Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
540 posts, 143786 views
📖 Pagination options
- Druida
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Druida
De pus statuile le-au pus, de lucrat se lucreaza, dar stie cineva cum se va rezolva 'diferenta de nivel' dintre amplasamentul statuilor si trotuar/carosabil? Care mi se pare destul de mare, pe 'linia' bulevardului, chiar daca dispare, aparent, pe latura de pe Academiei...
De pus statuile le-au pus, de lucrat se lucreaza, dar stie cineva cum se va rezolva 'diferenta de nivel' dintre amplasamentul statuilor si trotuar/carosabil? Care mi se pare destul de mare, pe 'linia' bulevardului, chiar daca dispare, aparent, pe latura de pe Academiei...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Ala cica va fi suportul de reamenajare a esplanadei ... cu gradini si copacei
Ala cica va fi suportul de reamenajare a esplanadei ... cu gradini si copacei
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Maine vizita PG...
Sorin Oprescu
6 hours ago
Primarul General, Sorin Oprescu, verifica maine, 6 iunie, la ora
11.00, stadiul lucrarilor la parcarea subterana de la Universitate.
http://www.facebook.com/pages/Sorin-Opr ... 2013596875
Maine vizita PG...
Sorin Oprescu
6 hours ago
Primarul General, Sorin Oprescu, verifica maine, 6 iunie, la ora
11.00, stadiul lucrarilor la parcarea subterana de la Universitate.
http://www.facebook.com/pages/Sorin-Opr ... 2013596875
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Astăzi voi posta o serie de fotografii făcute pe 4 iunie...Mai durează puțin.
Astăzi voi posta o serie de fotografii făcute pe 4 iunie...Mai durează puțin.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Stie cineva cand vom putea folosi parcarea ? Am oarece interese in zona pe la sfarsitul lunii IULIE.
Stie cineva cand vom putea folosi parcarea ? Am oarece interese in zona pe la sfarsitul lunii IULIE.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Parcarea subterană de la Universitate, gata în iulie
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 28815.html
6 iunie 2012, 13:54 | Autor: Adrian Dădârlat
Primăria Capitalei a anunţat astăzi un nou termen pentru finalizarea lucrărilor de la parcarea subterană din Piaţa Universităţii.
Astfel, aceasta ar urma să devină funcţională pe 20 iulie, data până la care se speră să fie finalizate şi lucrările de la suprafaţă.
"Vrem ca parcarea să fie funcţională pe 20 iulie şi sperăm ca până atunci să fie finalizată şi amenajarea pieţei de deasupra", a declarat Bogdan Hreapcă,
Până în prezent au fost finalizate lucrările la întreaga structură a parcării. Mai sunt de executat lucrări la instalaţii, care au fost realizate până acum în proporţie de 95%, la rampele de acces (finalizate 75%) şi la hidroizolaţie (finalizată 30%). De asemenea, se mai lucrează la finisajele interioare.
Parcarea este structurată pe trei niveluri şi va avea o capacitate de 420 de locuri pentru autoturisme şi 21 pentru motociclete.
Suprafaţa terenului pe care se contruieşte parcarea este de 8.507, metri pătraţi, iar suprafaţa desfăşurată, pe cele tri niveluri subterane, este de 14.025 metri pătraţi.
Parcarea va avea trei accese, unul pe strada Academiei, unul pe strada Toma Caragiu şi una înspre gura de metrou. Accesul de pe strada Academiei va fi doar pentru intrare, iar cel dinspre gura de metrou, numai pentru ieşire. Accesul de pe strada Toma Caragiu va fi interschimbabil, în funcţie de nivelul de trafic. Parcarea va fi prevăzută cu scări la fiecare acces. Totodată, la accesul de pe strada Toma caragiu va exista şi un lift cu o capacitate de şase persoane.
Lucrările pentru construirea parcării au început în luna iunie a anului trecut.
Parcarea subterană de la Universitate, gata în iulie
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 28815.html
6 iunie 2012, 13:54 | Autor: Adrian Dădârlat
Primăria Capitalei a anunţat astăzi un nou termen pentru finalizarea lucrărilor de la parcarea subterană din Piaţa Universităţii.
Astfel, aceasta ar urma să devină funcţională pe 20 iulie, data până la care se speră să fie finalizate şi lucrările de la suprafaţă.
