Topic: Electrificare CF 704 Galati - Barbosi - Tecuci - Marasesti
44 posts, 14240 views
📖 Pagination options
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Electrificare CF 704 Galati - Barbosi - Tecuci - Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Noutati cu privire la stadiul lucrarilor de electrificare ale liniei 704: Barbosi --- Independenta --- Tecuci.
Duminica, 19-Iunie-2011 am plecat dis de dimineata cu personalul 7574 de la orele 7.32 catre Marasesti.Bineinteles, imediat a si inceput canicula de peste 30 grade cat se inregistrau pe aceasta zona.
Lucrarile avanseaza neasteptat de rapid. Daca la ultima mea calatorie -Vineri 27-Mai-2011- intre Bucesti ---Ivesti/Serbanesti abia erau montate cateva elemente de sustinere a catenarei si agatat provizoriu firul purtator de sustinere catenara, ei bine, azi elementele se afla montate, catenara montata, elementele componente ale suportilor catenarei erau montati si ei, si firul contact prins provizoriu de firul de sustinere. Ca modificare la proiectul initial de electrificare a constat in:
-firul purtator al firului contact are aceeasi compozitie ca firul de contact. Deci nu cablu galvanizat ci tratat cu aliaj alama-argint.O premiera din cate stiu.
-toate suruburile de fixare a elementelor de sustinere catenara-suporti stalpi,etc sunt din otel inox, la fel ca si elementele de prindere ( in speta clestii de prindere a firului de contact.
-izolatorii de ceramica au fost eliminati in favoarea unor elementi noi adusi din afara.
-elementele de sustinere ale catenarei sunt fabricate din otel galvanizat si tratat anticoroziv fata de vechii elementi de otel ce ulterior erau vopsiti cu...bronz.
Intrarea in zona Liesti/Serbanesti care acum mai bine de o luna de zile in urma avea doar stalpi goi si stingheri:
Statia Liesti complet automatizata, plus montarea firului de contact. Au disparut definitiv macazele actionate manual, semnalele mecanice si cantoanele aferente acestui sistem desi vechi, avand totusi un farmec...In locul lor au aparut elementele de cale electrice, noi:
Alaturi de elementele de sustinere, fir contact, fir purtator, etc, deja s-a intins si cablul de fibra optica aferent sistemului informativ dintre sectii, sectoare, districte, dispecerat, etc. De mentionat ca sensul dinspre Galati catre Tecuci are definitivata fixarea si reglarea catenarelor atat linia curenta cat si abatutele.
Lucrarile de inaltare si inlocuire terasament zona de conjunctie Magistrala-700 si Submagistrala-704 zona Barbosi, puternic afectata de inundatiile de anul trecut din cauza iesirii Siretului din matca, se apropie de final. Deja sensul dinspre Galati catre Bucuresti ( Braila) s-a deschis.Trenul in care ma aflam a avut ,,onoarea" de a inaugura noile macaze si incrucisari printr-un puternic scartait produs de frecarea buzelor de bandaj ale locomotivei ( EA).
Noutati cu privire la stadiul lucrarilor de electrificare ale liniei 704: Barbosi --- Independenta --- Tecuci.
Duminica, 19-Iunie-2011 am plecat dis de dimineata cu personalul 7574 de la orele 7.32 catre Marasesti.Bineinteles, imediat a si inceput canicula de peste 30 grade cat se inregistrau pe aceasta zona.
Lucrarile avanseaza neasteptat de rapid. Daca la ultima mea calatorie -Vineri 27-Mai-2011- intre Bucesti ---Ivesti/Serbanesti abia erau montate cateva elemente de sustinere a catenarei si agatat provizoriu firul purtator de sustinere catenara, ei bine, azi elementele se afla montate, catenara montata, elementele componente ale suportilor catenarei erau montati si ei, si firul contact prins provizoriu de firul de sustinere. Ca modificare la proiectul initial de electrificare a constat in:
-firul purtator al firului contact are aceeasi compozitie ca firul de contact. Deci nu cablu galvanizat ci tratat cu aliaj alama-argint.O premiera din cate stiu.
