Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2308 posts, 692780 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
O sa ma injurati dar singurul care a avut tupeu sa loveasca in sindicate a fost Adrian Crit, care a fost dat jos si inlocuit cu un no-name care nu a mai facut nimic, deciziile fiind luate numai in colaborare cu sindicatele, sindicate care numai la calatori nu se gandesc si care reprezinta acei soferi care te trateaza cu sictir, merg cu 20 la ora si daca le zici ceva sar la tine samd.
O sa ma injurati dar singurul care a avut tupeu sa loveasca in sindicate a fost Adrian Crit, care a fost dat jos si inlocuit cu un no-name care nu a mai facut nimic, deciziile fiind luate numai in colaborare cu sindicatele, sindicate care numai la calatori nu se gandesc si care reprezinta acei soferi care te trateaza cu sictir, merg cu 20 la ora si daca le zici ceva sar la tine samd.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Putem să mergem în instanţă pentru liniile de noapte, mai ales că nu există HCGMB pentru desfiinţare. Dar e cineva dispus să plătească pentru asta? Eu unul nu prea...
Putem să mergem în instanţă pentru liniile de noapte, mai ales că nu există HCGMB pentru desfiinţare. Dar e cineva dispus să plătească pentru asta? Eu unul nu prea...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Corect, dar asta nu e o actiune pe care sa o fac eu, cu tine si mai luam 2-3 oameni, pentru asta trebuie organizat ceva serios in care sa participe toti bucurestenii afectati de desfiintarea liniilor de noapte. Eventual sarit putin si cu presa pe ei ca prea stau linistiti in ultima vreme.
Dr2005 wrote:
Putem să mergem în instanţă pentru liniile de noapte, mai ales că nu există HCGMB pentru desfiinţare. Dar e cineva dispus să plătească pentru asta? Eu unul nu prea...
Corect, dar asta nu e o actiune pe care sa o fac eu, cu tine si mai luam 2-3 oameni, pentru asta trebuie organizat ceva serios in care sa participe toti bucurestenii afectati de desfiintarea liniilor de noapte. Eventual sarit putin si cu presa pe ei ca prea stau linistiti in ultima vreme.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Celestin Draganescu
Pe astia ii doare undeva de instante si altele. TOTUSI, trebuie sa facem tot ceea ce putem.
Liniile de noapte in forma initiala, de pe vremea lui Adrian Crit reprezinta idealul transportului de noapte in Bucuresti, fara ocoluri inutile si fara traversat pasajul Grant de 2 ori. In plus, sa desfiintezi tu, regie de transport a unei capitale europene, in MIJLOCUL VERII-PLIN SEZON, transportul de noapte catre Aeroport si mai mult, sa limitezi programul intre 05:30 si 22:30, astfel incat sa poti ajunge sigur la un avion ce decoleaza cel mai devreme la 07:30 si sa pleci cu unul care aterizeaza cel tarziu la 21:50.
Astia nu se pot uita pe programul zborurilor? Pe langa calatori mai sunt insotitori de bord, chiar si piloti care merg cu el.
Sindicatele sunt cel mai scarbos lucru care exista intr-o societate precum RATB-ul. PUNCT.
Pe astia ii doare undeva de instante si altele. TOTUSI, trebuie sa facem tot ceea ce putem.
Liniile de noapte in forma initiala, de pe vremea lui Adrian Crit reprezinta idealul transportului de noapte in Bucuresti, fara ocoluri inutile si fara traversat pasajul Grant de 2 ori. In plus, sa desfiintezi tu, regie de transport a unei capitale europene, in MIJLOCUL VERII-PLIN SEZON, transportul de noapte catre Aeroport si mai mult, sa limitezi programul intre 05:30 si 22:30, astfel incat sa poti ajunge sigur la un avion ce decoleaza cel mai devreme la 07:30 si sa pleci cu unul care aterizeaza cel tarziu la 21:50.
Astia nu se pot uita pe programul zborurilor? Pe langa calatori mai sunt insotitori de bord, chiar si piloti care merg cu el.
Sindicatele sunt cel mai scarbos lucru care exista intr-o societate precum RATB-ul. PUNCT.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Chev Celios
Sa nu uitam Marian ca de cand a fost Adrian Crit RATB-ul a inceput ca aiba probleme cu cauciucurile. Pana la el nu am auzit de unele tampeni uriase pe care el a fost in stare sa le faca.
Sa nu uitam Marian ca de cand a fost Adrian Crit RATB-ul a inceput ca aiba probleme cu cauciucurile. Pana la el nu am auzit de unele tampeni uriase pe care el a fost in stare sa le faca.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Si mai aproape de aeroport, la Gara de Nord unde ultimele trenuri ajung si in jurul orei 01:00 si dimineata traficul incepe in jurul orei 05:15, pe acolo acum trece doar N117, in rest stai la mila jigodiilor de taximetristi fantoma care dupa ora 22 au tarif fix (pentru Militari 25-35 lei) si gonesc imediat pe cei de firma. Cine stie ce soferi de RATB anti linii de noapte or lucra la negru pe taximetre.
Probleme cu cauciucurile au inceput pe vremea lui Crit pentru ca atunci au inceput sa se uzeze masiv la Citaro.
Voua va convine situatia actuala, calatorilor nu si deja se simte prin autobuze.
Si mai aproape de aeroport, la Gara de Nord unde ultimele trenuri ajung si in jurul orei 01:00 si dimineata traficul incepe in jurul orei 05:15, pe acolo acum trece doar N117, in rest stai la mila jigodiilor de taximetristi fantoma care dupa ora 22 au tarif fix (pentru Militari 25-35 lei) si gonesc imediat pe cei de firma. Cine stie ce soferi de RATB anti linii de noapte or lucra la negru pe taximetre.
Probleme cu cauciucurile au inceput pe vremea lui Crit pentru ca atunci au inceput sa se uzeze masiv la Citaro.
Voua va convine situatia actuala, calatorilor nu si deja se simte prin autobuze.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Celestin Draganescu
Cui ii convine? Zi-ne tuturor cine este atat de incapabil!
Utilizator anonim wrote:
Voua va convine situatia actuala, calatorilor nu si deja se simte prin autobuze.
Cui ii convine? Zi-ne tuturor cine este atat de incapabil!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Sindicatelor din ETA si a vreo jumatate din soferii ETA, din categoria alora gen 4941 sch1 de pe linia 178 care vine doar sa mearga ca mortu de la un cap la altu, a luat banii, a tipat cu sindicatu daca e deranjat cu ceva mai mult de turatia de zi si gata.
Sindicatelor din ETA si a vreo jumatate din soferii ETA, din categoria alora gen 4941 sch1 de pe linia 178 care vine doar sa mearga ca mortu de la un cap la altu, a luat banii, a tipat cu sindicatu daca e deranjat cu ceva mai mult de turatia de zi si gata.
- George
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
George
Cu toate riscurile si suferintele inerente pentru cetatenii orasului, as vedea cu placere o privatizare, cu conditia ca infectii astia de care vorbiti sa zboare urgent. La privat nu merge cu cocalarisme de-astea.
Actiunile in contencios administrativ sunt scutite de taxa de timbru. Un act oficial al regiei oricum trebuie emis, nu pot fi desfiintate "pur si simplu". Actul ala poate fi atacat.
In rest, actiune civica, da, dar vedeti cat de demonizata este ("astia urmaresc ceva") si cat de greu se mobilizeaza lumea.
Cu toate riscurile si suferintele inerente pentru cetatenii orasului, as vedea cu placere o privatizare, cu conditia ca infectii astia de care vorbiti sa zboare urgent. La privat nu merge cu cocalarisme de-astea.
Actiunile in contencios administrativ sunt scutite de taxa de timbru. Un act oficial al regiei oricum trebuie emis, nu pot fi desfiintate "pur si simplu". Actul ala poate fi atacat.
In rest, actiune civica, da, dar vedeti cat de demonizata este ("astia urmaresc ceva") si cat de greu se mobilizeaza lumea.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Criţ, într-adevăr, a intrat în sindicate... însă, ne place sau nu, nici ce s-a făcut pe vremea lui Criţ nu a fost legal. Modificările de trasee tot ilegal s-au făcut, la fel şi cele de programe de circulaţie. Tot pe vremea lui Criţ s-au şi dat cadou autobuzele vechi celor două firmuliţe din Giurgiu, care şi ele sunt portocalii. Călătorii, totuşi, au văzut şi câteva lucruri bune, adică transportul de noapte şi câteva modificări utile de trasee (de ex. 47), că reducerile la transportul de zi au început încă de atunci. După aia au început să urle sindicatele, iar cine a trecut în barca care a trebuit, a primit bonusurile dorite, odată cu numirea lui V. Popescu. Era clar: călătorii aparent erau mulţumiţi că au transport de noapte, adversarii politici zburaseră din regie, deci se putea acţiona. Aşa că au început iar reducerile de parc, concedierile, tăierea curselor de noapte ş.a., că doar alegerile locale, iar PDL-ul mai are doar câteva zile la RATB (şi în Parlament şi în instituţii şi peste tot), în care încearcă să mulgă ce mai poate mulge (vezi vânzarea întregului stoc de piese), eventual să-şi mai facă puţină campanie pentru la toamnă, pentru că cele câteva mii de voturi ale angajaţilor RATB nu-s de colo.
În câteva zile o să vină PSD-ul, o să taie în carne vie în primele săptămâni, ca să ,,purifice" pedelacii, după aia iar o să se aleagă praful, că e frumos să furi din banii statului.
--
Nu am înţeles niciodată de ce sectorul de stat mai are contract colectiv de muncă, deşi acestea NU mai sunt obligatorii. La fel, nu înţeleg de ce la stat dacă-l prinzi pe şofer că fura cursa sau nu opreşte în staţii că vede 100 de oameni în staţie (şi ştie că e ultimul autobuz pe ziua respectivă) nu poţi să-l dai afară, că jigodia îţi vine cu CCM-ul în mână şi cu liderii de sindicat lângă el şi-ţi face scandal.
Sindicatele sunt bune... cu condiţia să nu fie politizate. La noi totul e politic, toţi liderii de sindicat din instituţiile mari sunt membrii de partid (şi sar dintr-un partid în altul) şi impun autoritatea partidului respectiv în rândul membrilor lor. Iar cotizaţiile ajung tot la partid, pentru campanii. Cine nu cotizează la sindicatul care trebuie, ori rămâne fără maşină (vezi cazul cu ,,Speranţa" de la Titan de prin 2006, când toţi din - pe atunci - noul sindicat au primit toate rablele din garaj în locul maşinilor pe care le aveau), ori e determinat prin diverse metode să plece din regie (i se înscenează un furt de motorină sau îi găsesc ei nod în papură). Exemplul e vechi, nu mă înţelegeţi greşit, nu sprijin sindicatul respectiv! Concluzie: decât ce e acum, mai bine să nu mai fie sindicate şi fiecare angajat să lucreze pentru el. Ştiu, visez.
--
George, până acum nu s-a emis niciun act public pentru vreo modificare de traseu, cu excepţia înfiinţărilor de linii preorăşeneşti (şi alea pseudo-legal, pentru că CGMB a aprobat doar un formular, cu care RATB merge la primării... dar RATB e Regie Autonomă, ea nu are în proprietate autobuze, deci nu poate presta un serviciu de transport fără acordul CGMB, care îi dă în folosinţă maşinile; în plus, traseul trebuie aprobat şi de către CGMB, în vreme ce acel act e ratificat doar de către CL-urile comunelor). Am solicitat odată de la Primărie o HCGMB pentru modificarea unui traseu. Am primit după 3 săptămâni o recomandată în care îmi spuneau că nu e responsabilitatea lor, dar au trimis solicitarea mea la RATB. După altă săptămână am primit mail de la RATB, sec, cum că linia s-a modificat de la data de X, dar pot folosi abonamentul până la expirare şi pe traseul nou şi pe traseele cu porţiuni comune cu cel vechi. Deci ce contestăm aici, răspunsul RATB (că are nr. de ieşire)?
Dar sunt de acord că trebuie făcut ceva, aşa nu se mai poate. Ar trebui să ne întâlnim şi să ne punem de acord ce să facem şi să facem.
Criţ, într-adevăr, a intrat în sindicate... însă, ne place sau nu, nici ce s-a făcut pe vremea lui Criţ nu a fost legal. Modificările de trasee tot ilegal s-au făcut, la fel şi cele de programe de circulaţie. Tot pe vremea lui Criţ s-au şi dat cadou autobuzele vechi celor două firmuliţe din Giurgiu, care şi ele sunt portocalii. Călătorii, totuşi, au văzut şi câteva lucruri bune, adică transportul de noapte şi câteva modificări utile de trasee (de ex. 47), că reducerile la transportul de zi au început încă de atunci. După aia au început să urle sindicatele, iar cine a trecut în barca care a trebuit, a primit bonusurile dorite, odată cu numirea lui V. Popescu. Era clar: călătorii aparent erau mulţumiţi că au transport de noapte, adversarii politici zburaseră din regie, deci se putea acţiona. Aşa că au început iar reducerile de parc, concedierile, tăierea curselor de noapte ş.a., că doar alegerile locale, iar PDL-ul mai are doar câteva zile la RATB (şi în Parlament şi în instituţii şi peste tot), în care încearcă să mulgă ce mai poate mulge (vezi vânzarea întregului stoc de piese), eventual să-şi mai facă puţină campanie pentru la toamnă, pentru că cele câteva mii de voturi ale angajaţilor RATB nu-s de colo.
În câteva zile o să vină PSD-ul, o să taie în carne vie în primele săptămâni, ca să ,,purifice" pedelacii, după aia iar o să se aleagă praful, că e frumos să furi din banii statului.
--
Nu am înţeles niciodată de ce sectorul de stat mai are contract colectiv de muncă, deşi acestea NU mai sunt obligatorii. La fel, nu înţeleg de ce la stat dacă-l prinzi pe şofer că fura cursa sau nu opreşte în staţii că vede 100 de oameni în staţie (şi ştie că e ultimul autobuz pe ziua respectivă) nu poţi să-l dai afară, că jigodia îţi vine cu CCM-ul în mână şi cu liderii de sindicat lângă el şi-ţi face scandal.
Sindicatele sunt bune... cu condiţia să nu fie politizate. La noi totul e politic, toţi liderii de sindicat din instituţiile mari sunt membrii de partid (şi sar dintr-un partid în altul) şi impun autoritatea partidului respectiv în rândul membrilor lor. Iar cotizaţiile ajung tot la partid, pentru campanii. Cine nu cotizează la sindicatul care trebuie, ori rămâne fără maşină (vezi cazul cu ,,Speranţa" de la Titan de prin 2006, când toţi din - pe atunci - noul sindicat au primit toate rablele din garaj în locul maşinilor pe care le aveau), ori e determinat prin diverse metode să plece din regie (i se înscenează un furt de motorină sau îi găsesc ei nod în papură). Exemplul e vechi, nu mă înţelegeţi greşit, nu sprijin sindicatul respectiv! Concluzie: decât ce e acum, mai bine să nu mai fie sindicate şi fiecare angajat să lucreze pentru el. Ştiu, visez.
--
George, până acum nu s-a emis niciun act public pentru vreo modificare de traseu, cu excepţia înfiinţărilor de linii preorăşeneşti (şi alea pseudo-legal, pentru că CGMB a aprobat doar un formular, cu care RATB merge la primării... dar RATB e Regie Autonomă, ea nu are în proprietate autobuze, deci nu poate presta un serviciu de transport fără acordul CGMB, care îi dă în folosinţă maşinile; în plus, traseul trebuie aprobat şi de către CGMB, în vreme ce acel act e ratificat doar de către CL-urile comunelor). Am solicitat odată de la Primărie o HCGMB pentru modificarea unui traseu. Am primit după 3 săptămâni o recomandată în care îmi spuneau că nu e responsabilitatea lor, dar au trimis solicitarea mea la RATB. După altă săptămână am primit mail de la RATB, sec, cum că linia s-a modificat de la data de X, dar pot folosi abonamentul până la expirare şi pe traseul nou şi pe traseele cu porţiuni comune cu cel vechi. Deci ce contestăm aici, răspunsul RATB (că are nr. de ieşire)?
Dar sunt de acord că trebuie făcut ceva, aşa nu se mai poate. Ar trebui să ne întâlnim şi să ne punem de acord ce să facem şi să facem.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Celestin Draganescu
Nu credeam ca o sa existe momentul in care o sa imi cer scuze fata de RATB pentru cele spuse ). Se pare ca a fost o greseala a vreunui operator de acolo. Programul lui 783 a fost republicat azi-dimineata la 09:00, cu toate cursele de noapte binecunoscute.
http://www.ratb.ro/docpdf2/783%20AEROPO ... COANDA.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/783%20PIATA%20UNIRII.pdf
Pentru a ne amuza un pic, a se remarca faptul ca la ora 22:40 acesta circula cel mai bine, la 10 minute fata de urmatorul la 22:50 ). Cine stie care/cum se retrag
Celestin Draganescu wrote:
In plus, sa desfiintezi tu, regie de transport a unei capitale europene, in MIJLOCUL VERII-PLIN SEZON, transportul de noapte catre Aeroport si mai mult, sa limitezi programul intre 05:30 si 22:30, astfel incat sa poti ajunge sigur la un avion ce decoleaza cel mai devreme la 07:30 si sa pleci cu unul care aterizeaza cel tarziu la 21:50.
Nu credeam ca o sa existe momentul in care o sa imi cer scuze fata de RATB pentru cele spuse ). Se pare ca a fost o greseala a vreunui operator de acolo. Programul lui 783 a fost republicat azi-dimineata la 09:00, cu toate cursele de noapte binecunoscute.
http://www.ratb.ro/docpdf2/783%20AEROPO ... COANDA.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/783%20PIATA%20UNIRII.pdf
Pentru a ne amuza un pic, a se remarca faptul ca la ora 22:40 acesta circula cel mai bine, la 10 minute fata de urmatorul la 22:50 ). Cine stie care/cum se retrag
- Aron
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Aron
Statia Valea Oltului(cea de pe Prelungirea Ghencea - sens centru)
Linii: 105, 122, 385
Ex Linii: 368, 408, 428, 456, N122
Statia Valea Oltului(cea de pe Prelungirea Ghencea - sens centru)
Linii: 105, 122, 385
Ex Linii: 368, 408, 428, 456, N122
Photo0183.jpg (550.67 KB; downloaded 3558 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Aron
Stie cineva daca a revenit N122 pe Prel. Ghencea, deoarece azi s-a afisat lista cu orele de trecere pe acolo..
Stie cineva daca a revenit N122 pe Prel. Ghencea, deoarece azi s-a afisat lista cu orele de trecere pe acolo..
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Victor92
Azi-noapte circula prin Strada Brasov, Bulevardul Timisoara, Strada Valea Oltului.
dj_exemplar wrote:
Stie cineva daca a revenit N122 pe Prel. Ghencea, deoarece azi s-a afisat lista cu orele de trecere pe acolo..
Azi-noapte circula prin Strada Brasov, Bulevardul Timisoara, Strada Valea Oltului.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination