Topic: Locomotive clasa 450 (ex 45 - Electroputere/Siemens/Softronic)
439 posts, 189079 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
shoppy
Autocolantele alea din tarile civilizate sunt aprobate de conducere, conducere la care daca te adresezi sigur o sa-ti prezinte studiul in urma caruia s-a ajuns la acel design, numele artistilor care au participat, grupurile de opinie care si-au dat cu opinia, si poti chiar sa participi la proiectarea altora, defapt acolo nu sunt nici titulari nici alte ramasite comuniste, poate ca daia si merge treaba cum trebuie.
Daca titularii vor sa faca ceva sa faca la ei acasa, sau daca tot face toata lumea ce vrea si ce poate, ar trebuii sa depunem si noi o plangere scrisa la MT ca unii angajati mazgalesc / adauga fiare pe botul locomotivelor dupa cum ii taie capul si de la sine putere, impreuna cu "dovezi" ca doar avem destule, sa vedem ce raspuns primim, dupa cum aud aia din conducere cauta cel mai mic pretext ca sa mai ******** pe cate unu ca sa-si dovedeasca astfel utilitatea.
Izoliru ala galben cu care au scris aia Elodia se poate da jos imediat fara sa lase nici o urma, mai ales ca mai era si mic si nu sarea in ochi de la o posta ca la titulari...
Nu e treaba titularului sau a mecanicului sa spele locomotiva sau sa retuseasca vopseaua, cat timp nu o sa ne gandim ca ce se intampla la aia civilizati e bine si ce se intampla la noi diferit de ei e prost si trebuie eliminat, maine-poimaine o sa fim de acord sa sifonam cu mecanicul ca doar e si el om, are salariu mic dar are inima mare si iubeste meseria.
Autocolantele alea din tarile civilizate sunt aprobate de conducere, conducere la care daca te adresezi sigur o sa-ti prezinte studiul in urma caruia s-a ajuns la acel design, numele artistilor care au participat, grupurile de opinie care si-au dat cu opinia, si poti chiar sa participi la proiectarea altora, defapt acolo nu sunt nici titulari nici alte ramasite comuniste, poate ca daia si merge treaba cum trebuie.
Daca titularii vor sa faca ceva sa faca la ei acasa, sau daca tot face toata lumea ce vrea si ce poate, ar trebuii sa depunem si noi o plangere scrisa la MT ca unii angajati mazgalesc / adauga fiare pe botul locomotivelor dupa cum ii taie capul si de la sine putere, impreuna cu "dovezi" ca doar avem destule, sa vedem ce raspuns primim, dupa cum aud aia din conducere cauta cel mai mic pretext ca sa mai ******** pe cate unu ca sa-si dovedeasca astfel utilitatea.
Izoliru ala galben cu care au scris aia Elodia se poate da jos imediat fara sa lase nici o urma, mai ales ca mai era si mic si nu sarea in ochi de la o posta ca la titulari...
Nu e treaba titularului sau a mecanicului sa spele locomotiva sau sa retuseasca vopseaua, cat timp nu o sa ne gandim ca ce se intampla la aia civilizati e bine si ce se intampla la noi diferit de ei e prost si trebuie eliminat, maine-poimaine o sa fim de acord sa sifonam cu mecanicul ca doar e si el om, are salariu mic dar are inima mare si iubeste meseria.
- George
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
George
Nu e de condamnat, ci (in principiu si sub rezerva unor criterii estetice ) de laudat mecanicul care isi ingrijeste locomotiva, mai vopeste ceva la ea si eventual o stilizeaza.
Am observat din inregistrarile de pe youtube - care contin si diverse discutii - ca multi mecanici de locomotive isi iubesc meseria, iubesc calea ferata. Acesti oameni, care merita tot respectul, sunt sansa renasterii Caii Ferate Romane.
Este insa adevarat ca toata aceasta stilizare si revopsire - care imi aduce aminte de vechile DAC-uri din Bucuresti - este doar un surogat, un panaceu pentru ceea ce trebuie la CFR: locomotive noi, cu un design unitar si bine gandit, bine intretinute tehnic, mai ales, si, desigur, in primul rand investitii serioase in infrastructura feroviara, care sa permita viteze rezonabile si o exploatare eficienta.
Chiar atasarea masinilor de un singur titular apare ca discutabila, in conditiile in care in mod normal un "set" locomotiva si vagoane ar trebui sa circule de mai multe ori pe zi dus-intors pe aceeasi ruta, ca sa se amortizeze investitia in materialul rulant. Noi am ajuns sa avem trenuri scurte si multe vagoane trase pe dreapta, desi au fost reabilitate acum cativa ani, ceea ce nu e deloc normal (ma gandesc numai la vagoanele de dormit noi din Buc. Triaj, vandalizate si jefuite). E clar ca e o problema nu doar de investitii (in primul rand), ci si de management.
Revenind, sper sa trecem curand la un nivel in care EA-urile sa ramana o amintire frumoasa si sa circulam cu locomotive de nivel tehnic gen Siemens sau Skoda ori altele similare, la viteze demne de o cale ferata de sec. XXI.
Nu e de condamnat, ci (in principiu si sub rezerva unor criterii estetice ) de laudat mecanicul care isi ingrijeste locomotiva, mai vopeste ceva la ea si eventual o stilizeaza.
Am observat din inregistrarile de pe youtube - care contin si diverse discutii - ca multi mecanici de locomotive isi iubesc meseria, iubesc calea ferata. Acesti oameni, care merita tot respectul, sunt sansa renasterii Caii Ferate Romane.
Este insa adevarat ca toata aceasta stilizare si revopsire - care imi aduce aminte de vechile DAC-uri din Bucuresti - este doar un surogat, un panaceu pentru ceea ce trebuie la CFR: locomotive noi, cu un design unitar si bine gandit, bine intretinute tehnic, mai ales, si, desigur, in primul rand investitii serioase in infrastructura feroviara, care sa permita viteze rezonabile si o exploatare eficienta.
Chiar atasarea masinilor de un singur titular apare ca discutabila, in conditiile in care in mod normal un "set" locomotiva si vagoane ar trebui sa circule de mai multe ori pe zi dus-intors pe aceeasi ruta, ca sa se amortizeze investitia in materialul rulant. Noi am ajuns sa avem trenuri scurte si multe vagoane trase pe dreapta, desi au fost reabilitate acum cativa ani, ceea ce nu e deloc normal (ma gandesc numai la vagoanele de dormit noi din Buc. Triaj, vandalizate si jefuite). E clar ca e o problema nu doar de investitii (in primul rand), ci si de management.
Revenind, sper sa trecem curand la un nivel in care EA-urile sa ramana o amintire frumoasa si sa circulam cu locomotive de nivel tehnic gen Siemens sau Skoda ori altele similare, la viteze demne de o cale ferata de sec. XXI.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
133 313
George wrote:E hai acum, americanii construiesc vagoane de metrou cu durata proiectata de viata 50 de ani si noi vrem sa casam EA-uri si REM-uri de 20-30 ani. EA-urile de la 900 in sus, construite in apropiere de 1990 nici nu cred ca s-au amortizat inca. Noi tot visam sa cumparam din extern dar n-avem tiparnita de euroi in tara. Deci mai usor cu Siemensurile, Mercedesurile, BMW-urile, Skodele s.a.m.d.
Revenind, sper sa trecem curand la un nivel in care EA-urile sa ramana o amintire frumoasa si sa circulam cu locomotive de nivel tehnic gen Siemens sau Skoda ori altele similare, la viteze demne de o cale ferata de sec. XXI.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Utilizator anonim
Cu EAuri o sa mergem si peste 20 de ani si in mai multe tari, mai ales ca Rolling Stock face acum lot si pentru Bulgaria, Serbia si Ungaria.
Cu EAuri o sa mergem si peste 20 de ani si in mai multe tari, mai ales ca Rolling Stock face acum lot si pentru Bulgaria, Serbia si Ungaria.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Dr2005
Materialul rulant construit după 1993 are o durată de viaţă mai mică, de exemplu 30 de ani un vagon de călători faţă de 50 înainte. EA-urile sunt făcute înainte
Materialul rulant construit după 1993 are o durată de viaţă mai mică, de exemplu 30 de ani un vagon de călători faţă de 50 înainte. EA-urile sunt făcute înainte
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
133 313
30 de ani in limita a X km pe an si reparatiile/intretinerea la timp. Ori unele locomotive asteapta rr, rg, rk cu anii, stand degeaba.
30 de ani in limita a X km pe an si reparatiile/intretinerea la timp. Ori unele locomotive asteapta rr, rg, rk cu anii, stand degeaba.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
shoppy
E bine ca isi iubeste locomotiva, da el trebuie sa fie atent la treaba lui, cand vine in tura sa se concentreze la verificari / munca si cand pleaca din tura sa se duca imediat sa se odihneasca cat mai mult, ca daca face accident nu mai conteaza absolut nimic, nici ca avea locomotiva frumoasa si curata, nici ca era obosit ca a mai refacut el vopseaua, nici ca era nervos ca a gasit mizerie dupa ala netitular, nici ca a avut nustiucate zeci de ani serviciu exemplar si locomotiva curata, gata, zboara afara si nu il mai ia nimeni.
E bine ca isi iubeste locomotiva, da el trebuie sa fie atent la treaba lui, cand vine in tura sa se concentreze la verificari / munca si cand pleaca din tura sa se duca imediat sa se odihneasca cat mai mult, ca daca face accident nu mai conteaza absolut nimic, nici ca avea locomotiva frumoasa si curata, nici ca era obosit ca a mai refacut el vopseaua, nici ca era nervos ca a gasit mizerie dupa ala netitular, nici ca a avut nustiucate zeci de ani serviciu exemplar si locomotiva curata, gata, zboara afara si nu il mai ia nimeni.
- George
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
George
Si mie imi plac EA-urile, sunt locomotivele copilariei mele (adica anii 80, ca sa fie clar ), dar ma intreb cat timp vor mai rezista nemodernizate. Macar o "delfinizare", acolo...
Iar pe de alta parte, trebuie gandit un pic si in perspectiva - v-ar deranja o fabrica moderna de locomotive in Romania?! Slabe sanse cu criza asta, dar poate dupa, cine stie?
Utilizator anonim wrote:
Cu EAuri o sa mergem si peste 20 de ani si in mai multe tari, mai ales ca Rolling Stock face acum lot si pentru Bulgaria, Serbia si Ungaria.
Si mie imi plac EA-urile, sunt locomotivele copilariei mele (adica anii 80, ca sa fie clar ), dar ma intreb cat timp vor mai rezista nemodernizate. Macar o "delfinizare", acolo...
Iar pe de alta parte, trebuie gandit un pic si in perspectiva - v-ar deranja o fabrica moderna de locomotive in Romania?! Slabe sanse cu criza asta, dar poate dupa, cine stie?
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
florin.lifticariu
Pentru Serbia si Bulgaria ?
Ai mai multe informatii ?
Utilizator anonim wrote:
Cu EAuri o sa mergem si peste 20 de ani si in mai multe tari, mai ales ca Rolling Stock face acum lot si pentru Bulgaria, Serbia si Ungaria.
Pentru Serbia si Bulgaria ?
Ai mai multe informatii ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Utilizator anonim
Grampet isi tot extinde afacerea prin zonele astea ale europei si vor trimite masini pe acolo, se asteapta fondurile pentru ca RollingStock sa isi faca aproximativ 50 masini din cele pe care le are la CFR Marfa. Mai pleaca si cate o masina pe luna la unguri...