-toate suruburile de fixare a elementelor de sustinere catenara-suporti stalpi,etc sunt din otel inox, la fel ca si elementele de prindere ( in speta clestii de prindere a firului de contact.
-izolatorii de ceramica au fost eliminati in favoarea unor elementi noi adusi din afara.
-elementele de sustinere ale catenarei sunt fabricate din otel galvanizat si tratat anticoroziv fata de vechii elementi de otel ce ulterior erau vopsiti cu...bronz.
Intrarea in zona Liesti/Serbanesti care acum mai bine de o luna de zile in urma avea doar stalpi goi si stingheri:
Statia Liesti complet automatizata, plus montarea firului de contact. Au disparut definitiv macazele actionate manual, semnalele mecanice si cantoanele aferente acestui sistem desi vechi, avand totusi un farmec...In locul lor au aparut elementele de cale electrice, noi:
Alaturi de elementele de sustinere, fir contact, fir purtator, etc, deja s-a intins si cablul de fibra optica aferent sistemului informativ dintre sectii, sectoare, districte, dispecerat, etc. De mentionat ca sensul dinspre Galati catre Tecuci are definitivata fixarea si reglarea catenarelor atat linia curenta cat si abatutele.
Lucrarile de inaltare si inlocuire terasament zona de conjunctie Magistrala-700 si Submagistrala-704 zona Barbosi, puternic afectata de inundatiile de anul trecut din cauza iesirii Siretului din matca, se apropie de final. Deja sensul dinspre Galati catre Bucuresti ( Braila) s-a deschis.Trenul in care ma aflam a avut ,,onoarea" de a inaugura noile macaze si incrucisari printr-un puternic scartait produs de frecarea buzelor de bandaj ale locomotivei ( EA).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Dr2005
Păcat că noile macaze sunt cu şină tip 49... la traficul de marfă din zonă ar fi fost cel puţin de bun simţ utilizarea unor şine UIC 60 sau chiar GOST 65.
Unde sunt / vor fi amplasate substaţiile de tracţiune?
Păcat că noile macaze sunt cu şină tip 49... la traficul de marfă din zonă ar fi fost cel puţin de bun simţ utilizarea unor şine UIC 60 sau chiar GOST 65.
Unde sunt / vor fi amplasate substaţiile de tracţiune?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Utilizator anonim
Cati km are sectiunea care se electrifica ?
Cati km are sectiunea care se electrifica ?
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Penru Utilizator anonim!
Distanta tronsonului in curs de electrificare: 73km, adica Barbosi ---Liesti---Tecuci ( Malul-Alb) + liniile de garare si abatute din statiile de pe traseu ( exemple: Independenta, Hanu-Conachi, Liesti, etc.), se apropie de 80km!
Pentru Dragos! Aici am observat si eu o chestie ciudata. Sine-49 la traficul de marfa aferent liniei 704. Ei, in schimb Magistrala-700 are sine GOST-65. Exceptand zona Garii CFR Galati care incepand din dreptul Reviziei de Vagoane odata cu intrarea pe primul macaz de intrare, sunt sine tip-49.
Revenind la zona de conjunctie Magistrala-700 versus Submagistrala-704 doar cea din urma are sine tip-49. Si se continua pana la Independenta din cate stiu! Culmea, asa cum bine zici Dragos, pe aceasta ruta, marfa e ,,fruntea". Independenta este statie de incarcare a vagoanelor cisterna cu produse petroliere extrase din zona Schela-Smardan. Banuiesc caci proiectul de atunci -recte 1988- viza doar electrificarea nu si inlocuirea sinelor. Acum, mai multe detalii nu stiu! O sa revin cu imagini mai noi in curand din aceasta zona!
Statiile de subtractiune sunt: Barbosi, aferent L1 ( Barbosi---Independenta, functionabil), Hanu-Conachi, aferent L2 ( Independenta----Hanu-Conachi---Liesti, in curs de construire) si Malul-Alb/Tecuci aferent L3 (Liesti---Umbraresti---Tecuci, functionabil). Deci practic ramane de construit doar statia de subtractiune de la Hanu-Conachi aferenta L2. De fapt statia /cladirea in sine este construita inca din 1989/1990 dar...este goala, fara aparatura si alte echipamente electrice!
Penru Utilizator anonim!
Distanta tronsonului in curs de electrificare: 73km, adica Barbosi ---Liesti---Tecuci ( Malul-Alb) + liniile de garare si abatute din statiile de pe traseu ( exemple: Independenta, Hanu-Conachi, Liesti, etc.), se apropie de 80km!
Pentru Dragos! Aici am observat si eu o chestie ciudata. Sine-49 la traficul de marfa aferent liniei 704. Ei, in schimb Magistrala-700 are sine GOST-65. Exceptand zona Garii CFR Galati care incepand din dreptul Reviziei de Vagoane odata cu intrarea pe primul macaz de intrare, sunt sine tip-49.
Revenind la zona de conjunctie Magistrala-700 versus Submagistrala-704 doar cea din urma are sine tip-49. Si se continua pana la Independenta din cate stiu! Culmea, asa cum bine zici Dragos, pe aceasta ruta, marfa e ,,fruntea". Independenta este statie de incarcare a vagoanelor cisterna cu produse petroliere extrase din zona Schela-Smardan. Banuiesc caci proiectul de atunci -recte 1988- viza doar electrificarea nu si inlocuirea sinelor. Acum, mai multe detalii nu stiu! O sa revin cu imagini mai noi in curand din aceasta zona!
Statiile de subtractiune sunt: Barbosi, aferent L1 ( Barbosi---Independenta, functionabil), Hanu-Conachi, aferent L2 ( Independenta----Hanu-Conachi---Liesti, in curs de construire) si Malul-Alb/Tecuci aferent L3 (Liesti---Umbraresti---Tecuci, functionabil). Deci practic ramane de construit doar statia de subtractiune de la Hanu-Conachi aferenta L2. De fapt statia /cladirea in sine este construita inca din 1989/1990 dar...este goala, fara aparatura si alte echipamente electrice!
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Aseara m-am intors de la Craiova si printre fotografiile realizate, am inclus si cea cu noile macaze (la conjunctia Magistrei-700 cu Submagistrala 704 din zona Barbosi) montate si terasamentul aferent suprainaltat si inlocuit, consolidat si cu instalatiile de semnalizare noi. S-au efectuat lucrari si la catenara in zona alimentarii deoarece vis-a-vis de aceste macaze se afla Substatia de Tractiune Barbosi L-1!
Aseara m-am intors de la Craiova si printre fotografiile realizate, am inclus si cea cu noile macaze (la conjunctia Magistrei-700 cu Submagistrala 704 din zona Barbosi) montate si terasamentul aferent suprainaltat si inlocuit, consolidat si cu instalatiile de semnalizare noi. S-au efectuat lucrari si la catenara in zona alimentarii deoarece vis-a-vis de aceste macaze se afla Substatia de Tractiune Barbosi L-1!
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Asa cum am promis, ma-m tinut de cuvant si a sosit si ziua calduroasa ( caniculara adica) care a facut sa ma scoata la o frumoasa si extrem de placuta calatorie pe Submagistrala-704. Am plecat din Galati cu Regio la 7.32 avand compunerea: Locomotiva portocalie pe benzina modernizata de serie 82 + 20-47 + 20-57+ 20-57. Stiu, multi sunt curiosi sa stie care este stadiul electrificarii, daca S-A, daca SE sau daca SE VA MAI lucra la electrificarea acestui tronson. Ca sa fiu cat se poate de explicit si direct: DA! Si am ramas chiar uimit de avansarea lucrarilor. Daca anul trecut in august erau 5 km de stalpi goi...plantati intre Hanul Conachi si Ivesti, azi nu mai avem niciun stalp gol. Toti stalpii au fost echipati cu elemente de sustinere fir contact, contragreutati de pretensionare, scripeti si opritori cu clichet. Lipseste doar pe o distanta -ATENTIE- doar pe o distanta de 2km firul de contact care cred ca in maxim o luna va fi montat. Daca anul trecut in august,...intre statiile Ivesti si Liesti ( locul pana unde era intins firul de contact dinspre Tecuci catre Galati pe ambele sensuri) firul de contact era doar ,,agatat" provizoriu de elementele de sustinere de pe stalpi si legat din loc in loc cu cate un ochi de sarma, azi firul este fixat in cleme, este pretensionat si verificat/masurat, reglat, ajustat cu drezinele ISAAF, si pus sub tensiune... ba chiar s-a ajuns cu electrificarea pana undeva intre Serbanesti si Hanul Conachi....ramanand -asa cum am mai spus- o portiune de doar doi km cu elemente de fixare si stalpi dar fara fir de contact.
In privinta semnalelor /semafoarelor, elementele de control si siguranta feroviara, daca in august anul trecut erau zeci de km de portiuni cu semnale nefunctionale ( erau montate dar aveau aplicate ,,X"-uri albe peste becul luminos), si o portiune cu macaze actionate manual si semnale cu palete, ...deja azi tot tronsonul Galati ---Independenta --- Liesti ---- Tecuci este integral automatizata si semnalele semafoarelor electrice in functiune. Macazele actionate manual de pe abatute au disparut si ele, fiind inlocuite cu macaze actionate electromecanic ( automate). La fel si trecerile la nivel cu calea ferata. Daca anul trecut existau treceri la nivel semnalixzate rudimentar doar cu banala ,,Cruce sf. Andrei", azi avem majoritatea trecerilor semnalizate acustic si luminos si cateva dotate cu semibariere.
In ce priveste calea de rulare...NOTA 10 celor care se ocupa de linie! Aminteam mai demult, acum vreo cativa ani ca liniile de pe acest tronson ( Submagistrala 704) prezinta din loc in loc exfolieri si inflorituri iar multe traverse sunt fisurate. Azi am constatat ca liniile au fost pana la urma inlocuite din nou pe tronsoane destul de lungi iar traversele inlocuite in totalitate! Acest proces facandu-se lent, in decursul catorva ani, azi in sfarsit dupa ce s-a finalizat in aceasta primavara inlocuirea traverselor si sinelor compromise/uzate, s-a burat tot tronsonul pe care ramane sa se intinda firul de contact, ba mai mult, s-a inlocuit piatra terasamentului cu balast nou pana la intrare in statia Tecuci. Din cate am observat, s-au inlocuit linii si burat terasamentul si pe Magistrala-600 pe tronsonul Tecuci --Ciorasti ---Faurei atacandu-se dinspre Tecuci lucrarile conntinuandu-se cu curba si mai departe...nu stiu caci linia se pierde in zare. Dar, tinand cont ca anul trecut si anii din urma chiar,...era plina de balarii cat casa, azi se vede piatra frumos asezata, lipsa vegetatiei si linia perfect dreapta si traversele in stare foarte buna
upload pictures
Ne intalnim cu perechea trenului nostru: Regio-7573 Marasesti --- Galati, dar remorcat de un DA-Sulzer si cu o compunere tipica Acceleratelor de acum cativa ani: 26-16 + 19-56 (Salon-Alee)
Asa cum am promis, ma-m tinut de cuvant si a sosit si ziua calduroasa ( caniculara adica) care a facut sa ma scoata la o frumoasa si extrem de placuta calatorie pe Submagistrala-704. Am plecat din Galati cu Regio la 7.32 avand compunerea: Locomotiva portocalie pe benzina modernizata de serie 82 + 20-47 + 20-57+ 20-57. Stiu, multi sunt curiosi sa stie care este stadiul electrificarii, daca S-A, daca SE sau daca SE VA MAI lucra la electrificarea acestui tronson. Ca sa fiu cat se poate de explicit si direct: DA! Si am ramas chiar uimit de avansarea lucrarilor. Daca anul trecut in august erau 5 km de stalpi goi...plantati intre Hanul Conachi si Ivesti, azi nu mai avem niciun stalp gol. Toti stalpii au fost echipati cu elemente de sustinere fir contact, contragreutati de pretensionare, scripeti si opritori cu clichet. Lipseste doar pe o distanta -ATENTIE- doar pe o distanta de 2km firul de contact care cred ca in maxim o luna va fi montat. Daca anul trecut in august,...intre statiile Ivesti si Liesti ( locul pana unde era intins firul de contact dinspre Tecuci catre Galati pe ambele sensuri) firul de contact era doar ,,agatat" provizoriu de elementele de sustinere de pe stalpi si legat din loc in loc cu cate un ochi de sarma, azi firul este fixat in cleme, este pretensionat si verificat/masurat, reglat, ajustat cu drezinele ISAAF, si pus sub tensiune... ba chiar s-a ajuns cu electrificarea pana undeva intre Serbanesti si Hanul Conachi....ramanand -asa cum am mai spus- o portiune de doar doi km cu elemente de fixare si stalpi dar fara fir de contact.
In privinta semnalelor /semafoarelor, elementele de control si siguranta feroviara, daca in august anul trecut erau zeci de km de portiuni cu semnale nefunctionale ( erau montate dar aveau aplicate ,,X"-uri albe peste becul luminos), si o portiune cu macaze actionate manual si semnale cu palete, ...deja azi tot tronsonul Galati ---Independenta --- Liesti ---- Tecuci este integral automatizata si semnalele semafoarelor electrice in functiune. Macazele actionate manual de pe abatute au disparut si ele, fiind inlocuite cu macaze actionate electromecanic ( automate). La fel si trecerile la nivel cu calea ferata. Daca anul trecut existau treceri la nivel semnalixzate rudimentar doar cu banala ,,Cruce sf. Andrei", azi avem majoritatea trecerilor semnalizate acustic si luminos si cateva dotate cu semibariere.
In ce priveste calea de rulare...NOTA 10 celor care se ocupa de linie! Aminteam mai demult, acum vreo cativa ani ca liniile de pe acest tronson ( Submagistrala 704) prezinta din loc in loc exfolieri si inflorituri iar multe traverse sunt fisurate. Azi am constatat ca liniile au fost pana la urma inlocuite din nou pe tronsoane destul de lungi iar traversele inlocuite in totalitate! Acest proces facandu-se lent, in decursul catorva ani, azi in sfarsit dupa ce s-a finalizat in aceasta primavara inlocuirea traverselor si sinelor compromise/uzate, s-a burat tot tronsonul pe care ramane sa se intinda firul de contact, ba mai mult, s-a inlocuit piatra terasamentului cu balast nou pana la intrare in statia Tecuci. Din cate am observat, s-au inlocuit linii si burat terasamentul si pe Magistrala-600 pe tronsonul Tecuci --Ciorasti ---Faurei atacandu-se dinspre Tecuci lucrarile conntinuandu-se cu curba si mai departe...nu stiu caci linia se pierde in zare. Dar, tinand cont ca anul trecut si anii din urma chiar,...era plina de balarii cat casa, azi se vede piatra frumos asezata, lipsa vegetatiei si linia perfect dreapta si traversele in stare foarte buna
upload pictures
Ne intalnim cu perechea trenului nostru: Regio-7573 Marasesti --- Galati, dar remorcat de un DA-Sulzer si cu o compunere tipica Acceleratelor de acum cativa ani: 26-16 + 19-56 (Salon-Alee)
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Se observa noua piatra completand/inlocuind vechea piatra.
Intram in Ivesti, unde gasim alte utilaje de intretinere, constructie si consolidare cale:
Alt pod la iesire din Ivesti!
Linior, aflat la datorie:
Magistrala-600. Se observa piatra bine reasezata, conturul curbei frumos desenata si lipsa vegetiei care acum cativa ani...napadea cu balariile aceasta linie.
Ne ,,lipim" de Magistrala-600 doar pentru...1km, caci apoi din Tecuci, Magistrala-600 face dreapta iar Submagistrala-704 face stanga catre Cosmesti.
Linii pregatite spre a fi inlocuite. Adica tronsoane de linie.
Se observa noua piatra completand/inlocuind vechea piatra.
Intram in Ivesti, unde gasim alte utilaje de intretinere, constructie si consolidare cale:
Alt pod la iesire din Ivesti!
Linior, aflat la datorie:
Magistrala-600. Se observa piatra bine reasezata, conturul curbei frumos desenata si lipsa vegetiei care acum cativa ani...napadea cu balariile aceasta linie.
Ne ,,lipim" de Magistrala-600 doar pentru...1km, caci apoi din Tecuci, Magistrala-600 face dreapta iar Submagistrala-704 face stanga catre Cosmesti.
Linii pregatite spre a fi inlocuite. Adica tronsoane de linie.
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Ne indreptam cu viteza catre Podul ,,Cosmesti" de peste Siret si iarasi coboram o diferenta de nivel:
adult image hosting
gif hosting
image hosting adult
hosting images
upload pictures
image host
Ne indreptam cu viteza catre Podul ,,Cosmesti" de peste Siret si iarasi coboram o diferenta de nivel:
adult image hosting
gif hosting
image hosting adult
hosting images
upload pictures
image host
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
upload pictures
upload images
Intram in Marasesti...Candva aici...musai trebuia sa ai in dotare o ,,masca de gaze" din cauza mirosului oribil de la Fabrica de Clei de Oase care a lipit elemente de mobila pe care o avem multi dintre noi in casa si astazi...Ma refer la mobila veche dar buna a parintilor nostri...Azi acea fabrica este RASA de fata pamantului...Triajul Barbosi,...se vede in imaginile de mai sus...este pustiu si nu au ramas decat niste linii ruginite....si vechi terasamente ce se itesc pe ici pe colo....
adult upload image
upload pictures
O Bobica isi face la un moment dat umila...prezenta intr-un zumzait carateristic dupa ce venise de la Adjud cu un Regio...
image hosting adult
adult image hosting
gif hosting
upload images
free image hosting
image hosting
IR, Bucuresti-Nord---Buzau---Rm.Sarat---Focsani---Bacau---Suceava-Nord
adult image hosting
image hosting adult
jpg upload
Un tren de marfa...
gif hosting
upload pictures
upload images
Intram in Marasesti...Candva aici...musai trebuia sa ai in dotare o ,,masca de gaze" din cauza mirosului oribil de la Fabrica de Clei de Oase care a lipit elemente de mobila pe care o avem multi dintre noi in casa si astazi...Ma refer la mobila veche dar buna a parintilor nostri...Azi acea fabrica este RASA de fata pamantului...Triajul Barbosi,...se vede in imaginile de mai sus...este pustiu si nu au ramas decat niste linii ruginite....si vechi terasamente ce se itesc pe ici pe colo....
adult upload image
upload pictures
O Bobica isi face la un moment dat umila...prezenta intr-un zumzait carateristic dupa ce venise de la Adjud cu un Regio...
image hosting adult
adult image hosting
gif hosting
upload images
free image hosting
image hosting
IR, Bucuresti-Nord---Buzau---Rm.Sarat---Focsani---Bacau---Suceava-Nord
adult image hosting
image hosting adult
jpg upload
Un tren de marfa...
gif hosting
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Zona Cosmesti/ G-ral Eremia Grigorescu (Doaga)
Acum 2 ani, aici era prapad: linii descompletate, macaze si incrucisari lipsa, semnale descompletate si semafoare lipsa. Ba pe unul din fire, si elementele de sustinere a catenarei au fost descompletate, catenara atarnand (izolata ce-i drept de linia curenta) fiind lasata prada hotilor...
Ieri am ramas ...tampit ce-am vazut: linii si macaze/incrucisari inlocuite, terasamente burate, catenare si fir contact repus in functiune si conectat la reteaua curenta de 27.000V, si alte tronsoane de terasament ce asteapta sa fie montate si apoi asezate in alte locatii de pe acest tronson ce vrea sa fie a fi dat cat mai rapid...,,la gata"!
Zona Cosmesti/ G-ral Eremia Grigorescu (Doaga)
Acum 2 ani, aici era prapad: linii descompletate, macaze si incrucisari lipsa, semnale descompletate si semafoare lipsa. Ba pe unul din fire, si elementele de sustinere a catenarei au fost descompletate, catenara atarnand (izolata ce-i drept de linia curenta) fiind lasata prada hotilor...
Ieri am ramas ...tampit ce-am vazut: linii si macaze/incrucisari inlocuite, terasamente burate, catenare si fir contact repus in functiune si conectat la reteaua curenta de 27.000V, si alte tronsoane de terasament ce asteapta sa fie montate si apoi asezate in alte locatii de pe acest tronson ce vrea sa fie a fi dat cat mai rapid...,,la gata"!
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Intrare in Tecuci. Depoul CFR.
Printre altele...un superb MALAXA...
jpg upload
adult upload image
hosting images
LVT-uri...
image host
Sute de linii de cale ferata asteapta sa fie inlocuite pe diferite tronsoane de pe Tecuci---Galati (704). Anul trecut in august nu era nici o urma de linii/sine de cale ferata depozitate aici.
free picture hosting
De remarcat si lipsa de doi ani a celebrului plug...
Intrare in Tecuci. Depoul CFR.
Printre altele...un superb MALAXA...
jpg upload
adult upload image
hosting images
LVT-uri...
image host
Sute de linii de cale ferata asteapta sa fie inlocuite pe diferite tronsoane de pe Tecuci---Galati (704). Anul trecut in august nu era nici o urma de linii/sine de cale ferata depozitate aici.
free picture hosting
De remarcat si lipsa de doi ani a celebrului plug...
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Asa arata compartimentul trenului Regio care circula pe Galati --- Marasesti si retur.
Eu, de cand ma stiu ca ,,mergator" cu trenul, locul meu este: primul compartiment, de langa locomotiva la primul vagon. In cazul de fata, primul compartiment era al conductorilor deci...locul de pe boghiu era ,,ocupat"...am mers la urmatorul si nu-mi pare rau... Cat priveste conductorii, au fost jos palaria. Am nimerit la intoarcere acelasi ,,echipaj" care imediat m-au recunoscut inca de pe peronul garii Marasesti: ,,Gata domnu? Va intoarceti?" zic: ,,Gata!...dar mai cateva imagini feroviare de surprins de la geam!" La care unul dintre ei: ,,Spor la Pozat si poate cu alta ocazie ne aratati si noua catva imagini!"
,,Oricand!"-le-am raspuns...si mi-am vazut de drum. Oricum au fost oameni foarte deschisi si amabili. Spaga??? Nu am vazut!! Blat??? Probabil..pe distante scurte unde nasii -dat fiind lungimea trenului ( 4 vagoane) si ei fiind un echipaj de 3...posibil sa le fi scapat...Dar nu-i bai, asta sa fie paguba!!!
upload pictures
...Pe culoar...Iar trenul rula cu aproximativ 90km/h. Lumea....deocamdata putina caci multi s-au baricadat in ultimul vagon -etajat- care avea aer conditionat plus ca ne aflam abia la G-ral Eremia Grigorescu. Grosul incepea de la Tecuci si statiile predecesoare...
image hosting
In curtea Fabricii de Zahar de la Liesti: LEMARCO-SA
picture hosting
Statia CFR Hanul-Conachi. Un monument de arhitectura bine conservat:
image upload
Urmam o curba mare catre Tudor-Vladimirescu unde se afla si o frumoasa Manastire foarte cunoascuta de galateni si nu numai...
image upload
Intram in Barbosi...Vestitele blocuri istorice ale feroviarilor CFR galateni. Blocurile vechilor cantonieri ai CFR vechi de peste 100 ani. Monumente istorice de valoare. Cladirea Garii Barbosi era in ton cu aceste blocuri: cu caramida rosie in stil englezesc, dar in 1944 a fost distrusa de fascisti ( nu le zic nemti caci este impropriu...si din respect pentru poporul german, nu voi folosi conotatia ,,nemti" caci nu poporul german de rand, ne-a distrus tara, ci adeptii lui Hittler/ fascistii!!)
jpg upload
Gara CFR Barbosi actuala...Cea veche dupa ce a fost demolata, in mare parte din structura fatadei ( caramida rosie) originale ale vechii gari, orneaza din 1971, Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ap. Andrei din Galati care este cu totul imbracat in caramida rosie care nu este degradata nici dupa alti 40 ani de folosinta.
image host
Iata si cladirea Spitalului Clinic din Galati care este imbracat in -in mare parte din suprafata- cu caramida recuperata de la vechea agara CFR Barbosi:
free image hosting
Asa arata compartimentul trenului Regio care circula pe Galati --- Marasesti si retur.
Eu, de cand ma stiu ca ,,mergator" cu trenul, locul meu este: primul compartiment, de langa locomotiva la primul vagon. In cazul de fata, primul compartiment era al conductorilor deci...locul de pe boghiu era ,,ocupat"...am mers la urmatorul si nu-mi pare rau... Cat priveste conductorii, au fost jos palaria. Am nimerit la intoarcere acelasi ,,echipaj" care imediat m-au recunoscut inca de pe peronul garii Marasesti: ,,Gata domnu? Va intoarceti?" zic: ,,Gata!...dar mai cateva imagini feroviare de surprins de la geam!" La care unul dintre ei: ,,Spor la Pozat si poate cu alta ocazie ne aratati si noua catva imagini!"
,,Oricand!"-le-am raspuns...si mi-am vazut de drum. Oricum au fost oameni foarte deschisi si amabili. Spaga??? Nu am vazut!! Blat??? Probabil..pe distante scurte unde nasii -dat fiind lungimea trenului ( 4 vagoane) si ei fiind un echipaj de 3...posibil sa le fi scapat...Dar nu-i bai, asta sa fie paguba!!!
upload pictures
...Pe culoar...Iar trenul rula cu aproximativ 90km/h. Lumea....deocamdata putina caci multi s-au baricadat in ultimul vagon -etajat- care avea aer conditionat plus ca ne aflam abia la G-ral Eremia Grigorescu. Grosul incepea de la Tecuci si statiile predecesoare...
image hosting
In curtea Fabricii de Zahar de la Liesti: LEMARCO-SA
picture hosting
Statia CFR Hanul-Conachi. Un monument de arhitectura bine conservat:
image upload
Urmam o curba mare catre Tudor-Vladimirescu unde se afla si o frumoasa Manastire foarte cunoascuta de galateni si nu numai...
image upload
Intram in Barbosi...Vestitele blocuri istorice ale feroviarilor CFR galateni. Blocurile vechilor cantonieri ai CFR vechi de peste 100 ani. Monumente istorice de valoare. Cladirea Garii Barbosi era in ton cu aceste blocuri: cu caramida rosie in stil englezesc, dar in 1944 a fost distrusa de fascisti ( nu le zic nemti caci este impropriu...si din respect pentru poporul german, nu voi folosi conotatia ,,nemti" caci nu poporul german de rand, ne-a distrus tara, ci adeptii lui Hittler/ fascistii!!)
jpg upload
Gara CFR Barbosi actuala...Cea veche dupa ce a fost demolata, in mare parte din structura fatadei ( caramida rosie) originale ale vechii gari, orneaza din 1971, Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ap. Andrei din Galati care este cu totul imbracat in caramida rosie care nu este degradata nici dupa alti 40 ani de folosinta.
image host
Iata si cladirea Spitalului Clinic din Galati care este imbracat in -in mare parte din suprafata- cu caramida recuperata de la vechea agara CFR Barbosi:
free image hosting
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination