incadrat sau nu pe directia buna.
Uite asa !
Pe de alta parte, vad ca aceste macaze "obosesc" mai ales la boghiul 4 ( eventual 3 ). De ce ?
Chiar nu se pot construi niste macaze bune la nivelul anului 2012 ?
Propun trecerea cu maxim 3 km / h peste macaze si obligatia expressa a vatmanilor de a opri de fiecare data tramvaiul pentru fiecare boghiu in parte, sa coboare din tramvai si sa verifice vizulal daca boghiul s-a incadrat sau nu pe directia buna.
Uite asa !
Pe de alta parte, vad ca aceste macaze "obosesc" mai ales la boghiul 4 ( eventual 3 ). De ce ?
Chiar nu se pot construi niste macaze bune la nivelul anului 2012 ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
shoppy
De obicei pe macaz se intra mai usor si dupaia se accelereaza, si asa ultimul boghiu ajunge pe macaz cu viteza si balansul cel mai mare, de aici sansele cele mai mari de a o lua aiurea.
De obicei pe macaz se intra mai usor si dupaia se accelereaza, si asa ultimul boghiu ajunge pe macaz cu viteza si balansul cel mai mare, de aici sansele cele mai mari de a o lua aiurea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
andrei11
Chiar nu se pot construi niste macaze bune la nivelul anului 2012 ?
Chiar nu se pot construi niste macaze bune la nivelul anului 2012 ?
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
SprinterXP
In jurul orei 15:00 traficul in intersectia Bd. Energeticilor/Str. Fizicienilor se desfasura cu dificulate din cauza unui accident intre doua masini care s-au lovit bot in bot chiar in mijlocul intersectiei. In accident a fost implicat si 4841 care n-a patit mare lucru aleganduse doar cu farul stang spart.
In jurul orei 15:00 traficul in intersectia Bd. Energeticilor/Str. Fizicienilor se desfasura cu dificulate din cauza unui accident intre doua masini care s-au lovit bot in bot chiar in mijlocul intersectiei. In accident a fost implicat si 4841 care n-a patit mare lucru aleganduse doar cu farul stang spart.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Axel
>>>>> :
SprinterXP wrote:
In jurul orei 15:00 traficul in intersectia Bd. Energeticilor/Str. Fizicienilor se desfasura cu dificulate din cauza unui accident intre doua masini care s-au lovit bot in bot chiar in mijlocul intersectiei. In accident a fost implicat si 4841 care n-a patit mare lucru aleganduse doar cu farul stang spart.
>>>>> :
Axel wrote:
Multi soferi m-au rugat sa scriu pe internet urmatoarea problema.
In intersectia Bd.Energeticienilor cu Str.Fizicienilor este nevoie urgenta de un semafor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dr2005
Mama lui de ,,Cedează trecerea"... şi se mai presupune că un şofer de autobuz e profesionist.
Mama lui de ,,Cedează trecerea"... şi se mai presupune că un şofer de autobuz e profesionist.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Aron
Tot in jurul orei 15-15:30 un fir de internet a cazut pe linia 41 cu vreo 30 de metri inainte de statia Ciurel, sens Ghencea, prima echipa de interventie formata din mine a tras firul peste strada si l-a legat de un stalp ca sa poata treaca tramvaiele ......altfel il agatau cu pantograful..
Tot in jurul orei 15-15:30 un fir de internet a cazut pe linia 41 cu vreo 30 de metri inainte de statia Ciurel, sens Ghencea, prima echipa de interventie formata din mine a tras firul peste strada si l-a legat de un stalp ca sa poata treaca tramvaiele ......altfel il agatau cu pantograful..
- Aron
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Aron
Stiu ca tine de mentenanta, dar ce a fost azi pe iuliu maniu, nu am vazut pana acuma, in sensul ca:
#5259 s-a defectat in statia Apusului, sens spre Master, iar in fata lui era autobuzul de Ciorogarla care era oprit si pus pe avarii, nu cred ca s-au tamponat cele 2, nevazand urme. La o statie departare la 100 m de Autobaza Militari, #4394 era cu avarii puse si probabil astepta tractarea....
in orice caz, deja vad mai la majoritatea Citaro-urilor 3 capacul de la motor intre-deschis, fiind pusa o stilca de plastic ca sa nu se inchida...
Stiu ca tine de mentenanta, dar ce a fost azi pe iuliu maniu, nu am vazut pana acuma, in sensul ca:
#5259 s-a defectat in statia Apusului, sens spre Master, iar in fata lui era autobuzul de Ciorogarla care era oprit si pus pe avarii, nu cred ca s-au tamponat cele 2, nevazand urme. La o statie departare la 100 m de Autobaza Militari, #4394 era cu avarii puse si probabil astepta tractarea....
in orice caz, deja vad mai la majoritatea Citaro-urilor 3 capacul de la motor intre-deschis, fiind pusa o stilca de plastic ca sa nu se inchida...
- Dr2005
-
Posted:
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Celestin Draganescu
In afara nu am vazut astfel de improvizatii. Pe niciun Mercedes nu am vazut asa ceva, insa am vazut multe autobuze cu motorizare MAN si/sau IVECO ce aveau capacul complet ridicat. Fara sticle/cartoane sau alte tiganeli.
dj_exemplar wrote:
in orice caz, deja vad mai la majoritatea Citaro-urilor 3 capacul de la motor intre-deschis, fiind pusa o stilca de plastic ca sa nu se inchida...
In afara nu am vazut astfel de improvizatii. Pe niciun Mercedes nu am vazut asa ceva, insa am vazut multe autobuze cu motorizare MAN si/sau IVECO ce aveau capacul complet ridicat. Fara sticle/cartoane sau alte tiganeli.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination