Topic: Accidente / incidente
5245 posts, 1504337 views
📖 Pagination options
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
stefan_br
http://www.timesnewroman.ro/life-death/ ... e-tramvaie
Voi ati mai auzit de "liniute" intre tramvaie?..sau adunari pe la MALL ca sa se lafaie vatmanii ca vai, au tramvaie tunate?...exista tramvaie tunate excesiv (cum avem in alte oarse precum Braila)?acum in urma acestui accident cred ca stim ce urmeaza: limitari de viteza in mai multe zone, radare pentru tramvaie (oare?) si alte masuri imbecile fara ca sa se umble la infrastructura si dotarea tramvaielor cu statii, GPS-uri si alte lucruri necesare!
http://www.timesnewroman.ro/life-death/ ... e-tramvaie
Voi ati mai auzit de "liniute" intre tramvaie?..sau adunari pe la MALL ca sa se lafaie vatmanii ca vai, au tramvaie tunate?...exista tramvaie tunate excesiv (cum avem in alte oarse precum Braila)?acum in urma acestui accident cred ca stim ce urmeaza: limitari de viteza in mai multe zone, radare pentru tramvaie (oare?) si alte masuri imbecile fara ca sa se umble la infrastructura si dotarea tramvaielor cu statii, GPS-uri si alte lucruri necesare!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
subway guru
@nightwolf:
Acum dupa accidentul de la Lujerului, ce rol aveti voi de la 'rutiera', analizati un 'eveniment feroviar'???
Ca rolul celor de la RATB, il cunoastem, ei au provocat 'evenimentul', si tot ei 'se ancheteaza' singuri...
@nightwolf:
Acum dupa accidentul de la Lujerului, ce rol aveti voi de la 'rutiera', analizati un 'eveniment feroviar'???
Ca rolul celor de la RATB, il cunoastem, ei au provocat 'evenimentul', si tot ei 'se ancheteaza' singuri...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
stefan_br
Pai..oricum majoritatae presei scrie la mistocareala, astazi erau la articole pline de dezinformari si minciuni...
Pai..oricum majoritatae presei scrie la mistocareala, astazi erau la articole pline de dezinformari si minciuni...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
subway guru
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=232
Informare de presa privind accidentul din linia 41 in care au fost implicate trei tramvaie
Astazi, 10.05.2012, la ora 7.25, in Pasajul Lujerului, trei tramvaie din linia 41 au un fost implicate intr-un accident rutier.
Evenimentul s-a produs pe sensul spre Piata Presei Libere. Primul tramvai implicat in accident a ramas defect pe linie, cel de-al doilea a oprit, insa al treilea vagon n-a mai reusit sa opreasca la timp si a lovit cele doua tramvaie din fata oprite pe linie. In urma impactului, doua dintre tramvaie au deraiat, respectiv cel de-al doilea si al treilea.
Conducerea RATB a dispus efectuarea unei anchete interne, iar, in functie de rezultatele Politiei Rutiere, se vor aplica masurile legale.
Pentru preluarea calatorilor de pe traseul liniei 41, Regia a infiintat o linie naveta de autobuze care circula intre Ghencea si Piata Presei Libere.
Ce ne mai place sa 'mutam mortul' de pe Edgar Quinet pe Academiei...ca sa profitam de 'vidul legislativ' si sa bagam lumea in 'ceatza'...de parca accidentul ar fi fost pe trotuar sau pe carosabil...si nu pe linia de 'metrou lejer' (aka 'light rail')...
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=232
Informare de presa privind accidentul din linia 41 in care au fost implicate trei tramvaie
Astazi, 10.05.2012, la ora 7.25, in Pasajul Lujerului, trei tramvaie din linia 41 au un fost implicate intr-un accident rutier.
Evenimentul s-a produs pe sensul spre Piata Presei Libere. Primul tramvai implicat in accident a ramas defect pe linie, cel de-al doilea a oprit, insa al treilea vagon n-a mai reusit sa opreasca la timp si a lovit cele doua tramvaie din fata oprite pe linie. In urma impactului, doua dintre tramvaie au deraiat, respectiv cel de-al doilea si al treilea.
Conducerea RATB a dispus efectuarea unei anchete interne, iar, in functie de rezultatele Politiei Rutiere, se vor aplica masurile legale.
Pentru preluarea calatorilor de pe traseul liniei 41, Regia a infiintat o linie naveta de autobuze care circula intre Ghencea si Piata Presei Libere.
Ce ne mai place sa 'mutam mortul' de pe Edgar Quinet pe Academiei...ca sa profitam de 'vidul legislativ' si sa bagam lumea in 'ceatza'...de parca accidentul ar fi fost pe trotuar sau pe carosabil...si nu pe linia de 'metrou lejer' (aka 'light rail')...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
ByOnu
Dar nu-i (si) treaba AFER-ului?