"Vrem ca parcarea să fie funcţională pe 20 iulie şi sperăm ca până atunci să fie finalizată şi amenajarea pieţei de deasupra", a declarat Bogdan Hreapcă,
Până în prezent au fost finalizate lucrările la întreaga structură a parcării. Mai sunt de executat lucrări la instalaţii, care au fost realizate până acum în proporţie de 95%, la rampele de acces (finalizate 75%) şi la hidroizolaţie (finalizată 30%). De asemenea, se mai lucrează la finisajele interioare.
Parcarea este structurată pe trei niveluri şi va avea o capacitate de 420 de locuri pentru autoturisme şi 21 pentru motociclete.
Suprafaţa terenului pe care se contruieşte parcarea este de 8.507, metri pătraţi, iar suprafaţa desfăşurată, pe cele tri niveluri subterane, este de 14.025 metri pătraţi.
Parcarea va avea trei accese, unul pe strada Academiei, unul pe strada Toma Caragiu şi una înspre gura de metrou. Accesul de pe strada Academiei va fi doar pentru intrare, iar cel dinspre gura de metrou, numai pentru ieşire. Accesul de pe strada Toma Caragiu va fi interschimbabil, în funcţie de nivelul de trafic. Parcarea va fi prevăzută cu scări la fiecare acces. Totodată, la accesul de pe strada Toma caragiu va exista şi un lift cu o capacitate de şase persoane.
Lucrările pentru construirea parcării au început în luna iunie a anului trecut.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Parcarea de la Universitate va fi gata pe 20 iulie VEZI CUM ARATĂ ACUM
06 Jun, 13:39 / Amalia Balabaneanu
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a vizitat, miercuri, parcarea de la Universitate. După ce în trecut a promis că bucureștenii vor putea parca în centrul Capitalei la finele lunii mai, edilul-șef a anunțat, miercuri, că parcarea va fi gata ”undeva pe 20 iulie”. În circa două luni, vor fi finalizate și lucrările de reamenajare de la Piața Universității.
http://b365.ro/news/parcare ... rata-acum/
În septembrie anul trecut, Oprescu anunța că parcarea subterană de la Piața Universității va fi gata în martie 2012. Două luni mai târziu, edilul-șef amâna termenul de finalizare a construcției, menționând că parcarea va fi funcțională la finele lunii mai a acestui an. Miercuri, Oprescu a declarat că bucureștenii vor putea parca la kilometrul 0 al Capitalei, începând din 20 iulie.
”Pe 15 iunie va fi finalizată hidroizolația, iar undeva spre 20 iulie parcarea va fi funcțională. Dorim să aducem aici toate mașinile din zonă, de pe Ghica. Deasupra începe să se amenajeze zona pietonală din Piața Universității. Spațiul va fi pedestrian. Statuile vor fi curățate. Probabil că la suprafață lucrările vor dura o lună și jumătate – două luni. Noi am vrea ca la 20 iulie să se poată circula și la suprafață și să se poată folosi și parcarea. Începem, vara asta, să săpăm pe Edgar Quinet parcarea subterană, care va avea 200 – 300 locuri și se va uni cu parcarea mare de sub Intercontinental. Se creează o zonă foarte mare de parcare. În total vor fi peste 2.000 locuri parcare numai la Universitate”, a declarat edilul-șef, miercuri, cu ocazia vizitei de lucru la parcarea subterană de la Piața Universității.
Accesul autoturismelor și motocicletelor în parcare se va face prin str Academiei, iar ieșirea autovehiculelor se va face în flux în față la Muzeul de Istorie al Municipiului București. Intrarea și ieșirea de pe str. Toma Caragiu este interșanjabilă.
Prețul parcării va fi stabilit de Consiliul General al Municipiului București în funcție de înțelegerile parteneriatului public-privat. În prezent se estimează că bucureștenii vor plăti pentru un loc de parcare 38 eurocenți pe oră. Riveranii și angajații băncii vor beneficia de un preț mai mic pentru a parca în subteran la Piața Universității. ”Prețurile nu vor fi foarte mari, dar, ca în toate capitalele de largă respirație democratică, tarifele vor fi mai mari decât sunt în altă parte a orașului tocmai pentru a descuraja staționarea ore întregi”, a explicat Oprescu.
Deși Municipalitatea și-a dorit ca parcarea să fie deservită de două lifturi, Ordinul Arhitecților din România nu a aprobat decât un ascensor pentru șase persoane. Cel de-al doilea lift a fost respins de arhitecți din cauza ieșirii la suprafață. ”Dacă n-o să funcționeze soluția arhitectonică, vom face și cel de-al doilea lift”, a mai spus Oprescu.
Parcarea are trei nivele, până la -11 m și încă 1 m adâncime radier, o capacitate totală de 420 locuri pentru autoturisme, 20 locuri pentru motociclete și trei scări pentru fiecare ieșire. Oprescu a precizat că riveranii și angajații băncii vor avea acces la cel mult un sfert din totalul locurilor disponibile.
Investiția totală în parcarea subterană de la Universitate, care include proiectarea, studiile de fezabilitate și costurile construcției, se ridică la peste 9 milioane de euro, fără TVA. Lucrarea pentru parcare este realizată în parteneriat public-privat. Perioada de concesiune este de 34 de ani, perioadă în care Primăria va încasa o redevență anuală între 4% și 50% din venitul anual al firmei Interparking Spania, cea care finanțează, proiectează, construiește și va opera parcarea pe perioada contractului. Municipalitatea va primi 4% pentru încasări anuale mai mici de 470.000 de euro și 50% pentru încasări mai mari sau egale cu 1.700.000 de euro.
Parcarea de la Universitate va fi gata pe 20 iulie VEZI CUM ARATĂ ACUM
06 Jun, 13:39 / Amalia Balabaneanu
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a vizitat, miercuri, parcarea de la Universitate. După ce în trecut a promis că bucureștenii vor putea parca în centrul Capitalei la finele lunii mai, edilul-șef a anunțat, miercuri, că parcarea va fi gata ”undeva pe 20 iulie”. În circa două luni, vor fi finalizate și lucrările de reamenajare de la Piața Universității.
http://b365.ro/news/parcare ... rata-acum/
În septembrie anul trecut, Oprescu anunța că parcarea subterană de la Piața Universității va fi gata în martie 2012. Două luni mai târziu, edilul-șef amâna termenul de finalizare a construcției, menționând că parcarea va fi funcțională la finele lunii mai a acestui an. Miercuri, Oprescu a declarat că bucureștenii vor putea parca la kilometrul 0 al Capitalei, începând din 20 iulie.
”Pe 15 iunie va fi finalizată hidroizolația, iar undeva spre 20 iulie parcarea va fi funcțională. Dorim să aducem aici toate mașinile din zonă, de pe Ghica. Deasupra începe să se amenajeze zona pietonală din Piața Universității. Spațiul va fi pedestrian. Statuile vor fi curățate. Probabil că la suprafață lucrările vor dura o lună și jumătate – două luni. Noi am vrea ca la 20 iulie să se poată circula și la suprafață și să se poată folosi și parcarea. Începem, vara asta, să săpăm pe Edgar Quinet parcarea subterană, care va avea 200 – 300 locuri și se va uni cu parcarea mare de sub Intercontinental. Se creează o zonă foarte mare de parcare. În total vor fi peste 2.000 locuri parcare numai la Universitate”, a declarat edilul-șef, miercuri, cu ocazia vizitei de lucru la parcarea subterană de la Piața Universității.
Accesul autoturismelor și motocicletelor în parcare se va face prin str Academiei, iar ieșirea autovehiculelor se va face în flux în față la Muzeul de Istorie al Municipiului București. Intrarea și ieșirea de pe str. Toma Caragiu este interșanjabilă.
Prețul parcării va fi stabilit de Consiliul General al Municipiului București în funcție de înțelegerile parteneriatului public-privat. În prezent se estimează că bucureștenii vor plăti pentru un loc de parcare 38 eurocenți pe oră. Riveranii și angajații băncii vor beneficia de un preț mai mic pentru a parca în subteran la Piața Universității. ”Prețurile nu vor fi foarte mari, dar, ca în toate capitalele de largă respirație democratică, tarifele vor fi mai mari decât sunt în altă parte a orașului tocmai pentru a descuraja staționarea ore întregi”, a explicat Oprescu.
Deși Municipalitatea și-a dorit ca parcarea să fie deservită de două lifturi, Ordinul Arhitecților din România nu a aprobat decât un ascensor pentru șase persoane. Cel de-al doilea lift a fost respins de arhitecți din cauza ieșirii la suprafață. ”Dacă n-o să funcționeze soluția arhitectonică, vom face și cel de-al doilea lift”, a mai spus Oprescu.
Parcarea are trei nivele, până la -11 m și încă 1 m adâncime radier, o capacitate totală de 420 locuri pentru autoturisme, 20 locuri pentru motociclete și trei scări pentru fiecare ieșire. Oprescu a precizat că riveranii și angajații băncii vor avea acces la cel mult un sfert din totalul locurilor disponibile.
Investiția totală în parcarea subterană de la Universitate, care include proiectarea, studiile de fezabilitate și costurile construcției, se ridică la peste 9 milioane de euro, fără TVA. Lucrarea pentru parcare este realizată în parteneriat public-privat. Perioada de concesiune este de 34 de ani, perioadă în care Primăria va încasa o redevență anuală între 4% și 50% din venitul anual al firmei Interparking Spania, cea care finanțează, proiectează, construiește și va opera parcarea pe perioada contractului. Municipalitatea va primi 4% pentru încasări anuale mai mici de 470.000 de euro și 50% pentru încasări mai mari sau egale cu 1.700.000 de euro.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
Stie cineva de ce s-a ingradit coltul de pe partea cu Universitatea?
off: Dominatrix nu mai e pe forum? n-am mai vazut de mult ceva scris de ea.
Stie cineva de ce s-a ingradit coltul de pe partea cu Universitatea?
off: Dominatrix nu mai e pe forum? n-am mai vazut de mult ceva scris de ea.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mradulescu
S-a ingradit si la marginea trotuarului din dreptul Teatrului National
Serban wrote:
Stie cineva de ce s-a ingradit coltul de pe partea cu Universitatea?
S-a ingradit si la marginea trotuarului din dreptul Teatrului National
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dr2005
Acolo vor fi lifturile pentru pasajul subteran, nu au legătură cu parcarea.
Acolo vor fi lifturile pentru pasajul subteran, nu au legătură cu parcarea.
- Druida
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Druida
Lifturi pentru pasajul subteran?!? Seriooos????
Lifturi pentru pasajul subteran?!? Seriooos????
- Dr2005
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Detaliaza te rog. Pentru ce trebuie aceste platforme, pentru ca vad ca au pus un gard de 1 km lungime ! Sper ca pe partea Universitatii cunosc ca o sa "vina'' si un pasaj de legatura M 2 / M 5 ! Sau atunci o sa stice "platformele" si o sa le reconstruiasca ? ( Repet, ma refer numai la platforma de pe partea Universitatii ).
Detaliaza te rog. Pentru ce trebuie aceste platforme, pentru ca vad ca au pus un gard de 1 km lungime ! Sper ca pe partea Universitatii cunosc ca o sa "vina'' si un pasaj de legatura M 2 / M 5 ! Sau atunci o sa stice "platformele" si o sa le reconstruiasca ? ( Repet, ma refer numai la platforma de pe partea Universitatii ).
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Sa nu exageram cu kilometru tau ... zau are aprox. 200m si, sincer, nici eu nu prea ii inteleg utilitatea tinand cont ca dedesupt e parcajul Inter ... doar daca nu se pregatesc de sapatura pt parcarea de pe Edgar Quinet si unificarea celor 3 parcari, asa cum a spus Oprescu sapt trecuta ...
andrei11 wrote:
Detaliaza te rog. Pentru ce trebuie aceste platforme, pentru ca vad ca au pus un gard de 1 km lungime ! Sper ca pe partea Universitatii cunosc ca o sa "vina'' si un pasaj de legatura M 2 / M 5 ! Sau atunci o sa stice "platformele" si o sa le reconstruiasca ? ( Repet, ma refer numai la platforma de pe partea Universitatii ).
Sa nu exageram cu kilometru tau ... zau are aprox. 200m si, sincer, nici eu nu prea ii inteleg utilitatea tinand cont ca dedesupt e parcajul Inter ... doar daca nu se pregatesc de sapatura pt parcarea de pe Edgar Quinet si unificarea celor 3 parcari, asa cum a spus Oprescu sapt trecuta ...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Parcare Subterana Universitate (INAUGURAT 15.11.2012)
•
Choose destination