Grampet isi tot extinde afacerea prin zonele astea ale europei si vor trimite masini pe acolo, se asteapta fondurile pentru ca RollingStock sa isi faca aproximativ 50 masini din cele pe care le are la CFR Marfa. Mai pleaca si cate o masina pe luna la unguri...
- silver
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
silver
Locomotiva asa ramane. I-au vopsit rotile, iar inauntru arata fain. Acum urmeaza sa stearga graffiti-ul de pe lateral. Deja au inceput lucrul, dar avanseaza greu.
133 313 wrote:
Am o sugestie pentru cei care au inceput sa isi lase amprenta pentru locomotiva, daca tot i-a mancat mana.
Locomotiva asa ramane. I-au vopsit rotile, iar inauntru arata fain. Acum urmeaza sa stearga graffiti-ul de pe lateral. Deja au inceput lucrul, dar avanseaza greu.
- Elful
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Elful
In contract au fost trecute 100 de masini. In momentul de fata sunt 30 de masini Rolling Stock EA, 7 masini Rolling Stock DA, 3 masini Train Hungary EA. Deci total 40. Mai au de facut 60 de masini. La Remar Pascani sunt vreo 12 EA-uri in curte plus ce mai au prin hale(103, 115, 378, 424, 426, 907 - vazute personal si 064, 389, 459, 504, 517, 518, 523, 749 care ar fi acolo) plus EA-915 de la Dej ce asteapta boghiuri noi.
Utilizator anonim wrote:
Grampet isi tot extinde afacerea prin zonele astea ale europei si vor trimite masini pe acolo, se asteapta fondurile pentru ca RollingStock sa isi faca aproximativ 50 masini din cele pe care le are la CFR Marfa. Mai pleaca si cate o masina pe luna la unguri...
In contract au fost trecute 100 de masini. In momentul de fata sunt 30 de masini Rolling Stock EA, 7 masini Rolling Stock DA, 3 masini Train Hungary EA. Deci total 40. Mai au de facut 60 de masini. La Remar Pascani sunt vreo 12 EA-uri in curte plus ce mai au prin hale(103, 115, 378, 424, 426, 907 - vazute personal si 064, 389, 459, 504, 517, 518, 523, 749 care ar fi acolo) plus EA-915 de la Dej ce asteapta boghiuri noi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Gabi23
379 a Dep. Medgidia
45-0379-3 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Le-am mai vazut din "suratele" seria 45 la ei ajunse pe: 335, 336, 343, 351 si teoretic 318 care insa e defecta si posibil sa ramana la BC (???).
Cat despre restul multe sunt indisponibile:
- 320, 340, 349, 362, 365, 366, 395 in conservare pe termen nelimitat
- 311, 324, 333 defecte de luni de zile in BC
- 328, 348, 364, 374, 397 le-am vazut in ultimul timp la tractiune
- 363 era tamponata la sfarsitul anului trecut si era ramasa parca la Craiova
- 321 si 322 nu stiu daca mai circula sau nu...
379 a Dep. Medgidia
45-0379-3 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Le-am mai vazut din "suratele" seria 45 la ei ajunse pe: 335, 336, 343, 351 si teoretic 318 care insa e defecta si posibil sa ramana la BC (???).
Cat despre restul multe sunt indisponibile:
- 320, 340, 349, 362, 365, 366, 395 in conservare pe termen nelimitat
- 311, 324, 333 defecte de luni de zile in BC
- 328, 348, 364, 374, 397 le-am vazut in ultimul timp la tractiune
- 363 era tamponata la sfarsitul anului trecut si era ramasa parca la Craiova
- 321 si 322 nu stiu daca mai circula sau nu...
- Vlad0012
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Vlad0012
328 la un moment dat facea pe IR 360/1 impreuna cu 397 , 397 inca face acel tren o data la 2zile.
328 la un moment dat facea pe IR 360/1 impreuna cu 397 , 397 inca face acel tren o data la 2zile.
📖 Pagination options