Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

5245 posts, 1504175 views
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 375
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Accidente,incidente Dr2005

Dacă Poliţia Rutieră nu are treabă cu transportul pe şine, atunci de ce ca să conduci un tramvai ai nevoie de categoria Tv pe permisul de conducere? De ce tramvaiul e obligat să aibă semnalizatoare şi lampă de marşarier? De ce manipulantul e obligat să semnalizeze schimbarea direcţiei de mers, oprirea şi pornirea de pe loc? Şi de ce accidentul de azi e considerat ,,accident rutier", în condiţiile în care, în domeniul feroviar, accident rutier e doar dacă trenul loveşte maşini pe trecerea la nivel?

 


Re: Accidente,incidente subway guru

@mradulescu:
La CF si Metrou e AFER...
La RATB...nu e nimeni...e ei cu ei...si se mai baga si 'rutiera' acolo unde nu-i 'fierbe oala' in afara 'carosabilului'...adica la 'gramada cu prosti'... :ugeek:

 


Re: Accidente,incidente Lohengrin

Accident cu persoana a fost pe Trafic Greu, in jurul orei 19, statia Inox. Vagonul implicat a fost #174 de pe linia 1, sens Piata Danny Huwe. Am vazut trecand cu #344 pe sens invers, deja se stransesera vreo 3 tramvaie in spatele celui in cauza. SMURD-ul a venit dupa 3-4 minute, ambulantza a trecut pe cand ajunsesem la Spatarul Preda. Ziua asta a fost ghinionista, o multime de ceasuri rele. Nu-i mai putin adevarat ca, asa cum zicea un mare poet, noi traim la pret redus. Si de aici ni se trag toate relele.

 


Re: Accidente,incidente subway guru

@Dr2005:
Politia Rutiera are treaba cu transportul pe sine atata timp cat sinele sunt inglobate in 'carosabil'...altfel nu...acesta e lucrul esential pe care toata lumea 'se face' ca nu-l intzelege...
'Rutiera' are jurisdictie doar asupra carosabilului...ce e asa de greu de priceput...iar o dam pe dupa 'piersic'???

 


Re: Accidente,incidente autob368

Am vazut acum la RTV (Romania TV) ca a fost accident cu persoana si pe linia 32... Nu stiu mai multe detalii... zi neagra pentru RATB astazi...  :(

 


Re: Accidente,incidente mradulescu

Pai atunci AFER ar trebui sa se ocupe si de toate accidentele de tramvai, indiferent ca sunt tramvaie pe strada sau cu linie dedicata. Pentru o analiza asupra unui astfel de accidet depasesete cu mult cadrul prevazut de Codul Rutier. Pentru ca se poat analiza aspecte tehnice, proceduri de intretinere incorecte sau incorect aplicate, solutii tehnice de semnalizare care ar fi putut fi aplicate etc.

In cazul in care accidentul are caracter rutier, atunci politia sa investigheze din punctul ei de vedere (respectarea reguluilor de circulatie din Cod,
Cu siguranta trebuie modificat cadrul legal, dar nu ar avea rost sa mai infiintam o fantosa de agentie care sa verifice exclusiv accidentele de tramvaie.

Pentru ca am senzatia ca organizarea sigurantei tramvaielor e de resortul strict al RATB, deci o fac cum pot la ei in ograda... (Ca cica unele tramvaie aveau statie radio, dar alte, venite de la alt depou nu aveau). Ar trebui prevazut OBLIGATORIU ca toate tramvaiele sa aiba comunicatie radio sau macar telefon mobil cu posibilitatea de apelare a unui dipecerat pentru a raporta instant orice incident si preveni provocarea de accidente de genul asta

 


Re: Accidente,incidente subway guru

La Lujerului ce 'ancheteaza' rutiera???
Urmele de 'cauciucuri' pe sosea???...nu sunt...
Cantitatea de 'frunze' depuse pe sina de 'metrou lejer'...la astea nu se pricep...
Ori starea tehnica a 'materialului rulant'???...la asta chiar sunt 'habarnisti si pe dinafara'...
Chiar nu intzeleg de ce se baga ca musca in rahat acolo unde n-au nici-o treaba...doar ca sa se afle-n treaba si sa incurce lucrurile...ori doar pt ca 'militzianul' le stie 'pe toate'...
Singurul lucru 'relevant' pe care ni-l poate spune 'rutiera' e doar daca vatmanii au trecut 'pe rosu' la intersectie si nimic mai mult...ori daca vatmanii au 'consumat' alcohool ori au tras 'ierburi' pe nas... :lol:

 


Re: Accidente,incidente subway guru

@mradulescu:
Normal ca AFER ar trebui sa se ocupe de toate aspectele privind vehiculele si siguranta circulatziei pe sine...dar cineva ar trebui sa-l 'oblige' la asta...
Politia Rutiera are un cadru de jurisdictie destul de clar reglementat...e suficient si nu trebuie nimic in plus, decat o 'frana' in depasirea cadrului legal...
Organizarea circulatiei transporului in comun pe sina de suprafata e clar in responsabilitatea PMB, ATMB si AFER...lipseste doar 'baza legala'...altfel e 'la mica intzelegere' si se aplica principiul 'o mana spala pe alta' si legea lui Ohm...sa fii om cu mine ca si eu voi fi om cu tine... :mrgreen:

 


Re: Accidente,incidente Gabi23

In aceasta noapte, au loc lucrari de mentenanta la linia 41, probabil si din cauza incidentului neplacut din urma cu cateva ore... Erau in actiune mai multe utilitare IVECO (un turn, 2 dubitze, 3 camionete), 3 Multicaruri care transportau apa si spalau gardurile si stropitoare Rathgeber (incarcata la capacitate maxima cu apa, dar rula de n-avea treaba cu 35-40 km/h la ora prin zona Ciurel  :ugeek:).

 


Re: Accidente,incidente 3mil

Pun si eu cateva imagini de ieri, cand au trecut pe la P-ta Presei vagoanele avariate. #300 cred ca va trebui refacut de la 0. In toate segmentele placajul podelei e pleznit si plecat in sus de la soc. Nu am reusit sa prind in poze acest aspect, dar la cel putin ultimele 2 usi, bara verticala de pe mijloc era indoita de la jumate, spre fata vagonului.
#296 a plecat direct la depou impins de #218, iar #300 era stationat pe una din linii si astepta Rathgeberul utilitar al Dep. Bucurestii Noi sa il remorcheze.
IMG00870-20120510-1355.jpg (178.46 KB; downloaded 2679 times)
IMG00871-20120510-1355.jpg (176.83 KB; downloaded 2677 times)
IMG00872-20120510-1356.jpg (117.2 KB; downloaded 2679 times)
IMG00873-20120510-1356.jpg (134.76 KB; downloaded 2678 times)
IMG00874-20120510-1356.jpg (112.52 KB; downloaded 2678 times)
IMG00876-20120510-1356.jpg (120.81 KB; downloaded 2679 times)
IMG00877-20120510-1357.jpg (143.8 KB; downloaded 2679 times)
IMG00878-20120510-1358.jpg (150.23 KB; downloaded 2679 times)
IMG00879-20120510-1400.jpg (152.07 KB; downloaded 2678 times)
IMG00881-20120510-1428.jpg (164.44 KB; downloaded 2678 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente,incidente Utilizator anonim

Un articol de la Railway Insider.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/34559?lang=ro

 


Re: Accidente,incidente subway guru

Excelent articolul...zic bine ce zic cfr-istii, si stiu ei ce zic...
Ma bucur ca in afara de 'gazetarii' care ne-au 'asasinat' aberand despre walkie-talkie sau becurile din pasaj se mai aud si voci 'autorizate'...care stiu prea bine unde sunt 'hibele de sistem', si nu pun totul in carca unui amarat de acar (pardon, watt-man...) Paun...si nici nu incearca sa 'masoare' urmele de franare pe sina, ca 'baietzii' de la 'rutiera'...
Exista o 'vorba den batrani' privind transportul pe sine...'Toate reglementarile sunt scrise cu sange...'
Desi putea fi cu mult mai rau, si la Lujerului a curs ceva sange...deci e cazul ca sa se scrie ceva 'reglementari' cu sangele varsat si sa nu se fi irosit degeaba...
Pun aici articolul, pt ca merita citit:
Lipsa unui sistem de gestionare a siguranţei provoacă victime în rândul călătorilor RATB
În data de 10 mai 2012, trei tramvaie ale operatorului de transport public din Bucureşti, RATB, au fost implicate într-un accident soldat cu 92 de răniţi. Până la publicarea materialului, directorul general al RATB, Viorel Popescu, nu a putut fi contactat telefonic pentru a ne oferi informaţii.
Conform regiei de transport, cele trei tramvaie corespund din punct de vedere tehnic şi a siguranţei circulaţiei, având efectuate, la zi, toate reviziile tehnice specifice. În prezent, RATB a constituit o comisie tehnică pentru stabilirea cauzelor producerii accidentului, iar în funcţie de rezultate se vor lua măsurile legale.
Cu toate acestea, menţionăm că linia de metrou uşor nu este dotată cu sisteme de semnalizare şi nici sisteme de protecţie a trenurilor, care au o importanţă decisivă în astfel de situaţii, iar în ultimii ani, compania de transport nu a anunţat nici o licitaţie privind achiziţionarea a astfel de sisteme.
O altă problemă constă în parcul de tramvaie al RATB. Conform site-ului Primăriei Generale, la capitolul „proiecte prioritare”, pentru modificarea a 126 de vagoane simple TATRA T4R de tramvaie simplu articulate şi modernizarea acestora sunt necesare fonduri de 36,3 mil euro, din care alocaţia de la bugetul de stat are o valoare de 18,15 mil euro, restul provenind din credit BEI.
Parcul de material rulant al RATB constă în 507 tramvaie, ce deservesc o reţea cu o lungime de 143 km (cale dublă). În ceea ce priveşte achiziţia de noi vehicule, în viitorul apropiat, RATB nu va putea implementa un astfel deoarece nu există fonduri, deşi la nivel local sunt promovate proiecte de investiţii,  dar nu în transportul urban. „Bucureştiul are nevoie de 400 de tramvaie noi şi nu avem bani să cumpărăm, în condiţiile în care un tramvai are o valoare de  2,5 mil euro”, a declarat primarul general Sorin Oprescu, în cadrul unui interviu televizat.
Conform Asociaţiei Industriei Feroviare din România este necesară analizarea tuturor factorilor ce au contribuit la producerea acestui incident. „Deşi accidentul din Pasajul Lujerului poate fi considerat un accident de sistem şi vatmanul o victimă a sistemului, primele direcţii ale investigaţiilor au fost înspre identificarea unui acar Păun. În opinia noastră, accidentul nu poate fi considerat ca unul rutier şi de aceea este necesară analizarea tuturor factorilor ce au contribuit la producerea acestui incident. Nu trebuie să uităm că blocarea liniilor de tramvai pe fondul problemelor tehnice nu este un lucru rar şi de fiecare dată traficul nu este gestionat în vederea evitării carambolurilor. AIF solicită operatorilor de transport public și autorităților locale să accepte organizarea de investigații tehnice independente în cazul unor astfel de evenimente (după modelul sistemului feroviar şi metroului), introducerea unor sisteme de dispecerizare a traficului pe reţeaua de tramvai, introducerea unor sisteme de siguranță și semnalizare şi finalizarea programelor de achiziţii de tramvaie noi, dotate cu echipamente la standarde europene”, arată într-un comunicat oficial trimis de secretarul general al AIF, Ştefan Roşeanu.

 


Re: Accidente,incidente nokia2110

Unde era remorcat #300. La Bucureştii Noi?  :roll:

 


Re: Accidente,incidente Gabi23

Pai doar nu la REMAT Chitila!?!  :roll:

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 375
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2446 forum members have written 436199 posts in 5437 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use