Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1536 posts, 375595 views
 
Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 110
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Cine zicea ca pasajul e prea aproape de blocuri???
Ia vedeti de bagati de seama aici...
Nu zic ca e bine...zic ca se poate si mai rau...daca necesitatile orasului o cer... 8-)
Bangkok Sky-train la Paragon Siam
6597584715_49129cb96c_b.jpg (485.07 KB; downloaded 4185 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

Ei nu il au pe Nicusor Dan  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului bercenicity

Acolo se si potriveste - zona comerciala/birouri + spital, nu zona rezidentiala; arhitectura moderna. In Bucuresti nu prea gasesti ceva asemanator... poate doar in fostele platforme indsutriale devenite zone de birouri (Pipera, Policolor..)

Asa ceva ar fi oribl pe Magheru, Carol, Regina Elisabeta, Splai, respectiv respins de locuitorii cu fata la bd. Drumul Taberei, Sos. Pantelimon, cal. Rahova, Sos. Colentina, etc...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Alea de pe colt sunt blocuri de apartamente... :!:
dar sunt perfect de acord cu tine...se potrivesc la Bucuresti...ca nuca-n perete...orasul nostru este un 'splendid' oras european (doar ca nu stim sa-l punem in valoare si sa avem grija de el...) :?
Solutiile astea cu 'N'-shpe 'suspandate' sunt de Asia nu de Europa... :lol:
Am vrut doar sa va arat cum este si pe alte 'meleaguri'... :mrgreen:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dr2005

Soluţii cu autostrăzi şi metrouri suspendate s-au încercat şi prin alte părţi... americanii au început. Şi, după cum puteţi vedea dacă îl întrebaţie pe Goagăl, zonele din zona acestor construcţii au fost părăsite (nimănui nu-i place să aibă traficul sub geam) şi s-au transformat în ghetouri. De aia nici nu e recomandat să faci autostrăzi zburătoare în zonele rezidenţiale.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului lecter

subway guru wrote:
Cine zicea ca pasajul e prea aproape de blocuri???
Ia vedeti de bagati de seama aici...
Nu zic ca e bine...zic ca se poate si mai rau...daca necesitatile orasului o cer... 8-)


Ca sa nu mai vorbim de autostrazile cu cate doua etaje care trec prin centrul BKK-ului :D Totusi nu mi se pare o idee buna ce au facut thailandezii...e din cauza ca nici un localnic nu suporta sa mearga mai mult de 100m pe jos, ceea ce mi se pare o atitudine paguboasa. Din cauza solului mlastinos ei n-au putut sa faca initial metrou subteran, dar pana la urma s-a gasit solutie si pt. asta...

Oricum, daca vrei sa vezi cu adevarat un dezastru, du-te la Jakarta...10 milioane de oameni (chiar 28 in zona metropolitana) FARA METROU...makes India look like paradise :D

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

La asiatici un apartament in ghetoul americanilor e lux pe langa ce mahalalele lor.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

shoppy wrote:
La asiatici un apartament in ghetoul americanilor e lux pe langa ce mahalalele lor.


Normal... doar tiganii de acolo se trag ... si acum imi aduc aminte de descinderea aia de la Sintesti unde ei stateau afara in curte in cort si caii inauntru in vila de 1000mp :))

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Si pipi in...porumbiste! :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului 3mil

subway guru wrote:
3mil wrote:
Domnule subway guru, care este punctul dvs de vedere vis-a-vis de problema discutata mai sus?

'Banala' problema...s-a infundat gura de scurgere... :cry:

Multumesc pentru raspuns!
O intrebare mai am, nu vreau sa par carcotas, dar in pozele urmatoare la baza burlanului exista si acolo gura de scurgere? La prima vedere nu se observa, o fi ingropata in pietris. Ce e cert e ca la aproape fiecare ploaie se umple patratul ala delimitat de borduri cu apa si o ia la vale cu tot cu noroiul din calea lui spre liniile de tramvai...
rsz_img00925-20120602-1049.jpg (157.87 KB; downloaded 3806 times)
rsz_img00926-20120602-1050.jpg (173.29 KB; downloaded 3807 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Nu...nu e...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ontheroadsrl

Hai ca pasajul Basarab a ajuns subiect in campania lui Nicusor Dan. Cica a costat 280 mil euro, fata de unul dintre cele mai inalte poduri din lume (Podul Baluarte din Mexic) care n-a costat decat 118 mil euro. Asa o fi sau e vrajeala?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Podul asta al tau din Mexic o fi mai inalt, dar ce lungime are ? Ca prin "Pasajul Basarab" se inteleg :
1) Hobanatul
2) Podul peste Orhideelor
3) Podul peste Dambovita
4) Legaturile dintre aceste poduri
5) Hai sa spunem si statia de tramvai
6) Toate rampele pe care le are ( cele principale si cele secundare ).
Sa vedem acum daca  ne mai potrivim  :idea:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ontheroadsrl

Pai nu-i al meu, e a lu' Nicusor Dan. Am intrebat tocmai sa vad cat e vrajeala electorala si cat realitate. Am incercat sa ma uit pe net dupa el (ca si mie imi treceau prin cap argumente de genul celor insirate de tine), l-am gasit aici http://en.wikipedia.org/wiki/Baluarte_Bridge. Zice Wiki ca are 1124 m lungime. Mai vad ca e bagat in Cartea Recordurile ca cel mai inalt pod hobanat din lume (partea hobanata are lungimea vreo 520 m)

 


Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 110
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433677 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use