Topic: Maşini de intervenţii ale STB
50 posts, 127565 views
📖 Pagination options
-
- ADK
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
Nu înțeleg puțin un lucru, sau poate sunt eu mai fixist în felul meu.
Mă uit că STB are utilitare cam de toate tipurile (până aici nimic rău), dar de toate ... mărcile. Nu era mai simplu să cumpere 10 Ivecouri, pentru toate treburile (să zicem 2 bascule cu cabină simplă, alte 2 tot bascule dar cu cabină dublă, 3 de transport anvelope etc pe aceeași caroserie, motorizare etc), decât 2 de o marcă, 2 de alta etc dar tot cu rol de basculă? Ivecoul și Citroenul sunt pentru fix același lucru, dar care e mai rentabil ca consum, întreținere etc? Nu zic să ai 30 de mașini chiar la fel, dar intervențiile în București au fost cred că dintotdeauna de zeci de tipuri, unele într-un singur exemplar, intrai într-un garaj și vedeai 5 camioane pentru același lucru toate de mărci diferite, fiecare într-un singur exemplar și cumpărate poate în aceeași perioadă.
Este mai greu și cu întreținerea, când ai prea multe mărci diferite într-o flotă și fiecare îl găsești între un exemplar și trei maxim, dar care în total sunt vreo 30 de autovehicule cu același rol. Dacă prin 2004-5 modificau 2-3 maxim autobuze DAC în vestiar, alte 2-3 Ikarus, 2-3 Saviem etc care în total să rezulte vreo 10, la momentul actual nu cred că mai circula ceva. Așa și cu unicul tramvai FAUR ploieștean, dacă erau măcar vreo 3-5 măcar unul tot mai circula și acum, că altfel aproape nu-ți pasă când e doar într-un singur exemplar...
Nu înțeleg puțin un lucru, sau poate sunt eu mai fixist în felul meu.
Mă uit că STB are utilitare cam de toate tipurile (până aici nimic rău), dar de toate ... mărcile. Nu era mai simplu să cumpere 10 Ivecouri, pentru toate treburile (să zicem 2 bascule cu cabină simplă, alte 2 tot bascule dar cu cabină dublă, 3 de transport anvelope etc pe aceeași caroserie, motorizare etc), decât 2 de o marcă, 2 de alta etc dar tot cu rol de basculă? Ivecoul și Citroenul sunt pentru fix același lucru, dar care e mai rentabil ca consum, întreținere etc? Nu zic să ai 30 de mașini chiar la fel, dar intervențiile în București au fost cred că dintotdeauna de zeci de tipuri, unele într-un singur exemplar, intrai într-un garaj și vedeai 5 camioane pentru același lucru toate de mărci diferite, fiecare într-un singur exemplar și cumpărate poate în aceeași perioadă.
Este mai greu și cu întreținerea, când ai prea multe mărci diferite într-o flotă și fiecare îl găsești între un exemplar și trei maxim, dar care în total sunt vreo 30 de autovehicule cu același rol. Dacă prin 2004-5 modificau 2-3 maxim autobuze DAC în vestiar, alte 2-3 Ikarus, 2-3 Saviem etc care în total să rezulte vreo 10, la momentul actual nu cred că mai circula ceva. Așa și cu unicul tramvai FAUR ploieștean, dacă erau măcar vreo 3-5 măcar unul tot mai circula și acum, că altfel aproape nu-ți pasă când e doar într-un singur exemplar...
- GPS
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
GPS
Se face licitație. Câștigă cine se încadrează și îndeplinește criteriile, nu cine vrea STB.
RATB a modificat ce a avut în dotare, era și mai ușor să modifice un singur tip deoarece făcea un singur proiect.
Se face licitație. Câștigă cine se încadrează și îndeplinește criteriile, nu cine vrea STB.
RATB a modificat ce a avut în dotare, era și mai ușor să modifice un singur tip deoarece făcea un singur proiect.
-
- Gabi23
- Site Admin
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Gabi23
B 96 ZZT a fost achiziționată de la Cefin, într-un lot cu mai multe vehicule în anul 2008, fiind o autospecială Iveco 35C12 EuroBody. După aproape 15 ani pe care îi împrinește anul acesta este funcțională și utilizată din ce am văzut de cei de la Intervenții Baza din Depoul Bucureștii Noi.
În februarie 2009, când avea doar 2 luni de utilizare:
Astăzi:
B 96 ZZT a fost achiziționată de la Cefin, într-un lot cu mai multe vehicule în anul 2008, fiind o autospecială Iveco 35C12 EuroBody. După aproape 15 ani pe care îi împrinește anul acesta este funcțională și utilizată din ce am văzut de cei de la Intervenții Baza din Depoul Bucureștii Noi.
În februarie 2009, când avea doar 2 luni de utilizare:
B 96 ZZT - Calea Crângași - 15.02.2009.JPG (419.5 KB; downloaded 917 times)
Astăzi:
B 96 ZZT - Piața Presei - 28.01.2023.JPG (468.08 KB; downloaded 917 times)
-
- Andi_C
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Andi_C
Incă un Citroen nou intrat in flota STB, B 116 BYN. La baza STB de la Adesgo mai erau parcate cel puțin B 116 BYK și B 116 BZU. L-am mai intâlnit si pe B 116 BYM, am intrebat angajații de pe mașină dacă aparține STB, aceștia spunând că aparține primăriei. Cel mai probabil acestea au fost achiziționate pentru inlocuirea vechilor Dacia 1410 ,,Papuc".
Incă un Citroen nou intrat in flota STB, B 116 BYN. La baza STB de la Adesgo mai erau parcate cel puțin B 116 BYK și B 116 BZU. L-am mai intâlnit si pe B 116 BYM, am intrebat angajații de pe mașină dacă aparține STB, aceștia spunând că aparține primăriei. Cel mai probabil acestea au fost achiziționate pentru inlocuirea vechilor Dacia 1410 ,,Papuc".
B 116 BYN.jpg (1007.32 KB; downloaded 636 times)
-
- Andi_C
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Andi_C
B 116 BZW la datorie în centrul orașului. Am intâlnit și cealaltă utilitară nouă Iveco B 116 BZN(?), pe șantierul de la Băneasa. Niciuna dintre cele două utilitare Iveco sau cele Citroen nu au vreun inscris specific STB.
B 116 BZW la datorie în centrul orașului. Am intâlnit și cealaltă utilitară nouă Iveco B 116 BZN(?), pe șantierul de la Băneasa. Niciuna dintre cele două utilitare Iveco sau cele Citroen nu au vreun inscris specific STB.
B 116 BZW.jpg (1.19 MB; downloaded 468 times)
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Mat_hias
B 68 RZZ pregătit de plecare de la depoul Alexandria
B 68 RZZ pregătit de plecare de la depoul Alexandria
IMG_20230328_132303_edit_456271485806940.jpg (401.67 KB; downloaded 185 times)
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
joker
Autoîncărcătorul D651B B 00075 a fost prezent ieri la terminalul Ghencea
Autoîncărcătorul D651B B 00075 a fost prezent ieri la terminalul Ghencea
20230328_185113_1.jpg (1.89 MB; downloaded 109 times)
📖 Pagination options