Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

4968 posts, 1336030 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 355
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente,incidente Trole

Muncitorii care verificau azi mecanismul de comanda al macazului de intrare in Depoul Colentina nu isi puteau explica cum de era atata apa in interior si se vaitau ca in masina cu care au fost trimisi nu au carpe si alte asemenea necesare interventiei. Scoteau apa cu un pahar de plastic. Pe de alta parte nu inteleg de ce pana acum RATB nu a putut achizitiona un dispozitiv hidraulic special destinat repunerii pe linie a tramvaielor deraiate si se chinuie cu camioane, cabluri si alte improvizatii (cale, placi de deraiere).

 


Re: Accidente,incidente autob368

Vagonul #4023, cel implicat in accidentul din 20.07.2010 de la Piata Drumul Taberei, a intrat in reparatii?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente,incidente Utilizator anonim

autob368 wrote:
Vagonul #4023, cel implicat in accidentul din 20.07.2010 de la Piata Drumul Taberei, a intrat in reparatii?


Se asteapta asigurarea...

 


Re: Accidente,incidente 3mil

Daca nu se desfiinta bucla de la Cart. Colentina, ar fi fost minimizate efectele deraierii pe linia 21.

 


Re: Accidente,incidente Dominatrix

3mil wrote:
Daca nu se desfiinta bucla de la Cart. Colentina, ar fi fost minimizate efectele deraierii pe linia 21.

Da, dar constructia de bucle de avarie nu intra in planurile RATB si PMB. Ba mai mult, in ultimii ani s-au desfiintat bucle utile: Cart. Colentina (linia 1), Parcul Rahova (linia 4/18), URBIS (linia 42). Cat despre calitatea liniilor si a macazelor, exista si o parte "buna" daca o putem numi asa: din cauza calitatii proaste, vor trebui inlocuite din nou dupa cativa ani, deci vor fi noi ocazii pentru devierea/suspendarea unor trasee. Cel mai bun exemplu: bucla Zetarilor, care a rezistat 9 ani, sau intersectia C.Ressu/Mihai Bravu/Dudesti, care a rezistat 4. Nu-i nimic, oricum nu avem vagoane suficiente.

 


Re: Accidente,incidente DeSimon

Sincer, stim cat de putini sunt banii pentru tramvaiele din bucuresti si mai general RATB. Trebuie sa fie prioritati, si nu prea reusesc sa cred ca realizarea/intretinera buclelor de avarie sunt foarte urgente, cand vezi "in ce hal" este parcul de tramvaie, si mai ales cat de putine sunt, fata de cate ar trebui.

O mica intrebare : unde era bucla de la Parcul Rahova si mai general traseul ale 18 ?

 


Re: Accidente,incidente Dominatrix

Avand in vedere ca o mare parte a retelei de tramvai nu este separata de trafic si pot apare intarzieri mari mai ales la ora de varf din cauza automobilelor suite pe linie, buclele de avarie sunt foarte necesare in Bucuresti pentru reglarea orarului. De exemplu, un tramvai care este in intarziere mare fata de orar poate intoarce intr-o asemenea bucla pentru a circula "la program" in sensul opus, sau oricum cu intarziere mai mica decat cea care "s-ar propaga" pe toata linia daca toate vagoanele de pe traseu ar parcurge tot traseul. De exemplu, tramvaiul 32 intarziat din cauza traficului pe Bd. Regina Maria ar putea intoarce la Piata Rahova, daca ar mai fi existat bucla de acolo, la fel si 21 la Cart. Colentina in loc de Helitube etc..

Bucla de la "Parcul Rahova" a existat pana in 2003 chiar in dreptul Pietei Rahova. Traseul liniei 18: Parc Rahova - Cal. Rahovei - Trafic Greu - Piata Pieptanari - Giurgiului - Alexandru Anghel - Zetarilor (CFR Progresul pana in 1992 si in perioada 1998-2000, cand s-a refacut linia pe Alexandru Anghel).

Parcul de tramvaie este in halul in care este fiindca asa s-a dorit de catre PMB. De ce comisia de licitatie din PMB a anulat licitatia din 2006, desi Alstom a licitat sub pragul impus de primarie? Sa ne spuna cei care ii apara.

 


Re: Accidente,incidente DeSimon

Multumesc pentru informatii pentru 18  :)

Nu prea cred ca s-ar putea sa se intoarca tramvaiele inainte de capat daca nu este prevazut dela plecare, si clar afisat. Ce ar fi sa platesti calatorie pentru Carrefour Colentina sau helitube, si sa te trezesti ca tramvaiul se opreste la Cartier Colentina ?  :lol:  Tocmai, problema este ca calea de rulare pentru tramvaie nu este separata de trafic, deci mai bine cu bani care sunt (cand sunt  :(  ) rezovli problema dela inceput, adica separi linia de trafic, in loc sa faci bucle de intoarcere, care sunt si ele destul de scumpe.

In mod ideal bucle de avarie ar fi bune, dar nu cred ca este o urgenta fiindca nu sunt bani ni pentru ce este "hyper-urgent"

 


Re: Accidente,incidente Dominatrix

DeSimon wrote:
Nu prea cred ca s-ar putea sa se intoarca tramvaiele inainte de capat daca nu este prevazut dela plecare, si clar afisat. Ce ar fi sa platesti calatorie pentru Carrefour Colentina sau helitube, si sa te trezesti ca tramvaiul se opreste la Cartier Colentina ?  :lol:
Inevitabil, reglarile de orar de acest gen sunt facute ad-hoc, fie de dispecerii de la capat de linie, fie comunicate prin statie vatmanului de la dispeceratul central (evident, aceasta varianta este deocamdata SF in Bucuresti si probabil asa va fi mult timp de acum incolo). Problema cu calatorii enervati dati jos din vagon inainte de capat poate fi rezolvata daca s-ar implementa in sistemul SAT o functie astfel incat o validare sa fie valabila un anumit interval de timp, indiferent de cate transbordari faci in intervalul respectiv. Pentru cei furiosi ca sunt dati jos din tramvai exista mult mai multi calatori si mai furiosi care asteapta pe sensul opus, si care ar beneficia mai mult daca s-ar putea aplica o metoda de acest gen, metoda care am vazut ca se practica in multe orase din Europa.
DeSimon wrote:
Tocmai, problema este ca calea de rulare pentru tramvaie nu este separata de trafic, deci mai bine cu bani care sunt (cand sunt  :(  ) rezovli problema dela inceput, adica separi linia de trafic, in loc sa faci bucle de intoarcere, care sunt si ele destul de scumpe.
Daca ai cale de rulare separata de trafic nu inseamna ca nu mai sunt necesare bucle de avarie. Vedem cu totii ce se intampla cand este un blocaj pe linia 41. Intarzierile dupa o blocare s-ar recupera mult mai usor daca ar exista o bucla de intoarcere undeva pe traseu, de exemplu la Crangasi, sau macar niste macaze care sa permita rute alternative la intersectiile de la Plaza si Miciurin, asa cum erau pe vremuri. Despre bani s-a mai discutat de nenumarate ori pe aici: bani sunt, dar cineva trebuie sa faca proiecte pentru a ii accesa. Bucurestiul ar putea sa-si reabiliteze liniile de tramvai foarte usor prin fonduri obtinute prin programul P.O.R. - Axa Prioritara 1, asa cum au facut multe alte orase din tari noi-admise in U.E. Problema e cine sa faca asta? Marii specialisti ai lui dr. Oetker care se plimba cu caruta 4 X 4 prin oras si sunt incurcati in trafic de tramvaiele comuniste?

 


Re: Accidente,incidente bercenicity

Din cauza evenimentului MAI (azi este 13 Septembrie) din fata hotelului Marriot liniile 136 si 385 au circulat deviat in dimineata asta pe sensul dinspre centru (385 via Eroilor - Academia Militara, probabil si 136 la fel).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente,incidente Utilizator anonim

Astazi liniile 34 si 46 au fost blocate aproximativ 45 minute la Ferdinand pe sensul spre Romprim din cauza unui accident de persoana.

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Accidente,incidente darknight

O femeie o fost calcata de tramvai in zona vacaresti (tramvai 34) http://www.realitatea.net/o-femeie-a-fo ... 57959.html

 


Re: Accidente,incidente 3mil

Eu nu inteleg cum de a ajuns pana la ultimul boghiu al tramvaiului. O fi avut viteza tramvaiul? Nu o fi observat-o vatmanul la timp?

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Accidente,incidente darknight

Eu cred ca a prins-o acolo la gard ,sa ferit sa treaca tramvaiul si a cazut sub el .

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 355
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2331 forum members have written 425415 posts in 5291 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use