PS. Pe calea Rahovei cica a fost calcat unu' care a traversat neregulamentar.
Dar nu-i (si) treaba AFER-ului?
PS. Pe calea Rahovei cica a fost calcat unu' care a traversat neregulamentar.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
subway guru
Din pacate...nu...(aici e 'vidul legislativ')...decat daca PMB (autoritatea locala) o 'cere' in mod 'voluntar'...
Iar asa cum am mai spus, atributiile 'rutierei' se limiteaza la 'ampriza' trotuar+carosabil...aka la 'drum public'...
Daca 'indraznesc' sa depaseasca aceasta 'limita', parerea lor e 'nula de drept'...si in instantza orice avocatel stagiar o sa-i 'dovedeasca' un-doi...
ByOnu wrote:
Dar nu-i (si) treaba AFER-ului?
Din pacate...nu...(aici e 'vidul legislativ')...decat daca PMB (autoritatea locala) o 'cere' in mod 'voluntar'...
Iar asa cum am mai spus, atributiile 'rutierei' se limiteaza la 'ampriza' trotuar+carosabil...aka la 'drum public'...
Daca 'indraznesc' sa depaseasca aceasta 'limita', parerea lor e 'nula de drept'...si in instantza orice avocatel stagiar o sa-i 'dovedeasca' un-doi...
- Axel
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Axel
Pai ce decat pe linia 41 sa fie accidente.
Un copil a fost lovit de un tramvai al liniei 32.
Sursa: Realitatea TV.
Pai ce decat pe linia 41 sa fie accidente.
Un copil a fost lovit de un tramvai al liniei 32.
Sursa: Realitatea TV.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
subway guru
Eu am dorit sa va atrag atentia asupra unei 'hibe majore din legislatia actuala'...sper ca am fost bine intzeles...si ca cei 'responsabili' (Guvern, Parlament, Ministerul Transporturilor, Ministerul Internelor...) se vor sezisa...si vor 'acoperi' acest 'vid legislativ' in mod corespunzator...ca la ora asta toti 'se feresc' sa rezolve problema si o lasa pe umerii 'rutierei', care 'mushca nada' ca fraierii...si risca sa se trezeasca 'in off-side' din 'exces de zel'...
Cand am zis de statia de pe hobanat, prietenul #nightwolf mi-a zis ca e in 'jurisdictia' lui, desi in legislatie se face vorbire despre 'refugii' in carosabil si nu despre 'peroane'...in gari, statii de metrou sau in statii de 'metrou lejer'...
'Voluntarismul' in materie de lege din partea 'organelor legii' se numeste...abuz...si poate fi chiar 'penal'...si 'interpretarea' abuziva a LEGII...se pedepseste...!!!
Atentie marita!
Politia...nu e Militzie!
Eu am dorit sa va atrag atentia asupra unei 'hibe majore din legislatia actuala'...sper ca am fost bine intzeles...si ca cei 'responsabili' (Guvern, Parlament, Ministerul Transporturilor, Ministerul Internelor...) se vor sezisa...si vor 'acoperi' acest 'vid legislativ' in mod corespunzator...ca la ora asta toti 'se feresc' sa rezolve problema si o lasa pe umerii 'rutierei', care 'mushca nada' ca fraierii...si risca sa se trezeasca 'in off-side' din 'exces de zel'...
Cand am zis de statia de pe hobanat, prietenul #nightwolf mi-a zis ca e in 'jurisdictia' lui, desi in legislatie se face vorbire despre 'refugii' in carosabil si nu despre 'peroane'...in gari, statii de metrou sau in statii de 'metrou lejer'...
'Voluntarismul' in materie de lege din partea 'organelor legii' se numeste...abuz...si poate fi chiar 'penal'...si 'interpretarea' abuziva a LEGII...se pedepseste...!!!
Atentie marita!
Politia...nu e Militzie!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
shoppy
Sina din curba Ciurel are contrasina pe firul interior, deci daca e sa deraieze acolo ori se loveste de ceva, ori se rastoarna, ori se rupe contrasina, oricum, zona aia este supravegheata atent si au fost inchideri de linie doar pentru repararea acelei zone.
Daca tramvaiul s-ar fi dezvoltat civilizat adica avand vagoane dublu sens, construire graduala a traseelor si fara capete de linie circulare, fixe si mari risipitoare de spatiu in capete, atunci ai fi avut un macaz de schimbare a firului la fiecare 2-3 statii, cum noi insa suntem pe sistem vechi, nu exista nici un fel de macaz de acest tip.
Si la Averescu s-au scos macazele.
Sina din curba Ciurel are contrasina pe firul interior, deci daca e sa deraieze acolo ori se loveste de ceva, ori se rastoarna, ori se rupe contrasina, oricum, zona aia este supravegheata atent si au fost inchideri de linie doar pentru repararea acelei zone.
Daca tramvaiul s-ar fi dezvoltat civilizat adica avand vagoane dublu sens, construire graduala a traseelor si fara capete de linie circulare, fixe si mari risipitoare de spatiu in capete, atunci ai fi avut un macaz de schimbare a firului la fiecare 2-3 statii, cum noi insa suntem pe sistem vechi, nu exista nici un fel de macaz de acest tip.
Si la Averescu s-au scos macazele.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
bercenicity
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12 ... -culpa.htm
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12 ... -culpa.htm
UPDATE Vatmanul care a provocat accidentul din Pasajul Lujerului si-a recunoscut vina. El este cercetat pentru vatamare corporala din culpa
Vatmanul care a provocat accidentul de joi din pasajul bucurestean Lujerului si-a recunoscut vina, admitand in fata anchetatorilor ca ar fi putut evita coliziunea cu celelalte doua tramvaie, daca ar fi avut o viteza mai mica, au declarat oficialii Brigazii Rutiere, potrivit Mediafax. Potrivit acestora, vatmanul este cercetat pentru vatamare corporala din culpa.
"A spus si ca regreta cele intamplate. Din declaratiile lui, a observat tarziu tramvaiul oprit pe linie, in fata celui condus de el, a franat, insa nu a putut evita coliziunea", a declarat Daniel Pistea, seful Serviciului Accidente Rutiere din cadrul Brigazii Rutiere a Politiei Capitalei.
[...]
UPDATE: Exista suspiciuni cu privire la eventualele despagubiri destinate victimelor accidentului, a declarat joi, la TVR Info, Daniel Pistea, purtator de cuvant al Brigazii Rutiere. El a argumentat prin faptul ca cei mai multi raniti s-au prezentat la spitale dupa-amiaza, la cateva ore dupa accident. Astfel s-ar explica si motivul pentru care bilantul victimelor a crescut de la doar cateva zeci in primele ore ale zilei, la 92.
[...]
Regia Autonoma de Transport Bucuresti este asigurata pentru astfel de situatii, ceea ce inseamna ca ranitii pot fi despagubiti din banii firmei de asigurari. De altfel, reprezentantii RATB au sustinut ca starea tehnica a tramvaielor indeplinea toate conditiile de siguranta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
subway guru
Exact ce am zis eu...'rutiera' se baga singura 'in rahat' si-si da cu 'parerea' in afara domeniului 'de competentza'...treaba lor...n-au decat sa-si faca singuri de lucru...tampitzi...
Treaba lor la Lujerului era doar sa asigure interventia mijloacelor ISU si Ambulantei la locul 'evenimentului' in urma 'deversarii' pasagerilor accidentati sau nu in 'carosabilul' pasajului...
Daca vor cu tot 'dinadinsul' sa se 'afle in treaba aiurea'...n-au decat...dar sa nu se 'vaite' daca vor avea de 'platit' oalele sparte de altii...ca si-au facut-o 'manum propriu'...militzienii...
Exact ce am zis eu...'rutiera' se baga singura 'in rahat' si-si da cu 'parerea' in afara domeniului 'de competentza'...treaba lor...n-au decat sa-si faca singuri de lucru...tampitzi...
Treaba lor la Lujerului era doar sa asigure interventia mijloacelor ISU si Ambulantei la locul 'evenimentului' in urma 'deversarii' pasagerilor accidentati sau nu in 'carosabilul' pasajului...
Daca vor cu tot 'dinadinsul' sa se 'afle in treaba aiurea'...n-au decat...dar sa nu se 'vaite' daca vor avea de 'platit' oalele sparte de altii...ca si-au facut-o 'manum propriu'...militzienii...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
mradulescu
Pe de alta parte, trebuie o autoritate competenta (nu Politia) atat dpdv legal cat si tehnic sa ancheteze aceste accidente. Si care, evident, sa nu aibe legatura cu RATB sau alta societate de transport in comun (Metrorex...?) astfel incat sa nu fie in niciun conflict de interese.
A propos, accidentele la Metrou sau pe calea ferata, cine le ancheteaza? Extern operatorului respectiv, ma refer.
Pe de alta parte, trebuie o autoritate competenta (nu Politia) atat dpdv legal cat si tehnic sa ancheteze aceste accidente. Si care, evident, sa nu aibe legatura cu RATB sau alta societate de transport in comun (Metrorex...?) astfel incat sa nu fie in niciun conflict de interese.
A propos, accidentele la Metrou sau pe calea ferata, cine le ancheteaza? Extern operatorului respectiv, ma refer.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
iliutu
Am inteles de la Domi ca in Cehia exista aceasta legislatie (in niste posturi anterioare). Ar fi bine sa luam niste exemple bune si de la ei ...
Am inteles de la Domi ca in Cehia exista aceasta legislatie (in niste posturi anterioare). Ar fi bine sa luam niste exemple bune si de la ei ...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination