Topic: Locomotive clasa 410 (ex 41) (Electroputere Craiova România)
1700 posts, 547483 views
📖 Pagination options
- silver
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
silver
Legat de triunghiul de pe botul lui 351, vad ca se tot rumega povestea ca ar fi intervenit un sef de la depou. Nu a intervenit nimeni! A fost decizia titularilor sa revopseasca complet capetele, mai apoi, renuntand la ideea cu triunghiurile.
shoppy wrote:
parca vad ca o sa i se para la maistiuioce sefut ca seamana cu schema de pa H-urile Constantin, atunci sa vezi cum dispare V-ul de pe bot peste noapte, cum a disparut si la Constanta triunghiul alb tot de acolo.
Legat de triunghiul de pe botul lui 351, vad ca se tot rumega povestea ca ar fi intervenit un sef de la depou. Nu a intervenit nimeni! A fost decizia titularilor sa revopseasca complet capetele, mai apoi, renuntand la ideea cu triunghiurile.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
EA 156 va absenta o perioada, probleme la o osie.
EA 156 va absenta o perioada, probleme la o osie.
DSC_1971.JPG (403.12 KB; downloaded 2825 times)
- Vlad0012
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Vlad0012
Astazi EA1 308 era scoasa din hala depoului Arad si avea perii de pantograf noi deci e posibil sa fie repusa in circulatie. Si putin off topic in spatele depoului erau si 2 LDH-uri pregatite pentru taiat printre care unul era clasa 83.
Astazi EA1 308 era scoasa din hala depoului Arad si avea perii de pantograf noi deci e posibil sa fie repusa in circulatie. Si putin off topic in spatele depoului erau si 2 LDH-uri pregatite pentru taiat printre care unul era clasa 83.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
In martie cand am fost eu la depou erau pe dreapta EA 308 si 928, 308 fusese trasa pe dreapta pana cade alta clasica cu ceva mai grav ca sa ia piese de pe ea, iar 928 nu se stia soarta ei dar era planificata la reparat. E bine ca a fost reparata 308, din ce spuneau cei din depou a fost masina foarte buna.
In hala depoului erau DA 1302, 1145, 816, 930 si LDH - 800, 556. Inafara de 1302 toate erau propuse la casare. Mai erau afara LDH 122 care a fost deja casat si DA 1289, 1229, 1346 care asteptau si ele decizia de casare.
In martie cand am fost eu la depou erau pe dreapta EA 308 si 928, 308 fusese trasa pe dreapta pana cade alta clasica cu ceva mai grav ca sa ia piese de pe ea, iar 928 nu se stia soarta ei dar era planificata la reparat. E bine ca a fost reparata 308, din ce spuneau cei din depou a fost masina foarte buna.
In hala depoului erau DA 1302, 1145, 816, 930 si LDH - 800, 556. Inafara de 1302 toate erau propuse la casare. Mai erau afara LDH 122 care a fost deja casat si DA 1289, 1229, 1346 care asteptau si ele decizia de casare.
- didi
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
didi
Scuze de off topic
Cum adica au de gand sa caseze si LDH U acela cu seria 83?Din ce stiu eu de la colegul Cristi CFR au fost cumparate de REMAT doar 16 LDH uri si 2 Da uri.Doar acestea se taie.
Lista a fost facuta publica si pe forumul trenuri.ro
Cristi CFR:
"Daca intereseaza pe cineva recent au fost achizitionate de Remat 16 locomotive seria 80 si urmeaza sa fie sfartecate cu bestialitate in perioada urmatoare.
De la Arad 80-0122-4 a fost macelarita zilele trecute, urmatoarele de pe lista sunt :
80-0148-9
80-0196-8
80-0304-8
80-0340-2
80-0344-4
80-0247-9
80-0384-0
80-0128-1
80-0272-7
80-0055-6
80-0290-9
80-0350-1
80-0185-1
80-0256-0
80-0574-6
"
Deci cam acestea sunt singurele LDH uri care se vor taia.Restu sunt inca speculatii.
4 dinstre ele faceau parte din parcul rece al depoului Pitesti si le-am surprins in timpul casarii.Restul stiu ca sunt 2 de la Timisoara , 2 de Galati parca, 2 de Arad etc
Scuze de off topic
Cum adica au de gand sa caseze si LDH U acela cu seria 83?Din ce stiu eu de la colegul Cristi CFR au fost cumparate de REMAT doar 16 LDH uri si 2 Da uri.Doar acestea se taie.
Lista a fost facuta publica si pe forumul trenuri.ro
Cristi CFR:
"Daca intereseaza pe cineva recent au fost achizitionate de Remat 16 locomotive seria 80 si urmeaza sa fie sfartecate cu bestialitate in perioada urmatoare.
De la Arad 80-0122-4 a fost macelarita zilele trecute, urmatoarele de pe lista sunt :
80-0148-9
80-0196-8
80-0304-8
80-0340-2
80-0344-4
80-0247-9
80-0384-0
80-0128-1
80-0272-7
80-0055-6
80-0290-9
80-0350-1
80-0185-1
80-0256-0
80-0574-6
"
Deci cam acestea sunt singurele LDH uri care se vor taia.Restu sunt inca speculatii.
4 dinstre ele faceau parte din parcul rece al depoului Pitesti si le-am surprins in timpul casarii.Restul stiu ca sunt 2 de la Timisoara , 2 de Galati parca, 2 de Arad etc
- Vlad0012
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Vlad0012
Si crezi ca ei dau toate informatiile? Azi poti sa vezi H-u mergand maine il poti vedea taiat in jumate deci nu fi asa sigura ca numai acele LDH-uri se taie.
Si crezi ca ei dau toate informatiile? Azi poti sa vezi H-u mergand maine il poti vedea taiat in jumate deci nu fi asa sigura ca numai acele LDH-uri se taie.
- didi
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
didi
Listele cu licitatiile sunt facute publice
Listele cu licitatiile sunt facute publice
- Vlad0012
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Vlad0012
Si crezi ca pe langa listele publice nu sunt si altele ascuze de lume?
Si crezi ca pe langa listele publice nu sunt si altele ascuze de lume?
- didi
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
didi
Chestiile astea nu prea se pot ascunde .Depoul plateste impozit pe locomotive si au o groaza de acte altfel nu le poti vinde etc.Ca sa vinzi ceva mare, sua de valoare trebuie licitatie , iar licitatia este publica( teoretic oricine e interesat sa cumpere poate participa altfel intervin altele ).A ca se vand ca fier vechi si ca ajung ulterior la privati asta e altceva.Ex Da 779.Cativa stiam ca fusese data la privat dar oficial se zvonea ca merge la casat la Videle.Cum la Videle nu era in hala de casare trebuia sa fie in alta parte.Multe locomotive ies oficial din parcul rece ca fier vechi dar ajung la privati, ideea e sa se faca o smecherie 'legala"
Chestiile astea nu prea se pot ascunde .Depoul plateste impozit pe locomotive si au o groaza de acte altfel nu le poti vinde etc.Ca sa vinzi ceva mare, sua de valoare trebuie licitatie , iar licitatia este publica( teoretic oricine e interesat sa cumpere poate participa altfel intervin altele ).A ca se vand ca fier vechi si ca ajung ulterior la privati asta e altceva.Ex Da 779.Cativa stiam ca fusese data la privat dar oficial se zvonea ca merge la casat la Videle.Cum la Videle nu era in hala de casare trebuia sa fie in alta parte.Multe locomotive ies oficial din parcul rece ca fier vechi dar ajung la privati, ideea e sa se faca o smecherie 'legala"
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Dr2005
Pe 779 s-au plătit vreo 330.000 RON, cam mult pentru o bucată de fier vechi, mai mult şi decât ar lua pe ea dacă ar fi vândut-o direct la Sidex (ăia cumpără cam cu 3 RON/kg, dar la colţul străzii se cumpără cu 1 RON, pe când la licitaţii cu întreprinderile de stat de obicei se cumpără cu 0,5 - 0,6 RON/kg).
Şi 732 şi 797 probabil tot la privaţi vor merge, s-a plătit foarte mult pe ele.
În schimb, alte 18 locomotive (2 LDE şi 16 LDH) s-au vândut la pachet toate cu 2.000.000 RON, adică vreo 111.000 RON / bucată, un preţ numai bun pentru fier vechi.
http://www.brm.ro/index.php?page=licita ... zactionare
Pe 779 s-au plătit vreo 330.000 RON, cam mult pentru o bucată de fier vechi, mai mult şi decât ar lua pe ea dacă ar fi vândut-o direct la Sidex (ăia cumpără cam cu 3 RON/kg, dar la colţul străzii se cumpără cu 1 RON, pe când la licitaţii cu întreprinderile de stat de obicei se cumpără cu 0,5 - 0,6 RON/kg).
Şi 732 şi 797 probabil tot la privaţi vor merge, s-a plătit foarte mult pe ele.
În schimb, alte 18 locomotive (2 LDE şi 16 LDH) s-au vândut la pachet toate cu 2.000.000 RON, adică vreo 111.000 RON / bucată, un preţ numai bun pentru fier vechi.
http://www.brm.ro/index.php?page=licita ... zactionare
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
928 a iesit zilele astea de la RR dupa ce in luna martie am gasit-o in hala depoului Arad pregatita de plecare.
928 a iesit zilele astea de la RR dupa ce in luna martie am gasit-o in hala depoului Arad pregatita de plecare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
#106 revenita la tractiune de cateva zile dupa ce a avut RR la Softronic.
#106 revenita la tractiune de cateva zile dupa ce a avut RR la Softronic.
DSC_2598.JPG (411.85 KB; downloaded 2869 times)
DSC_2601.JPG (421.69 KB; downloaded 2871 times)
DSC_2632.JPG (399.07 KB; downloaded 2870 times)
DSC_2635.JPG (402.99 KB; downloaded 2875 times)
DSC_2639.JPG (401.9 KB; downloaded 2870 times)
DSC_2652.JPG (391.99 KB; downloaded 2871 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
133 313
Arata intr-un mare fel... Dar ce este important cu adevarat dupa o reparatie este ca masina sa mai pice la sfantu' asteapta. Cea ce-i si urez.
Arata intr-un mare fel... Dar ce este important cu adevarat dupa o reparatie este ca masina sa mai pice la sfantu' asteapta. Cea ce-i si urez.
- 060EA2-122
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
060EA2-122
Ce stiti despre 41-0250-5 a Depoului Brasov? O buna perioada de timp s-a aflat in Hala de Reparatii de la Brasov acum se pare ca nu mai e acolo sustine un pasionat feroviar brasovean dar nici prin Depou n-ar fi
Ce stiti despre 41-0250-5 a Depoului Brasov? O buna perioada de timp s-a aflat in Hala de Reparatii de la Brasov acum se pare ca nu mai e acolo sustine un pasionat feroviar brasovean dar nici prin Depou n-ar fi
📖 Pagination options