Topic: Accidente / incidente
4649 posts, 1168258 views
📖 Pagination options
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
orex
Prostii ca IMPERIO a avut probleme cu unul dintre motoare!
PS
Pe linia 41 este fix acelasi material rulant, si n-au avut probleme de genul asta!
Prostii ca IMPERIO a avut probleme cu unul dintre motoare!

PS
Pe linia 41 este fix acelasi material rulant, si n-au avut probleme de genul asta!


-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Este o bucla de intoarcere, nu-i nici o problema sa fie limitata la 15 sau 10km/h.
Parca era interzis sa se circule cu pasageri pe buclele de intoarcere, acolo este o situatie anormala.
Este o bucla de intoarcere, nu-i nici o problema sa fie limitata la 15 sau 10km/h.
Parca era interzis sa se circule cu pasageri pe buclele de intoarcere, acolo este o situatie anormala.
-
- cris_m
-
Posted:
-
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andreiiul
Viteza ca viteza (19km/h nu e mult daca liniile ar fi bune) dar mi manipulantul a observat deraierea abia dupa ce a lovit acel V3A. Asta mi se pare mai grav. A mers destul de mult cu un tronson sarit de pe sine. Daca verifica in oglinzi ca totul e in regula poate nu se loveau cele 2 vagoane daunele erau limitate.
Viteza ca viteza (19km/h nu e mult daca liniile ar fi bune) dar mi manipulantul a observat deraierea abia dupa ce a lovit acel V3A. Asta mi se pare mai grav. A mers destul de mult cu un tronson sarit de pe sine. Daca verifica in oglinzi ca totul e in regula poate nu se loveau cele 2 vagoane daunele erau limitate.
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Andrei98
Spre sfârșitul curbei de la Progresu ea devine mai strânsă și mai este și linia proastă fiind sudată la electrod, dacă depășești peste 10km/h acolo devine foarte periculos. A se vedea cu ce viteză ieșea din curbă ultimul modul, a avut noroc că nu a deraiat și ultimul modul pentru că se puteau produce pagube mult mai mari. Văd că e o obișnuință la vatmanii de la militari să treacă încet doar cu primul și maxim al doilea modul și apoi să accelereze tare cât restul tramvaiului încă e pe încrucișări, macazuri, curbe etc.
Spre sfârșitul curbei de la Progresu ea devine mai strânsă și mai este și linia proastă fiind sudată la electrod, dacă depășești peste 10km/h acolo devine foarte periculos. A se vedea cu ce viteză ieșea din curbă ultimul modul, a avut noroc că nu a deraiat și ultimul modul pentru că se puteau produce pagube mult mai mari. Văd că e o obișnuință la vatmanii de la militari să treacă încet doar cu primul și maxim al doilea modul și apoi să accelereze tare cât restul tramvaiului încă e pe încrucișări, macazuri, curbe etc.
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Aron
Pe langa asta, nu stiu daca exista vreun calator. Daca da nu avea cum sa nu observe ca tramvaiul e câș. Deci de ce nu a apasat franarea de urgenta sau macar sa apese pe butonul care ia legatura cu vatmanul. Bine mai trebuie sa existe si spirit civic....
andreiiul wrote here:
Viteza ca viteza (19km/h nu e mult daca liniile ar fi bune) dar mi manipulantul a observat deraierea abia dupa ce a lovit acel V3A. Asta mi se pare mai grav. A mers destul de mult cu un tronson sarit de pe sine. Daca verifica in oglinzi ca totul e in regula poate nu se loveau cele 2 vagoane daunele erau limitate.
Pe langa asta, nu stiu daca exista vreun calator. Daca da nu avea cum sa nu observe ca tramvaiul e câș. Deci de ce nu a apasat franarea de urgenta sau macar sa apese pe butonul care ia legatura cu vatmanul. Bine mai trebuie sa existe si spirit civic....
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
La Unirii si la restul buclelor este debarcarea inainte de bucla si imbarcarea dupa bucla.
La Unirii si la restul buclelor este debarcarea inainte de bucla si imbarcarea dupa bucla.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ADK
Ar fi o veste bună să nu fi fost călători, mai ales în spate, însă dacă au fost, din start bag mâna în foc că aceștia au stat atât de pasivi încât nu-i interesa deloc de viețile lor și de ce-i din jur, privind pur și simplu "evenimentul" cu aceste consecințe. Plăcerea sadică, asta-i hrănirea omului pe pământ chiar și de n-ar fi fost nimeni în tramvai, sigur ar fi fost un număr de 3-4/5 care le-ar fi plăcut drama și doar unul care ar fi strigat sau apăsat pe butonul de urgență, orice doar să fi acționat cu ceva.
Însă, dacă printr-o probabilitate mai mică, dar nu imposibilă, tramvaiul ar fi deraiat în așa hal încât să se fi răsturnat, unde erau ciocănelele de spart geamul? Parcă știu că lipsesc. Cel mai plauzibil răspuns - în magazia depoului, la expoziție, că nu se pot pune senzori sau orice alte piedici să nu se atingă cineva de ele abuziv (la ce adunătură din toate colțurile lumii a ajuns Bucureștiul). Acum poate exagerez puțin, dar o probabilitate de dreptate cred că este undeva.
Ar fi o veste bună să nu fi fost călători, mai ales în spate, însă dacă au fost, din start bag mâna în foc că aceștia au stat atât de pasivi încât nu-i interesa deloc de viețile lor și de ce-i din jur, privind pur și simplu "evenimentul" cu aceste consecințe. Plăcerea sadică, asta-i hrănirea omului pe pământ chiar și de n-ar fi fost nimeni în tramvai, sigur ar fi fost un număr de 3-4/5 care le-ar fi plăcut drama și doar unul care ar fi strigat sau apăsat pe butonul de urgență, orice doar să fi acționat cu ceva.
Însă, dacă printr-o probabilitate mai mică, dar nu imposibilă, tramvaiul ar fi deraiat în așa hal încât să se fi răsturnat, unde erau ciocănelele de spart geamul? Parcă știu că lipsesc. Cel mai plauzibil răspuns - în magazia depoului, la expoziție, că nu se pot pune senzori sau orice alte piedici să nu se atingă cineva de ele abuziv (la ce adunătură din toate colțurile lumii a ajuns Bucureștiul). Acum poate exagerez puțin, dar o probabilitate de dreptate cred că este undeva.
-
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Vasile52
La Otokar si Hybrid ciocanelele sunt legate de suport si nu pot fi furate, la imperio par sa fie niste suporturi foarte ieftine si nu cred ca ciocanele sunt legate de ele.
La Otokar si Hybrid ciocanelele sunt legate de suport si nu pot fi furate, la imperio par sa fie niste suporturi foarte ieftine si nu cred ca ciocanele sunt legate de ele.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Stai linistit ca am vazut pe viu pe Mihalache EP care a luat foc sau la care a deraiat ultimul boghiu de la remorca si a tarat-o pana cand a lovit-o de peron si a proiectat-o pe contrasens, in ambele situatii pasagerii au fost foarte energici sa smulga usile din mecanism sau geamurile din cheder ca sa se salveze.
Dar cand deraiaza tramvaiul cu tine, daca iti dai seama(e posibil sa nici nu-ti dai seama la sinele noastre), primul impuls este sa te tii de ceva, asta iti ia cateva secunde, al doilea impuls la unii ar fii sa tipe, asta iti mai ai cateva secunde, de cand aude manipulantul tipetele(daca le aude cum este el izolat fonic in cabina sa nu-l deranjeze calatorii ca sta prost cu nervii) si pana cand isi da seama ca se semnaleaza o problema grava la vagon si ar trebui sa franeze de urgenta mai dureaza cateva secunde, deci cam cum s-a intamplat si aici unde chiar au avut ghinion cu acel V3A, ca daca nu era acolo atunci cred ca dupa cativa metrii oricum ar fi franat manipulantul si nu ar fi fost atat de rau.
Stai linistit ca am vazut pe viu pe Mihalache EP care a luat foc sau la care a deraiat ultimul boghiu de la remorca si a tarat-o pana cand a lovit-o de peron si a proiectat-o pe contrasens, in ambele situatii pasagerii au fost foarte energici sa smulga usile din mecanism sau geamurile din cheder ca sa se salveze.
Dar cand deraiaza tramvaiul cu tine, daca iti dai seama(e posibil sa nici nu-ti dai seama la sinele noastre), primul impuls este sa te tii de ceva, asta iti ia cateva secunde, al doilea impuls la unii ar fii sa tipe, asta iti mai ai cateva secunde, de cand aude manipulantul tipetele(daca le aude cum este el izolat fonic in cabina sa nu-l deranjeze calatorii ca sta prost cu nervii) si pana cand isi da seama ca se semnaleaza o problema grava la vagon si ar trebui sa franeze de urgenta mai dureaza cateva secunde, deci cam cum s-a intamplat si aici unde chiar au avut ghinion cu acel V3A, ca daca nu era acolo atunci cred ca dupa cativa metrii oricum ar fi franat manipulantul si nu ar fi fost atat de rau.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
FabiM
Nu doar la Militari. Ci la toate depourile, cu orice tramvai mai lung de două vagoane. Exemple sunt destule, încă țin minte ce se izbeau calatorii din secțiunea B pe vremea devierii de la Piața Drumul Taberei.
E o chestie care ține de ei, se văd bine cu prima bucată a tramvaiului și uită complet ca se exercită și o presiune mai mare pe ultimele tronsoane…
Andrei98 wrote here:
Văd că e o obișnuință la vatmanii de la militari să treacă încet doar cu primul și maxim al doilea modul și apoi să accelereze tare cât restul tramvaiului încă e pe încrucișări, macazuri, curbe etc.
Nu doar la Militari. Ci la toate depourile, cu orice tramvai mai lung de două vagoane. Exemple sunt destule, încă țin minte ce se izbeau calatorii din secțiunea B pe vremea devierii de la Piața Drumul Taberei.
E o chestie care ține de ei, se văd bine cu prima bucată a tramvaiului și uită complet ca se exercită și o presiune mai mare pe ultimele tronsoane…

-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Mentalitate de regie condusa de angajati, ei fac limitarile de viteza de ochii lumii si ca sa se vada in calculator nu ca este nevoie de ele sau este sarcina lor sa le faca, daca ar fi dupa mintea lor atunci nu le-ar mai face deloc ca pana la urma pe ei ii inoportuneaza ca le fac, ca se lungeste cursa si pierd din pauza de la capat sau creste consumul de motorina si este mai greu de furat.
Mentalitate de regie condusa de angajati, ei fac limitarile de viteza de ochii lumii si ca sa se vada in calculator nu ca este nevoie de ele sau este sarcina lor sa le faca, daca ar fi dupa mintea lor atunci nu le-ar mai face deloc ca pana la urma pe ei ii inoportuneaza ca le fac, ca se lungeste cursa si pierd din pauza de la capat sau creste consumul de motorina si este mai greu de furat.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
Sa vedeti 21 cand iese de pe Lipscani si intra pe Mosilor pe macazul intercalat (solutie adoptata inutil la acel macaz de impreunare).
Sa vedeti 21 cand iese de pe Lipscani si intra pe Mosilor pe macazul intercalat (solutie adoptata inutil la acel macaz de impreunare).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination