Topic: Tatra T4R
2772 posts, 750752 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Axel
Cuplurile 3391+3392 si 3426+3425 pe linia 25 la '' Liberty Center ''
Cuplurile 3391+3392 si 3426+3425 pe linia 25 la '' Liberty Center ''
3391+3392=25,21.05.2012.jpg (93.73 KB; downloaded 2702 times)
3391+3392=25,21.05.2012..jpg (93.25 KB; downloaded 2701 times)
3426+3425=25,21.05.2012.jpg (94.24 KB; downloaded 2702 times)
- DeC
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
DeC
3310 - 28.05.2012
Statia : Doctor Felix
Stie cineva ce s-a intamplat cu liniile 11 si 35 de intorceau in Dep Victoria ? Multumesc ! PS: Scuze pentru calitatea destul de slaba a pozei , camera de la telefon si-a spus cuvantu'.
3310 - 28.05.2012
Statia : Doctor Felix
Fotografie0461.jpg (223.32 KB; downloaded 2625 times)
Stie cineva ce s-a intamplat cu liniile 11 si 35 de intorceau in Dep Victoria ? Multumesc ! PS: Scuze pentru calitatea destul de slaba a pozei , camera de la telefon si-a spus cuvantu'.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Pai singura explicatie este o problema intre zona macazelor de urcare pe pasaj pentru tramvaie si intersectia cu Calea Giulesti.
Pai singura explicatie este o problema intre zona macazelor de urcare pe pasaj pentru tramvaie si intersectia cu Calea Giulesti.
- DeC
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
DeC
Aham. Asa ma gandeam si eu
Totusi , cand l-am vazut venind pe Titulescu m-am gandit ca iar au trimis Tatre pe 20 sau 42 ...
Utilizator anonim wrote:
Pai singura explicatie este o problema intre zona macazelor de urcare pe pasaj pentru tramvaie si intersectia cu Calea Giulesti.
Aham. Asa ma gandeam si eu
Totusi , cand l-am vazut venind pe Titulescu m-am gandit ca iar au trimis Tatre pe 20 sau 42 ...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Ţinând cont că nu prea există scurgeri în dreptul staţiei de tramvai de la Cal. Giuleşti, e clar ce s-a întâmplat. Cu ocazia asta s-a dovedit şi că Tatrele pot trece bine-mersi peste pasaj, s-ar putea lejer prelungi 35 până la la Iancului, suplimentat cu 3 ture de la Militari şi vreo 6 de la Victoria (scoase din 1).
Ţinând cont că nu prea există scurgeri în dreptul staţiei de tramvai de la Cal. Giuleşti, e clar ce s-a întâmplat. Cu ocazia asta s-a dovedit şi că Tatrele pot trece bine-mersi peste pasaj, s-ar putea lejer prelungi 35 până la la Iancului, suplimentat cu 3 ture de la Militari şi vreo 6 de la Victoria (scoase din 1).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Tatre merg in mod constant la Victoria dupa diverse, si trec frecvent pe Basarab.
Tatre merg in mod constant la Victoria dupa diverse, si trec frecvent pe Basarab.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
3334~3385
Probabil e cazuta Tatra 3351...
3334~3385
Probabil e cazuta Tatra 3351...
3334 - 25 - 01.06.2012.jpg (174.45 KB; downloaded 2442 times)
- MelkCool
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
MelkCool
# 3308 in linia 35, la terminalul Gara Basarab
# 3308 in linia 35, la terminalul Gara Basarab
IMG_0933.jpg (164.64 KB; downloaded 2372 times)
IMG_0937.jpg (120.39 KB; downloaded 2374 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Răspuns la viewtopic.php?f=12&t=1752&p=104178#p104178
60 nu au cum să fie, nu mai pleca urechea la toate zvonurile... sunt cam 65 de vagoane la traseu zilnic (vreo 11 solo şi restul cuplate 2 câte 2), din 110 posibile. Dacă le scădem pe cele 37 propuse pentru valorificare rămân 73 de vagoane.
Oricum, CUP-ul e foarte mic şi e menţinut forţat aşa. Probabil îţi aduci aminte de excursia de anul trecut, când erau o groază de vagoane pregătite de traseu în depou... care stăteau acolo, că nu se aprobă nicio mărire de parc pe liniile depoului. De fapt, din 2010 şi până în prezent, intervalul de succedare de pe 25 a crescut de la 4 la 9 minute la orele de vârf şi de la 7 la 21 de minute în week-end. Oficial ca să se facă loc liniei 11 şi celei de-a 8a minute a lumii (în materie de inutilitate), linia 1. Neoficial nu s-a dorit şi nu se doreşte (şi cu conducerea PSD-istă ce va veni în curând nici nu se va mai dori) menţinerea Tatrelor în circulaţie, pentru că e mai uşor să dai cadou contracte la ICPE-SAERP şi alte firmuliţe pentru 3 - 4 Bucur LF pe an decât să cumperi anual câteva rezistenţe, vreo 50 de seturi de bandaje şi 100 de becuri ca să menţii Tatrele în circulaţie. În schimb, circulăm cu V3A-uri fără frâne, fără ventilaţie în salon şi care stau cu lunile prin depou pentru toate rahaturile (surse, uşi, geamuri). Iar dacă s-ar face pe bune verificări la rulmenţii crapodinelor, dar şi la geometria boghiurilor de V3A şi la starea şasiului, nu ştiu dacă ar mai rămâne vreunul în traseu (poate doar o parte din CH-PPC-uri). În schimb la Tatre se face exces de zel, se trage vagonul la gard şi pentru un bec ars, că aşa e ordinul de sus. Nu mai zic de tamponările uşoare (vezi #3302 cât a stat, deşi se putea repara în câteva ore), iar dacă e vorba de un cuplu de vagoane, se imobilizează şi al 2lea vagon.
Colac peste pupăză, RATB vinde tot stocul de piese... uitaţi-vă câte piese de Tatra sunt pe stoc, numai bune să menţină parcul în circulaţie!
Răspuns la viewtopic.php?f=12&t=1752&p=104178#p104178
Gabi23 wrote:
Offtopic: Care 10 rezerve? Ca sunt aproximativ 60 de vagoane pregatite de casare (demontat tot de pe ele SAT-uri, bare, unele geamuri, pantografe, lampi etc.). vagoanele Bucur 1 sunt niste vagoane excelente (daca sunt si intretinute si sa nu stea cu anii pe motive cretine de achizitii)
60 nu au cum să fie, nu mai pleca urechea la toate zvonurile... sunt cam 65 de vagoane la traseu zilnic (vreo 11 solo şi restul cuplate 2 câte 2), din 110 posibile. Dacă le scădem pe cele 37 propuse pentru valorificare rămân 73 de vagoane.
Oricum, CUP-ul e foarte mic şi e menţinut forţat aşa. Probabil îţi aduci aminte de excursia de anul trecut, când erau o groază de vagoane pregătite de traseu în depou... care stăteau acolo, că nu se aprobă nicio mărire de parc pe liniile depoului. De fapt, din 2010 şi până în prezent, intervalul de succedare de pe 25 a crescut de la 4 la 9 minute la orele de vârf şi de la 7 la 21 de minute în week-end. Oficial ca să se facă loc liniei 11 şi celei de-a 8a minute a lumii (în materie de inutilitate), linia 1. Neoficial nu s-a dorit şi nu se doreşte (şi cu conducerea PSD-istă ce va veni în curând nici nu se va mai dori) menţinerea Tatrelor în circulaţie, pentru că e mai uşor să dai cadou contracte la ICPE-SAERP şi alte firmuliţe pentru 3 - 4 Bucur LF pe an decât să cumperi anual câteva rezistenţe, vreo 50 de seturi de bandaje şi 100 de becuri ca să menţii Tatrele în circulaţie. În schimb, circulăm cu V3A-uri fără frâne, fără ventilaţie în salon şi care stau cu lunile prin depou pentru toate rahaturile (surse, uşi, geamuri). Iar dacă s-ar face pe bune verificări la rulmenţii crapodinelor, dar şi la geometria boghiurilor de V3A şi la starea şasiului, nu ştiu dacă ar mai rămâne vreunul în traseu (poate doar o parte din CH-PPC-uri). În schimb la Tatre se face exces de zel, se trage vagonul la gard şi pentru un bec ars, că aşa e ordinul de sus. Nu mai zic de tamponările uşoare (vezi #3302 cât a stat, deşi se putea repara în câteva ore), iar dacă e vorba de un cuplu de vagoane, se imobilizează şi al 2lea vagon.
Colac peste pupăză, RATB vinde tot stocul de piese... uitaţi-vă câte piese de Tatra sunt pe stoc, numai bune să menţină parcul în circulaţie!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Oficial 37, pe langa astea mai sunt vreo 10 vagoane imobilizate din diverse motive.
Oficial 37, pe langa astea mai sunt vreo 10 vagoane imobilizate din diverse motive.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
SprinterXP
3308, 3320, 3348+3344, 3361+3381, 3368+3369, 3415, 3416+3417
3308 - 35 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3320 - S - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3348+3330 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3361+3381 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3368+3369 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3415 - 35 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3416+3417 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3308, 3320, 3348+3344, 3361+3381, 3368+3369, 3415, 3416+3417
3308 - 35 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3320 - S - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3348+3330 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3361+3381 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3368+3369 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3415 - 35 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
3416+3417 - 25 - 26.06.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
- MelkCool
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
MelkCool
# 3308 in linia 47, la Terminalul Ghencea
# 3308 in linia 47, la Terminalul Ghencea
IMG_1149.JPG (210.49 KB; downloaded 3136 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
📖 Pagination options