Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 897120 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Bara aia dubla-tripla nu e deloc gainarie, e foarte buna, de multe ori m-am trezit in inghesuiala in zona aia ca nu aveam de ce sa ma tin, stateam asa sprijinit intre vecini, si ne balanganeam toti in armonie ca pendula. (stiti voi, incepe cu p si se termina cu...)
Bara aia dubla-tripla nu e deloc gainarie, e foarte buna, de multe ori m-am trezit in inghesuiala in zona aia ca nu aveam de ce sa ma tin, stateam asa sprijinit intre vecini, si ne balanganeam toti in armonie ca pendula. (stiti voi, incepe cu p si se termina cu...)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Se fac deja probe de gabarit, mai intai pe M2, si probabil si pe celelalte M.
Se fac deja probe de gabarit, mai intai pe M2, si probabil si pe celelalte M.
- 3mil
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Poate pentru ca au nevoie sa faca pe toate magistralele, sau, cel mai probabil, pentru ca vor circula pe M2, cum este firesc.
Utilizator anonim wrote:
De ce sa faca probe pe M2 cand vor circula pe M1/3.
Poate pentru ca au nevoie sa faca pe toate magistralele, sau, cel mai probabil, pentru ca vor circula pe M2, cum este firesc.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Conform directorului Metrorex cele 16 trenuri vor fi dedicate M3. NU se vor amesteca modelele de trenuri pe magistrale. Iar M2 nu ai cum sa il faci cu 16 trenuri.
Conform directorului Metrorex cele 16 trenuri vor fi dedicate M3. NU se vor amesteca modelele de trenuri pe magistrale. Iar M2 nu ai cum sa il faci cu 16 trenuri.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Pt M2 16 trenuri sunt suficiente (in circulatie), si mai pui cateva rezerve BM sau in ore de varf. Si asa ai o magistrala stas.
Crezi ca merita sa pui CAF-uri pe o magistrala de 8 statii (cate are M3 'de drept)? Si daca Udriste nu vrea "sa amestece trenuri pe magistrale" ce o sa se intample pe M1/3?
Si inca ceva, spui ca 16 trenuri n-ajung pentru o magistrala de 14 statii (M2), dar pentru una de 15 (M3) cum ajung?
M2 este magistrala potrivita pentru CAF, este cea mai eficienta.
Pt M2 16 trenuri sunt suficiente (in circulatie), si mai pui cateva rezerve BM sau in ore de varf. Si asa ai o magistrala stas.
Crezi ca merita sa pui CAF-uri pe o magistrala de 8 statii (cate are M3 'de drept)? Si daca Udriste nu vrea "sa amestece trenuri pe magistrale" ce o sa se intample pe M1/3?
Si inca ceva, spui ca 16 trenuri n-ajung pentru o magistrala de 14 statii (M2), dar pentru una de 15 (M3) cum ajung?
M2 este magistrala potrivita pentru CAF, este cea mai eficienta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Pe M3 vor circula oficial. La Metrorex nu este principiul ca bagam tot ce vine nou pe o singura magistrala, pentru M3 e licitatia, pe M3 vor circula, la fel cum se intampla si cu BM care au sosit pentru M1 care doar suplimenteaza M2, rar se amesteca cu florile. Oricum pe mine personal nu ma incanta CAFurile prin Militari fiind fan Bombardier
Oricum pe M2 circula de regula 18 trenuri la ora de varf. Si nu comparam fluxul de calatori de pe M2 cu cel de pe M3.
Pe M3 vor circula oficial. La Metrorex nu este principiul ca bagam tot ce vine nou pe o singura magistrala, pentru M3 e licitatia, pe M3 vor circula, la fel cum se intampla si cu BM care au sosit pentru M1 care doar suplimenteaza M2, rar se amesteca cu florile. Oricum pe mine personal nu ma incanta CAFurile prin Militari fiind fan Bombardier
Oricum pe M2 circula de regula 18 trenuri la ora de varf. Si nu comparam fluxul de calatori de pe M2 cu cel de pe M3.
- subway guru
-
Posted:
-
- Orgonon
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Orgonon
Pun si eu cateva intrebari enervante (nici mie nu imi place sa citesc posturile de acest gen, dar chiar sunt curios):
1. In momentul in care designul final va fi ales, stabilit, aprobat etc, va fi facut public? Sau trebuie sa asteptam sa le vedem in circulatie?
2. Daca designul nu este inca finalizat, inseamna ca inca nu a inceput realizarea prototipului? Sau este vorba in acest moment doar de mici detalii estetice care trebuie puse la punct, iar partea tehnica este deja rezolvata? Din cate tin minte, parca in toamna urma sa vedem prototipul in teste.
Pun si eu cateva intrebari enervante (nici mie nu imi place sa citesc posturile de acest gen, dar chiar sunt curios):
1. In momentul in care designul final va fi ales, stabilit, aprobat etc, va fi facut public? Sau trebuie sa asteptam sa le vedem in circulatie?
2. Daca designul nu este inca finalizat, inseamna ca inca nu a inceput realizarea prototipului? Sau este vorba in acest moment doar de mici detalii estetice care trebuie puse la punct, iar partea tehnica este deja rezolvata? Din cate tin minte, parca in toamna urma sa vedem prototipul in teste.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Dr2005
De regulă, partea tehnică este la fel la o gamă largă de produse, deci aia se rezolvă cel mai uşor.
De regulă, partea tehnică este la fel la o gamă largă de produse, deci aia se rezolvă cel mai uşor.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mastocitu
Am fost vara asta in Barcelona. Sper ca noile rame sa nu semene cu cele de acolo care mai putin spatiu total si mai putine scaune pentru calatori decat Bombardierele Bucurestiului.
Am fost vara asta in Barcelona. Sper ca noile rame sa nu semene cu cele de acolo care mai putin spatiu total si mai putine scaune pentru calatori decat Bombardierele Bucurestiului.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
GAC
Bun, pana in 2013, mai sunt 41 de zile.
Cand vom vedea primele trenuri CAF in functiune?
In ceea ce priveste articolul, eu stiam ca sunt mai mult de 8 trenuri CAF... sau 8 vor fi aduse in 2013.
Bun, pana in 2013, mai sunt 41 de zile.
Cand vom vedea primele trenuri CAF in functiune?
In ceea ce priveste articolul, eu stiam ca sunt mai mult de 8 trenuri CAF... sau 8 vor fi aduse in 2013.
📖 Pagination options